Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-08-09
Łódź: ZAKUP I DOSTAWA INSTRUMENTÓW MUZYCZNYCH
Numer ogłoszenia: 293152 - 2012; data zamieszczenia: 09.08.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Muzycznych im. Stanisława Moniuszki w Łodzi , ul. Rojna 20, 91-134 Łódź, woj. łódzkie, tel. 0-42 6110172, faks 0-42 6110172.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://muzyczna.lodz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZAKUP I DOSTAWA INSTRUMENTÓW MUZYCZNYCH.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostawa transportem własnym fabrycznie nowych, nie będących przedmiotem ekspozycji, nieużywanych, pochodzących z bieżącej produkcji instrumentów muzycznych, których szczegółowy wykaz został zawarty w pkt. 2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych oraz częściowych według określonego podziału. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 2.1. Część I: a) Fagot model Oscar Adler 1350 lub równoważne z futerałem - 1 szt. Opis: drzewo - górski klon - leżakowane w 4 etapach 15 do 20 lat, lakierowane, końcówka rury basowej wykonana z arbosonic, maksymalnie zredukowana waga instrumentu, minimalne odstępy palców, Plexi - Resonator, balanser, krzyżowe szelki , mechanizm ręcznie kuty, posrebrzany, es z mechanicznie otwierana i zamykana pianoklapa, gigbag - etui, akcesoria. Instrument w 100% wykonany ręcznie, w Niemczech, autoryzowany przez producenta serwis gwarancyjny i pogwarancyjny. Okres gwarancji - min. 2 lata. 2.2. Część II: a) Akordeon guzikowy z konwertorem Pigini Super College z pokrowcem z materiału Cordura produkcji włoskiej lub równoważne - 1 szt. Akordeon guzikowy w systemie B z manuałem melodycznym w systemie rosyjskim. Głosy - Typu Hand Made, strój A1 = 442 Hz, kolor - czarny, z paskami spinającymi miech i z paskami nośnymi szerokości 4,5 cm. Okres gwarancji - min. 10 lat. manuał dyskantowy -ilość rzędów 5 -ilość guzików 87 -skala e- g4 -ilość chórów - 3 -cassotto -ilość regestrów 7 -ilość regestrów brodowych - 4, -dyspozycja 16 + 8 + 4 manuał basowy -ilość basów 108 -ilość chórów 4 -ilość regestrów 7 + R - wyciszona mechanika mechanizmu basowego manuał melodyczny -ilość dźwięków 49 -skala E- e 2 -ilość chórów 2 -dyspozycja 16 + 8 -ilość regestrów 3 + R - kolejność regestrów od góry instrumentu: 16; 16+8; 8 2.3. Część III: a) Wiolonczela Yamaha VC-5S 1 2 lub równoważne - 2 szt. Wykończenie - w pełni ręcznie lakierowana - lakier na bazie oleju, typ - Stradivarius, płyta wierzchnia lity świerk, tył lity klon, boczki lity klon, szyjka lity klon ręcznie rzeźbiony, podsturnnica Heban ze zmniejszonym radiusem z dla struny C. Osprzęt - podstawek Yamaha Original lub równoważny, kołki Palisander, strunnik Wittner Ultra (4 mikrostroiki), podbródek Palisander, struny D Addario Prelude Akcesoria - smyczek z drewna brazylijskiego, pokrowiec wypełniony gąbką, kalafonia Pirastro Piranito lub równoważna. Okres gwarancji - min. 2 lata. b) Wiolonczela Yamaha VC-5S 1 4 lub równoważne - 2 szt. Wykończenie - w pełni ręcznie lakierowana - lakier na bazie oleju, typ - Stradivarius, płyta wierzchnia lity świerk, tył lity klon, boczki - lity klon, szyjka lity klon ręcznie rzeźbiony, podsturnnica Heban ze zmniejszonym radiusem z dla struny C Osprzęt - podstawek Yamaha Original lub równoważny, kołki Palisander, strunnik Wittner Ultra (4 mikrostroiki), podbródek Palisander, struny D Addario Prelude Akcesoria - smyczek z drewna brazylijskiego, pokrowiec wypełniony gąbką, kalafonia Pirastro Piranito lub równoważna Okres gwarancji - min. 2 lata. c) Skrzypce Yamaha V5 SC. 1 4 lub równoważne - 4 szt. Konstrukcja typu Stradivarius, płyta wierzchnia wykonana z litego świerku sezonowanego ponad 5 lat, płyta tylna, boki i szyjka wykonana z litego klonu sezonowanego ponad 5 lat, szyjka ręcznie rzeźbiona, kołki stroikowe oraz podbródek wykonane z drewna palisandrowego, strunociąg Witner Ultra lub równoważny, wyposażony w cztery mikrostrojniki, smyczek z drewna brazylijskiego z hebanową żabką, sztywny futerał pokryty Cordurą w kolorze szarym, wyposażony w uchwyty na dwa smyczki, struny D addario Prelude lub równoważne, kalafonia Pirastro Piranito lub równoważna. d) Skrzypce Yamaha V5 SC 1 8 lub równoważne - 1 szt. Konstrukcja typu Stradivarius, płyta wierzchnia wykonana z litego świerku sezonowanego ponad 5 lat, płyta tylna, boki i szyjka wykonana z litego klonu sezonowanego ponad 5 lat, szyjka ręcznie rzeźbiona, kołki stroikowe oraz podbródek wykonane z drewna palisandrowego, strunociąg Witner Ultra lub równoważny, wyposażony w cztery mikrostrojniki, smyczek z drewna brazylijskiego z hebanową żabką, sztywny futerał pokryty Cordurą w kolorze szarym, wyposażony w uchwyty na dwa smyczki, struny D addario Prelude lub równoważne, kalafonia Pirastro Piranito lub równoważna. Okres gwarancji - min. 2 lata. e) Skrzypce HOFNER AS-160 V-0 3 lub równoważne - 3 szt. Konstrukcja typu Stradivarius, pełna płyta cyzelowana ze świerku mandżurskiego, boczki i spód z podpalanego himalajskiego jawora (klon), wykończenie brązowo złote, hebanowa podstrunnica i podbródek, podstawek, stalowe szlifowane struny, ośmiokątny smyczek z drewna brazylijskiego z hebanową żabką, twardy , formowany futerał, instrument ustawiony przez lutnika niemieckiego gotowy do gry, w komplecie kalafonia i futerał Okres gwarancji - min. 2 lata. f) Kontrabas GEWA ALLEGRO 403.304 1 4 lub równoważny - 2 szt. Forma gambowa, laminowana płyta wierzchnia, wypukła, lita, lekko podpalana klonowa płyta spodnia złoto-brązowy lakier nitro, hebanowa podstrunnica, przygotowane do gry; w stylu niemieckim, w komplecie smyczek typu niemieckiego, w komplecie pokrowiec. Okres gwarancji - min. 2 lata. g) Kontrabas GEWA ALLEGRO 403.504 1 4 lub równoważny - 1 szt. Forma gambowa, top: lity świerk, wypukła, lekko podpalana, laminowana płyta spodnia, hebanowa podstrunnica, mechanika tyrolska, przygotowane do gry; w stylu niemieckim, w komplecie smyczek typu niemieckiego, w komplecie pokrowiec. Okres gwarancji - min. 2 lata. h) Saksofon barytonowy J. Michael BAR - 2500 lub równoważny - 1 szt. Strój Es, klapa niskiego A, mechanizm przedniego F, wyposażony w regulowaną nóżkę z kolcem i gumową stopką, wykończenie lakierowane, w komplecie solidny futerał wykonany z drewna obitego materiałem, wnętrze wyściełane miękkim materiałem, wyposażony w kółka transportowe oraz min. 3 sztywne rączki. Okres gwarancji - min. 2 lata. i) Saksofon sopranowy ARNOLDS SONS ASS-100 lub równoważny - 1 szt. Prosty, dwie fajki : prosta i zakrzywiona, w kolorze złotym, lakierowany, wysokie Fis, ustnik ze stroikiem i ligaturką, pasek, poduszki PISONI, elegancki, twardy futerał, możliwość noszenia na plecach, kieszeń na akcesoria. Okres gwarancji - min. 2 lata. j) Flet altowy TREVOR JAMES 33223 lub równoważny - 1 szt. Płytka ustnikowa wraz z kominkiem wykonane z srebra o próbie 925, ręcznie wykańczany otwór ustnikowy, tradycyjny mechanizm dźwigni Y, pewna konstrukcja mechaniki z ergonomicznym, ułożeniem klap dla prawej i lewej dłoni, wykończenie potrójnie powlekane, pady pokryte podwójną żółta skórą, ukryte śruby regulacyjne, bez E-mechaniki, zamknięte klapy, rolka C, stopka C z ergonomicznymi uchwytami klap, profesjonalny futerał na cały instrument wyposażony dodatkwow w pokrowiec na futerał z paskiem na ramię, wycior, biała szmatka do czyszczenia wewnątrz, regulowany ręcznie i wykańczany przez techników w Wielkiej Brytanii k) Bęben wielki ADAMS BDV 2822 lub równoważny - 1 szt. Rozmiar: średnica 28 cale, głębokość 22 cale, po dziesięć śrub naciągowych na stronę, każda śruba wyposażona w uchwyt do ręcznego strojenia bębna, naciągi Remo-Fiberskyn III lub równoważne, korpus wykonany z drewna mahoniowego, korpus lakierowany, szerokie na 2 drewniane obręcze, rama na sztywnym zawieszeniu z regulowanym kątem nachylenia bębna, rama wyposażona w cztery duże kółka z każde wyposażone w hamulec, rama wyposażona w adapter do montażu talerzy a due. Jeżeli Wykonawca składa ofertę równoważną, Zamawiający żąda dostarczenia instrumentów do siedziby Zamawiającego celem oceny kryteriów przydatności. Uwagi: 1) Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się jakiekolwiek znaki towarowe, patent czy pochodzenie - należy przyjąć, że zamawiający, ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia, podał taki opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie ofert równoważnych, o parametrach techniczno - użytkowych nie gorszych niż te podane w opisie przedmiotu zamówienia - podstawa prawna art. 29 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2) Jeżeli Wykonawca składa ofertę równoważną, Zamawiający żąda dostarczenia instrumentu do siedziby Zamawiającego lub udostępnienia w siedzibie Wykonawcy celem oceny kryteriów przydatności. W przypadku złożenia oferty zawierającej zastosowanie rozwiązań równoważnych, udowodnienie ich funkcjonalnej i użytkowej równoważności z systemami wskazanymi przez Zamawiającego, leży po stronie Wykonawcy. 3) Przedmiot zamówienia obejmuje również strojenie instrumentu po jego wniesieniu i ustawieniu przez Wykonawcę we wskazanym przez Zamawiającego miejscu w siedzibie Zamawiającego. 4) Za równoważny w stosunku do wskazanego instrumentu muzycznego Zamawiający uzna taki oferowany przez Wykonawców instrument, który pod względem artystycznym, wykonawczym technicznym oraz funkcjonalnym i użytkowym będzie równoważny do opisanego w przedmiocie zamówienia. Za równoważne pod względem: a) artystycznym i wykonawczym i funkcjonalnym - Zamawiający rozumie tak wykonany instrument, który umożliwi na etapie jego eksploatacji osiągnięcie zakładanych walorów artystycznych w trakcie wykonywania utworów muzycznych, b) technicznym i użytkowym - Zamawiający rozumie tak wykonany instrumenty i akcesoria, które posiadają równoważną pod względem technicznym budowę i wyposażenie co zawarty w opisie przedmiotu zamówienia instrument. 3. Miejsce dostawy przedmiotu zamówienia: siedziba Zamawiającego - Łódź, ul. Rojna 20. 4. Realizacja zamówienia publicznego: 1) Część I - w terminie 21 dni od momentu podpisania umowy, 2) Część II - od momentu podpisania umowy do dnia 15.12.2012 roku, 3) Część III - w terminie 21 dni od momentu podpisania umowy. 5. Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonania wyboru właściwego instrumentu spośród minimum dwóch (dostawa pojedynczej sztuki) lub spośród czterech, gdy w grę wchodzi dostawa dwóch sztuk danego rodzaju instrumentu. Dotyczy to również sytuacji, gdy Wykonawca dostarcza instrumenty równoważne do przetestowania. 6. Kod CPV - 37.31.00.00-4 - instrumenty muzyczne. 7. W okresie gwarancji, Wykonawca zgodnie z wymaganiami Zamawiającego, zobowiązany będzie, w przypadku wystąpienia usterki, do naprawy przedmiotu zamówienia w terminie nie dłuższym niż 14 dni od zgłoszenia usterki. W przypadku okresu naprawy wykraczającego poza termin 14 dnia od daty zgłoszenia, Wykonawca zobowiązany będzie do dostawy instrumentu zastępczego o klasie nie gorszej niż proponowany w przedmiotowym postępowaniu albo wymiany instrumentu na nowy 8. W przypadkach, o których mowa w punkcie 7, okres gwarancji ulegnie przedłużeniu odpowiednio: 1) w przypadku naprawy instrumentu - o okres wykonywania naprawy, 2) w przypadku dokonania wymiany - o okres gwarancji. 9. Warunki finansowe rozliczeń: 1) podstawą wystawienia faktury będzie potwierdzony dowód dostawy lub pobrania przez Zamawiającego, 2) płatne przelewem w terminie do 30 dni od daty otrzymania oryginału faktury. 3) podane w ofercie wynagrodzenie jest stałe i nie podlega waloryzacji w trakcie obowiązywania umowy..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.31.00.00-4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w przedmiotowym postępowaniu w wysokości: a) część I - 200,00 zł (słownie: dwieście złotych), b) część II - 400,00 zł (słownie: czterysta złotych), c) część III - 1.000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych). na zasadach określonych w art. 45 i art. 46 ustawy.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Złożenie oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia. Ocena spełniania warunku nastąpi w oparciu o oświadczenie oraz dokumenty, które Wykonawca złoży w ofercie, ocena nastąpi według formuły spełnia - nie spełnia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Złożenie oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia oraz złożenie wykazu (wzór w SIWZ) zrealizowanych minimum 3 zamówień - dostaw instrumentów muzycznych, okres realizacji nie może być wcześniejszy niż ostatnie trzy lata, liczone od upływu terminu składania ofert w przedmiotowym postępowaniu, za podobne realizacje uznane zostaną tylko te, których wartość dostarczanego przedmiotu zamówienia dla każdego ze zrealizowanych zamówień będzie nie mniejsza niż wartość składanej oferty w przedmiotowym postępowaniu; w przypadku gdy Wykonawca składa ofertę na więcej niż jedną część, warunek wartości należy odnosić do sumy wartości składanej oferty w poszczególnych częściach Ocena spełniania warunku nastąpi w oparciu o oświadczenie, które Wykonawca złoży w ofercie, ocena nastąpi według formuły spełnia - nie spełnia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Złożenie oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia. Ocena spełniania warunku nastąpi w oparciu o oświadczenie oraz dokumenty, które Wykonawca złoży w ofercie, ocena nastąpi według formuły spełnia - nie spełnia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Złożenie oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia. Ocena spełniania warunku nastąpi w oparciu o oświadczenie oraz dokumenty, które Wykonawca złoży w ofercie, ocena nastąpi według formuły spełnia - nie spełnia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Złożenie oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia. Ocena spełniania warunku nastąpi w oparciu o oświadczenie oraz dokumenty, które Wykonawca złoży w ofercie, ocena nastąpi według formuły spełnia - nie spełnia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
a) oświadczenie Wykonawcy o sposobie realizacji zamówienia, w tym o powierzeniu do wykonania części zamówienia podwykonawcy, z podaniem zakresu powierzonych prac, nazwy oraz adresu firmy będącej podwykonawcą (wzór w SIWZ), b) folder lub inne dokumenty, na podstawie których Zamawiający będzie mógł potwierdzić zgodność parametrów proponowanego instrumentu z parametrami określonym w SIWZ. Złożenie tego dokumentu jest niezbędne tylko w przypadku składania oferty równoważnej w stosunku do wskazanej przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia marki i modelu instrumentu. c) dokument potwierdzający wniesienie wadium.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://muzyczna.lodz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Łódź, ul. Rojna 20.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.08.2012 godzina 15:00, miejsce: Łódź, ul. Rojna 20.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Fagot.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Fagot model Oscar Adler 1350 lub równoważne z futerałem - 1 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.31.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Akordeon.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Akordeon guzikowy z konwertorem Pigini Super College z pokrowcem z materiału Cordura produkcji włoskiej lub równoważne - 1 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.31.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Smyczkowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) Wiolonczela Yamaha VC-5S 1/2 lub równoważne - 2 szt. b) Wiolonczela Yamaha VC-5S 1/4 lub równoważne - 2 szt. c) Skrzypce Yamaha V5 SC. 1/4 lub równoważne - 4 szt. d) Skrzypce Yamaha V5 SC 1/8 lub równoważne - 1 szt. e) Skrzypce HOFNER AS-160 V-0 3/4 lub równoważne - 3 szt. f) Kontrabas GEWA ALLEGRO 403.304 1/4 lub równoważny - 2 szt. g) Kontrabas GEWA ALLEGRO 403.504 1/4 lub równoważny - 1 szt. h) Saksofon barytonowy J. Michael BAR - 2500 lub równoważny - 1 szt. i) Saksofon sopranowy ARNOLDS & SONS ASS-100 lub równoważny - 1 szt. j) Flet altowy TREVOR JAMES 33223 lub równoważny - 1 szt. k) Bęben wielki ADAMS BDV 2822 lub równoważny - 1 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.31.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- "Dostawa samochodu elektrycznego" w ramach projektu "Ekologiczny mechanik"
- Dostawa komponentów do rozbudowy Systemu Kontroli Dostępu dla Uniwersytetu Łódzkiego
- Dostawa oleju do celów grzewczych dla Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Łodzi
- Dostawa samochodu osobowego dla Izby Administracji Skarbowej w Łodzi
- DOSTAWA ODZIEŻY ROBOCZEJ I OCHRONNEJ ORAZ PODSTAWOWYCH ŚRODKÓW OCHRONY OSOBISTEJ
- 82/ZP/2024 Przeprowadzenie warsztatów plastycznych, warsztatów muzycznych, zajęć edukacji medialnej oraz zajęć jogi dla uczestników Klubu Seniora przy Domu Seniora UŁ.
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wybranych instrumentów muzycznych na potrzeby Zespołu Szkół Muzycznych im. Fryderyka Chopina w Pile
- Dostawa instrumentów muzycznych dla Państwowej Szkoły Muzycznej I stopnia im. A. Tansmana w Łodzi
- Dostawa instrumentów dla potrzeb Państwowej Szkoły Muzycznej w Mławie
- "Dostawa instrumentów muzycznych dla Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia im. Witolda Lutosławskiego w Stargardzie".
- Dostawa fortepianu koncertowego wraz z akcesoriami dla Zespołu Państwowych Szkół Muzycznych im. Kazimierza Wiłkomirskiego w Elblągu
- Dostawa instrumentów muzycznych dla potrzeb PSM I i II stopnia im. G. Fitelberga w Chorzowie
więcej: Instrumenty muzyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.