eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁódźZAKUP I DOSTAWA INSTRUMENTÓW MUZYCZNYCH

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-08-09

Łódź: ZAKUP I DOSTAWA INSTRUMENTÓW MUZYCZNYCH
Numer ogłoszenia: 293152 - 2012; data zamieszczenia: 09.08.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Muzycznych im. Stanisława Moniuszki w Łodzi , ul. Rojna 20, 91-134 Łódź, woj. łódzkie, tel. 0-42 6110172, faks 0-42 6110172.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://muzyczna.lodz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZAKUP I DOSTAWA INSTRUMENTÓW MUZYCZNYCH.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostawa transportem własnym fabrycznie nowych, nie będących przedmiotem ekspozycji, nieużywanych, pochodzących z bieżącej produkcji instrumentów muzycznych, których szczegółowy wykaz został zawarty w pkt. 2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych oraz częściowych według określonego podziału. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 2.1. Część I: a) Fagot model Oscar Adler 1350 lub równoważne z futerałem - 1 szt. Opis: drzewo - górski klon - leżakowane w 4 etapach 15 do 20 lat, lakierowane, końcówka rury basowej wykonana z arbosonic, maksymalnie zredukowana waga instrumentu, minimalne odstępy palców, Plexi - Resonator, balanser, krzyżowe szelki , mechanizm ręcznie kuty, posrebrzany, es z mechanicznie otwierana i zamykana pianoklapa, gigbag - etui, akcesoria. Instrument w 100% wykonany ręcznie, w Niemczech, autoryzowany przez producenta serwis gwarancyjny i pogwarancyjny. Okres gwarancji - min. 2 lata. 2.2. Część II: a) Akordeon guzikowy z konwertorem Pigini Super College z pokrowcem z materiału Cordura produkcji włoskiej lub równoważne - 1 szt. Akordeon guzikowy w systemie B z manuałem melodycznym w systemie rosyjskim. Głosy - Typu Hand Made, strój A1 = 442 Hz, kolor - czarny, z paskami spinającymi miech i z paskami nośnymi szerokości 4,5 cm. Okres gwarancji - min. 10 lat. manuał dyskantowy -ilość rzędów 5 -ilość guzików 87 -skala e- g4 -ilość chórów - 3 -cassotto -ilość regestrów 7 -ilość regestrów brodowych - 4, -dyspozycja 16 + 8 + 4 manuał basowy -ilość basów 108 -ilość chórów 4 -ilość regestrów 7 + R - wyciszona mechanika mechanizmu basowego manuał melodyczny -ilość dźwięków 49 -skala E- e 2 -ilość chórów 2 -dyspozycja 16 + 8 -ilość regestrów 3 + R - kolejność regestrów od góry instrumentu: 16; 16+8; 8 2.3. Część III: a) Wiolonczela Yamaha VC-5S 1 2 lub równoważne - 2 szt. Wykończenie - w pełni ręcznie lakierowana - lakier na bazie oleju, typ - Stradivarius, płyta wierzchnia lity świerk, tył lity klon, boczki lity klon, szyjka lity klon ręcznie rzeźbiony, podsturnnica Heban ze zmniejszonym radiusem z dla struny C. Osprzęt - podstawek Yamaha Original lub równoważny, kołki Palisander, strunnik Wittner Ultra (4 mikrostroiki), podbródek Palisander, struny D Addario Prelude Akcesoria - smyczek z drewna brazylijskiego, pokrowiec wypełniony gąbką, kalafonia Pirastro Piranito lub równoważna. Okres gwarancji - min. 2 lata. b) Wiolonczela Yamaha VC-5S 1 4 lub równoważne - 2 szt. Wykończenie - w pełni ręcznie lakierowana - lakier na bazie oleju, typ - Stradivarius, płyta wierzchnia lity świerk, tył lity klon, boczki - lity klon, szyjka lity klon ręcznie rzeźbiony, podsturnnica Heban ze zmniejszonym radiusem z dla struny C Osprzęt - podstawek Yamaha Original lub równoważny, kołki Palisander, strunnik Wittner Ultra (4 mikrostroiki), podbródek Palisander, struny D Addario Prelude Akcesoria - smyczek z drewna brazylijskiego, pokrowiec wypełniony gąbką, kalafonia Pirastro Piranito lub równoważna Okres gwarancji - min. 2 lata. c) Skrzypce Yamaha V5 SC. 1 4 lub równoważne - 4 szt. Konstrukcja typu Stradivarius, płyta wierzchnia wykonana z litego świerku sezonowanego ponad 5 lat, płyta tylna, boki i szyjka wykonana z litego klonu sezonowanego ponad 5 lat, szyjka ręcznie rzeźbiona, kołki stroikowe oraz podbródek wykonane z drewna palisandrowego, strunociąg Witner Ultra lub równoważny, wyposażony w cztery mikrostrojniki, smyczek z drewna brazylijskiego z hebanową żabką, sztywny futerał pokryty Cordurą w kolorze szarym, wyposażony w uchwyty na dwa smyczki, struny D addario Prelude lub równoważne, kalafonia Pirastro Piranito lub równoważna. d) Skrzypce Yamaha V5 SC 1 8 lub równoważne - 1 szt. Konstrukcja typu Stradivarius, płyta wierzchnia wykonana z litego świerku sezonowanego ponad 5 lat, płyta tylna, boki i szyjka wykonana z litego klonu sezonowanego ponad 5 lat, szyjka ręcznie rzeźbiona, kołki stroikowe oraz podbródek wykonane z drewna palisandrowego, strunociąg Witner Ultra lub równoważny, wyposażony w cztery mikrostrojniki, smyczek z drewna brazylijskiego z hebanową żabką, sztywny futerał pokryty Cordurą w kolorze szarym, wyposażony w uchwyty na dwa smyczki, struny D addario Prelude lub równoważne, kalafonia Pirastro Piranito lub równoważna. Okres gwarancji - min. 2 lata. e) Skrzypce HOFNER AS-160 V-0 3 lub równoważne - 3 szt. Konstrukcja typu Stradivarius, pełna płyta cyzelowana ze świerku mandżurskiego, boczki i spód z podpalanego himalajskiego jawora (klon), wykończenie brązowo złote, hebanowa podstrunnica i podbródek, podstawek, stalowe szlifowane struny, ośmiokątny smyczek z drewna brazylijskiego z hebanową żabką, twardy , formowany futerał, instrument ustawiony przez lutnika niemieckiego gotowy do gry, w komplecie kalafonia i futerał Okres gwarancji - min. 2 lata. f) Kontrabas GEWA ALLEGRO 403.304 1 4 lub równoważny - 2 szt. Forma gambowa, laminowana płyta wierzchnia, wypukła, lita, lekko podpalana klonowa płyta spodnia złoto-brązowy lakier nitro, hebanowa podstrunnica, przygotowane do gry; w stylu niemieckim, w komplecie smyczek typu niemieckiego, w komplecie pokrowiec. Okres gwarancji - min. 2 lata. g) Kontrabas GEWA ALLEGRO 403.504 1 4 lub równoważny - 1 szt. Forma gambowa, top: lity świerk, wypukła, lekko podpalana, laminowana płyta spodnia, hebanowa podstrunnica, mechanika tyrolska, przygotowane do gry; w stylu niemieckim, w komplecie smyczek typu niemieckiego, w komplecie pokrowiec. Okres gwarancji - min. 2 lata. h) Saksofon barytonowy J. Michael BAR - 2500 lub równoważny - 1 szt. Strój Es, klapa niskiego A, mechanizm przedniego F, wyposażony w regulowaną nóżkę z kolcem i gumową stopką, wykończenie lakierowane, w komplecie solidny futerał wykonany z drewna obitego materiałem, wnętrze wyściełane miękkim materiałem, wyposażony w kółka transportowe oraz min. 3 sztywne rączki. Okres gwarancji - min. 2 lata. i) Saksofon sopranowy ARNOLDS SONS ASS-100 lub równoważny - 1 szt. Prosty, dwie fajki : prosta i zakrzywiona, w kolorze złotym, lakierowany, wysokie Fis, ustnik ze stroikiem i ligaturką, pasek, poduszki PISONI, elegancki, twardy futerał, możliwość noszenia na plecach, kieszeń na akcesoria. Okres gwarancji - min. 2 lata. j) Flet altowy TREVOR JAMES 33223 lub równoważny - 1 szt. Płytka ustnikowa wraz z kominkiem wykonane z srebra o próbie 925, ręcznie wykańczany otwór ustnikowy, tradycyjny mechanizm dźwigni Y, pewna konstrukcja mechaniki z ergonomicznym, ułożeniem klap dla prawej i lewej dłoni, wykończenie potrójnie powlekane, pady pokryte podwójną żółta skórą, ukryte śruby regulacyjne, bez E-mechaniki, zamknięte klapy, rolka C, stopka C z ergonomicznymi uchwytami klap, profesjonalny futerał na cały instrument wyposażony dodatkwow w pokrowiec na futerał z paskiem na ramię, wycior, biała szmatka do czyszczenia wewnątrz, regulowany ręcznie i wykańczany przez techników w Wielkiej Brytanii k) Bęben wielki ADAMS BDV 2822 lub równoważny - 1 szt. Rozmiar: średnica 28 cale, głębokość 22 cale, po dziesięć śrub naciągowych na stronę, każda śruba wyposażona w uchwyt do ręcznego strojenia bębna, naciągi Remo-Fiberskyn III lub równoważne, korpus wykonany z drewna mahoniowego, korpus lakierowany, szerokie na 2 drewniane obręcze, rama na sztywnym zawieszeniu z regulowanym kątem nachylenia bębna, rama wyposażona w cztery duże kółka z każde wyposażone w hamulec, rama wyposażona w adapter do montażu talerzy a due. Jeżeli Wykonawca składa ofertę równoważną, Zamawiający żąda dostarczenia instrumentów do siedziby Zamawiającego celem oceny kryteriów przydatności. Uwagi: 1) Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się jakiekolwiek znaki towarowe, patent czy pochodzenie - należy przyjąć, że zamawiający, ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia, podał taki opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie ofert równoważnych, o parametrach techniczno - użytkowych nie gorszych niż te podane w opisie przedmiotu zamówienia - podstawa prawna art. 29 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2) Jeżeli Wykonawca składa ofertę równoważną, Zamawiający żąda dostarczenia instrumentu do siedziby Zamawiającego lub udostępnienia w siedzibie Wykonawcy celem oceny kryteriów przydatności. W przypadku złożenia oferty zawierającej zastosowanie rozwiązań równoważnych, udowodnienie ich funkcjonalnej i użytkowej równoważności z systemami wskazanymi przez Zamawiającego, leży po stronie Wykonawcy. 3) Przedmiot zamówienia obejmuje również strojenie instrumentu po jego wniesieniu i ustawieniu przez Wykonawcę we wskazanym przez Zamawiającego miejscu w siedzibie Zamawiającego. 4) Za równoważny w stosunku do wskazanego instrumentu muzycznego Zamawiający uzna taki oferowany przez Wykonawców instrument, który pod względem artystycznym, wykonawczym technicznym oraz funkcjonalnym i użytkowym będzie równoważny do opisanego w przedmiocie zamówienia. Za równoważne pod względem: a) artystycznym i wykonawczym i funkcjonalnym - Zamawiający rozumie tak wykonany instrument, który umożliwi na etapie jego eksploatacji osiągnięcie zakładanych walorów artystycznych w trakcie wykonywania utworów muzycznych, b) technicznym i użytkowym - Zamawiający rozumie tak wykonany instrumenty i akcesoria, które posiadają równoważną pod względem technicznym budowę i wyposażenie co zawarty w opisie przedmiotu zamówienia instrument. 3. Miejsce dostawy przedmiotu zamówienia: siedziba Zamawiającego - Łódź, ul. Rojna 20. 4. Realizacja zamówienia publicznego: 1) Część I - w terminie 21 dni od momentu podpisania umowy, 2) Część II - od momentu podpisania umowy do dnia 15.12.2012 roku, 3) Część III - w terminie 21 dni od momentu podpisania umowy. 5. Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonania wyboru właściwego instrumentu spośród minimum dwóch (dostawa pojedynczej sztuki) lub spośród czterech, gdy w grę wchodzi dostawa dwóch sztuk danego rodzaju instrumentu. Dotyczy to również sytuacji, gdy Wykonawca dostarcza instrumenty równoważne do przetestowania. 6. Kod CPV - 37.31.00.00-4 - instrumenty muzyczne. 7. W okresie gwarancji, Wykonawca zgodnie z wymaganiami Zamawiającego, zobowiązany będzie, w przypadku wystąpienia usterki, do naprawy przedmiotu zamówienia w terminie nie dłuższym niż 14 dni od zgłoszenia usterki. W przypadku okresu naprawy wykraczającego poza termin 14 dnia od daty zgłoszenia, Wykonawca zobowiązany będzie do dostawy instrumentu zastępczego o klasie nie gorszej niż proponowany w przedmiotowym postępowaniu albo wymiany instrumentu na nowy 8. W przypadkach, o których mowa w punkcie 7, okres gwarancji ulegnie przedłużeniu odpowiednio: 1) w przypadku naprawy instrumentu - o okres wykonywania naprawy, 2) w przypadku dokonania wymiany - o okres gwarancji. 9. Warunki finansowe rozliczeń: 1) podstawą wystawienia faktury będzie potwierdzony dowód dostawy lub pobrania przez Zamawiającego, 2) płatne przelewem w terminie do 30 dni od daty otrzymania oryginału faktury. 3) podane w ofercie wynagrodzenie jest stałe i nie podlega waloryzacji w trakcie obowiązywania umowy..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.31.00.00-4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w przedmiotowym postępowaniu w wysokości: a) część I - 200,00 zł (słownie: dwieście złotych), b) część II - 400,00 zł (słownie: czterysta złotych), c) część III - 1.000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych). na zasadach określonych w art. 45 i art. 46 ustawy.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Złożenie oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia. Ocena spełniania warunku nastąpi w oparciu o oświadczenie oraz dokumenty, które Wykonawca złoży w ofercie, ocena nastąpi według formuły spełnia - nie spełnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Złożenie oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia oraz złożenie wykazu (wzór w SIWZ) zrealizowanych minimum 3 zamówień - dostaw instrumentów muzycznych, okres realizacji nie może być wcześniejszy niż ostatnie trzy lata, liczone od upływu terminu składania ofert w przedmiotowym postępowaniu, za podobne realizacje uznane zostaną tylko te, których wartość dostarczanego przedmiotu zamówienia dla każdego ze zrealizowanych zamówień będzie nie mniejsza niż wartość składanej oferty w przedmiotowym postępowaniu; w przypadku gdy Wykonawca składa ofertę na więcej niż jedną część, warunek wartości należy odnosić do sumy wartości składanej oferty w poszczególnych częściach Ocena spełniania warunku nastąpi w oparciu o oświadczenie, które Wykonawca złoży w ofercie, ocena nastąpi według formuły spełnia - nie spełnia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Złożenie oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia. Ocena spełniania warunku nastąpi w oparciu o oświadczenie oraz dokumenty, które Wykonawca złoży w ofercie, ocena nastąpi według formuły spełnia - nie spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Złożenie oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia. Ocena spełniania warunku nastąpi w oparciu o oświadczenie oraz dokumenty, które Wykonawca złoży w ofercie, ocena nastąpi według formuły spełnia - nie spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Złożenie oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia. Ocena spełniania warunku nastąpi w oparciu o oświadczenie oraz dokumenty, które Wykonawca złoży w ofercie, ocena nastąpi według formuły spełnia - nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia


III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a) oświadczenie Wykonawcy o sposobie realizacji zamówienia, w tym o powierzeniu do wykonania części zamówienia podwykonawcy, z podaniem zakresu powierzonych prac, nazwy oraz adresu firmy będącej podwykonawcą (wzór w SIWZ), b) folder lub inne dokumenty, na podstawie których Zamawiający będzie mógł potwierdzić zgodność parametrów proponowanego instrumentu z parametrami określonym w SIWZ. Złożenie tego dokumentu jest niezbędne tylko w przypadku składania oferty równoważnej w stosunku do wskazanej przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia marki i modelu instrumentu. c) dokument potwierdzający wniesienie wadium.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://muzyczna.lodz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Łódź, ul. Rojna 20.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.08.2012 godzina 15:00, miejsce: Łódź, ul. Rojna 20.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Fagot.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Fagot model Oscar Adler 1350 lub równoważne z futerałem - 1 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.31.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Akordeon.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Akordeon guzikowy z konwertorem Pigini Super College z pokrowcem z materiału Cordura produkcji włoskiej lub równoważne - 1 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.31.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Smyczkowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) Wiolonczela Yamaha VC-5S 1/2 lub równoważne - 2 szt. b) Wiolonczela Yamaha VC-5S 1/4 lub równoważne - 2 szt. c) Skrzypce Yamaha V5 SC. 1/4 lub równoważne - 4 szt. d) Skrzypce Yamaha V5 SC 1/8 lub równoważne - 1 szt. e) Skrzypce HOFNER AS-160 V-0 3/4 lub równoważne - 3 szt. f) Kontrabas GEWA ALLEGRO 403.304 1/4 lub równoważny - 2 szt. g) Kontrabas GEWA ALLEGRO 403.504 1/4 lub równoważny - 1 szt. h) Saksofon barytonowy J. Michael BAR - 2500 lub równoważny - 1 szt. i) Saksofon sopranowy ARNOLDS & SONS ASS-100 lub równoważny - 1 szt. j) Flet altowy TREVOR JAMES 33223 lub równoważny - 1 szt. k) Bęben wielki ADAMS BDV 2822 lub równoważny - 1 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.31.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.