Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-09-16
Gołdap: szkolenie pn. Technolog robót wykończeniowych w budownictwie
Numer ogłoszenia: 293452 - 2011; data zamieszczenia: 16.09.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy , ul. Żeromskiego 18, 19-500 Gołdap, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 6150395, faks 087 6150395.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.goldap.pup.gov.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: szkolenie pn. Technolog robót wykończeniowych w budownictwie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia pn. /Technolog robót wykończeniowych w budownictwie/, realizowanego w ramach projektu /Punkt oparcia/ współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki - Poddziałanie 6.1.3 /Poprawa zdolności do zatrudnienia oraz podnoszenie poziomu aktywności zawodowej osób bezrobotnych/ dla 12 bezrobotnych. 2. Program szkolenia winien być opracowany w oparciu o rozporządzenie MPiPS z dnia 14 września 2010 r. w sprawie standardów i warunków prowadzenia usług rynku pracy (Dz. U. Nr 177, poz. 1193) i rozporządzenie Ministra Edukacji i Nauki z dnia 03.02.2006 r. (Dz. U. z 2006 r. Nr 31, poz. 216) w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy i umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych. 3. Celem szkolenia jest uzyskanie przez uczestników szkolenia wiedzy teoretycznej i umiejętności praktycznych, przygotowujących do pracy w charakterze technologa robót wykończeniowych w budownictwie. 4. Program szkolenia powinien obejmować zagadnienia: a) zajęcia teoretyczne z zakresu: technologia wykonywania robót w budownictwie, materiałoznawstwo i maszynoznawstwo oraz bezpieczeństwo i higiena pracy, b) zajęcia praktyczne z zakresu: szpachlowanie ścian i sufitów - 81 m2, malowanie ścian i sufitów farbą odporną na ścieranie i zmywanie do pomieszczeń - 81 m2, położenie glazury gatunek I - 68 m2, rozbiórka 1 ścianki działowej, zbicie starej terakoty i glazury oraz przygotowanie ścian pod położenie glazury, wylewka o grubości ok. 5 cm i powierzchni 16 m2, położenie terakoty gatunek I - 33 m2, położenie cokołów 12 mb, demontaż stolarki drzwiowej - szt. 6, powiększenie 3 otworów drzwiowych z jednoczesnym wykonaniem nadproża oraz ich obróbką, wstawienie drzwi wewnętrznych - 4 szt. o szerokości 80 cm - 2 szt., 90 cm i 100 cm, wymurowanie ścianki działowej z otworem drzwiowym, wykucie bruzd pod nową instalację hydrauliczną, wykonanie otworu wentylacyjnego w ścianie zewnętrznej budynku, wstawienie wiatraka elektrycznego w ściance działowej otworu wentylacyjnego, demontaż starej armatury sanitarnej, montaż 2 umywalek, 1 zlewozmywaka, 2 sedesów kompaktowych z deskami i 2 baterii ściennych umywalkowych. 5. W celu obliczenia kosztów szkolenia Wykonawca powinien dokonać oględzin miejsca wykonywania zajęć praktycznych przed złożeniem oferty. 6. W preliminarzu kosztów szkolenia należy ująć zakup wszystkich materiałów niezbędnych do realizacji zajęć praktycznych i teoretycznych. 7. Wykonawca zobowiązany będzie do przeprowadzenia szkolenia w wymiarze 190 godzin zegarowych (łącznie z egzaminem), obejmujących 45 godz. zajęć teoretycznych i 145 godz. zajęć praktycznych. Godzina zegarowa kursu liczy 60 minut i obejmuje zajęcia edukacyjne, liczące 45 minut oraz przerwę, liczącą średnio 15 minut. Długość przerw może być ustalana w sposób elastyczny. 8. Szkolenie powinno być realizowane według planu nauczania obejmującego przeciętnie nie mniej niż 30 godzin zegarowych w tygodniu. Zajęcia powinny odbywać się 5 razy w tygodniu, w okresie od poniedziałku do soboty. Liczba godzin szkolenia nie może przekroczyć 7 godzin zegarowych dziennie. Niedopuszczalne jest prowadzenie zajęć w niedzielę, święta i dni ustawowo wole od pracy. Zajęcia winne być przeprowadzone w godzinach od 800 do 1900. 9. Miejsce realizacji szkolenia: szkolenie należy przeprowadzić w granicach administracyjnych miasta Gołdap, z zastrzeżeniem pkt 10. 10. Miejsce zajęć praktycznych: pomieszczenia w budynku Powiatowego Urzędu Pracy w Gołdapi, ul. Żeromskiego 18. 11. Zajęcia praktyczne mają być przeprowadzone w 2 grupach 6-osobowych. W trakcie odbywania zajęć praktycznych, Wykonawca zapewni uczestnikom szkolenia dostęp do pomieszczenia sanitarnego i socjalnego. 12. Lokal, w którym będą przeprowadzane zajęcia teoretyczne powinien być przestronny, posiadać pomieszczenia sanitarne i socjalne, gwarantujący naukę w warunkach wymaganych w przepisach bezpieczeństwa i higieny pracy, a jego wyposażenie i pomoce dydaktyczne dostosowane do prowadzenia szkolenia będącego przedmiotem zamówienia. 13. Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia w trakcie trwania szkolenia warunków zgodnych z przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy oraz przeciwpożarowymi. 14. Wykonawca zapewni niezbędne materiały szkoleniowe i dydaktyczne dla każdego uczestnika szkolenia, adekwatne do treści szkolenia, umożliwiające prawidłowe przygotowanie się do egzaminu końcowego tj. co najmniej jeden podręcznik lub skrypt związany z tematyką szkolenia, notatnik zawierający co najmniej 50 kartek, 1 długopis, 1 teczkę. Materiały szkoleniowe i dydaktyczne powinny być przekazane każdemu uczestnikowi szkolenia za pokwitowaniem i będą stanowiły po zakończeniu szkolenia własność uczestnika szkolenia. 15. Wykonawca do realizacji zajęć praktycznych zapewni odzież ochronną dla każdego uczestnika szkolenia tj. co najmniej spodnie, bluza, rękawiczki ochronne oraz podstawowe narzędzia budowlane i środki czystości. Odzież ochronna powinna być przekazana każdemu uczestnikowi szkolenia za pokwitowaniem w pierwszym dniu zajęć praktycznych i będzie stanowiła po zakończeniu szkolenia własność uczestnika szkolenia. 16. Wykonawca zobowiązany jest do stosowania logowania materiałów szkoleniowych przeznaczonych do realizacji szkolenia teoretycznego, wydanych dokumentów oraz oznakowania sal wykładowych logotypami Europejskiego Funduszu Społecznego i Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki wraz z informacją o współfinansowaniu szkolenia ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. 17. Wykonawca po zrealizowaniu planu nauczania, zorganizuje egzamin końcowy. 18. Po ukończonym szkoleniu wykonawca wyda uczestnikom szkolenia: a) zaświadczenie o ukończeniu szkolenia /Technolog robót wykończeniowych w budownictwie / wg wzoru określonego w Rozporządzeniu Ministra Edukacji i Nauki z dnia 03.02.2006 r. (Dz. U. z 2006 r. Nr 31, poz. 216) w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy i umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych i zgodnie z § 75, ust.3 rozporządzenia MPiPS z dnia 14 września 2010 r. w sprawie standardów i warunków prowadzenia usług rynku pracy (Dz. U. Nr 177, poz. 1193). b) certyfikat o ukończeniu szkolenia /Technolog robót wykończeniowych w budownictwie z wizualizacją projektu /Punk oparcia/..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 29.11.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: ZAMAWIAJĄCY NIE WYMAGA WNIESIENIA WADIUM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca wykaże, że posiada wpis do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez wojewódzki urząd pracy, właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykaże, że przeszkolił co najmniej 12 osób w zakresie objętym zamówieniem lub zbieżnym z przedmiotem zamówienia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował: a) co najmniej jedną salą szkoleniową o powierzchni minimum 30 metrów kwadratowych do prowadzenia zajęć teoretycznych, z dostępem do zaplecza socjalnego i sanitarnego. Sala powinna być wyposażona w stoliki, krzesła, tablicę. b) sprzętem do prowadzenia zajęć praktycznych tj.: betoniarką-szt.1, wiertarką udarową szt.-2, wiertarką wolnoobrotową szt.-2, przecinarką do płytek ceramicznych szt.-2, młotem udarowym szt.-1, szlifierką kątową z tarczą diamentową szt.-1, szlifierką do betonu szt.-1, odkurzaczem przemysłowym szt.-1, rusztowaniami modułowymi -1 komplet. Uwaga: Wykonawca musi wskazać formę własności, w przypadku sprzętu, maszyn, narzędzi i miejsca szkolenia innych niż własny; należy dołączyć odpowiedni dokument potwierdzający pozyskanie sprzętu, lokalu, tj. pisemne zobowiązanie lub przedwstępną umowę na wypożyczenie, wynajem, dzierżawę lub użyczenie.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował wykwalifikowaną i doświadczoną kadrą dydaktyczną. Wykonawca powinien wskazać do realizacji zamówienia co najmniej 4 osoby, w tym: a) do przeprowadzenia zajęć praktycznych wymaga się 2 osób, które posiadają wykształcenie wyższe zawodowe lub magisterskie, uprawnienia pedagogiczne i doświadczenie w prowadzeniu szkoleń/kursów/zajęć o tematyce ogólnobudowlanej w wymiarze co najmniej 200 godzin w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, b) do przeprowadzenia zajęć teoretycznych wymaga się 2 osób, które posiadają wykształcenie wyższe lub średnie o kierunku budownictwo, przygotowanie pedagogiczne i doświadczenie w prowadzeniu szkoleń/kursów/zajęć o tematyce ogólnobudowlanej w wymiarze co najmniej 100 godzin w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca składa oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy. W tym wypadku zamawiający poprzestaje na ogólnym sformułowaniu warunku.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
- kartę szkolenia o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ, - wzór ankiety dla uczestników szkolenia służącej do oceny szkolenia, - wzór zaświadczenia o ukończeniu szkolenia Technolog robót wykończeniowych w budownictwie wg wzoru określonego w Rozporządzeniu Ministra Edukacji i Nauki z dnia 03.02.2006 r. (Dz. U. z 2006 r. Nr 31, poz. 216) w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy i umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych i zgodnie z § 75, ust.3 rozporządzenia MPiPS z dnia 14 września 2010 r. w sprawie standardów i warunków prowadzenia usług rynku pracy (Dz. U. Nr 177, poz. 1193).
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. oświadczenie o wpisie do rejestru instytucji szkoleniowych Wojewódzkiego Urzędu Pracy, właściwego dla siedziby instytucji szkoleniowej, 2. w przypadku Wykonawców występujących jako osoba fizyczna: zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - w celu potwierdzenia, iż osoba, która podpisała ofertę jest osobą do tego uprawnioną, 3. wypełniony formularz ofertowy - załącznik nr1 do SIWZ, 4. parafowany wzór umowy - załącznik nr 3 do SIWZ, 5. pełnomocnictwo/upoważnienie do podpisania oferty i załączników, o ile prawo do reprezentowania wykonawcy nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadku zmiany wskazanego w ofercie wykładowcy o kwalifikacjach i doświadczeniu tożsamym lub wyższym. Zmiana następuje za zgodą Zamawiającego i jest możliwa tylko w okolicznościach powstałych, na które nie miał wpływu Wykonawca.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.goldap.pup.gov.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy w Gołdapi, ul. Żeromskiego 18, 19-500 Gołdap..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.09.2011 godzina 09:00, miejsce: sekretariat Powiatowego Urzędu Pracy w Gołdapi, ul. Żeromskiego 18, 19-500 Gołdap..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt /Punk oparcia/ współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki - Poddziałanie 6.1.3 /Poprawa zdolności do zatrudnienia oraz podnoszenie poziomu aktywności zawodowej osób bezrobotnych/..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z GOŁDAP
- Świadczenie usługi transportu uczestników Środowiskowego Domu Samopomocy "Słoneczny Dom" w Gołdapi w okresie 1 stycznia do 31 grudnia 2025 r
- Utrzymanie i konserwacja terenów zieleni miejskiej i parkowej na terenie miasta Gołdap - rejon nr 1
- Świadczenie usług polegających na zapewnieniu tymczasowego schronienia wraz z wyżywieniem osobom bezdomnym (kobiet i mężczyzn) z terenu Gminy Gołdap na rok 2025
- Budowa boiska do piłki nożnej wraz z infrastrukturą towarzyszącą w formule "zaprojektuj i wybuduj"
więcej: przetargi w Gołdapi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Sukcesywne świadczenie usług w zakresie zorganizowania i przeprowadzenia doradztwa zawodowego, szkoleń i kursów dla uczniów i nauczycieli przedmiotów zawodowych"
- Usługi szkoleniowe dla uczniów i nauczycieli z podziałem na 9 części w ramach projektu pn. "Podniesienie zdolności do przyszłego zatrudnienia uczniów szkół zawodowych z terenu powiatu puckiego".
- Szkolenia i kursy realizowane w ramach projektu "Inwestycja w przyszłość"
- Usługi szkoleniowe w zakresie realizacji szkoleń/kursów zawodowych dla uczniów i nauczycieli Zespołu Szkół Przemysłu Mody w Łodzi, objętych projektem nr FELD.08.08-IZ.00-0029/23 pn. "STOPKLATKA".
- Wybór trenerów i organizatora branżowych szkoleń zawodowych w ramach Projektu pn.: "Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności przy Zespole Szkół Mechaniczno-Elektrycznych w Żywcu w dziedzinie ..."
- "Przeprowadzenie kursów branżowych dla uczniów szkół ponadpodstawowych"
więcej: Usługi szkolenia zawodowego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.