To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-11-10
Kozy: Obsługa wyjazdów edukacyjnych organizowanych dla uczniów biorących udział w realizacji projektu Moja przyszłość zależy ode mnie.
Numer ogłoszenia: 293569 - 2011; data zamieszczenia: 10.11.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 322692 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Zespół Obsługi Szkół i Przedszkola, ul. Szkolna 1, 43-340 Kozy, woj. śląskie, tel. 33 8174291, faks 33 8175741.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Obsługa wyjazdów edukacyjnych organizowanych dla uczniów biorących udział w realizacji projektu Moja przyszłość zależy ode mnie..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: obsługa wyjazdów edukacyjnych organizowanych dla uczniów szkół w ramach realizacji projektu Moja przyszłość zależy ode mnie nr POKL.09.01.02-24-223/10 w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Działania 9.1, Poddziałania 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. 2. Zamówienie obejmuje zakup biletów, usługę transportową, usługę cateringową, zapewnienie pilotów wyjazdów, przewodników (w sytuacji gdy zostało to wskazane w wykazie wyjazdów edukacyjnych), zapewnienie noclegów w przypadku wyjazdów wielodniowych, zapewnienie ubezpieczenia grupowego w ramach wyjazdów organizowanych dla uczniów niżej wymienionych szkół itp. zgodnie z załączonym do SIWZ wykazem wyjazdów edukacyjnych uczniów realizowanych w okresie od października 2011 roku do listopada 2011 roku. (Załącznik nr 4a, 4b,4c do SIWZ) 3. Zamówienie udzielane będzie w częściach: Część I Obsługa wyjazdów edukacyjnych organizowanych dla uczniów Szkoły Podstawowej nr 1 w Kozach, Plac Ks. K. Kochaja 1, 43-340 Kozy, (Załącznik nr 4a do SIWZ zawiera szczegółowy opis planowanych wyjazdów edukacyjnych). Część II Obsługa wyjazdów edukacyjnych organizowanych dla uczniów Szkoły Podstawowej nr 2 w Kozach, ul. Przecznia 1, 43-340 Kozy, (Załącznik nr 4b do SIWZ zawiera szczegółowy opis planowanych wyjazdów edukacyjnych). Część III Obsługa wyjazdów edukacyjnych organizowanych dla uczniów Liceum Ogólnokształcącego im. K.K. Baczyńskiego w Kozach pl. ks. Karola Kochaja 1, 43 - 340 Kozy, (Załącznik nr 4c do SIWZ zawiera szczegółowy opis planowanych wyjazdów edukacyjnych). 4. Zamówienie publiczne obejmuje: 4.1.Usługi transportowe związane są z przewozem uczniów z siedzib szkół w terminie i do miejsc wskazanych w wykazie wyjazdów edukacyjnych uczniów stanowiącym załącznik nr 4a-c do SIWZ i powrót do siedziby szkoły, a)Przewóz uczniów może odbywać się wyłącznie środkiem transportu spełniającym wymagania techniczne określone w przepisach ustawy - Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz.U. z 2005r., Nr 108, poz. 908 z późn. zm.) i innych przepisach związanych z przewozem osób, ustawa z dnia 6 września 2001r. o transporcie drogowym (t.j. Dz.U. z 2007, Nr 125, poz. 874 z późn. zm.) b)Opiekę nad uczniami w czasie przewozu organizuje i zapewnia Zamawiający, c)Wykonawca musi zapewnić uczniom bezpieczny przewóz tzn. odpowiednie warunki bezpieczeństwa i higieny, d)Autobus musi posiadać wystarczającą liczbę miejsc siedzących, e)Wykonawca ubezpiecza autobus i pasażerów od wszelkich szkód powstałych podczas przewozu i powstałych w związku z przewozem, f)Wykonawca zobowiązany jest do ponoszenia kosztów związanych z eksploatacją i używaniem pojazdów własnych, oraz kosztów postoju na parkingach płatnych. 4.2. Usługę cateringową dla uczniów w trakcie wyjazdów edukacyjnych, a)Przez usługę cateringową rozumie się przygotowanie, dostarczenie, wypakowanie oraz wniesienie we wskazane miejsce tzw. suchego prowiantu dla uczniów w trakcie wyjazdu, b)Zestaw dla jednego ucznia powinien zawierać ( 1 rogal, 1 sok owocowy w kartoniku o pojemności min. 200ml, 1 baton), c)W ofercie Wykonawca wskaże, jaki zestaw zaproponuje Zamawiającemu i określi gramaturę poszczególnych produktów, d)Artykuły spożywcze muszą być dostarczone w porcjach dla uczniów projektu we wskazanym miejscu, tj. do autobusu, e)Porcje zestawu muszą być zapakowane dla każdego ucznia, f)Odbiór przekąsek przez Zamawiającego nastąpi na podstawie protokołu odbioru przygotowanego przez Wykonawcę, podpisanego przez opiekuna wyjazdu i przez Wykonawcę, w którym strony potwierdzą ilość otrzymanych/dostarczonych porcji. 4.3.Zapewnienie pełnego posiłku obiadowego w trakcie wyjazdów edukacyjnych składających się z zupy, drugiego dania (mięso np. drób lub ryba lub mięso wołowe; ziemniaki lub frytki lub kluski; surówka wielowarzywna) lub równoważny pełny posiłek obiadowy. 4.4. Zapewnienie pilotów wyjazdów edukacyjnych, przewodników w sytuacji, gdy zostało to wskazane w wykazie wyjazdów edukacyjnych stanowiącego załącznik nr 4a-c do SIWZ. 4.5. Zapewnienie noclegów w przypadku wyjazdów edukacyjnych kilkudniowych o standardzie minimum ** gwiazdkowym lub równoważnym w miejscach wskazanych w wykazie wyjazdów edukacyjnych stanowiącego załącznik nr 4a-c do SIWZ. 4.6. Zapewnienie ubezpieczenia grupowego dla wszystkich uczestników wyjazdów edukacyjnych na cały okres trwania wycieczki. 4.7.Zakup biletów w ramach realizowanych wyjazdów edukacyjnych zgodnie z wykazem wyjazdów edukacyjnych uczniów stanowiącym załącznik nr 4a-c do SIWZ. 5. Zamawiający zastrzega sobie możliwość ograniczenia lub zwiększenia zakresu przedmiotu zamówienia o 30% w zależności od ostatecznej liczby uczestników. 6. Szczegółowy opis przedmiotu niniejszego zamówienia oraz sposób jego realizacji zawiera: a) Wzór umowy - Załącznik Nr 1 do SIWZ. b) Wykaz wyjazdów edukacyjnych - Załącznik nr 4a-c do SIWZ...
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00 - Usługi w zakresie transportu drogowego 63.51.00.00 - Usługi biur podróży i podobne 55.90.00.00 - Usługi handlu detalicznego .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Moja przyszłość zależy ode mnie.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Obsługa wyjazdów edukacyjnych organizowanych dla uczniów Szkoły Podstawowej nr 1 w Kozach, Plac Ks. K. Kochaja 1, 43-340 Kozy
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.11.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PANORAMA s.c. - Jarosław Ziółkowski, Sandra Ziółkowska
jakie przetargi wygrała firma
PANORAMA s.c. - Jarosław Ziółkowski, Sandra Ziółkowska
- PANORAMA s.c. J. Ziółkowski, S. Ziółkowska 82-104 Kąty Rybackie, ul. Rybacka 189, 82-104 Kąty Rybackie, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 11056,99 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 13500,00
Oferta z najniższą ceną: 13500,00 / Oferta z najwyższą ceną: 21700,00
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Obsługa wyjazdów edukacyjnych organizowanych dla uczniów Liceum Ogólnokształcącego im. K.K. Baczyńskiego w Kozach pl. ks. Karola Kochaja 1, 43 - 340 Kozy
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.11.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- T.T. Ricardo- Junior Sp. z o.o., ul. E. Plater 12/15, 00-669 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2601,71 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 2632,00
Oferta z najniższą ceną: 2632,00 / Oferta z najwyższą ceną: 4900,00
Waluta: PLN.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usługi transportu drogowego osób na rzecz Fundacji im. Brata Alberta Środowiskowego Domu Samopomocy "Szymonówka" w Nieszawie
- "Świadczenie usług przewozowych w ramach powiatowych przewozów pasażerskich o charakterze użyteczności publicznej w publicznym transporcie zbiorowym na terenie powiatu dąbrowskiego"
- Organizacja i przeprowadzenie studium "Innowacyjne usługi społeczne na rzecz rodziny i dziecka"
- Dowóz uczniów do placówek oświatowych na terenie Gminy Klwów w formie zakupu biletów miesięcznych
- Wykonanie usług przewozu regularnego na linii autobusowej P-1 w ramach lokalnego transportu zbiorowego na terenie Miasta Piastowa
- Dowożenie uczniów do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Stryjkach w roku 2025
więcej: Usługi handlu detalicznego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.