Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-10-06
Kozy: Obsługa wyjazdów edukacyjnych organizowanych dla uczniów biorących udział w realizacji projektu Moja przyszłość zależy ode mnie
Numer ogłoszenia: 322692 - 2011; data zamieszczenia: 06.10.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Zespół Obsługi Szkół i Przedszkola , ul. Szkolna 1, 43-340 Kozy, woj. śląskie, tel. 33 8174291, faks 33 8175741.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Obsługa wyjazdów edukacyjnych organizowanych dla uczniów biorących udział w realizacji projektu Moja przyszłość zależy ode mnie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: obsługa wyjazdów edukacyjnych organizowanych dla uczniów szkół w ramach realizacji projektu Moja przyszłość zależy ode mnie nr POKL.09.01.02-24-223/10 w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Działania 9.1, Poddziałania 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. 2. Zamówienie obejmuje zakup biletów, usługę transportową, usługę cateringową, zapewnienie pilotów wyjazdów, przewodników (w sytuacji gdy zostało to wskazane w wykazie wyjazdów edukacyjnych), zapewnienie noclegów w przypadku wyjazdów wielodniowych, zapewnienie ubezpieczenia grupowego w ramach wyjazdów organizowanych dla uczniów niżej wymienionych szkół itp. zgodnie z załączonym do SIWZ wykazem wyjazdów edukacyjnych uczniów realizowanych w okresie od października 2011 roku do listopada 2011 roku. (Załącznik nr 4a, 4b,4c do SIWZ) 3. Zamówienie udzielane będzie w częściach: Część I Obsługa wyjazdów edukacyjnych organizowanych dla uczniów Szkoły Podstawowej nr 1 w Kozach, Plac Ks. K. Kochaja 1, 43-340 Kozy, (Załącznik nr 4a do SIWZ zawiera szczegółowy opis planowanych wyjazdów edukacyjnych). Część II Obsługa wyjazdów edukacyjnych organizowanych dla uczniów Szkoły Podstawowej nr 2 w Kozach, ul. Przecznia 1, 43-340 Kozy, (Załącznik nr 4b do SIWZ zawiera szczegółowy opis planowanych wyjazdów edukacyjnych). Część III Obsługa wyjazdów edukacyjnych organizowanych dla uczniów Liceum Ogólnokształcącego im. K.K. Baczyńskiego w Kozach pl. ks. Karola Kochaja 1, 43 - 340 Kozy, (Załącznik nr 4c do SIWZ zawiera szczegółowy opis planowanych wyjazdów edukacyjnych). 4. Zamówienie publiczne obejmuje: 4.1.Usługi transportowe związane są z przewozem uczniów z siedzib szkół w terminie i do miejsc wskazanych w wykazie wyjazdów edukacyjnych uczniów stanowiącym załącznik nr 4a-c do SIWZ i powrót do siedziby szkoły, a)Przewóz uczniów może odbywać się wyłącznie środkiem transportu spełniającym wymagania techniczne określone w przepisach ustawy - Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz.U. z 2005r., Nr 108, poz. 908 z późn. zm.) i innych przepisach związanych z przewozem osób, ustawa z dnia 6 września 2001r. o transporcie drogowym (t.j. Dz.U. z 2007, Nr 125, poz. 874 z późn. zm.) b)Opiekę nad uczniami w czasie przewozu organizuje i zapewnia Zamawiający, c)Wykonawca musi zapewnić uczniom bezpieczny przewóz tzn. odpowiednie warunki bezpieczeństwa i higieny, d)Autobus musi posiadać wystarczającą liczbę miejsc siedzących, e)Wykonawca ubezpiecza autobus i pasażerów od wszelkich szkód powstałych podczas przewozu i powstałych w związku z przewozem, f)Wykonawca zobowiązany jest do ponoszenia kosztów związanych z eksploatacją i używaniem pojazdów własnych, oraz kosztów postoju na parkingach płatnych. 4.2. Usługę cateringową dla uczniów w trakcie wyjazdów edukacyjnych, a)Przez usługę cateringową rozumie się przygotowanie, dostarczenie, wypakowanie oraz wniesienie we wskazane miejsce tzw. suchego prowiantu dla uczniów w trakcie wyjazdu, b)Zestaw dla jednego ucznia powinien zawierać ( 1 rogal, 1 sok owocowy w kartoniku o pojemności min. 200ml, 1 baton), c)W ofercie Wykonawca wskaże, jaki zestaw zaproponuje Zamawiającemu i określi gramaturę poszczególnych produktów, d)Artykuły spożywcze muszą być dostarczone w porcjach dla uczniów projektu we wskazanym miejscu, tj. do autobusu, e)Porcje zestawu muszą być zapakowane dla każdego ucznia, f)Odbiór przekąsek przez Zamawiającego nastąpi na podstawie protokołu odbioru przygotowanego przez Wykonawcę, podpisanego przez opiekuna wyjazdu i przez Wykonawcę, w którym strony potwierdzą ilość otrzymanych/dostarczonych porcji. 4.3.Zapewnienie pełnego posiłku obiadowego w trakcie wyjazdów edukacyjnych składających się z zupy, drugiego dania (mięso np. drób lub ryba lub mięso wołowe; ziemniaki lub frytki lub kluski; surówka wielowarzywna) lub równoważny pełny posiłek obiadowy. 4.4. Zapewnienie pilotów wyjazdów edukacyjnych, przewodników w sytuacji, gdy zostało to wskazane w wykazie wyjazdów edukacyjnych stanowiącego załącznik nr 4a-c do SIWZ. 4.5. Zapewnienie noclegów w przypadku wyjazdów edukacyjnych kilkudniowych o standardzie minimum ** gwiazdkowym lub równoważnym w miejscach wskazanych w wykazie wyjazdów edukacyjnych stanowiącego załącznik nr 4a-c do SIWZ. 4.6. Zapewnienie ubezpieczenia grupowego dla wszystkich uczestników wyjazdów edukacyjnych na cały okres trwania wycieczki. 4.7.Zakup biletów w ramach realizowanych wyjazdów edukacyjnych zgodnie z wykazem wyjazdów edukacyjnych uczniów stanowiącym załącznik nr 4a-c do SIWZ. 5. Zamawiający zastrzega sobie możliwość ograniczenia lub zwiększenia zakresu przedmiotu zamówienia o 30% w zależności od ostatecznej liczby uczestników. 6. Szczegółowy opis przedmiotu niniejszego zamówienia oraz sposób jego realizacji zawiera: a) Wzór umowy - Załącznik Nr 1 do SIWZ. b) Wykaz wyjazdów edukacyjnych - Załącznik nr 4a-c do SIWZ..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających na poziomie 30 % wartości zamówienia podstawowego. Zamówienie uzupełniające będzie powtórzeniem zakresu przedmiotu zamówienia podstawowego.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00-9, 63.51.00.00-7, 55.90.00.00-9.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O zamówienie publiczne mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują ilością autobusów o liczbie miejsc pokrywającej zapotrzebowanie wykazane w Załącznikach 4a-c do SIWZ, które posiadają ważne badania techniczne i ważne ubezpieczenie OC. Dokumentem potwierdzającym spełnienie warunku będzie oświadczenie o ilości autobusów o liczbie miejsc pokrywającej zapotrzebowanie wykazane w załącznikach 4a-c do SIWZ, które posiadają ważne badania techniczne i ważne ubezpieczenie OC, które jest zawarte w druku OFERTA.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
a) wypełniony Druk Oferta, stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ, a)aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej jeżeli Wykonawca posiada taki wpis, b)Szczegółową kalkulację ceny poszczególnych wyjazdów edukacyjnych sporządzoną na podstawie wykazu wyjazdów edukacyjnych stanowiących załącznik nr 4a-c do SIWZ
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający zastrzega sobie możliwość ograniczenia lub zwiększenia zakresu przedmiotu umowy o 30 % w zależności od ostatecznej liczby uczestników.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.koz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminny Zespół Obsługi Szkół i Przedszkola w Kozach, ul. Szkolna 1, 43-340 Kozy.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.10.2011 godzina 14:00, miejsce: Gminny Zespół Obsługi Szkół i Przedszkola w Kozach, ul. Szkolna 1, 43-340 Kozy.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie realizowane w ramach realizacji projektu Moja przyszłość zależy ode mnie, numer POKL.09.01.02-24-223/10 w ramach Programu Operacyjnego Ludzki, Działania 9.1, Poddziałania 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Obsługa wyjazdów edukacyjnych organizowanych dla uczniów Szkoły Podstawowej nr 1 w Kozach, Plac Ks. K. Kochaja 1, 43-340 Kozy..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Obsługa wyjazdów edukacyjnych organizowanych dla uczniów Szkoły Podstawowej nr 1 w Kozach, Plac Ks. K. Kochaja 1, 43-340 Kozy 9 załącznik nr 4a do SIWZ zawiera szczegółowy opis planowanych wyjazdów edukacyjnych)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00-9, 63.51.00.00-7, 55.90.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Obsługa wyjazdów edukacyjnych organizowanych dla uczniów Szkoły Podstawowej nr 2 w Kozach, ul. Przecznia 1, 43-340 Kozy..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Obsługa wyjazdów edukacyjnych organizowanych dla uczniów Szkoły Podstawowej nr 2 w Kozach, ul. Przecznia 1, 43-340 Kozy, (Załącznik nr 4b do SIWZ zawiera szczegółowy opis planowanych wyjazdów edukacyjnych)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00-9, 63.51.00.00-7, 55.90.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Obsługa wyjazdów edukacyjnych organizowanych dla uczniów Liceum Ogólnokształcącego im. K.K. Baczyńskiego w Kozach pl. ks. Karola Kochaja 1, 43 - 340 Kozy..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Obsługa wyjazdów edukacyjnych organizowanych dla uczniów Liceum Ogólnokształcącego im. K.K. Baczyńskiego w Kozach pl. ks. Karola Kochaja 1, 43 - 340 Kozy, (Załącznik nr 4c do SIWZ zawiera szczegółowy opis planowanych wyjazdów edukacyjnych)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00-9, 63.51.00.00-7, 55.90.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usługi transportu drogowego osób na rzecz Fundacji im. Brata Alberta Środowiskowego Domu Samopomocy "Szymonówka" w Nieszawie
- "Świadczenie usług przewozowych w ramach powiatowych przewozów pasażerskich o charakterze użyteczności publicznej w publicznym transporcie zbiorowym na terenie powiatu dąbrowskiego"
- Organizacja i przeprowadzenie studium "Innowacyjne usługi społeczne na rzecz rodziny i dziecka"
- Dowóz uczniów do placówek oświatowych na terenie Gminy Klwów w formie zakupu biletów miesięcznych
- Wykonanie usług przewozu regularnego na linii autobusowej P-1 w ramach lokalnego transportu zbiorowego na terenie Miasta Piastowa
- Dowożenie uczniów do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Stryjkach w roku 2025
więcej: Usługi handlu detalicznego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.