eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŚwidnicaZorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń grupowych finansowanych ze środków Funduszu Pracy dla 56 osób zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Świdnicy jako bezrobotne..

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-09-16

Świdnica: Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń grupowych finansowanych ze środków Funduszu Pracy dla 56 osób zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Świdnicy jako bezrobotne..
Numer ogłoszenia: 293730 - 2010; data zamieszczenia: 16.09.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 233132 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy, ul. M. Skłodowskiej-Curie 5, 58-100 Świdnica, woj. dolnośląskie, tel. 074 8561818, faks 074 8561813.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń grupowych finansowanych ze środków Funduszu Pracy dla 56 osób zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Świdnicy jako bezrobotne...

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń grupowych finansowanych ze środków Funduszu Pracy dla 56 osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Świdnicy. Zajęcia teoretyczne oraz praktyczne muszą być przeprowadzone na terenie miasta Świdnicy. Zamówienie podzielono na 4 części. CZĘŚĆ 1 KOMPUTEROWY SYSTEM FINANSOWO - KSIĘGOWY PRZEDSIĘBIORSTWA (W TYM PŁATNIK) - 20 osób Szkolenie musi rozpocząć się w dniu 04.10.2010 r. oraz zakończyć w dniu 29.10.2010 r. UWAGA: Zamawiający dopuszcza możliwość skrócenia lub przedłużenia terminu zakończenia szkolenia do 14 dni kalendarzowych, jednakże wyłącznie przy zachowaniu wytycznych ujętych w INFORMACJACH UZUPEŁNIAJĄCYCH. Program szkolenia powinien zawierać m.in. następujące zagadnienia System finansowo - księgowy przedsiębiorstwa Podstawy rachunkowości Rachunkowość finansowa Rachunek kosztów i rachunkowość zarządcza Sprawozdawczość finansowa i jej analiza Zastosowanie techniki komputerowej w rachunkowości Obsługa programów SUBIEKT, REWIZOR GT, REWIZOR 3 EURO, RACHMISTRZ GT, STYMFONIA oraz Płatnik Obsługa komputera Umiejętność poszukiwania i pozyskiwania zatrudnienia Minimalna ilość godzin szkolenia przeznaczona na realizację powyższych zagadnień: Łączna liczba godzin na jednego uczestnika szkolenia: 150 godzin zegarowych, w tym: a) zajęć teoretycznych: 76 godz. zegarowych, z czego 5 godz. zegarowych przypada na zajęcia z umiejętności poszukiwania zatrudnienia, b) zajęć praktycznych: 74 godz. zegarowe. Wskazana przez Zamawiającego ilość godzin nie obejmuje czasu przeprowadzenia egzaminu końcowego. Wymagania: Kurs przeznaczony jest dla osób: 1) zarejestrowanych w tut. Urzędzie, 2) posiadających status bezrobotnego, 3) które mają ukończone 18 lat, 4) z wykształceniem min. średnim. Po zakończeniu szkolenia uczestnik szkolenia otrzyma: zaświadczenie o ukończonym szkoleniu wydane przez organizatora szkolenia zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji i Nauki. Po zakończonym szkoleniu absolwent powinien m.in.: 1) posiadać umiejętność prowadzenia ksiąg podatkowych (m.in. podatkowej książki przychodów i rozchodów) w oparciu o nowe przepisy, 2) posiadać umiejętność obsługi komputera, 3) posiadać umiejętność pracy na programach komputerowych REWIZOR 3 EURO, RACHMISTRZ GT, SYMFONIA oraz Płatnik. Wymagania dotyczące wyposażenia w sprzęt i materiały: min. 20 komputerów z zainstalowanymi programami użytkowymi oraz programem Płatnik, REWIZOR 3 EURO, RACHMISTRZ GT, SYMFONIA na każdym komputerze, 20 szt. podatkowej księgi przychodów i rozchodów, inne, w zależności od metod dobranych przez prowadzącego. CZĘŚĆ 2 INSTALATOR SIECI WODNO - KANALIZACYJNEJ I CO Z UPRAWNIENIAMI DO MONTAŻU URZĄDZEŃ GAZOWYCH - 10 osób Szkolenie musi rozpocząć się w dniu 01.10.2010 r. oraz zakończyć w dniu 29.10.2010 r. UWAGA: Zamawiający dopuszcza możliwość skrócenia lub przedłużenia terminu zakończenia szkolenia do 14 dni kalendarzowych, jednakże wyłącznie przy zachowaniu wytycznych ujętych w INFORMACJACH UZUPEŁNIAJĄCYCH. Program szkolenia powinien zawierać m.in. następujące zagadnienia: 1) Sieci, paliwa, materiały do montażu instalacji 2) Instalacje i urządzenia gazowe oraz pomiarowe 3) Odbiór techniczny i uruchomienie 4) Przepisy BHP 5) Eksploatacja i prace konserwacyjno - remontowe 6) Umiejętność poszukiwania i pozyskiwania zatrudnienia Minimalna ilość godzin szkolenia przeznaczona na realizację powyższych zagadnień: Łączna liczba godzin na jednego uczestnika szkolenia: 150 godzin zegarowych, w tym: a) zajęć teoretycznych: 75 godz. zegarowych, z czego 5 godz. zegarowych przypada na zajęcia z umiejętności poszukiwania zatrudnienia, b) zajęć praktycznych: 75 godz. zegarowych. Wskazana przez Zamawiającego ilość godzin nie obejmuje czasu przeprowadzenia egzaminów końcowych. Wymagania: Kurs przeznaczony jest dla osób: 1. zarejestrowanych w tut. Urzędzie, 2. posiadających status bezrobotnego, 3. które mają ukończone 18 lat , 4. z wykształceniem min. podstawowym, 5. bez przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania danego zawodu (potwierdzonych stosownym orzeczeniem lekarskim). Po zakończeniu szkolenia uczestnik szkolenia otrzyma: zaświadczenie o ukończonym szkoleniu wydane przez organizatora szkolenia zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji i Nauki. Po zakończonym szkoleniu absolwent powinien m.in.: posiadać wiadomości na temat sieci, paliw i materiałów do montażu instalacji, posiadać wiedzę i umiejętności w temacie instalacji oraz urządzeń gazowych i pomiarowych, posiadać wiedzę i umiejętności w temacie odbioru technicznego i uruchamianiu, posiadać wiedzę i umiejętności w temacie eksploatacji i prac konserwacyjno - remontowych, znać przepisy BHP. Wymagania dotyczące wyposażenia w sprzęt i materiały: plansze tematyczne, przekrojowe modele, rzutniki do przeźroczy, sprzęt multimedialny, magnetofon, DVD, inne, w zależności od metod dobranych przez prowadzącego. CZĘŚĆ 3 KURS RECEPCJONISTKI Z NAUKĄ JĘZYKA OBCEGO - 10 osób Szkolenie musi rozpocząć się w dniu 06.09.2010 r. oraz zakończyć w dniu 08.10.2010 r. UWAGA: Zamawiający dopuszcza możliwość skrócenia lub przedłużenia terminu zakończenia szkolenia do 14 dni kalendarzowych, jednakże wyłącznie przy zachowaniu wytycznych ujętych w INFORMACJACH UZUPEŁNIAJĄCYCH. Program szkolenia powinien zawierać m.in. następujące zagadnienia: 1. Rola i znaczenie recepcji w hotelu 2. Organizacja pracy: 1) wieloobowiązkowość pracowników recepcji - podział na stanowiska, 2) zasady współpracy z pozostałymi działami, 3) prowadzenie dokumentacji: a) ewidencja - wymogi prawne obowiązku meldunkowego, b) dokumenty i formularze obowiązujące w recepcji - prawidłowy obieg, c) formułowanie pism oficjalnych wysyłanych listem, faksem, mailem, 4) rezerwacja - organizacja działu lub realizacja przez recepcję: a) dostępność do oferty hotelu - kanały i źródła rezerwacji, b) rezerwacje wstępne, zapytania i rezerwacje właściwe, c) rezerwacje gwarantowane i niegwarantowane, d) system prowizji i rabatów, prawo do zniżek, programy lojalnościowe. 5) realizacja usług dodatkowych. 3. Savoir vivre 4. Profesjonalna obsługa klienta przez telefon 5. Psychologiczne aspekty obsługi gości hotelowych: 1) charakterystyka typów i profili psychologicznych, 2) charakterystyka potrzeb gościa, 3) zachowanie w sytuacjach trudnych i konfliktowych, 4) pokonywanie zastrzeżeń i obiekcji gości - reklamacje, interwencje, 5) stosowanie technik pracy i rozmowy z gościem zadowalających obie strony 6) granice ustępstw. 6. Etyka w zawodzie 7. Techniki samoprezentacji 8. Podstawy prawne dotyczące pracy w recepcji w zakładzie hotelarskim obowiązki hotelu wynikające z Kodeksu Cywilnego, dotyczące rzeczy wniesionych do hotelu 9. Język angielski dla początkujących 10. Umiejętność poszukiwania i pozyskiwania zatrudnienia Zagadnienia dotyczące szkolenia powinny być zgodne z wytycznymi Rady Europy zawartymi w Europejskim Systemie Opisu Kształcenia Językowego (poziom biegłości A1). Minimalna ilość godzin szkolenia przeznaczona na realizację powyższych zagadnień: Łączna liczba godzin na jednego uczestnika szkolenia: 180 godzin zegarowych, w tym: a) zajęć teoretycznych: 150 godz. zegarowych, z czego 5 godz. zegarowych przypada na zajęcia z umiejętności poszukiwania zatrudnienia, a 60 godz. zegarowych na zajęcia z nauki języka obcego, b) ćwiczeń: 30 godz. zegarowych. Wskazana przez Zamawiającego ilość godzin nie obejmuje czasu przeprowadzenia egzaminu końcowego. Wymagania: Kurs przeznaczony jest dla osób: 1. zarejestrowanych w tut. Urzędzie, 2. posiadających status bezrobotnego, 3. które mają ukończone 18 lat, 4. z wykształceniem min. podstawowym. Po zakończeniu szkolenia uczestnik szkolenia otrzyma: zaświadczenie o ukończonym szkoleniu wydane przez organizatora szkolenia zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji i Nauki. Po zakończonym szkoleniu absolwent powinien m.in.: a) zorganizować sobie pracę w należyty sposób, b) fachowo prowadzić rozmowy z klientami, c) budować rzetelne relacje z klientami, d) obsługiwać gości przy ich przyjeździe i wyjeździe, e) sprawować opiekę nad gośćmi hotelowymi, f) służyć pomocą gościom hotelowym w trakcie ich pobytu w hotelu, g) znać podstawy języka angielskiego. Wymagania dotyczące wyposażenia w sprzęt i materiały: odtwarzacz DVD lub magnetowid, telewizor, tematyczne filmy wideo lub płyty CD/DVD do zajęć, min. inne, w zależności od metod dobranych przez prowadzącego. CZĘŚĆ 4 KURS KOSMETYCZNY - WYKONYWANIE ZABIEGÓW Z ZAKRESU KOSMETYKI PIELĘGNACYJNEJ, LECZNICZEJ I UPIĘKSZAJĄCEJ - 16 osób Szkolenie musi rozpocząć się w dniu 06.09.2010 r. oraz zakończyć w dniu 22.10.2010 r. UWAGA: Zamawiający dopuszcza możliwość skrócenia lub przedłużenia terminu zakończenia szkolenia do 14 dni kalendarzowych, jednakże wyłącznie przy zachowaniu wytycznych ujętych w INFORMACJACH UZUPEŁNIAJĄCYCH. Program szkolenia powinien zawierać m.in. następujące zagadnienia: 1. Przepisy BHP 2. Warsztat pracy i narzędzia kosmetyczki wraz z ich obsługą 3. Wykonywanie zabiegów z zakresu kosmetyki pielęgnacyjnej i leczniczej (uwzględniając wskazania i przeciwwskazania do ich wykonania): zabiegi na twarz i ciało, w tym zabiegi: regenerujące, liftingujące, SPA, nawilżające. oczyszczanie twarzy, kwasy owocowe, peeling, masaż twarzy, zabiegi modelujące sylwetkę i antycellulitowe, pielęgnacja okolic oczu, zastosowanie różnego rodzaju masek, kawitacja, mikrodermabrazja diamentowa. 4. Wykonywanie zabiegów z zakresu kosmetyki upiększającej: manicure, pedicure, barwienie brwi i rzęs, zagęszczanie rzęs, regulacja łuku brwiowego, depilacja. 5. Makijaż i zasady jego wykonywania 6. Umiejętność poszukiwania i pozyskiwania zatrudnienia. Minimalna ilość godzin jednej grupy szkoleniowej przeznaczona na realizację powyższych zagadnień: Łączna liczba godzin na jednego uczestnika szkolenia: 250 godzin zegarowych, w tym: zajęć teoretycznych: 112 godz. zegarowych, z czego 5 godz. zegarowych przypada na zajęcia z umiejętności poszukiwania zatrudnienia, zajęć praktycznych: 138 godz. zegarowych. Wskazana przez Zamawiającego ilość godzin nie obejmuje czasu przeprowadzenia egzaminu końcowego. Wymagania: Kurs przeznaczony jest dla osób: a) zarejestrowanych w tut. Urzędzie, b) posiadających status bezrobotnego, c) które mają ukończone 18 lat, d) z wykształceniem min. podstawowym. Po zakończeniu szkolenia uczestnik szkolenia otrzyma: zaświadczenie o ukończonym szkoleniu wydane przez organizatora szkolenia zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji i Nauki. Po zakończonym szkoleniu absolwent powinien m.in.: 1) wykonywać zabiegi upiększające, pielęgnacyjne i lecznicze, 2) przeprowadzać zabiegi na życzenie klienta uwzględniając jego stan zdrowia i kondycję skóry, 3) obsługiwać sprzęty kosmetyczne, 4) oczyszczać, dezynfekować i konserwować sprzęt kosmetyczny zgodnie z przepisami bhp, 5) udzielać porad kosmetycznych w zakresie pielęgnacji skóry i pomagać w doborze kosmetyków, INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE: 1) Po ogłoszeniu wyników przetargu wyłoniony Wykonawca będzie zobowiązany do podpisania z Zamawiającym obu umów załączonych do wniosku o wszczęcie postępowania o zamówienie publiczne. 2) Wykonawca wyda uczestnikom szkolenia zaświadczenie o ukończonym szkoleniu wydane przez organizatora szkolenia zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji i Nauki w terminie do 3 dni roboczych od daty zakończenia szkolenia. 3) Wykonawca w trakcie trwania szkolenia musi zapewnić uczestnikom szkolenia warunki zgodne z przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy. 4) Za godzinę zegarową kursu należy przyjąć 60 minut, które obejmują zajęcia edukacyjne liczące 45 minut oraz przerwę liczącą średnio 15 minut, gdyż długość przerw może być ustalana w sposób elastyczny. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest do podania Zamawiającemu ilości godzin lekcyjnych przypadających na jednego uczestnika szkolenia w rozbiciu na poszczególne zagadnienia tematyczne szkolenia znajdujące odzwierciedlenie w druku zaświadczenia o ukończeniu kursu. 5) Szkolenie musi trwać przeciętnie nie mniej niż 30 godzin zegarowych w tygodniu, przy czym liczba godzin szkolenia w miesiącu kalendarzowym przypadająca na jednego uczestnika szkolenia nie może wynosić mniej niż : 150 godziny zegarowe w miesiącu kalendarzowym szkolenia dla zamówienia wymienionego w Części 1 oraz 2 150 godzin zegarowych w pierwszym miesiącu szkolenia. 30 godzin zegarowych w drugim miesiącu szkolenia dla zamówienia wymienionego w Części 3 150 godzin zegarowych w pierwszym miesiącu szkolenia. 100 godzin zegarowych w drugim miesiącu szkolenia dla zamówienia wymienionego w Części 4 6) Zajęcia dydaktyczne muszą być realizowane od poniedziałku do piątku (z wyłączeniem sobót i niedziel oraz dni świątecznych). zajęcia teoretyczne muszą rozpocząć się nie wcześniej niż o godz. 800, trwać nie krócej niż 6, a nie dłużej niż 8 godzin zegarowych dziennie oraz zakończyć się nie później niż o godz. 2000 (nie dotyczy zamówienia określonego w Części 3 - w zakresie modułu nauki języka obcego), zajęcia praktyczne przypadające na jednego uczestnika szkolenia muszą rozpocząć się nie wcześniej niż o godz. 800, trwać nie krócej niż 6, a nie dłużej niż 8 godzin zegarowych dziennie oraz zakończyć się nie później niż o godz. 2000 (nie dotyczy zamówienia określonego w Części 4 ), dzienna liczba godzin zegarowych - nie więcej niż 8 ( nie dotyczy zamówienia określonego w Części 3 - w zakresie modułu nauki języka obcego). W przypadku zajęć teoretycznych zamówienia określonego w Części 3- w zakresie modułu nauki języka obcego: - zajęcia nie mogą się rozpocząć wcześniej niż o godzinie 08:00, trwać dłużej niż 5 godzin zegarowych dziennie i zakończyć się nie później niż o godzinie 20:00, - pomiędzy jednym dniem zajęć, a kolejnym musi być co najmniej 1 dzień przerwy. Zamawiający dopuszcza: - aby w dniu będącym przerwą od zajęć z modułu nauki języka obcego, odbywały się inne zajęcia tematyczne, - możliwość łączenia w jednym dniu zajęć modułu nauki języka obcego z innymi modułami. W przypadku zajęć praktycznych zamówienia określonego w Części 4: - zajęcia muszą się rozpocząć się nie wcześniej niż o godz. 800, trwać nie krócej niż 6, a nie dłużej niż 8 godzin zegarowych dziennie oraz zakończyć się nie później niż o godz. 2000, liczba uczestników szkolenia przypadająca na jedno stanowisko praktycznej nauki zawodu wynosi 2 osoby. Dopuszczalne jest to wyłącznie w przypadku tych modułów tematycznych, w których są praktyczne ćwiczenia na sprzęcie niezbędnym do wykonywania zawodu lub nabywania umiejętności, których zdobycie jest przedmiotem szkolenia. 7) Wykonawca w dniu rozpoczęcia szkolenia, jest zobowiązany zapoznać uczestników z jego szczegółowym programem oraz przekazać im harmonogram realizowanych zajęć. 8) Każdy uczestnik szkolenia otrzyma na własność skrypt oraz podstawowe materiały piśmienne potrzebne do prowadzenia notatek ( zeszyt/notatnik, długopis). 8) Wykonawca zapewni każdemu uczestnikowi szkolenia catering w postaci: - ciepłych napoi (np. kawa, herbata), - świeżych słodkich przekąsek (np. ciasteczka, słodkie bułki, itp.)..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.40.00.00 - Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: komputerowy system finansowo - księgowy przedsiębiorstwa ( w tym Płatnik)

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.08.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Firma Szkoleniowo - Doradcza Anna Szywała, ul. Łukasińskiego 2/3, 58-100 Świdnica, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 23845,48 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 19335,80

  • Oferta z najniższą ceną: 19335,80 / Oferta z najwyższą ceną: 41580,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Instalator sieci wodno - kanalizacyjnej i CO z uprawnieniami do montazu urządzeń gazowych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.08.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Dolnośląski Zakład doskonalenia Zawodowego Oddział I we Wrocławiu, Biskupia 10a, 50-148 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 15879,13 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 16100,00

  • Oferta z najniższą ceną: 16100,00 / Oferta z najwyższą ceną: 16100,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Kurs kosmetyczny - wykonywanie zabiegów z zakresu kosmetyki pielęgnacyjnej, leczniczej i upiększającej

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.08.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • CARGO, ul. Krakowska 9, 43-600 Jaworzno, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 38766,25 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 36080,00

  • Oferta z najniższą ceną: 36080,00 / Oferta z najwyższą ceną: 44080,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.