Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-11-10
Wałbrzych: USŁUGI O CHRAKTERZE CATERINGOWYM I WYNAJEM SAL W RAMACH ORGANIZACJI TARGÓW PRACY I INFORMACJI O MOBILNOŚCI
Numer ogłoszenia: 294421 - 2011; data zamieszczenia: 10.11.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dolnośląski Wojewódzki Urząd Pracy w Wałbrzychu , ul. Ogrodowa 5b, 58-306 Wałbrzych, woj. dolnośląskie, tel. 0-74 88-66-500, faks 0-74 88-66-509.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.dwup.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: USŁUGI O CHRAKTERZE CATERINGOWYM I WYNAJEM SAL W RAMACH ORGANIZACJI TARGÓW PRACY I INFORMACJI O MOBILNOŚCI.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi cateringowe wraz z wynajmem sal w ramach organizacji Targów Pracy i Informacji o Mobilności, zgodnie z Rozdziałem III Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia uzupełniającego, na zasadach wskazanych w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.00.00.00-0.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 09.12.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełnienia niniejszego warunku na podstawie złożonych w tym zakresie dokumentów z zastosowaniem metody spełnia/nie spełnia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełnienia niniejszego warunku na podstawie złożonych w tym zakresie dokumentów z zastosowaniem metody spełnia/nie spełnia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełnienia niniejszego warunku na podstawie złożonych w tym zakresie dokumentów z zastosowaniem metody spełnia/nie spełnia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełnienia niniejszego warunku na podstawie złożonych w tym zakresie dokumentów z zastosowaniem metody spełnia/nie spełnia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełnienia niniejszego warunku na podstawie złożonych w tym zakresie dokumentów z zastosowaniem metody spełnia/nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Wypełniony formularz ofertowy- załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Odpowiednie pełnomocnictwa/upoważnienia; w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza, tylko w sytuacjach podpisania oferty przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy, inne niż to wynika z dokumentów załączonych przez Wykonawcę, lub w przypadku składania oferty wspólnej (Rozdział XV pkt. 2.1). 3. W przypadku, gdy Wykonawca zamierza polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, zobowiązany jest dołączyć do oferty pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dwup.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dolnośląski Wojewódzki Urząd Pracy
Filia Wrocław
ul. Armii Krajowej 54
50-541 WrocłaPokój nr 316 na III piętrze.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.11.2011 godzina 10:00, miejsce: Dolnośląski Wojewódzki Urząd Pracy Filia Wrocław ul. Armii Krajowej 54 50-541 Wrocław Kancelaria , parter.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie jest współfinansowane z Grantu Eures 2011/2012.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: A.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na udostępnieniu sali umożliwiającej przeprowadzenie prezentacji dla ok. 100 osób i drugiego pomieszczenia, w którym znajdować będzie się ok. 10 stolików z 20 krzesłami dla wystawców podczas realizacji przez Dolnośląski Wojewódzki Urząd Pracy Targów Pracy i Informacji o Mobilności na terenie Legnicy w dniu 06.12.2011 r. Zamówienie polega na wyłonieniu jednostki, która zapewni: a. Usługę wynajęcia sali na prezentacje wraz z nagłośnieniem, ekran i stolik pod rzutnik multimedialny, krzesła w układzie teatralnym dla ok. 100 osób, b. Usługę wynajęcia sali dla wystawców wraz z 10 stolikami i 20 krzesłami, c. Możliwości skorzystania z szatni i parkingu, d. usługę gastronomiczną w postaci ciepłego cateringu wraz z napojami dla grupy ok. 30 osób, ponadto e. Jednostka powinna zapewnić wszystkie wymienione poniżej usługi w jednym obiekcie. f. Lokalizacja obiektu - województwo dolnośląskie, miasto Legnica. Obiekt powinien być zlokalizowany w centrum, w miejscu, które posiada dogodną komunikację publiczną (połączenia kolejowe i autobusowe), oddalonym od dworca kolejowego lub autobusowego, nie dalej niż 10 minut pieszo lub do 5 minut od przystanku miejskiej komunikacją publiczną. g. Bezpłatny parking i szatnia dla wystawców i organizatorów /ok. 10 samochodów/. h. Termin realizacji: 6 grudnia 2011 r. w godz. od 11.00 do 15.00. i. Szczegóły dot. elementów składających się na cały przedmiot zamówienia/ wymogi określone przez Zamawiającego.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.00.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 1.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: B.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na zapewnieniu cateringu podczas realizacji przez Dolnośląski Wojewódzki Urząd Pracy, Targów Pracy i Informacji o Mobilności na terenie Jeleniej Góry w dniu 07 grudnia 2011 r. 2.2. Zamówienie polega na wyłonieniu jednostki, która zapewni a. Usługę cateringu w postaci -poczęstunku kawowego- dla ok. 50 osób oraz obiadu w formie dwóch dań, deseru wraz z napojami dla ok. 30 osób. b. Wykonawca zapewni -poczęstunek kawowy- w wyznaczonym pomieszczeniu na terenie Hotelu Europa w Jeleniej Górze. c. Wykonawca zorganizuje w swoim lokalu obiad podawany, przy czym umożliwi bezpłatne korzystanie z szatni i parkingu. d. Lokal powinien być zlokalizowany w odległości nie dalszej niż 15 minut pieszo od siedziby Hotelu Europa. e. Koszt cateringu w przeliczeniu na 1 osobę nie może przekroczyć łącznie kwoty 86 zł netto. f. Zamawiający przekaże Wykonawcy ostateczną informację o liczbie gości drogą e-mailową oraz potwierdzi to telefonicznie z wyłączeniem dni wolnych od pracy tj. sobót i niedziel na dwa dni przed planowanym dniem usługi cateringowej. g. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości uczestników na 1 dzień przed planowanym dniem rozpoczęcia usługi cateringowej..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.00.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 1.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: C.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa cateringu dla 35 osób w dniu 8 grudnia 2011 roku w Wałbrzychu, w związku z organizacją Targów Pracy i Informacji o Mobilności. 3.2. Catering, o którym we wcześniejszym punkcie, należy zorganizować w placówce restauracyjnej usytuowanej w obrębie wyjazdu z Wałbrzycha w kierunku Wrocławia. 3.3. W ramach usługi cateringowej zapewniony będzie obiad, który składać się będzie z: a. przystawki zimnej : łosoś marynowany lub wędzony (min.150 gr), b. zupy: krem z pieczonej papryki z serem ( min. 300 ml), c. dania głównego (min 560 gr): grillowana polędwiczka wieprzowa faszerowana grzybami, podana w sosie z zielonego pieprzu ( min.200 gr), ziemniaczki opiekane oraz sałatka lub zestaw surówek, d. deseru: szarlotka z gałką lodów podana na ciepło lub sernik lub ptysie z musem waniliowym (min.180 gr), e. napoje: zimne : sok, woda, coca-cola (min.300 ml) itp., ciepłe : kawa, herbata do wyboru przez każdego uczestnika (min. 250 ml), 3.3. Dania powinny być podawane do stołu. Catering podawany na porcelanowej/szklanej zastawie. Niedopuszczalne plastikowe jednorazowe naczynia oraz sztućce. 3.4. Koszt cateringu w przeliczeniu na 1 osobę nie może przekroczyć łącznie kwoty 86 zł brutto. 3.5. Zamawiający przekaże Wykonawcy ostateczną informację o liczbie gości drogą e-mailową oraz potwierdzi to telefonicznie (z wyłączeniem dni wolnych od pracy tj. sobót i niedziel) na dwa dni przed planowanym dniem usługi cateringowej. 3.6. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości uczestników na 1 dzień przed planowanym dniem rozpoczęcia usługi cateringowej..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.00.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 1.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: D.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa gastronomiczna dla grupy do 30 osób - kadry zaangażowanej w realizację przedsięwzięcia pod nazwą Targi Pracy i Informacji o Mobilności, realizowana w dniu 5 grudnia 2011r. we Wrocławiu. 4.2. Niniejsza usługa gastronomiczna polegać będzie na zorganizowaniu uroczystej kolacji prezentującej gościom zagranicznym polskie potrawy i zwyczaje wigilijne. 4.3. Kolacja odbyć ma się w dniu 5 grudnia 2011 r. w godzinach od 19:00 do 21:00 na terenie centrum Wrocławia - z zastrzeżeniem, że odległość od miejsca zakwaterowania Hotel im. Jana Pawła 2, ul. Św. Idziego 2 nie będzie większa niż 15 min. pieszo. 4.4. Kolacja powinna ma być serwowana z bufetów a każdy gość ma mieć zapewnione miejsce przy stoliku. 4.5. Kolacja podana ma być w oddzielnej sali lub wydzielonej wyraźnie części ogólnej sali tylko do dyspozycji gości. Stoliki, bufet oraz wnętrze sali udekorowane w stylistyce świąt Bożego Narodzenia. 4.6. Bufet składać się ma z tradycyjnych polskich potraw wigilijnych typu: śledź, karp w galarecie, pieczywo, zupa grzybowa, barszcz z uszkami, karp panierowany smażony, kapusta z grzybami, groch z kapustą, pierogi z kapustą i grzybami, pierogi ze śliwką suszoną, kluski z makiem, kutia, makówki, ciasto świąteczne jak pierniki, makowiec, sernik. Napoje ciepłe: kawa lub herbata, Napoje zimne: woda mineralna 0.25 l, kompot z suszu.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.00.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 1.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: E.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wynajęciu sal konferencyjno - -wystawienniczych wraz z usługą gastronomiczną na realizację przez Dolnośląski Wojewódzki Urząd Pracy przedsięwzięcia pod nazwą Targi Pracy i Informacji o Mobilności na terenie Wrocławia w dniu 09.12.2011 r. 5.2. Impreza będzie miała charakter informacyjno - targowy i będzie otwarta dla ogółu mieszkańców subregionu wrocławskiego..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.00.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 1.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WAŁBRZYCHA
- Dostawa leku Obinutuzumab do badania klinicznego niekomercyjnego dla ramienia eksperymentalnego AVO-CLL finansowanego przez Agencję Badań Medycznych w ramach projektu pn. "Badanie AVO-CLL..."
- Dostawa artykułów spożywczych dla zrównoważenia wysiłku energetycznego dla Honorowych Dawców Krwi
- Szycie, dostawa i montaż zasłon do sali kominkowej i sali wystawienniczej Zamku Książ w Wałbrzychu
- "Zagospodarowanie terenu nieruchomości przy ul. Głuszyckiej 25,27,29 w Wałbrzychu z rozbiórką nieużytkowanego, parterowego budynku gospodarczego"
- "Wykonywanie przeglądów technicznych przewodów kominowych"
- Sporządzenie programu prac konserwatorskich i wykonanie prac konserwatorskich i restauratorskich stropu drewnianego w salonie włoskim w Zamku Książ w Wałbrzychu
więcej: przetargi w Wałbrzychu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa organizacja XXII Międzynarodowych Mistrzostw Polski w Ratownictwie Medycznym
- Usługa zakwaterowania wraz z wyżywieniem podczas organizacji w 2025 roku Regionalnych Mistrzostw w Ratownictwie Medycznym
- Przygotowanie i dostawa posiłków dla wychowanków Szkoły Podstawowej Specjalnej nr 111 im. S Starzyńskiego przy ul. Różanej 22/24 w Warszawie
- Wynajem sali wykładowej wraz z noclegami i wyżywieniem dla Szkoły Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie - Wydział Szkolenia Specjalistycznych Grup Ratowniczych w Nowym Sączu
- Usługa cateringowa dla dzieci uczęszczających do Żłobka Miejskiego w Chorzowie, do oddziału mieszczącego się przy ul. Kochanowskiego 18, w roku kalendarzowym 2025
więcej: Usługi hotelarskie, restauracyjne i handlu detalicznego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.