eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WolbórzPełnienie obowiązków inspektorów nadzoru inwestorskiego we wszystkich specjalnościach niezbędnych do realizacji zadania pod nazwą Program ochrony wód Zbiornika Sulejowskiego - budowa kanalizacji sanitarnej południowo - wschodniej części gminy Wolbórz

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-08-26

Wolbórz: Pełnienie obowiązków inspektorów nadzoru inwestorskiego we wszystkich specjalnościach niezbędnych do realizacji zadania pod nazwą Program ochrony wód Zbiornika Sulejowskiego - budowa kanalizacji sanitarnej południowo - wschodniej części gminy Wolbórz
Numer ogłoszenia: 294546 - 2009; data zamieszczenia: 26.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wolbórz , Pl. Jagiełły 28, 97-320 Wolbórz, woj. łódzkie, tel. 044 6164251, faks 044 6164241.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.wolborz.ugm.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie obowiązków inspektorów nadzoru inwestorskiego we wszystkich specjalnościach niezbędnych do realizacji zadania pod nazwą Program ochrony wód Zbiornika Sulejowskiego - budowa kanalizacji sanitarnej południowo - wschodniej części gminy Wolbórz.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest - Pełnienie obowiązków inspektorów nadzoru inwestorskiego we wszystkich specjalnościach niezbędnych do realizacji zadania pod nazwą Program ochrony wód Zbiornika Sulejowskiego - budowa kanalizacji sanitarnej południowo - wschodniej części gminy Wolbórz, tj; - branży konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń, - branży instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń, - instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych i energetycznych bez ograniczeń. 2. Zakres inwestycji obejmuje ; - budowę kanalizacji grawitacyjnej z rur PCV O 160/300 - 53 029 mb, - budowę kanałów tłocznych z rur PE O 75/110 - 24 089 mb, - budowę sieciowych pompowni ścieków O 1200 i O 1500 polimerobetonowych - 49 szt., - budowę oczyszczalni ścieków - szt. 1 o średniej wydajności 420 m3/dobę, opartej na dwóch ciągach technologicznych o charakterze mechaniczno - biologicznym z dwoma reaktorami, - budowę przyłączy - 1280 szt. a) Inwestycja realizowana będzie w miejscowościach : Polichno, Żarnowica Duża, Golesze Duże, Adamów, Bronisławów, Leonów, Dębsko, Swolszewice Duże, Lubiaszów Nowy, Golesze Małe, Lubiaszów Stary, Golesze Parcela, Apolonka, Kaleń, Janów, Młoszów i Stanisławów. Całość dokumentacji projektowej i przetargowej inwestycji, na której realizowany ma być nadzór inwestorski znajduje się na stronie internetowej Zamawiającego www.wolborz.4bip.pl. W zakładce Zamówienia publiczne - ogłoszenia przetargów. b) Wartość szacunkowa zadania nad którym sprawowany będzie nadzór wynosi netto 26 187 732,22 PLN. c) Zamawiający wymaga wykonanie usługi pełnienia funkcji inspektora nadzoru w specjalności instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń siłami własnymi. Inspektor ten będzie jednocześnie pełnił funkcje koordynatora pozostałych. Zamawiający dopuszcza wykonanie usługi pełnienia funkcji inspektorów w pozostałych specjalnościach przy udziale Podwykonawców. Zakres prac zleconych Podwykonawcom musi być wskazany w ofercie przetargowej..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1 O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (art. 22 ust. 1 pkt. 1 Ustawy). 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt. 2 Ustawy) to znaczy: - Zamawiający uzna ten warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada lub będzie posiadał minimum po jednej osobie z uprawnieniami bez ograniczeń, które posiadają minimum 5 letni okres praktyki (licząc od dnia wydania uprawnień do dnia składania ofert), którzy pełnili funkcję inspektora nadzoru w niżej określonych specjalnościach : - konstrukcyjno - budowlanej - instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych , - instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych i energetycznych i wykonywali (zakończyli) w okresie ostatnich 3 lat pełnienie funkcji inspektora nadzoru w swych specjalnościach na co najmniej 2 zadaniach w zakresie budowy sieci kanalizacji sanitarnej nie mniej niż 2 km (w jednym zadaniu) oraz budowy 1 oczyszczalni ścieków o przepustowości minimum 250 m 3/dobę. - w branży konstrukcyjno- budowlanej co najmniej 2 zadania w zakresie budowy budynków przemysłowo-magazynowych o kubaturze nie mniejszej niż 1 500 m 3. - inspektor nadzoru w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych i energetycznych powinien wykazać się doświadczeniem w budowie minimum 1 oczyszczalni ścieków o przepustowości nie mniejszej niż 250 m3/dobę. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt. 4 Ustawy w związku z art. 24 ust. 1 pkt. 1-10 Ustawy). VIII. 2 Spełnienie ww. warunków oceniane będzie przez Zamawiającego wg formuły SPEŁNIA - NIE SPEŁNIA na podstawie oświadczenia Wykonawcy oraz załączonych do oferty dokumentów ..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1 Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu , podpisane własnoręcznie . Działające wspólnie osoby fizyczne lub prawne powinny złożyć indywidualne oświadczenia. Załącznik Nr 3 do SIWZ Zamawiający prosi, aby własnoręczne podpisy na oświadczeniu i ofercie były czytelne, tj. zostały złożone w sposób umożliwiający odczytanie, co najmniej nazwiska osoby podpisującej. W przypadku zaistnienia wątpliwości czy oświadczenie zostało podpisane przez Wykonawcę lub upoważnioną przez niego osobę, Zamawiający może zażądać dostarczenia w ustalonym przez siebie terminie wzoru podpisu uwiarygodnionego przez osobę zaufania publicznego np. radcę prawnego, adwokata, notariusza, itp. 2Aktualny odpis z Krajowego Rejestru Sądowego albo aktualne zaświadczenie o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione wcześniej powinny posiadać adnotację organu wystawiającego - dokonaną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - potwierdzającą aktualność zawartych w nim danych - np. AKTUALNE NA DZIEŃ .... lub tożsame.... Z dokumentu powinno wynikać, kto jest uprawniony do podpisywania ofert ,zaciągania zobowiązań. 3. Oświadczenie Wykonawcy potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne i nie zalega z opłacaniem podatków i opłat . 4. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą wykonywać zamówienie, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia a także zakresu wykonywanych przez nich czynności lub/i pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie Wykonawca wykazał osoby, którymi będzie dysponował. Dokumenty stwierdzające, że osoby, którymi będzie dysponował Wykonawca posiadają wymagane uprawnienia, a także dokumenty potwierdzające wpis na listę członków właściwej Izby Samorządu Zawodowego, Załącznik nr 4. 5. Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie , odpowiadających swoim rodzajem usługom opisanym w punkcie VIII 1.2) SIWZ z załączonymi referencjami odpowiadającymi wymogom stawianym przez Zamawiającego w stosunku do każdego inspektora nadzoru. 6. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o których mowa w pkt.VIII.3.2. - składa dokument wystawiony w kraju w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r Dz.U. z 2008r.Nr 188,poz.1155 7. Dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem i podpisane przez osobę właściwą do reprezentowania Wykonawcy. Oświadczenia Wykonawcy składane są w oryginałach..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wolborz.4bip.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Wolborzu 97-320 Wolbórz Pl. Jagiełły 28 pokój nr 11 , nieodpłatnie.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.09.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Wolborzu 97-320 Wolbórz Pl. Jagiełły 28 pokój nr 3, sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Inwestycja realizowana będzie z dofinansowaniem ze środków: -Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2007 - 2013, -Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Łodzi, -środków własnych gminy..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.