eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chorzów › Zaplanowanie i przeprowadzenie działań promocyjnych w związku z realizacją konkursu kulinarnego CHORZOWSKIE SMAKI 2014 określone jako zaprojektowanie, przygotowanie, wykonanie i zarządzanie przebiegiem kampanii w ścisłej współpracy z Zamawiającym

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-09-04

Chorzów: Zaplanowanie i przeprowadzenie działań promocyjnych w związku z realizacją konkursu kulinarnego CHORZOWSKIE SMAKI 2014 określone jako zaprojektowanie, przygotowanie, wykonanie i zarządzanie przebiegiem kampanii w ścisłej współpracy z Zamawiającym
Numer ogłoszenia: 294576 - 2014; data zamieszczenia: 04.09.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 265282 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Chorzów, Biuro Zamówień Publicznych, Rynek 1, 41-500 Chorzów, woj. śląskie, tel. 32 4165000, faks 32 4165639, 32 4165640.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zaplanowanie i przeprowadzenie działań promocyjnych w związku z realizacją konkursu kulinarnego CHORZOWSKIE SMAKI 2014 określone jako zaprojektowanie, przygotowanie, wykonanie i zarządzanie przebiegiem kampanii w ścisłej współpracy z Zamawiającym.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: A. Zaplanowanie i przygotowanie linii kreacyjnej dla działań promocyjnych. Wytyczne: Informacje ogólne o kampanii: a) Główny cel kampanii: promocja Miasta Chorzów, jako miasta kojarzonego z dobrą i urozmaiconą kuchnią zwiększenie świadomości opinii publicznej w tym zakresie wparcie dla lokalnych przedsiębiorców stworzenie właściwego wizerunku konkursu w oczach mieszkańców miast i gości odwiedzających miasto realizacja celów zawartych w Strategii promocji i komunikacji marketingowej miasta Chorzów na lata 2012-2016 b) Grupa docelowa działań promocyjnych: odbiorcy na szczeblu ponadlokalnym - goście odwiedzający miasto, pasjonaci dobrej kuchni i nie tylko odbiorcy na szczeblu lokalnym - mieszkańcy miasta, przedstawienie oferty dla zróżnicowanych potrzeb mieszkańców Termin realizacji: Harmonogram realizacji kampanii promocyjnej zostanie przedstawiony przez Wykonawcę do akceptacji Zamawiającego w terminie do 5 dni roboczych od podpisania Umowy. B. Wykonanie gadżetów reklamowych i materiałów informacyjnych. Zakres prac: Przygotowanie (opracowanie graficzne na podstawie linii kreacyjnej przedstawionej w ofercie), produkcja i dystrybucja materiałów promocyjnych: 1. Plakaty informacyjne Format: B2 Papier: kreda matowa, 170 gsm Kolor: 4/0 Ilość: 100 szt. 2.Stojaki informacyjne na stoliki Format: A4 łamane do A5 Papier: kreda matowa 300 gsm Kolor: 4/4 Ilość: 400 szt. 3.Tabliczki informacyjne Format: A4 Materiał: PCV o grubości 3 mm Nadruk: folia matowa z nadrukiem kolorowym Ilość: 30 szt. 4.Katalog potraw Format: 1/3 A3 Papier: kreda matowa 170 gsm Kolor: 4/4 Szycie zeszytowe Ilość: 3000 szt. 5.Statuetka z grawerem Opis: statuetka kształtem nawiązuje do pomniku żyrafy z Parku Śląskiego. Wykonana jest z akcesoriów kulinarnych - chochla (szyja), nóż, widelec, łyżeczka (nogi) Materiał: stal nierdzewna - rzeźba żyrafy, szkło - podstawa statuetki, laminat grawerski - nazwy zwycięskich dań i lokali. Wymiary: rzeźba żyrafy (licząc od punktu stycznego elementów do zakończenia elementu) - chochla ok. 23 cm, nóż ok. 14 cm, widelec - ok. 12 cm, łyżeczka ok. 10 cm. Wysokość łączna od szklanej podstawy - ok. 27 cm. Podstawa szklana (dłuższy bok x krótszy bok x wysokość) - ok. 21 x 15 x 2 cm. Laminat grawerski ok. 20 x 2 cm. Ilość: 4 szt. Wzorzec statuetki zostanie udostępniony Wykonawcy po podpisaniu Umowy. Treści poszczególnych grawerów zostaną ustalone z Zamawiającym. 6.Czeki Format: 70 x 50 cm Materiał: PCV o grubości 3 mm Nadruk: folia matowa z nadrukiem kolorowym Ilość: 4 szt. 7.Dyplomy Format: A4 Papier: kreda 300 gsm Kolor: 4/0 Ilość: 25 szt. 8.Ramki na dyplomy Format: A4 Materiał: rama - dowolny, pokrywa - plexi, plastik lub szkło Ilość: 25 szt. 9.Vouchery Format: DL Papier: pergamenata lub podobny Kolor: 4/4 Ilość: 3 szt. 10.Ulotki Format: DL Papier: kreda matowa, 170 gsm Kolor: 4/4 Ilość: 1000 szt. 11.Zaproszenia na galę Format: A4 łamane do DL Papier: kreda matowa, 300 gsm Kolor: 4/4 Ilość: 100 szt. 12.Zdjęcia potraw biorących udział w konkursie Zadaniem Wykonawcy będzie organizacja i przeprowadzenie profesjonalnej sesji zdjęciowej potraw zgłoszonych do Konkursu Chorzowskie Smaki 2014 we wszystkich restauracjach biorących udział w konkursie. Zdjęcia Wykonawca przekaże Zamawiającemu. Wykonawca będzie odpowiedzialny za zamieszczenie zdjęć wraz z odpowiednimi opisami na stronie www Chorzowskich Smaków oraz w katalogu. Wykonawca pozyska zgody autorów potraw na nieodpłatne wykorzystanie wizerunku potraw w kampanii promocyjnej. 13.Dystrybucja materiałów poligraficznych do wszystkich lokali biorących udział w Konkursie Chorzowskie Smaki 2014. Dystrybucja odbywać się będzie na terenie miasta Chorzowa. Wykonawca powinien w kosztach uwzględnić dystrybucję nagród. Termin realizacji: Harmonogram realizacji kampanii promocyjnej zostanie przedstawiony przez Wykonawcę do akceptacji Zamawiającego w terminie do 5 dni roboczych od podpisania Umowy. C. Działania z zakresu public relations. Zakres prac: Działania z zakresu public relations muszą być zgodne z przedstawioną linią kreacyjną. 1. Przygotowanie i przeprowadzenie cyklicznego konkursu. Zadaniem Wykonawcy będzie zaplanowanie i przeprowadzenie konkursu na fan page u prowadzonym przez Zamawiającego. Konkurs będzie się odbywał każdego dnia tegorocznej edycji Chorzowskich Smaków. W ramach konkursu, Wykonawca zaproponuje i wykona nagrody dla zwycięzców, w ilości 30 szt. Nagrody powinny nawiązywać do tematyki Konkursu Chorzowskie Smaki oraz być obrandowane logo Konkursu. 2. Prowadzenie i aktualizacja strony www. Konkursu Chorzowskie Smaki. Zadaniem wykonawcy będzie stała obsługa serwisu internetowego w okresie: od podpisania Umowy do końca jej trwania. Zadaniem Wykonawcy będzie dostosowanie layoutu strony do zaakceptowanej przez Zamawiającego linii graficznej. W ramach stałej obsługi Wykonawca będzie m.in. redagował i wprowadzał treści do aktualności, zaktualizuje zdjęcia i opisy potraw, zaktualizuje mapę lokali, przeprowadzi konkursy oraz głosowania na Lokal Roku. 3. Konkurs Wirtualna tablica Zaplanowanie i przeprowadzenie konkursu na tzw. wirtualnej tablicy oraz zapewnienie nagród dla zwycięzców, w ilości 10 szt. Nagrody powinny nawiązywać do tematyki Konkursu Chorzowskie Smaki oraz być obrandowane logo Konkursu. Nagrody powinny różnić się od nagród przewidzianych w ramach cyklicznego konkursu na Facebooku. Charakterystyka konkursu: Zadaniem internautów będzie dokończenie zdania o tematyce kulinarnej, a najciekawsze odpowiedzi zostaną uhonorowane ww. nagrodami. Zamawiający udostępni Wykonawcy moduł/aplikację wirtualnej tablicy po podpisaniu Umowy. 4. Głosowanie na Lokal Roku Celem głosowania jest wybór Lokalu Roku 2014 dokonany przez klientów. Zadaniem Wykonawcy będzie stworzenie modułu do głosowania, który dostępny będzie na www.chorzowskiesmaki.pl oraz w wersji na urządzenia mobilne. Do wersji mobilnej modułu głosowania kierować będą kody QR, które należy umieścić na materiałach poligraficznych wyprodukowanych w ramach zamówienia i wskazanych przez Zamawiającego oraz w reklamach prasowych. Zadaniem Wykonawcy będzie zaplanowanie i przeprowadzenie głosowania za pomocą smsów. Informacja o możliwości i sposobie głosowania powinna znaleźć się na stronie www Konkursu oraz na materiałach poligraficznych wskazanych przez Zamawiającego i w reklamach prasowych. 5. Reklama w prasie Zadaniem Wykonawcy będzie opracowanie projektów 2 różnych reklam prasowych i zlecenie ich emisji w dzienniku ukazującym się na terenie województwa śląskiego, posiadającym dodatek regionalny ukazujący się w Chorzowie. Reklamy winny ukazać się wydaniach piątkowych, na stronach redakcyjnych. Minimalny format: ? strony, druk pełnokolorowy. 6. Kampania w internecie Zadaniem wykonawcy będzie opracowanie projektów i zlecenie kampanii w następujących serwisach: w 2 serwisach internetowych, których tematyka dotyczy bieżących wydarzeń w Chorzowie (min. wielkość banerów: 750 x 200 px) w 2 serwisach internetowych, których tematyka dotyczy gastronomii/kulinariów, reklama geotargetowana na woj. śląskie (min. wielkość banerów: 750 x 100 px) w 1 serwisie internetowym, którego tematyka dotyczy wydarzeń kulturalnych w woj. śląskim (min. wielkość baneru: 750 x 100 px) Kampania powinna trwać min. od 5 września 2014 d0 5 października 2014. Termin realizacji: Harmonogram realizacji kampanii promocyjnej zostanie przedstawiony przez Wykonawcę do akceptacji Zamawiającego w terminie do 5 dni roboczych od podpisania Umowy..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.22.00 - Usługi w zakresie promocji .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.08.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • BringMore advertising Włodzimierz Rajczyk, ul. Armii Krajowej 9a, 41-506 Chorzów, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 56910,57 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 69124,77

  • Oferta z najniższą ceną: 69124,77 / Oferta z najwyższą ceną: 69124,77

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.