eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BydgoszczDostawy jednorazowych artykułów medycznych dla Aresztu Śledczego w Bydgoszczy (znak sprawy23/Szp/2013)

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-07-25

Bydgoszcz: Dostawy jednorazowych artykułów medycznych dla Aresztu Śledczego w Bydgoszczy (znak sprawy: 23/Szp/2013)
Numer ogłoszenia: 294774 - 2013; data zamieszczenia: 25.07.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Areszt Śledczy , ul. Wały Jagiellońskie 4, 85-128 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 5855252, 5855303, faks 052 5855300.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka budżetowa nieposiadająca osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy jednorazowych artykułów medycznych dla Aresztu Śledczego w Bydgoszczy (znak sprawy: 23/Szp/2013).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa: - jednorazowych artykułów medycznych w wyznaczonych 5 częściach. 2. Integralną częścią opisu przedmiotu zamówienia są postanowienia zawarte we wzorze umowy, który stanowi załącznik do specyfikacji.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienie wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia / nie spełnia, na podstawie: podpisanego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 3 do siwz) oraz dokumentów jakie mają dołączyć wykonawcy, o których mowa w siwz rozdział VI

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia / nie spełnia, na podstawie: podpisanego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 3 do siwz) oraz dokumentów jakie mają dołączyć wykonawcy, o których mowa w siwz rozdział VI

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia / nie spełnia, na podstawie: podpisanego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 3 do siwz) oraz dokumentów jakie mają dołączyć wykonawcy, o których mowa w siwz rozdział VI

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia / nie spełnia, na podstawie: podpisanego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 3 do siwz) oraz dokumentów jakie mają dołączyć wykonawcy, o których mowa w siwz rozdział VI

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia / nie spełnia, na podstawie: podpisanego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 3 do siwz) oraz dokumentów jakie mają dołączyć wykonawcy, o których mowa w siwz rozdział VI

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wypełniony formularz ofertowy (załącznik Nr 1 do SIWZ) 2. Wypełniony formularz cenowy (załącznik Nr 2 do SIWZ)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zp.sw.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Areszt Śledczy w Bydgoszczy, ul. Wały Jagiellońskie 4, 85-128 Bydgoszcz.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.08.2013 godzina 11:00, miejsce: w siedzibie zamawiającego tj. Areszt Śledczy w Bydgoszczy, ul. Wały Jagiellońskie 4, 85-128 Bydgoszcz - sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: GRUPA I.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Jednorazowe artykuły medyczne 1.Rurka ustno gardłowa Guedel, numer 2 i 3, pojedynczo pakowana, sterylna szt.200; 2. Rurka intubacyjna z balonikiem, numer 5-8, sterylna, pojedynczo pakowana szt. 200; 3. Elektroda EKG, jednorazowego użytku, samoprzylepna, pakowana po 60 sztuk szt.780; 4. Wkłady do spluwaczki w opakowaniu po 50 sztuk szt. 800; 5. Kubki do moczu, niesterylne z nakrętką o pojemności 100ml, pakowane po 50 sztuk, szt.2500; 6. Prześcieradło z flizeliny, pakowane po 10 sztuk, wymiar 200x90cm szt.50; 7. Cewnik do odsysania dróg oddechowych - nr 14,16,18-600mm szt.350; 8. Prześcieradła i podkłady-50x51cm, foliowane, na rolce szt.160; 9. Strzykawka Żaneta 100 ml szt.300; 10. Pałeczki drewniane, sterylne o długości 20cm, zakończone watką, pakowane pojedynczo, sterylne, szt.400; 11. Szpatułki laryngologiczne, jałowe, plastikowe, pakowane pojedynczo szt. 1000; 12. Mini Spice jałowe, pakowane pojedynczo szt.600; 13. Kaczka tradycyjna op.100 sztuk,jednorazowa,ulegająca rozpadowi w maceratorze, szt. 500; 14. Cewnik moczowy Foley, lateksowy, powlekany silikonem,dwudr ożny,pakowany po 10 sztuk - rozmiary14do20, szt.200; 15. Cewnik Thorax z kontrastem rtg, rozmiar 20 i od 24 do 32 oraz 36, długość 555mm,pakowany pojedynczo, sterylne szt.60; 16. Zgłębnik żołądkowy-rozmiar 14do20 o długości 80cm oraz 22 o długości 150cm, pakowane pojedynczo, szt. 80; 17. Serwety sterylne bez otworu, operacyjne,dwuwarstwowe pojedynczo pakowane o wymiarze 90x80cm, szt.350; 18. Pensety anatomiczne, plastikowe, sterylne, pojedynczo pakowane szt.400; 19. Ostrza chirurgiczne węglowe w opakowaniu po 100sztuk, pakowane pojedynczo, sterylne, rozmiar 10,11,12,15,22 szt. 1800; 20. Worek do dobowej zbiórki moczu z długim drenem, pojemność 2000ml, jałowy, z możliwością zlewania zawartości, zawór typu T, z podziałką, z zastawką bezzwrotną szt. 1470; 21. Serwety sterylne z otworem centralny przylepnym o średnicy 6x8cm i 8x10cm operacyjne, pojedynczo pakowane o wymiarze 90x80cm szt. 250; 22. Zestaw do odsysania pola operacyjnego typu Yankauer o długości 210cm w rozmiarze 24 szt. 100; 23. Jałowa pałeczka do wymazów z podłożem transportowym 72h, pakowana po 50 sztuk szt. 250; 24. Wziernik ginekologiczny, plastikowy, jałowy, pojedynczo pakowany w rozmiarze S i M szt. 150; 25. Testy do autoklawu po 200 sztuk w opakowaniu szt. 1500; 26. Worki stomijne samoprzylepne z możliwością samodzielnego doboru rozmiaru otworu od 20-70mm,po 10 w opakowaniu szt. 500; 27. Kranik trójdrożny, jałowy, pakowany pojedynczo szt. 100; 28. Rurki tracheostomijne plastikowe, sterylne, pojedynczo pakowane w rozmiarze od 6-10; szt. 30; 29. Igły do nakłuć lędźwiowych podpajęczynówkowych G 22x 3,5 jałowe(0,7x90mm), pojedynczo pakowane w opakowaniu zbiorczym 25 sztuk , bez prowadnicy szt. 150; 30. Filtry do aparatów do znieczulania ogólnego, antybakteryjne i antywirusowe dla dorosłych, jałowe, pakowane pojedynczo, z wymiennikiem ciepła i wilgoci szt. 200; 31. Maski tlenowe, niesterylne w rozmiarze L i XL szt. 25; 32. Strzykawka do pompy infuzyjnej o pojemności 50ml , jałowa, pakowana pojedynczo szt. 35; 33. Przedłużacz do pompy infuzyjnej, ,jałowy, pasujący do strzykawki szt. 60; 34. Rękawy foliowo - papierowe do sterylizacji o wymiarze 20cmx200m szt. 3; 35. Przedłużacz do rurek intubacyjnych z obrotowym złączem 18cm, jałowy, pakowany pojedynczo szt. 20; 36. Szkiełka do cytologii po 50 sztuk w opakowaniu z matowym brzegiem o wymiarze 26x76mm szt. 50; 37. Testy Bowie-Dick - arkusze A 4 szt. 300; 38. Kule ortopedyczne łokciowe z regulowaną wysokością szt. 10; 39. Dren Redon, sterylny, pakowany pojedynczo, wykonany z PCV z licznymi otworami w rozmiarze 10, 14 i 16- długość 70cm oraz w rozmiarze 18- długość 120cm szt. 65; 40. Okulary tlenowe niesterylne szt. 20; 41. Zestaw do wkłucia nadłonowego, jednorazowy, sterylny, dla dorosłych szt. 2; 42. Zestaw do toracentezy z igłą Veressa z zaworem automatycznym, sterylny, dla dorosłych szt. 3; 43. Dren Petzera jałowy, nr od 18 - 32 szt. 15; 44. Zestaw laryngologiczny, jednorazowy- wziernik do nosa i ucha- średnica 4mm oraz szpatułka laryngologiczna, jałowe, dla dorosłych szt. 200; 45. Dren Kehra jałowy Ch 8-24; 30x13 i 50x16 szt. 10; 46. Pojemniki na odpady medyczne /igły i wenflony/z otworem i zamknięciem otworu, o twardych, odpornych na przerwanie brzegach- pojemność 0, 7l szt. 5; 47. Pojemniki na odpady medyczne /igły i wenflony/z otworem i zamknięciem otworu, o twardych, odpornych na przerwanie brzegach- pojemność 0, 2l szt. 10; 48. Cewnik Tiemanna nr od 12 do 18 szt. 5; 49. Pojemniki na odpady medyczne /igły i wenflony/z otworem i zamknięciem otworu, o twardych, odpornych na przerwanie brzegach- pojemność 2l szt. 950.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: GRUPA II.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Jednorazowe artykuły medyczne: 1. Kieliszki do leków - 75 szt. w opakowaniu, plastikowe - 25ml - 2475 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: GRUPA III.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Jednorazowe artykuły medyczne: 1. Maski krtaniowe, sterylne nr 3-5 - 10 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: IV.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Jednorazowe artykuły medyczne: 1. Końcówki do ślinociągu w opakowaniu po 100 szt. szt. 300; 2. Igły Lentula asortyment, opak. po 6szt. szt. 24; 3. Miazgociągi asortyment, 6 szt. w opak. szt. 24; 4. Paski celuloidowe na rolce 15m x 6mm szt. 2; 5. Paski celuloidowe na rolce ścierne 15m x 6mm szt. 2; 6. Paski metalowe na rolce 3m x 6mm lub 5mm szt. 8; 7. Pilniki H asortyment, 6 szt. w opak. szt. 24.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: V.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Jednorazowe artykuły medyczne 1. Jałowa pałeczka do wymazów z ucha z podłożem transportowym 72h, z min. wielkością wacika, pakowana po 100 szt., min. dł. pałeczki 13 cm szt.100.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.