Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-09-16
Gołdap: Zakup i dostawa sprzętu komputerowego w ramach projektu:Rozbudowa, modernizacja i doposażenie bazy kształcenia zawodowego w Zespole Szkół Zawodowych w wGołdapi
Numer ogłoszenia: 294784 - 2010; data zamieszczenia: 16.09.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Zawodowych w Gołdapi , ul. Jaćwieska 14, 19-500 Gołdap, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 0-87 6150440, faks 0-87 6150440.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zszgoldap.republika.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa sprzętu komputerowego w ramach projektu:Rozbudowa, modernizacja i doposażenie bazy kształcenia zawodowego w Zespole Szkół Zawodowych w wGołdapi.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup wraz z dostawą sprzętu komputerowego do siedziby szkoły w ilości 6 sztuk : a) nowych zestawów komputerowych wraz z oprogramowaniem w ilości 4 sztuk .Wymagane cechy, paramerty i funkcjonalność. Wymagania minimalne:1Płyta główna zaprojektowana i wyprodukowana lub certyfikowana przez producenta komputera. Chipset zapewniający poprawność działania z oferowanym procesorem, wyprodukowany lub certyfikowany przez producenta procesora,złącze PCI złącze DIMM, Obsługa 8GB DDR 3 pamięci RAM , złącze SATA,złącze eSATA 2.Procesor min. dwurdzeniowy procesor klasy x86, Częstotliwość taktowania: min. 2, 8 GHz, Częstotliwość taktowania szyny danych (FSB): min. 800 MHz, Rozmiar pamięci cache 2 poziomu (L2): min. 3 MB, umożliwiający sprzętowe wsparcie technologii wirtualizacji w procesorze.3 Obudowa małogabarytowa, Mini Tower.4 Pamięć RAM 3 GB ,DDR3 .5. Dysk twardy 500 GB, SATA II, 7200rpm. 6. Karta graficzna zintegrowana, z możliwością dynamicznego przydzielenia pamięci w obrębie pamięci systemowej. 7. Karta dźwiękowa zintegrowana z płytą główną, zgodna z High Definition. 8. Karta sieciowa 10/100/1000 Ethernet RJ 45. 9. komunikacja bezprzewodowa -zntegrowana karta sieciowa Wi-Fi10.Porty wbudowane: 1 x LPT; 1 x RS232, 1 x VGA, 1 x eSATA, 1 x DisplayPort; 8 x USB, w tym wyprowadzonych na zewnątrz komputera: 2 z przodu obudowy i 6 z tyłu,port sieciowy RJ-45, porty słuchawek i mikrofonu na przednim oraz tylnym panelu obudowy. Wymagana ilość i rozmieszczenie (na zewnątrz obudowy komputera) portów USB nie może być osiągnięta w wyniku stosowania konwerterów, przejściówek itp. 11. klawiatura USB.12. Mysz laserowa USB z sześcioma klawiszami oraz rolką (scroll) min 1000dpi 13. Napęd optyczny Nagrywarka DVD +,-RW wraz z oprogramowaniem do nagrywania płyt CD/DVD, w polskiej wersji językowej (nośnik i licencja). 14. System operacyjny Microsoft Windows 7 Professional PL, zainstalowany niewymagający aktywacji za pomocą telefonu lub Internetu w firmie Microsoft. Dołączony nośnik w polskiej wersji językowej (nośnik i licencja).Fabryczny downgrade do Windows XP Professional 15. Wyposażenie- kabel zasilający do PC o długości min. 3m zakończony wtykiem standardowym (wykorzystywanym w Polsce);Listwa zasilająca z kablem o długości min. 5 m długości z wyłącznikiem i filtrem przeciw przepięciowym, wyposażona w min. 5 gniazd zakończona wtykiem standardowym 16. Gwarancja minimum 2 lub 3 lata. b) monitor do komputera stacjonarnego w ilości 4 sztuk. Ekran ciekłokrystaliczny z aktywną matrycą TFT 19, rozdzielczość 1440 x 900 pikseli, czas reakcji matrycy 5ms, jasnośc 300cd/m2, kontrast 1000:1, kąt widzenia 170-160 stopni, złącza analogowe D- Sub i cyfrowe DVI-D, zakres pochylania monitora od -4 do +21 stopni, obracanie monitora +,- 45 stopni, zakres wydłużenia w pionie 120mm, PIVOT, ilość wyświetlanych kolorów 16.70mln, gwarancja minimum na 2 lata c) drukarka szt1 Atramentowa, kolorowa, A4, o rozdzielczości druku w czerni 4800X1200 dpi, o rozdzielczości druku w kolorze 1200x 4800 dpi, skaner typu CIS o rozdzielczości 600x1200dpi, USB 2.0, normatywne obciążenie 3000.00 str.-mies. szybkość kopiarki w czerni 23.00 str.-min. , oprogramowanie PicBridge 1, sterowniki w języku polskim, gwarancja 2 lata d) wideoprojektor sztuk 1 , technologoa DLP, rozdzielczość 1024x768, jasność 300lm, kontrast 500:1, waga 2,7 kg, poziom hałasu 31dB, gwarancja 36 miesięcy na projektor, 12 miesięcy na lampę..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.33.00 - Komputer biurkowy 30.23.13.00 - Monitory ekranowe 30.23.21.50 - Drukarki atramentowe 38.65.21.20 - Projektory wideo .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 05.11.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: Nie podlegają wykluczeniu z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy- Prawo zamówień publicznych. Spełniają warunki określone w art.22 ust.1 ustawy- Prawo zamówień publicznych. Ocena spełniania wymaganych warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie według kryterium spełnia- niespełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach zalączonych do oferty wymienionych w punkcie 6 specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zgodnie z SIWZ według formuły :spełnia- nie spełnia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
zgodnie ze SIWZ według formuły:spełnia- nie spełnia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
zgodnie ze SIWZ według formuły:spełnia- nie spełnia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
zgodnie ze SIWZ według formuły:spełnia- nie spełnia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- opis urządzeń technicznych, instrukcję obsługi oraz środków stosowanych przez wykonawcę dostaw lub usług oraz opis zaplecza naukowo-badawczego wykonawcy, w celu potwierdzenia zapewnienia odpowiedniej jakości realizowanego zamówienia
- zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym
- zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z normami jakościowymi, jeżeli zamawiający odwołują się do systemów zapewniania jakości opartych na odpowiednich normach europejskich
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zgodnie ze SIWZ i ustawą Prawo zamówiń publicznych
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zszgoldap.republika.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkól Zawodowych ul. Jaćwieska 14 , 19-500 Gołdap.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.10.2010 godzina 12:00, miejsce: Zespół Szkół Zawodowych w Gołdapi ul. Jaćwieska 14, 19-500 Gołdap gabinet dyrektora.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury 2007-2013 - Konkurs nr 01.09.3.1- Oś Priorytetowa 3- Infrastruktura Społeczna, Działanie 3.1 Inwestycje w infrastrukturę edukacyjną..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
INNE PRZETARGI Z GOŁDAP
- Budowa amfiteatru w Parku Zdrojowym w Gołdapi
- Prace restauratorskie i konserwatorskie elewacji zabytkowego budynku Szkoły Podstawowej nr 1 w Gołdapi w formule "zaprojektuj i wybuduj"
- Utrzymanie dróg żwirowych na terenie gminy Gołdap w przedmiocie dostawy kruszywa drogowego
- Przygotowanie i dostawa całodziennego wyżywienia dla pacjentów oddziałów szpitalnych i zakładu pielęgnacyjno-opiekuńczego w GoldMedica Sp. z o. o. w Gołdapi.
więcej: przetargi w Gołdapi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Poprawa cyberbezpieczeństwa w Gminie Goniądz - ETAP I
- "Zakup i dostawa urządzeń komputerowych, akcesoriów komputerowych, urządzeń wielofunkcyjnych i drukarek oraz projektorów dla Starostwa Powiatowego w Radomiu".
- Dostawa do Biura Rzecznika Praw Obywatelskich przy al. Solidarności 77 w Warszawie 60 (sześćdziesiąt) sztuk laptopów, 60 (sześćdziesiąt) sztuk stacji dokujących oraz 30 (trzydziestu) sztuk monitorów.
- "Zakup i dostawa sprzętu komputerowego w ramach realizacji projektu związanego z utworzeniem i funkcjonowaniem Branżowego Centrum Umiejętności w Skarżysku-Kamiennej"
- Dostawa sprzętu i oprogramowania do doposażenia pracowni zawodowych w ramach projektu "Zawodowi uczniowie Technikum nr 1 w Łasku"
- Dostawa cyfrowych materiałów dydaktycznych dla placówek oświatowych w Dąbrowie Górniczej.
więcej: Komputer biurkowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.