eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PoznańDostawa urządzeń biurowych

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-11-10

Poznań: Dostawa urządzeń biurowych
Numer ogłoszenia: 294883 - 2011; data zamieszczenia: 10.11.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 327950 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: "Poczta Polska Spółka Akcyjna" ul. Rakowiecka 26, 00-940 Warszawa, Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny w Poznaniu, ul. Głogowska 17, 60-943 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 0-61/8697011, faks 0-61/8697134.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa urządzeń biurowych.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń biurowych dla jednostek organizacyjnych Poczty Polskiej S.A. obsługiwanych przez Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny w Poznaniu. Rodzaje, ilości, parametry techniczne urządzeń biurowych: 1.Bindownica elektryczna - 1 sztuka: dziurkowanie min. 27 kartek o gramaturze 80g/m2 ( elektrycznie, bindowanie min. 510 kartek, format bindowanych kartek do A4, regulacja marginesu, ogranicznik formatu, posiadanie wszystkich noży wyłączanych,wykonana w całości z metalu, wytrzymała i perfekcyjna w działaniu 2. Dziurkacz - otworowy archiwizacyjny - 4 sztuki: wydajność dziurkowania min. 15 mm (ok.150 arkuszy), autocentrujący ogranicznik formatu, średnica otworu 6 mm, odległość między otworami 80 mm +/- 2 mm, odległość otworu od krawędzi papieru 9 mm +/- 2 mm, bardzo prostą wymiana noży i podkładek, przeźroczysty i łatwy do opróżniania pojemnik na ścinki 3. Kalkulator z drukarką HEAVY DUTY - 23 sztuki: 12 pozycyjny wyświetlacz, drukarka termiczna, zasilanie sieciowe, dwukolorowy wyświetlacz, konwersje walut, procent składany, obliczanie podatkowe, obliczanie marży, zaokrąglanie wyników, tabulacje, klawisz podwójnego zera, jednokolorową drukarkę, papier 57 mm 4. Laminator - 2 sztuki: laminator powinien być prosty i bezpieczny w obsłudze, o niewielkich rozmiarach, system laminacji - min. 2 rolki, maksymalna szerokość laminowanego dokumentu 330 mm (A3), maksymalna grubość folii laminacyjnej - 100 mik., laminacja na zimno i na gorąco, czas nagrzewania i stabilizacji ok.5 - 6 min, prędkość laminacji 28 - 30 cm/min, laminator powinien posiadać funkcję zwalniania napędu wałków ułatwiających wycofanie zakleszczonego lub nieprawidłowo włożonego dokumentu 5. Niszczarka - 18 sztuk: technologia zapobiegająca zacięciom papieru, podświetlona kontrolka, która ostrzeże, gdy spróbujemy podać niszczarce zbyt dużo kartek za jednym razem, funkcja Auto - Start - Stop wraz z możliwością cofania ułatwiająca eksploatację niszczarki, poziom bezpieczeństwa min. DIN - 3 ( ścinki 4 x 45 mm ), ilość kartek jednorazowo niszczonych min. 15 - max. 17, możliwość pracy ciągłej do 8 min, niszczyć papier, karty kredytowe, zszywki, spinacze biurowe, laminowane dokumenty, folie do rzutników oraz płyty CD/DVD, pojemność kosza min. 25 l, zabezpieczenie przed przegrzaniem 6. Numerator 10 pozycyjny Horray H 16 lub równoważny - 11 sztuk: samotuszujący, automatyczny 10- cyfrowy, trwała metalowa obudowa, pierścienie z hartowanej stali, czcionka 4,5 mm, powtarzalność 0 - 4, funkcja automatycznego powtarzania powinna obejmować cztery pierwsze pierścienie 7. Telefaks - 10 sztuk: termotransferowa technologia wydruku, maksymalna prędkość modemu - 14 400 bps (dobierana automatycznie), pamięć dokumentów ok. 28 stron w trybie odbioru dokumentów, ok. 25 stron w trybie nadawania dokumentów, szybkie skanowanie do pamięci, funkcja kopiowania, identyfikacja Abonenta Wywołującego z prezentacją nazwy i numeru, dwuliniowy wyświetlacz LCD, komunikaty na wyświetlaczu LCD i wydruki raportów w języku polskim, opisy na obudowie w języku polskim, przycisk nawigacyjny ułatwiający dostęp do funkcji telefaksu oraz ksiązki telefonicznej, książka telefoniczna - min. 100 wpisów, rozsyłanie sekwencyjne - do min. 20 abonentów, odbiór selektywny, elektroniczna regulacja głośności słuchawki, głośnika i dzwonka 8.Urządzenia wielofunkcyjne Panasonic KX-MB2025PDW lub równoważny - 15 sztuk: technologia drukarki laserowej maksymalny rozmiar nośnika A 4/ legal, maksymalna szybkość druku (mono) 24 str. / min, zainstalowana pamięć min. 32 MB, rozdzielczość w poziomie (mono) 600 dpi, rozdzielczość w pionie (mono) 600 dpi., pojemność podajnika papieru min. 250 szt., nośniki: papier A 4 papier A 5, typ skanera: monochromatyczny, optyczna rozdzielność skanowania 600 x 1200 dpi, maksymalna rozdzielczość skanowania 9600 x 9600 dpi, skalowanie 25 - 400 %, szybkość wysyłania danych 33,6 kB/s, wyświetlacz LCD.W skład przedmiotu zamówienia wchodzi dostawa dwóch oryginalnych urządzeń biurowych tj. numerator 10 pozycyjny Horray oraz urządzenie wielofunkcyjne Panasonic KX-MB2025PDW. Dopuszcza się składanie ofert równoważnych, czyli takich, których przedmiot zamówienia spełnia wszystkie wymagania techniczne i jakościowe postawione przez Zamawiającego, a od opisu przedmiotu zamówienia określonego przez Zamawiającego różni się znakiem firmowym, towarowym patentem lub pochodzeniem. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Urządzenia będące przedmiotem zamówienia muszą być w 100% nowe, czyli wykonane z elementów nowych, wcześniej nieużywanych. Wykonawca w przypadku oferowania urządzeń równoważnych zobowiązany jest wpisać w pozycji 6 i 8 formularza ofertowego producenta i symbol oferowanego urządzenia biurowego innego (równoważnego) niż zamawia Zamawiający. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia ilości przedmiotu umowy maksymalnie o 20 %. W przypadku skorzystania z tego prawa Wykonawcy nie przysługują jakiekolwiek roszczenia. W okresie obowiązywania umowy Zamawiającemu przy składaniu zamówień przysługiwać będzie prawo korygowania ilości i rodzaju zamawianych urządzeń biurowych na inne wymienione w Załączniku Nr 1 do umowy.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.10.00 - Sprzęt biurowy, z wyjątkiem mebli .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.11.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • STARFAX Polska Sp. z o.o., ul. Mariensztat 8, 00-302 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 56280,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 52305,75

  • Oferta z najniższą ceną: 52305,75 / Oferta z najwyższą ceną: 52305,75

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.