Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-10-11
Poznań: Dostawa urządzeń biurowych
Numer ogłoszenia: 327950 - 2011; data zamieszczenia: 11.10.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: "Poczta Polska Spółka Akcyjna" ul. Rakowiecka 26, 00-940 Warszawa, Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny w Poznaniu , ul. Głogowska 17, 60-943 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 0-61/8697011, faks 0-61/8697134.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa urządzeń biurowych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń biurowych dla jednostek organizacyjnych Poczty Polskiej S.A. obsługiwanych przez Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny w Poznaniu. Rodzaje, ilości, parametry techniczne urządzeń biurowych: 1.Bindownica elektryczna - 1 sztuka: dziurkowanie min. 27 kartek o gramaturze 80g/m2 ( elektryczna), bindowanie min. 510 kartek, format bindowanych kartek do A4, regulacja marginesu, ogranicznik formatu, posiadanie wszystkich noży wyłączanych, wykonana w całości z metalu , wytrzymała i perfekcyjna w działaniu. 2. Dziurkacz - otworowy archiwizacyjny - 4 sztuki: wydajność dziurkowania min. 15 mm (ok.150 arkuszy), autocentrujący ogranicznik formatu, średnica otworu 6 mm, odległość między otworami 80 mm +/- 2 mm, odległość otworu od krawędzi papieru 9 mm +/- 2 mm, bardzo prosta wymiana noży i podkładek, przeźroczysty i łatwy do opróżniania pojemnik na ścinki. 3. Kalkulator z drukarką HEAVY DUTY - 23 sztuki: 12 pozycyjny wyświetlacz, drukarka termiczna, zasilanie sieciowe, dwukolorowy wyświetlacz, konwersje walut, procent składany, obliczanie podatkowe, obliczanie marży, zaokrąglanie wyników, tabulacje, klawisz podwójnego zera, jednokolorowa drukarka, papier 57 mm. 4. Laminator - 2 sztuki: laminator powinien być prosty i bezpieczny w obsłudze, o niewielkich rozmiarach, system laminacji - min. 2 rolki, maksymalna szerokość laminowanego dokumentu 330 mm (A3), maksymalna grubość folii laminacyjnej - 100 mik., laminacja na zimno i na gorąco, czas nagrzewania i stabilizacji ok.5 - 6 min, prędkość laminacji 28 - 30 cm/min, laminator powinien posiadać funkcję zwalniania napędu wałków ułatwiających wycofanie zakleszczonego lub nieprawidłowo włożonego dokumentu. 5. Niszczarka - 18 sztuk.: technologia zapobiegająca zacięciom papieru, podświetlona kontrolka, która ostrzeże, gdy spróbujemy podać niszczarce zbyt dużo kartek za jednym razem, funkcja Auto - Start - Stop wraz z możliwością cofania ułatwiająca eksploatację niszczarki, poziom bezpieczeństwa min. DIN - 3 ( ścinki 4 x 45 mm ), ilość kartek jednorazowo niszczonych min. 15 - max. 17, możliwość pracy ciągłej do 8 min, niszczyć papier, karty kredytowe, zszywki, spinacze biurowe, laminowane dokumenty, folie do rzutników oraz płyty CD/DVD, pojemność kosza min. 25 l, zabezpieczenie przed przegrzaniem. 6. Numerator 10 pozycyjny Horray H 16 lub równoważny - 11 sztuk.: samotuszujący, automatyczny 10- cyfrowy, trwała metalowa obudowa, pierścienie z hartowanej stali, czcionka 4,5 mm, powtarzalność 0 - 4, funkcja automatycznego powtarzania powinna obejmować cztery pierwsze pierścienie. 7. Telefaks - 10 sztuk: termotransferowa technologia wydruku, maksymalna prędkość modemu - 14 400 bps (dobierana automatycznie), pamięć dokumentów ok. 28 stron w trybie odbioru dokumentów, ok. 25 stron w trybie nadawania dokumentów, szybkie skanowanie do pamięci, funkcja kopiowania, identyfikacja Abonenta Wywołującego z prezentacją nazwy i numeru, dwuliniowy wyświetlacz LCD, komunikaty na wyświetlaczu LCD i wydruki raportów w języku polskim, opisy na obudowie w języku polskim, przycisk nawigacyjny ułatwiający dostęp do funkcji telefaksu oraz ksiązki telefonicznej, książka telefoniczna - min. 100 wpisów, rozsyłanie sekwencyjne - do min. 20 abonentów, odbiór selektywny, elektroniczna regulacja głośności słuchawki, głośnika i dzwonka. 8. Urządzenia wielofunkcyjne Panasonic KX-MB2025PDW lub równoważny - 15 sztuk: technologia drukarki laserowej, maksymalny rozmiar nośnika A 4/ legal, maksymalna szybkość druku (mono) 24 str. / min, zainstalowana pamięć min. 32 MB, rozdzielczość w poziomie (mono) 600 dpi, rozdzielczość w pionie (mono) 600 dpi., pojemność podajnika papieru min. 250 szt., nośniki: papier A 4 papier A 5, typ skanera: monochromatyczny, optyczna rozdzielność skanowania 600 x 1200 dpi, maksymalna rozdzielczość skanowania 9600 x 9600 dpi, skalowanie 25 - 400 %, szybkość wysyłania danych 33,6 kB/s, wyświetlacz LCD W skład przedmiotu zamówienia wchodzi dostawa dwóch oryginalnych urządzeń biurowych tj. numerator 10 pozycyjny Horray H 16 oraz urządzenie wielofunkcyjne Panasonic KX-MB2025PDW. Dopuszcza się składanie ofert równoważnych, czyli takich, których przedmiot zamówienia spełnia wszystkie wymagania techniczne i jakościowe postawione przez Zamawiającego, a od opisu przedmiotu zamówienia określonego przez Zamawiającego różni się znakiem firmowym, towarowym patentem lub pochodzeniem. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Urządzenia będące przedmiotem zamówienia muszą być w 100% nowe, czyli wykonane z elementów nowych, wcześniej nieużywanych. Wykonawca w przypadku oferowania urządzeń równoważnych zobowiązany jest wpisać w pozycji 6 i 8 formularza ofertowego producenta i symbol oferowanego urządzenia biurowego innego (równoważnego) niż zamawia Zamawiający. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia ilości przedmiotu umowy maksymalnie o 20 %. W przypadku skorzystania z tego prawa Wykonawcy nie przysługują jakiekolwiek roszczenia. W okresie obowiązywania umowy Zamawiającemu przy składaniu zamówień przysługiwać będzie prawo korygowania ilości i rodzaju zamawianych urządzeń biurowych na inne wymienione w Załączniku Nr 1 do umowy.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.10.00 - Sprzęt biurowy, z wyjątkiem mebli .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości 1 500,00 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych 00/100)
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje sposobu dokonania spełnienia tego warunku
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu wykazania spełnienia tego warunku Wykonawca winien wykazać się zrealizowaniem, co najmniej 2 dostaw urządzeń biurowych na łączną kwotę nie mniejszą niż 30.000,00 zł. brutto
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje sposobu dokonania spełnienia tego warunku
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje sposobu dokonania spełnienia tego warunku
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje sposobu dokonania spełnienia tego warunku
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.poczta-polska.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Poczta Polska Spółka Akcyjna
Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny w Poznaniu
Dział Zamówień Publicznych
ul. Głogowska 17, 60-943 Poznań.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.10.2011 godzina 09:45, miejsce: Poczta Polska Spółka Akcyjna Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny w Poznaniu Dział Zamówień Publicznych ul. Głogowska 17, 60-943 Poznań pok. nr 128.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Dostawa papieru kserograficznego na potrzeby Wielkopolskiego Oddziału Regionalnego Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa
- Dostosowanie pomieszczeń Bloku Operacyjnego Otolaryngologicznego do decyzji Państwowego Inspektoratu Sanitarnego w Szpitalu Klinicznym im. K. Jonschera Uniwersytetu Medycznego im. K. Marcinkowski.....
- Sprzęt jednorazowy do badań molekularnych dla Laboratorium Mikrobiologii
- Dostawa sprzętu komputerowego i urządzeń peryferyjnych dla Akademii Wychowania Fizycznego w Poznaniu
- ZP3/2736/24 - Sukcesywna dostawa środków czystości (Część 1) oraz materiałów eksploatacyjnych do sanitariatów (Część 2) dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu.
- Dostawa - tonerów i tuszy oryginałów oraz zamienników.
więcej: przetargi w Poznaniu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.