Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-08-27
Świdnica: Usuwanie szkód powodziowych powstałych na potokach: Chwaliszówka w m. Stare Bogaczowice, Czarna Woda w m. Strzelce, Olszański Potok w m. Olszany
Numer ogłoszenia: 294968 - 2009; data zamieszczenia: 27.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dolnośląski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych we Wrocławiu Oddział w Świdnicy , ul. Polna Droga 1, 58-100 Świdnica, woj. dolnośląskie, tel. 074 852 30 58, faks 074 852 22 34.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.dzmiuw.wroc.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usuwanie szkód powodziowych powstałych na potokach: Chwaliszówka w m. Stare Bogaczowice, Czarna Woda w m. Strzelce, Olszański Potok w m. Olszany.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest odmulenie i udrożnienie koryta potoków : Chwaliszówka w m. Stare Bogaczowice (gm. Stare Bogaczowice) na odc. 2,00 km - część zamówienia - nr 1 , Czarna Woda w m. Strzelce (gm. Marcinowice) na odc. 3,00 km - część zamówienia - nr 2 , Olszański Potok w m. Olszany (gm. Strzegom) na odc. 2,70 km - część zamówienia - nr 3.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.24.64.00 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.11.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: brak wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunkiem udziału w przetargu jest złożenie przez Wykonawcę następujących oświadczeń i dokumentów : 1.Złożenie przez Wykonawcę formularza ofertowego . 2.Złożenie przez Wykonawcę oświadczeń ( zał. nr 2 ) , że Wykonawca : - spełnia warunki określone art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych , - zapoznał się z warunkami przetargu , SIWZ , projektem umowy i przyjmuje je bez zastrzeżeń , - uważa się za związanego ofertą w okresie wskazanym przez Zamawiającego , - podpisze umowę w terminie nie krótszym niż 7 dni od daty przekazania powiadomienia przez Zamawiającego. 3. Złożenie przez Wykonawcę szczegółowego kosztorysu ofertowego, sporządzonego na podstawie przedmiarów robót dołączonych przez Zamawiającego do SIWZ . 4. Złożenie potwierdzonej kserokopii uprawnień branżowych kierownika budowy ( będącego do dyspozycji wykonawcy w celu realizacji zadania ) do prowadzenia robót budowlanych w specjalności wodno-melioracyjnej lub hydrotechnicznej . 5. Złożenie potwierdzonej kserokopii przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa oraz ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej . 6. Złożenie zestawienia usług wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat (jeżeli okres działalności jest krótszy to w tym okresie) oraz dokumentów potwierdzających ich prawidłowe wykonanie. Zamawiający wyklucza z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wykonawców w myśl art. 24 Ustawy Prawo zamówień publicznych . Spełnienie powyższych warunków należy potwierdzić pisemnie składając stosowne oświadczenia i dokumenty . Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawców dokonana zostanie zgodnie z formułą : spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca zobowiązany jest złożyć następujące oświadczenia i dokumenty : A. OŚWIADCZENIA : 1. Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki określone art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 2. Oświadczenie Wykonawcy, że zapoznał się z warunkami przetargu, SIWZ, projektem umowy i przyjmujemy je bez zastrzeżeń. 3. Oświadczenie Wykonawcy, że uważa się za związanego ofertą w okresie wskazanym przez Zamawiającego. 4. Oświadczenie Wykonawcy , że podpisze umowę w terminie nie krótszym niż 7 dni od daty przekazania powiadomienia przez Zamawiającego . B. DOKUMENTY: 1. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy wraz ze szczegółowym kosztorysem ofertowym sporządzonym na podstawie przedmiarów robót dołączonych przez Zamawiającego do SIWZ (dla każdego z obiektów lub pakietu obiektów objętych postępowaniem odrębnie). 2. Potwierdzona kserokopia uprawnień branżowych kierownika budowy (będącego do dyspozycji wykonawcy w celu realizacji zadania) do prowadzenia robót budowlanych w specjalności wodno-melioracyjnej lub hydrotechnicznej. 3. Potwierdzona kserokopia przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa oraz ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej . 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej jak 6-mcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Dokument stwierdzający ustanowienie pełnomocnika do reprezentowania podmiotów występujących wspólnie (konsorcjum, spółka cywilna). 6. Zaświadczenie właściwego urzędu skarbowego o terminowej realizacji zobowiązań podatkowych lub o uzyskanej zgodzie na zwolnienie, odroczenie lub rozłożeniu na raty zaległych płatności albo o wstrzymaniu w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert. 7. Zaświadczenie ZUS o opłacaniu składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne albo zwolnień, odroczeń, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert. Do oferty należy dołączyć również inne dokumenty określające zasady reprezentowania firmy ( pełnomocnictwa, uchwały, umowy spółki itp.). W przypadku spółek cywilnych, konsorcjum do oferty należy dołączyć wypis z ewidencji działalności gospodarczej każdego z przedsiębiorców . 8. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę, doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty wykaz usług wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat, przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenia zamówienia a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty wykonania i odbiorcy oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie. Przy czym co najmniej 1 usługa lub usługi muszą odpowiadać swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia . Dokumenty składane są w formie oryginałów lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub upoważnionego/ych przedstawicieli/a Wykonawcy..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dzmiuw.wroc.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dolnośląski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych
we Wrocławiu Oddział w Świdnicy
ul. Polna Droga 1 , 58-100 Świdnica - pokój nr 23.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.09.2009 godzina 08:30, miejsce: Dolnośląski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych we Wrocławiu Oddział w Świdnicy ul. Polna Droga 1 , 58-100 Świdnica - pokój nr 25 ( sekretariat ).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Chwaliszówka w m. Stare Bogaczowice.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: usuwanie szkód na odc. 2,0 km.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.24.64.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.11.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Czarna Woda w m. Strzelce.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: usuwanie szkód na odc. 3,0 km.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.24.64.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.11.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Olszański Potok w m. Olszany.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: usuwanie szkód na odc. 2,7 km.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.24.64.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.11.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z ŚWIDNICY
- "Kompleksowa dostawa gazu ziemnego do celów grzewczych dla potrzeb prokuratur okręgu świdnickiego"
- "Termomodernizacja ściany budynku przy ul. Komunardów 6-6A-6B w Świdnicy"
- Świadczenie ochrony ubezpieczeniowej w zakresie ubezpieczenia pojazdów Gminy i jednostek organizacyjnych oraz ubezpieczenia strażaków OSP Gminy Świdnica
- Poprawa efektywności energetycznej budynku Szkoły Podstawowej w Lutomi Dolnej
- "Zakup, dostawa i montaż 14 zestawów komputerowych, 4 komputerów przenośnych i serwerów do MPK "Świdnica" Sp. z o.o.
- "Kompleksowa wymiana dwóch dźwigów osobowych w budynku Urzędu Miejskiego w Świdnicy przy ul. Armii Krajowej 49"
więcej: przetargi w Świdnicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Udrożnienie i naprawa koryt cieków oraz przywrócenie funkcjonalności urządzeń wodnych w ramach usuwania skutków powodzi na wybranych ciekach Zarządu Zlewni Wrocław - części od 1-9
- Przywrócenie funkcjonalności urządzeń wodnych w ramach usuwania skutków powodzi na wybranych ciekach Zarządu Zlewni Zielona Góra, części od 1 do 5.
- "Udrożnienie wybranych koryt cieków oraz przywrócenie funkcjonalności urządzeń wodnych w ramach usuwania skutków powodzi z 2024r." Etap IV
- Udrożnienie wybranych koryt cieków oraz przywrócenie funkcjonalności urządzeń wodnych w ramach usuwania skutków powodzi z 2024r. Etap V
- "Zabudowa uszkodzeń wałów przeciwpowodziowych na terenie Zarządu Zlewni w Elblągu "
- Wykonanie robót utrzymaniowych na ciekach i urządzeniach wodnych na terenie działalności ZZ Jasło - Etap II
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.