Ogłoszenie z dnia 2010-10-20
Kłodawa: ZAMÓWIENIE UZUPEŁNIAJĄCE do umowy ZDW-RG/185/2009 z dn. 12.05.2009r. na:
Konserwację nawierzchni bitumicznych przy drogach wojewódzkich, na terenie działania Rejonu Dróg Wojewódzkich w Gorzowie Wlkp. w latach 2009-2011 - zadanie nr 2 ODW Drezdenko
Numer ogłoszenia: 294975 - 2010; data zamieszczenia: 20.10.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Zielonej Górze - Rejon Dróg Wojewódzkich w Gorzowie Wlkp., ul. Owocowa 2, 66-415 Kłodawa, woj. lubuskie, tel. 0-95 7289848, faks 0-95 7289848.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZAMÓWIENIE UZUPEŁNIAJĄCE do umowy ZDW-RG/185/2009 z dn. 12.05.2009r. na: Konserwację nawierzchni bitumicznych przy drogach wojewódzkich, na terenie działania Rejonu Dróg Wojewódzkich w Gorzowie Wlkp. w latach 2009-2011 - zadanie nr 2 ODW Drezdenko.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zakres: I. Konserwacja nawierzchni bitumicznych mieszankami mineralno-asfaltowymi z obcinaniem krawędzi na gł. średnio 5 cm wraz z oczyszczeniem i skropieniem nawierzchni II. Konserwacja nawierzchni drogowych emulsją asfaltową i grysami o wym. 12,8-20 mm na głębokość średnio do 3 cm przy użyciu remontera.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.41 - Roboty w zakresie konserwacji dróg .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.10.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO DROGOWE "EMULEX" SP. Z O.O. W UPADŁOŚCI LIKWIDACYJNEJ
- Przedsiębiorstwo Drogowe EMULEX sp. z o.o., ul. Czesława Tańskiego 16, 73-102 Stargard Szczeciński, kraj/woj. zachodniopomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 90400,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 90400,00
Oferta z najniższą ceną: 90400,00 / Oferta z najwyższą ceną: 90400,00
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Opis stanu technicznego nawierzchni dróg: - droga Nr 132 w km 1+400 do km 3+000 - ilość ubytków 300 m2 - droga Nr 156 w km 29+900 do km 30+800 - ilość ubytków 200 m2 - droga Nr 156 w km 34+800 do km 36+000 - ilość ubytków 200 m2 - droga Nr 156 w km 53+766 do km 53+826 - ilość ubytków 400 m2 - droga Nr 157 w km 9+160 do km 12+877 - ilość ubytków 450 m2 - droga Nr 158 w km 2+265 do km 14+800 - ilość ubytków 200 m2 Na wyszczególnionych powyżej odcinkach dróg występują rozległe spękania, ubytki i głębokie wyboje - sytuacja ta stwarza zagrożenie dla bezpieczeństwa uczestników ruchu drogowego. W celu poprawy wymagana jest natychmiastowa konserwacja nawierzchni. Zamówienie uzupełniające udzielone zostaje dotychczasowemu Wykonawcy w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, Zamówienie uzupełniające, stanowiące 20% wartości zamówienia podstawowego, było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego, Zamówienie uzupełniające polega na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień co podstawowe, zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego.
INNE PRZETARGI KŁODAWA
- Dowóz i odwóz dzieci do szkół z terenu gminy Kłodawa w roku szkolnym 2024/2025.
- Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Przedszkola Nr 1 im. Jana Brzechwy w Kłodawie w roku 2025-różne produkty spożywcze
- Utrzymanie i konserwacja dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Kłodawa- II postępowanie
- Postępowanie o udzielenie zamówienia na ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności Gminy Kłodawa
więcej: przetargi KŁODAWA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont cząstkowy dróg gruntowych poprzez umocnienie płytami typu JOMB na terenie miasta i gminy Murowana Goślina w 2024 r.
- Utrzymanie i konserwacja nawierzchni drogi leśnej w leśnictwach: Podlesie nr 1001 i 1002, Panewnik nr 1130, Ochojec nr 601, 0621, 0638/2,0638/3, 0154 Giszowiec nr 0201/2
- Utrzymanie nawierzchni dróg, chodników i parkingów dróg publicznych - gminnych i wewnętrznych zarządzanych przez Prezydenta Miasta Oświęcim, w 2025 roku - nawierzchnie z kruszyw i asfaltowe
- Świadczenie usług w zakresie utrzymania czystości i porządku oraz utrzymanie infrastruktury drogowej gminnej na terenie Gminy Nieporęt.
- Modernizacja dróg wewnętrznych , publicznych i remont kanalizacji deszczowej w roku 2025
- Remont drogi leśnej o nr inw. 220/667 Brzostowiec (Pakiet I) oraz remont drogi leśnej o nr inw. 220/567 Rytomoczydła (Pakiet II)
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.