To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-11-14
Wałbrzych: Pełnienie czynności Inwestora Zastępczego na Zadaniu Inwestycyjnym pn. Modernizacja obiektów użyteczności publicznych w Wałbrzychu w zakresie termomodernizacji budynków szkolnych przy ul. Andersa 121A w Wałbrzychu.
Numer ogłoszenia: 295035 - 2011; data zamieszczenia: 14.11.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 262459 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wałbrzych, Pl. Magistracki 1, 58-300 Wałbrzych, woj. dolnośląskie, tel. 074 6655153, 6655154, faks 074 6655155.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie czynności Inwestora Zastępczego na Zadaniu Inwestycyjnym pn. Modernizacja obiektów użyteczności publicznych w Wałbrzychu w zakresie termomodernizacji budynków szkolnych przy ul. Andersa 121A w Wałbrzychu..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zakres obowiązków i czynności Wykonawcy pełniącego czynności Inwestora Zastępczego: 1.1. Administrowanie umową zawartą przez Zamawiającego z Wykonawcą Robót na Zadaniu. 1.2. Wypełnianie w zastępstwie Zamawiającego wszystkich obowiązków wynikających z realizacji Zadania, określonych w przepisach prawa polskiego, a w szczególności Prawa budowlanego wraz z aktami wykonawczymi. 1.3. Reprezentowanie Zamawiającego w okresie realizacji Umowy wobec władz, urzędów, sądów, partnerów Zadania i innych instytucji, w tym dokonanie przewidzianych Prawem budowlanym czynności związanych z uzyskaniem wymaganych pozwoleń, decyzji, zgłoszeń, opinii i zatwierdzeń. 1.4. Pełnienie pełnobranżowego nadzoru inwestorskiego zgodnie z art. 25 ustawy Prawo budowlane: a) reprezentowanie Zamawiającego na terenie budowy przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem i pozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej, b) sprawdzanie jakości wykonywanych Robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie, c) sprawdzanie i odbiór Robót ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych i przewodów kominowych oraz przygotowanie i udział w czynnościach końcowego odbioru Robót i wykonanie wszystkich czynności związanych z przekazywaniem ich do użytkowania, d) przygotowanie i udział w czynnościach końcowego odbioru Robót i wykonanie wszystkich czynności związanych z przekazywaniem ich do użytkowania, e) potwierdzanie ilości faktycznie wykonanych Robót oraz usunięcia wad, a także kontrolowanie rozliczeń finansowych, f) wydawanie Kierownikowi Budowy i/lub Kierownikom Robót poleceń, potwierdzanych wpisem do dziennika budowy, dotyczących: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia Robót lub elementów zakrytych oraz przedstawienia ekspertyz dotyczących prowadzonych Robót i dowodów dopuszczenia do stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych oraz urządzeń technicznych, g) żądanie od Kierownika Budowy i/lub Kierowników Robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych Robót, a także żądania wstrzymania dalszych Robót w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę. 1.5. Współpraca z Projektantem w ramach pełnionego przez niego nadzoru autorskiego. 1.6. Prowadzenie ewidencji nakładów oraz rozliczenie Zadania. 1.7. Pełnienie obowiązków Inwestora Zastępczego w okresie poprzedzającym realizację budowy, wyszczególnionych w § 4 Umowy. 1.8. Pełnienie obowiązków Inwestora Zastępczego w okresie realizacji budowy, wyszczególnionych w § 5 Umowy. 1.9. Pełnienie obowiązków Inwestora Zastępczego związanych z odbiorem Robót, wyszczególnionych w § 6 Umowy. 1.10. Pełnienie obowiązków Inwestora Zastępczego w okresie rękojmi za wady, wyszczególnionych w § 7 Umowy. 1.11. Współdziałanie z Zamawiającym w ewentualnym dochodzeniu i egzekwowaniu od uczestników biorących udział w realizacji Zadania, odszkodowań lub kar umownych za nienależyte lub nieterminowe wykonanie zobowiązań umownych oraz reprezentowanie Zamawiającego w ewentualnych sporach, celem obrony interesów Zamawiającego...
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego 71.63.13.00 - Usługi technicznego nadzoru budowlanego .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.11.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Wałbrzyska Dyrekcja Inwestycji Sp z o.o., Wrocławska 5, 58-309 Wałbrzych, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 121951,21 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 55000,00
Oferta z najniższą ceną: 55000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 109500,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WAŁBRZYCHA
- Remonty cząstkowe nawierzchni dróg powiatowych Powiatu Wałbrzyskiego
- Dostawa używanego pojazdu ciężarowego typu wywrotka + HDS dla ZUM w MZUK Sp. z o.o. w Wałbrzychu
- Roboty remontowo-utrzymaniowe elementów dróg i obiektów inżynieryjnych w ciągach dróg powiatowych
- Dostawa soli drogowej na potrzeby zimowego utrzymania dróg na terenie miasta Wałbrzycha
- Dostawa soli drogowej na potrzeby zimowego utrzymania dróg
- Przebudowa ze zmiana sposobu użytkowania na funkcje administracyjno biurowe istniejącego budynku dawnego żłobka samorządowego nr 1 przy ul. Paderewskiego 2 w Wałbrzychu
więcej: przetargi w Wałbrzychu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa obiektu magazynowego na wyposażenie i sprzęt p.poż. w Goniądzu w formule zaprojektuj i wybuduj
- Sprawowanie wielobranżowego nadzoru inwestorskiego w ramach zadania "Kompleksowa modernizacja energetyczna Szkoły Podstawowej w Gminie Korycin"
- BZP.271.1.2025 Pełnienie funkcji Inwestora Zastępczego przy realizacji trzech inwestycji (...) w Tarnowskich Górach
- ,,Świadczenie usług wsparcia i doradztwa w zakresie postępowań o roboty budowlane prowadzonych przez IBPRS oraz realizowanych robót budowlanych, w tym pełnienie funkcji nadzoru inwestorskiego.''
- Usługa w zakresie ochrony przeciwpowodziowej do wykonania na ciekach (...) Usługa polegająca na wykoszeniu roślin wodnych rosnących w rejonie linii brzegu Jeziora Paprocany (...)
- Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją operacji pn. "Scalanie gruntów obrębu Syczyn, gmina Wierzbica, powiat chełmski, województwo lubelskie"
więcej: Usługi nadzoru budowlanego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.