Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-08-27
Łódź: Docieplenie budynku szkoły z kolorystyką łącznika i sali gimnastycznej w ramach zadania Modernizacja budynku szkoły i sali gimnastycznej w Szkole Policealnej nr 2 Samorządu Województwa Łódzkiego im. Marii Skłodowskiej-Curie w Łodzi
Numer ogłoszenia: 295134 - 2009; data zamieszczenia: 27.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Policealna Nr 2 Samorządu Województwa Łódzkiego , ul. Wielkopolska 70/72, 91-029 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6516993, faks 042 6514165.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.policealna2.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Docieplenie budynku szkoły z kolorystyką łącznika i sali gimnastycznej w ramach zadania Modernizacja budynku szkoły i sali gimnastycznej w Szkole Policealnej nr 2 Samorządu Województwa Łódzkiego im. Marii Skłodowskiej-Curie w Łodzi.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych, polegających na dociepleniu wraz z kolorystyką Łącznika i sali gimnastycznej, usytuowanego w Łodzi, przy ul. Wielkopolskiej 70/72 w ramach zadania: Modernizacja budynku szkoły i sali gimnastycznej w Szkole Policealnej nr 2 Samorządu Województwa Łódzkiego im. Marii Skłodowskiej-Curie w Łodzi. Przedmiot zamówienia opisany jest za pomocą dokumentacji projektowej, która określa szczegółowy zakres robót objętych przedmiotem zamówienia oraz wymagania dotyczące ich wykonania: - projekt budowlany docieplenia budynku szkoły z kolorystyką (część opisowa, część rysunkowa),stanowiący załącznik nr 1a do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (siwz), - przedmiar robót, stanowiący załącznik nr 1b do siwz. Szczegółowy opis zamówienia zawarty jest w rozdziale III specyfikacji istotnych warunków zamówienia..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.26.25.20 - Roboty murowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.11.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający ustala wadium w wysokości 5.000,00 zł. (słownie: pięć tysięcy złotych). Szczegółowe zasady dotyczące wnoszenia wadium oraz jego zwrotu zostały określone w rozdziale IX specyfikacji istotnych warunków zamówienia.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy udokumentują przez złożenie stosownych dokumentów i oświadczeń, że spełniają następujące warunki (art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności,jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień: Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ten warunek, jeżeli udokumentuje posiadanie uprawnień do wykonywania działalności gospodarczej w zakresie umożliwiającym realizację przedmiotu zamówienia, przedstawiając aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert oraz złoży stosowne oświadczenie (Załącznik nr 2a do siwz) lub wykona zamówienie przy pomocy posiadających te uprawnienia podwykonawców; 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie or4az dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych przedmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia: a) w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali należycie co najmniej trzy zamówienia odpowiadające swoim rodzajem robotom w zakresie docieplania budynków o wartości min. 200.000 zł brutto każde. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ten warunek, jeżeli złoży stosowne oświadczenie (Załącznik nr 2a do siwz) i wskaże min. 3 roboty budowlane spełniające wymagane warunki (Załącznik nr 5 do siwz) wraz z dokumentami potwierdzającymi ich należyte wykonanie (np. referencje, protokoły odbioru); b) dysponują (lub będą dysponować) osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. osobami posiadającymi odpowiednie uprawnienia budowlane do wykonywania robót objętych przedmiotem zamówienia (minimum jedna osoba posiadająca uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie w specjalności konstrukcyjno-budowlanej) wraz z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego. Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia ten warunek, jeżeli: - złoży stosowne oświadczenie (Załącznik nr 2a do siwz) oraz wskaże osobę, której powierzy obowiązki kierownika budowy (oświadczenie Wykonawcy zawierające informacje dotyczące osoby, która pełnić będzie obowiązki kierownika budowy, ze wskazaniem jej danych oraz numeru telefonu służbowego), - przedłoży uprawnienia budowlane (do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie w specjalności konstrukcyjno-budowlanej) osoby, której powierzy obowiązki kierownika budowy wraz z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej: Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ten warunek, jeżeli złoży stosowne oświadczenie (Załącznik nr 2a do siwz) oraz przedłoży polisę ubezpieczeniową lub inny dokument ubezpieczenia, potwierdzający że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej wraz z dowodem opłacenia składki. Warunek ten spełni każdy Wykonawca, który przedstawi dokument świadczący o tym, że okres ubezpieczenia cywilnego obejmuje, co najmniej datę składania ofert, ale w takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie, że przedłuży czas obowiązywania polisy na czas trwania umowy w sprawie udzielenia zamówienia publicznego; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 oraz ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych: Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ten warunek, jeżeli złoży stosowne oświadczenie; (Załącznik nr 2b do siwz). Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie złożonych przez Wykonawców dokumentów wymienionych w rozdziale VII siwz, według formuły spełnia - nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty następujące dokumenty: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Szczegółowe wymagania formalne, jakie powinny spełniać dokumenty, o których mowa, zostały określone w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane; 2) oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki udziału w postępowaniu, złożone wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 2a do siwz; 3) oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania, złożone wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 2b do siwz; 4) wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zamówień (min. 3) odpowiadających swoim rodzajem robotom w zakresie docieplania budynków o wartości min. 200.000 zł brutto każda wraz z dołączonymi dokumentami (np. referencje, protokoły odbioru) potwierdzającymi, że roboty budowlane zostały wykonane należycie (wypełniony wg wzoru - Załącznik nr 5 do siwz); 5) oświadczenie Wykonawcy zawierające informacje dotyczące osoby, której powierzy obowiązki kierownika budowy, ze wskazaniem jej danych oraz numeru telefonu służbowego. Do oświadczenia należy dołączyć uprawnienia budowlane (do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie w specjalności konstrukcyjno-budowlanej) osoby, której powierzy obowiązki kierownika budowy oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego; 6) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia - w przypadku, gdy Wykonawca wskaże w ofercie potencjał kadrowy tych podmiotów (osoby zdolne do wykonania zamówienia), którym będzie dysponował; 7) polisę ubezpieczeniową lub inny dokument ubezpieczenia, potwierdzający że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej wraz z dowodem opłacenia składki. Warunek ten spełni każdy Wykonawca, który przedstawi dokument świadczący o tym, że okres ubezpieczenia cywilnego obejmuje, co najmniej datę składania ofert, ale w takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie, że przedłuży czas obowiązywania polisy na czas trwania umowy w sprawie udzielenia zamówienia publicznego. Wszystkie dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu, składane przez Wykonawców, wymagają formy pisemnej; muszą być złożone w oryginale lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez prawnych przedstawicieli wykonawcy na każdej zapisanej stronie. II. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np. w konsorcjum). W takim przypadku ich oferta musi spełniać następujące wymagania: 1) Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego. Treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania. Pełnomocnictwo należy załączyć do oferty (oryginał lub kopię poświadczoną notarialnie), 2) formularze stanowiące Załączniki do siwz nr 2a, 3, 5, 6 oraz kosztorys ofertowy podpisuje pełnomocnik, 3) formularz stanowiący Załącznik nr 2b do siwz każdy wykonawca (uczestnik konsorcjum) podpisuje oddzielnie, 4) do oferty należy dołączyć aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej dotyczące każdego z uczestników konsorcjum, 5) wypełniając formularz ofertowy, jak również inne dokumenty powołujące się na Wykonawcę - z wyłączeniem Załącznika nr 2b do siwz - w miejscu nazwa i adres wykonawcy należy wpisać dane dot. konsorcjum, a nie pełnomocnika konsorcjum. Uwaga: wszelka korespondencja dokonywana będzie wyłącznie z pełnomocnikiem..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.policealna2.edu.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szkoła Policealna nr 2 Samorządu Województwa Łódzkiego im. Marii Skłodowskiej-Curie w Łodzi;
91-029 Łódź, ul. Wielkopolska 70/72..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.09.2009 godzina 11:00, miejsce: Szkoła Policealna nr 2 Samorządu Województwa Łódzkiego im. Marii Skłodowskiej-Curie w Łodzi; 91-029 Łódź, ul. Wielkopolska 70/72 - sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Przeprowadzenie szkoleń w ramach projektu "KompendiUM"
- "Budowa windy w budynku Poradni Psychologiczno - Pedagogicznej w Koluszkach - poprawa dostępności do budynku dla osób niepełnosprawnych"
- MZŻ.262.32.2024.T - Usuwanie usterek i awarii w żłobkach MZŻ w Łodzi
- Dostawa drobnej aparatury laboratoryjnej dla jednostek Wydziału Chemicznego Politechniki Łódzkiej
- Dostawa systemu monitoringu wizyjnego (CCTV) wraz z montażem i uruchomieniem
- "Usługa rozwoju wdrożonego w Uniwersytecie Medycznym w Łodzi systemu Uczelnia. 11"
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Termomodernizacja budynku mieszkalnego wielorodzinnego położonego w Trzebiatowie przy ul. Kościuszki 2, remont pokrycia dachowego wraz z robotami towarzyszącymi i wykonanie projektu budowlanego.
- Termomodernizacja budynku zamieszkania zbiorowego Internatu Zespołu Szkół Ogólnokształcących nr 2-Etap II
- Rozbudowa i przebudowa budynku biurowego Nadleśnictwa Głusko wraz z infrastrukturą towarzyszącą.
- Adaptacja pomieszczeń na sale wyciszeń, w czterech szkołach podstawowych na terenie Gminy Zblewo
- Modernizacja 4 łazienek na 1 i 3 piętrze w budynku Urzędu Miasta Poznania przy ul. Libelta 16/20 (od strony ul. Libelta)
- Modernizacja Zespołu Placówek Oświatowych nr 1 w Knurowie wraz z zagospodarowaniem terenu
więcej: Roboty murowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.