eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZawierciePrzeprowadzenie trzech bloków szkoleniowych o łącznym wymiarze 40 godzin dydaktycznych o tematycePodpis elektroniczny, Efektywne zarządzanie czasem, Komunikacja interpersonalna jako element budowania pozytywnych relacji w organizacji z uwzględnieniem Feedbacku dla łącznej liczby 35 uczestników projektu Nasz cel - Twoja firma realizowanego w ramach Działania 6.2 Wsparcie oraz promocja przedsiębiorczości i samozatrudnienia.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-02-24

Zawiercie: Przeprowadzenie trzech bloków szkoleniowych o łącznym wymiarze 40 godzin dydaktycznych o tematyce: Podpis elektroniczny, Efektywne zarządzanie czasem, Komunikacja interpersonalna jako element budowania pozytywnych relacji w organizacji z uwzględnieniem Feedbacku dla łącznej liczby 35 uczestników projektu Nasz cel - Twoja firma realizowanego w ramach Działania 6.2 Wsparcie oraz promocja przedsiębiorczości i samozatrudnienia.
Numer ogłoszenia: 29528 - 2011; data zamieszczenia: 24.02.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Prezydent Miasta Zawiercie , ul. Leśna 2, 42-400 Zawiercie, woj. śląskie, tel. 032 6722684, faks 032 6721513.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zawiercie.eu
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie trzech bloków szkoleniowych o łącznym wymiarze 40 godzin dydaktycznych o tematyce: Podpis elektroniczny, Efektywne zarządzanie czasem, Komunikacja interpersonalna jako element budowania pozytywnych relacji w organizacji z uwzględnieniem Feedbacku dla łącznej liczby 35 uczestników projektu Nasz cel - Twoja firma realizowanego w ramach Działania 6.2 Wsparcie oraz promocja przedsiębiorczości i samozatrudnienia..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie trzech bloków szkoleniowych o łącznym wymiarze 40 godzin dydaktycznych o tematyce: Podpis elektroniczny, Efektywne zarządzanie czasem, Komunikacja interpersonalna jako element budowania pozytywnych relacji w organizacji z uwzględnieniem Feedbacku dla łącznej liczby 35 uczestników projektu Nasz cel - Twoja firma realizowanego w ramach Działania 6.2 Wsparcie oraz promocja przedsiębiorczości i samozatrudnienia. Szkolenia skierowane są do 35 osób uczestników projektu podzielonych na grupy zgodnie z indywidualnymi potrzebami uczestnika przy założeniu, iż jeden uczestnik bierze udział we wszystkich trzech szkoleniach tematycznych. Zamawiający zastrzega, że wynagrodzenie ulegnie obniżeniu (w stosunku do całkowitego wynagrodzenia brutto) proporcjonalnie do liczby osób, które nie ukończą szkolenie. Za osobę, która ukończyła szkolenie przyjmuje się uczestnika szkolenia z minimum 80%-ową obecnością na zajęciach. Szkolenia zostaną przeprowadzone na terenie miasta Zawiercia. Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia ciągłego kontaktu poprzez osobę upoważnioną (np. osoba ds. obsługi technicznej) z biurem projektu polegający między innymi na: wyznaczeniu bezpośredniego numeru kontaktowego oraz adresu e-mail do osoby upoważnionej, dziennych raportów z realizacji szkolenia przesyłanych na adres e-mail Lidera projektu(raport powinien zawierać informację o czasie trwania szkoleń, przerwach, ilości uczestników uczestniczących w danym dniu w szkoleniu, dokumentację fotograficzną przedstawiającą oznakowanie miejsc szkoleń, sale szkoleniowe, poczęstunek dla uczestników) najpóźniej do godziny 9:00 dnia następującego po dniu, którego dotyczy raport. 1. Cele szkoleń. Zdobycie wiedzy z zakresu podpisu elektronicznego, efektywnego zarządzania czasem, komunikacji interpersonalnej jako elementu budowania pozytywnych relacji w organizacji z uwzględnieniem Feedbacku. 2. Metodyka szkoleń. Wykorzystywanie aktywnych form prowadzenia zajęć (łączenie wykładów, ćwiczeń, warsztatów, dyskusji, burze mózgów, odwoływanie się do doświadczeń uczestników). 3. Materiały dotyczące realizacji szkoleń. Uczestnicy otrzymują komplet materiałów merytorycznych w formie książkowej lub zbindowanej, zaświadczenia o ukończeniu kursu według wzoru MEN oraz certyfikaty uczestnictwa oznaczone zgodnie z wymogami wytycznych o promocji w Programie Operacyjnym Kapitał Ludzki. Wykonawca jest zobowiązany do prowadzenia list obecności oraz codziennego wydawania formularzy poświadczających wykonanie usługi doradczo - szkoleniowej (zgodnie ze wzorem z wytycznych). 4. Harmonogram realizacji szkoleń. Harmonogram szkoleń zostanie ustalony przez Wykonawcę z uwzględnieniem potrzeb uczestników i zaleceń Zamawiającego. W szkoleniach weźmie udział maksymalnie 35 uczestników projektu. Ustala się, że liczebność grup nie może być mniejsza niż 8 i nie większa niż 15 osób. Z tego względu Wykonawca podczas szkoleń musi zapewnić salę mieszczącą jednocześnie 15 uczestników. Zajęcia muszą odbywać się w dni robocze od poniedziałku do soboty od godziny 8:00 do 20:00 przy założeniu, iż w ciągu jednego tygodnia jedna grupa może odbyć najwyżej cztery dni szkoleniowe. Jeden dzień szkoleniowy to maksymalnie 6 godzin dydaktycznych. W trakcie jednego dnia szkoleniowego wykonawca musi zapewnić minimum 1 piętnastominutową przerwę dla uczestników szkolenia. Wykonawca przedstawi do akceptacji Zamawiającemu, po wcześniejszym skonsultowaniu potrzeb uczestników, w terminie do 7 dni roboczych po podpisaniu umowy szczegółowy harmonogram zajęć dostosowany do szczegółowego programu szkolenia (zakresu tematycznego szkolenia). Harmonogram może ulec zmianie (po uzgodnieniach Wykonawcy z Zamawiającym) w czasie trwania kursu (w terminie realizacji zamówienia) w niezbędnym zakresie - związanym z dostosowaniem do potrzeb uczestników. 5. Ramowa tematyka szkoleń: 1) Podpis elektroniczny. 2) Efektywne zarządzanie czasem: - Psychologiczne aspekty zarządzania czasem. - Organizacja pracy własnej poprzez wyznaczanie priorytetów. - Jak poprawnie formułować swoje cele - warunki operacyjności celów. - Sztuka planowania działań długoterminowych i krótkoterminowych. - Bariery utrudniające efektywne wykorzystanie czasu na polu zawodowym. - Styl życia a zarządzanie sobą w czasie. 3) Komunikacja interpersonalna jako element budowania pozytywnych relacji w organizacji z uwzględnieniem Feedbacku: - Komunikacja w kontaktach z klientami i współpracownikami. - Autoprezentacja jako komunikat. - Asertywne odmawianie i wyznaczanie granic. - Feedback - element kontaktów z pracownikami i współpracownikami. - Rola komunikacji w negocjacjach. - Komunikacja w sytuacjach kryzysowych. - Zaawansowane metody zwiększania efektywności komunikacji i przekonywania. 6. Szczegółowa tematyka szkoleń: 6.1. Podpis elektroniczny. Szczegółowy zakres tematyczny Liczba godzin dydaktycznych Podpis elektroniczny: - prawne i technologiczne aspekty stosowania - bezpieczeństwo w zastosowaniu dokumentu elektronicznego oraz bezpieczeństwo podczas elektronicznej wymiany danych - obszary zastosowania podpisu elektronicznego (elektroniczny dokument, program - Płatnik, ZUS, e-faktura, poczta elektroniczna, Internet) - wyjaśnienie pojęć i terminologii związanych z Infrastrukturą Klucza Publicznego (PKI) - wymagane dokumenty i procedura uzyskania kwalifikowanego podpisu elektronicznego - składanie i weryfikacja podpisu kwalifikowanego - znacznik czasu i kurier elektroniczny - podpisywanie i szyfrowanie poczty elektronicznej (e-mail) - podstawowe zasady bezpiecznego korzystania z Internetu - konfiguracja programu Płatnik i wysyłanie podpisanych dokumentów do ZUS. 8 Liczba godzin dydaktycznych łącznie: 8 6.2. Efektywne zarządzanie czasem. Szczegółowy zakres tematyczny Liczba godzin dydaktycznych 1. Psychologiczne aspekty zarządzania czasem - bariery utrudniające skuteczne zarządzanie sobą w czasie - samoocena kluczem do efektywności - metody właściwego wykorzystania czasu - zasady osiągania maksymalnej efektywności 3 2. Organizacja pracy własnej poprzez wyznaczanie priorytetów - hierarchia potrzeb wg A. Maslowa - zasada Pareta - 20/80 - metoda ABC - matryca Eisenhowera 3 3. Jak poprawnie formułować swoje cele - warunki operacyjności celów 2 4. Sztuka planowania działań długoterminowych i krótkoterminowych - strategia Vonneguta - metoda Gantta - metoda ALPEN 3 5. Bariery utrudniające efektywne wykorzystanie czasu na polu zawodowym - organizacja stanowiska pracy - jak odkryć i wyeliminować pożeraczy czasu - jak wykorzystać wykres krzywej zakłóceń dnia - analiza spraw wpływających i umiejętność ich katalogowania - zasady i reguły delegowania zadań 3 6. Styl życia a zarządzanie sobą w czasie - jak wykorzystać swój zegar biologiczny - nawyk dbania o zdrowie i kształtowania tężyzny fizycznej - nowoczesne strategie uczenia się; techniki szybkiego i skutecznego przyswajania informacji (szybkie czytanie, techniki pamięciowe, mapy myśli) - jak maksymalnie wykorzystywać swój umysł - organizacja jednostek pracy umysłowej, przerwy, relaks i koncentracja, odpoczynek i sen 2 Liczba godzin dydaktycznych łącznie: 16 6.3. Komunikacja interpersonalna jako element budowania pozytywnych relacji w organizacji z uwzględnieniem Feedbacku. Szczegółowy zakres tematyczny Liczba godzin dydaktycznych 1. Komunikacja w kontaktach z klientami i współpracownikami (komunikacja z klientem zewnętrznym i wewnętrznym, komunikacja pionowa i pozioma). - typy komunikacji - bariery i błędy w komunikowaniu się - 7 grzechów komunikacji - reguły efektywnej komunikacji 2 2. Autoprezentacja jako komunikat - co to jest własny wizerunek - rola wizerunku w życiu zawodowym i publicznym - porozumiewanie się - tworzenie wizerunku zawodowego - autodiagnoza stylu - dostosowanie własnego wizerunku do sytuacji publicznych - budowanie wizerunku kolorem i stylem- komunikacja pozawerbalna - budowanie wizerunku głosem - komunikacja wokalna - budowanie wizerunku słowami - komunikacja werbalna 4 3. Asertywne odmawianie i wyznaczanie granic - jak odmawiać współpracownikom - jak powiedzieć NIE przełożonemu - jak odmówić nie mówiąc NIE - jak sprawić, by cię nie prosili o przysługi - nie musieć odmawiać 3 4. Feedback - element kontaktów z pracownikami i współpracownikami - zasady pozytywnego wsparcia - zasady konstruktywnej krytyki - asertywna komunikacja i komunikowanie typu - JA 2 5. Rola komunikacji w negocjacjach - budowanie pozycji negocjacyjnej - dostosowanie stylu komunikacji do pozycji negocjacyjnej - osiąganie przewagi negocjacyjnej 2 6. Komunikacja w sytuacjach kryzysowych - typy sytuacji kryzysowych - typy komunikatów wyprzedzających - komunikacja wyprzedzająca 2 7. Zawansowane metody zwiększania efektywności komunikacji i przekonywania - metaprogramy - metajęzyk 1 Liczba godzin dydaktycznych łącznie: 16 Feedback to udzielanie informacji (zwrotnej) pracownikowi na temat efektów jego pracy. Każda grupa szkoleniowa musi odbyć 40 godzin dydaktycznych szkolenia oraz 1 godzinę dydaktyczną przeznaczoną na egzamin sprawdzający. Godzina dydaktyczna równa się 45 minutom zegarowym. 7. Dokumentacja szkoleń. Wykonawca jest zobowiązany do prowadzenia list ewidencjonujących obecności uczestników projektu na poszczególnych dniach szkoleniowych ze szczególnym uwzględnieniem czasu trwania dnia szkoleniowego. 8. Koszt całkowity usługi szkoleń obejmuje w szczególności: 1) Wynagrodzenie trenerów oraz osoby zapewniającej obsługę techniczną; 2) Koszty materiałów szkoleniowych (do zajęć teoretycznych i praktycznych); 3) Koszt wynajmu sal z odpowiednim zapleczem technicznym i sanitarnym; 4) Poczęstunek (woda mineralna, kawa, herbata, ciastka) w czasie przerw kawowych dla uczestników szkolenia; 5) Certyfikaty zgodne ze wzorem MEN oraz dyplomy oznaczone zgodnie z wymogami wytycznych o promocji w Programie Operacyjnym Kapitał Ludzki. Zamawiający wymaga od Wykonawcy zapewnienia odpowiedniej obsługi technicznej szkoleń poprzez wyznaczenie osoby odpowiedzialnej (osoba ta nie może być jednocześnie trenerem) między innymi za: - otwarcie sal przynajmniej na 10 minut przed szkoleniem, - wietrzenie sal, - poczęstunek, napoje, oraz naczynia jednorazowe, - codzienne raportowanie o stanie realizacji szkolenia, - rozwieszenie i stałe monitorowanie plakatów projektu oraz odpowiednich informacji o umiejscowieniu sal szkoleniowych i współfinansowaniu szkolenia przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, - wykonywanie dokumentacji fotograficznej poczęstunku, rozmieszczenia plakatów, informacji, sal szkoleniowych; - zaopatrzenie toalet w odpowiednie środki higieniczne (papier toaletowy, mydło, ręczniki); - uruchomienie sprzętu technicznego przed szkoleniem. Zamawiający wymaga również, aby sale szkoleniowe wyposażone były w krzesła lub fotele i stoliki lub biurka dla każdego uczestnika oraz jedno krzesło lub fotel dla osoby monitorujących szkolenie z ramienia Zamawiającego lub instytucji kontrolujących. W sali musi znajdować się okno (z możliwością otwarcia). Sala musi być wyposażona w rzutnik multimedialny, ekran, tablice lub flipchart. W przypadku szkolenia Podpis elektroniczny, sale muszą być wyposażone w niezbędny sprzęt do prawidłowego przeszkolenia uczestników w zakresie obsługi urządzeń wykorzystywanych do podpisu elektronicznego. W budynku, w którym odbywać się będą szkolenia musi znajdować się toaleta dostępna dla uczestników, wyposażona w odpowiednie urządzenia sanitarne oraz środki higieniczne (papier toaletowy, mydło, ręczniki lub sprawną suszarkę do rąk). Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia podczas każdego dnia szkoleniowego dla każdej grupy poczęstunek i napoje w ilości co najmniej: - 15 butelek niegazowanej wody mineralnej o pojemności od 0,3 do 0,7 litra; - 15 butelek gazowanej wody mineralnej o pojemności od 0,3 do 0,7 litra; - 300 g kawy rozpuszczalnej; - 40 torebek herbaty ekspresowej; - wrzątek do przygotowania kawy i herbaty w ilości co najmuje 10 litrów; - 45 kanapek na które składać mają się pieczywo, wędlina lub ser oraz dodatek w postaci sałaty, ogórka, pomidora lub oliwek; - 0,5 kg ciastek kruchych; - 0,5 kg paluszków (solone) - min. 50 kubków jednorazowych przystosowanych do napojów gorących. Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia odpowiednio wykwalifikowaną kadrę trenerską zapewniającą odpowiednią jakość przeprowadzanych szkoleń. Trenerzy muszą być specjalistami w swojej dziedzinie, to jest: - Trener/trenerzy (co najmniej 1 osoba) prowadzący szkolenie Podpis elektroniczny musi/muszą posiadać doświadczenie w zakresie przeprowadzenia co najmniej jednego szkolenia; - Trener/trenerzy (co najmniej 1 osoba) prowadzący blok szkoleniowy Efektywne zarządzanie czasem musi/muszą posiadać wykształcenie wyższe lub podyplomowe z zakresu zarządzania oraz posiadać doświadczenie w zakresie przeprowadzenia co najmniej jednego szkolenia z zakresu efektywnego zarządzania czasem; - Trener/trenerzy (co najmniej 1 osoba) prowadzący szkolenie Komunikacja interpersonalna jako element budowania pozytywnych relacji w organizacji z uwzględnieniem Feedbacku musi/muszą posiadać wykształcenie wyższe lub podyplomowe w zakresie psychologii oraz posiadać doświadczenie w zakresie przeprowadzenia co najmniej jednego szkolenia z zakresu komunikacji interpersonalnej. Wykonawca zobowiązany będzie poprzez osobę upoważnioną (np. osoba ds. obsługi technicznej) do zapewnienia ciągłego kontaktu z biurem projektu polegającym między innymi na: - wyznaczeniu bezpośredniego numeru kontaktowego oraz adresu e-mail do osoby upoważnionej; - dziennych raportów z realizacji szkolenia przesyłanych na adres e-mail Lidera projektu (raport powinien zawierać informację o czasie trwania szkoleń, przerwach, ilości uczestników uczestniczących w danym dniu w szkoleniu, dokumentację fotograficzną przedstawiającą oznakowanie miejsc szkoleń, sale szkoleniowe, poczęstunek dla uczestników). Wykonawca zobowiązany będzie również do dostarczenia do biura projektu, najpóźniej w dniu rozpoczęcia szkolenia, jednego kompletu materiałów szkoleniowych z każdego zakresu tematycznego do archiwizacji dla celów kontrolnych. Upoważniony przedstawiciel Wykonawcy zobowiązany będzie do osobistego przedstawienia raportu końcowego Liderowi projektu (lub osobie przez Lidera upoważnionej) z przeprowadzonych szkoleń oraz osobistego stawienia się każdorazowo na bezpośrednie telefoniczne, pisemne, przesłane za pomocą poczty elektronicznej e-mail lub faksem wezwanie Lidera w biurze projektu lub innym wskazanym miejscu na terenie Zawiercia i Katowic w uzgodnionym terminie, nie później niż do godziny 10:00 dnia następującego po dniu wezwania. Wykonawca zobowiązany będzie do wskazania numeru telefonu, pod którym będzie możliwy kontakt z Wykonawcą w dni robocze w godzinach od 7:00 do 21:10. Zamawiający wymaga, aby oferowane usługi wykonywane były przez Wykonawcę posiadającego certyfikat systemu zarządzania jakością spełniający wymagania normy PN-EN ISO 9001:2009 w zakresie świadczenia usług szkoleniowych lub równoważny - opartych na odpowiednich normach europejskich. W celu potwierdzenia, że oferowane usługi odpowiadają w/w wymaganiu określonemu przez zamawiającego, żąda się zaświadczenia (certyfikatu) niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań Wykonawcy z normami jakościowymi opartymi na odpowiednich normach europejskich - PN-EN ISO 9001:2009 w zakresie świadczenia usług szkoleniowych. Wykonawca może zamiast powyższego zaświadczenia (certyfikatu PN-EN ISO 9001:2009 w zakresie świadczenia usług szkoleniowych) złożyć inne dokumenty potwierdzające odpowiednio stosowane przez wykonawców równoważnych środków zapewnienia jakości opartych na odpowiednich normach europejskich. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa także wzór umowy (z załącznikiem), który stanowi załącznik do specyfikacji istotnych warunków zamówienia..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia w tym zakresie warunku szczegółowego. Wykonawca składa Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do specyfikacji.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia w tym zakresie warunku szczegółowego. Wykonawca składa Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do specyfikacji.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia w tym zakresie warunku szczegółowego. Wykonawca składa Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do specyfikacji.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek szczegółowy - Wykonawcy dysponują co najmniej 3 osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w tym: 1) co najmniej 1 osobą - trenerem prowadzącym szkolenie Podpis elektroniczny, która/e musi/muszą posiadać doświadczenie w zakresie przeprowadzenia co najmniej jednego szkolenia; 2) co najmniej 1 osobą - trenerem prowadzącym blok szkoleniowy Efektywne zarządzanie czasem, który/e musi/muszą posiadać wykształcenie wyższe lub podyplomowe z zakresu zarządzania oraz posiadać doświadczenie w zakresie przeprowadzenia co najmniej jednego szkolenia z zakresu efektywnego zarządzania czasem; 3) co najmniej 1 osobą - trenerem prowadzącym szkolenie Komunikacja interpersonalna jako element budowania pozytywnych relacji w organizacji z uwzględnieniem Feedbacku, która/e musi/muszą posiadać wykształcenie wyższe lub podyplomowe w zakresie psychologii oraz posiadać doświadczenie w zakresie przeprowadzenia co najmniej jednego szkolenia z zakresu komunikacji interpersonalnej Ocena spełniania przedstawionego powyżej warunku zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia. Złożenie przez Wykonawcę w ofercie dokumentów i oświadczeń: - Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, sporządzonego według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do specyfikacji; 2) Wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (sporządzonego według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do specyfikacji), odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich wykształcenia, kwalifikacji zawodowych, doświadczenia zawodowego niezbędnych dla wykonania zamówienia, zakresu wykonywanych przez nie czynności, wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami będzie stanowiło podstawę do oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający sprawdzi z treści tych dokumentów i oświadczeń czy Wykonawca spełnia ww. warunek.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia w tym zakresie warunku szczegółowego. Wykonawca składa Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do specyfikacji.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z normami jakościowymi, jeżeli zamawiający odwołują się do systemów zapewniania jakości opartych na odpowiednich normach europejskich

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Ponadto Wykonawca złoży wraz z ofertą: 1) Druk Formularz oferty, sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do specyfikacji. 2) Wykaz części zamówienia, które wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom, złożony na druku stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ (Wykonawca, który nie przewiduje udziału podwykonawców w realizacji zamówienia - nie składa tego dokumentu).

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany istotnych postanowień umowy w przypadku, gdy: 1) nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, 2) konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wprowadzonych w umowach pomiędzy Zamawiającym a inną niż Wykonawca stroną, w tym instytucjami nadzorującymi realizację projektu, w ramach którego realizowane jest zamówienie, 3) konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych dotyczących Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki lub wytycznych i zaleceń Instytucji Zarządzającej lub Instytucji Pośredniczącej, w szczególności w zakresie sprawozdawczości, 4) wynikną rozbieżności lub niejasności w umowie, których nie można usunąć w inny sposób a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony, 5) przekształcenia podmiotowego Wykonawcy, 6) zmiany członków personelu kluczowego Wykonawcy, w przypadku wystąpienia nieprzewidzianych okoliczności takich jak: śmierć osoby, rezygnacja/ odejście z pracy lub innych uniemożliwiających należyte wykonywanie obowiązków zgodnie z umową lub obowiązującym prawem. W takim jednak przypadku każda nowa osoba musi spełniać warunki określone przez Zamawiającego na etapie wyboru oferty w postępowaniu przetargowym.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zawiercie.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Zawierciu, ul. Leśna 2, 42-400 Zawiercie, Wydział Zamówień Publicznych (pokój nr 202)..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.03.2011 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Zawierciu, ul. Leśna 2, 42-400 Zawiercie, Punkt Informacyjny (parter UM)..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 18 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 24.02.2011 r. Projekt Nasz cel - Twoja firma jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Działanie 6.2 Wsparcie oraz promocja przedsiębiorczości i samozatrudnienia..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.