eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zawiercie › Przeprowadzenie trzech bloków szkoleniowych o łącznym wymiarze 40 godzin dydaktycznych o tematycePodpis elektroniczny, Efektywne zarządzanie czasem, Komunikacja interpersonalna jako element budowania pozytywnych relacji w organizacji z uwzględnieniem Feedbacku dla łącznej liczby 35 uczestników projektu Nasz cel - Twoja firma realizowanego w ramach Działania 6.2 Wsparcie oraz promocja przedsiębiorczości i samozatrudnienia.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-04-13

Zawiercie: Przeprowadzenie trzech bloków szkoleniowych o łącznym wymiarze 40 godzin dydaktycznych o tematyce: Podpis elektroniczny, Efektywne zarządzanie czasem, Komunikacja interpersonalna jako element budowania pozytywnych relacji w organizacji z uwzględnieniem Feedbacku dla łącznej liczby 35 uczestników projektu Nasz cel - Twoja firma realizowanego w ramach Działania 6.2 Wsparcie oraz promocja przedsiębiorczości i samozatrudnienia.
Numer ogłoszenia: 113891 - 2011; data zamieszczenia: 13.04.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 29528 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Prezydent Miasta Zawiercie, ul. Leśna 2, 42-400 Zawiercie, woj. śląskie, tel. 032 6722684, faks 032 6721513.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie trzech bloków szkoleniowych o łącznym wymiarze 40 godzin dydaktycznych o tematyce: Podpis elektroniczny, Efektywne zarządzanie czasem, Komunikacja interpersonalna jako element budowania pozytywnych relacji w organizacji z uwzględnieniem Feedbacku dla łącznej liczby 35 uczestników projektu Nasz cel - Twoja firma realizowanego w ramach Działania 6.2 Wsparcie oraz promocja przedsiębiorczości i samozatrudnienia..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie trzech bloków szkoleniowych o łącznym wymiarze 40 godzin dydaktycznych o tematyce: Podpis elektroniczny, Efektywne zarządzanie czasem, Komunikacja interpersonalna jako element budowania pozytywnych relacji w organizacji z uwzględnieniem Feedbacku dla łącznej liczby 35 uczestników projektu Nasz cel - Twoja firma realizowanego w ramach Działania 6.2 Wsparcie oraz promocja przedsiębiorczości i samozatrudnienia. Szkolenia skierowane są do 35 osób uczestników projektu podzielonych na grupy zgodnie z indywidualnymi potrzebami uczestnika przy założeniu, iż jeden uczestnik bierze udział we wszystkich trzech szkoleniach tematycznych. Zamawiający zastrzega, że wynagrodzenie ulegnie obniżeniu (w stosunku do całkowitego wynagrodzenia brutto) proporcjonalnie do liczby osób, które nie ukończą szkolenie. Za osobę, która ukończyła szkolenie przyjmuje się uczestnika szkolenia z minimum 80%-ową obecnością na zajęciach. Szkolenia zostaną przeprowadzone na terenie miasta Zawiercia. Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia ciągłego kontaktu poprzez osobę upoważnioną (np. osoba ds. obsługi technicznej) z biurem projektu polegający między innymi na: wyznaczeniu bezpośredniego numeru kontaktowego oraz adresu e-mail do osoby upoważnionej, dziennych raportów z realizacji szkolenia przesyłanych na adres e-mail Lidera projektu(raport powinien zawierać informację o czasie trwania szkoleń, przerwach, ilości uczestników uczestniczących w danym dniu w szkoleniu, dokumentację fotograficzną przedstawiającą oznakowanie miejsc szkoleń, sale szkoleniowe, poczęstunek dla uczestników) najpóźniej do godziny 9:00 dnia następującego po dniu, którego dotyczy raport. 1. Cele szkoleń. Zdobycie wiedzy z zakresu podpisu elektronicznego, efektywnego zarządzania czasem, komunikacji interpersonalnej jako elementu budowania pozytywnych relacji w organizacji z uwzględnieniem Feedbacku. 2. Metodyka szkoleń. Wykorzystywanie aktywnych form prowadzenia zajęć (łączenie wykładów, ćwiczeń, warsztatów, dyskusji, burze mózgów, odwoływanie się do doświadczeń uczestników). 3. Materiały dotyczące realizacji szkoleń. Uczestnicy otrzymują komplet materiałów merytorycznych w formie książkowej lub zbindowanej, zaświadczenia o ukończeniu kursu według wzoru MEN oraz certyfikaty uczestnictwa oznaczone zgodnie z wymogami wytycznych o promocji w Programie Operacyjnym Kapitał Ludzki. Wykonawca jest zobowiązany do prowadzenia list obecności oraz codziennego wydawania formularzy poświadczających wykonanie usługi doradczo - szkoleniowej (zgodnie ze wzorem z wytycznych). 4. Harmonogram realizacji szkoleń. Harmonogram szkoleń zostanie ustalony przez Wykonawcę z uwzględnieniem potrzeb uczestników i zaleceń Zamawiającego. W szkoleniach weźmie udział maksymalnie 35 uczestników projektu. Ustala się, że liczebność grup nie może być mniejsza niż 8 i nie większa niż 15 osób. Z tego względu Wykonawca podczas szkoleń musi zapewnić salę mieszczącą jednocześnie 15 uczestników. Zajęcia muszą odbywać się w dni robocze od poniedziałku do soboty od godziny 8:00 do 20:00 przy założeniu, iż w ciągu jednego tygodnia jedna grupa może odbyć najwyżej cztery dni szkoleniowe. Jeden dzień szkoleniowy to maksymalnie 6 godzin dydaktycznych. W trakcie jednego dnia szkoleniowego wykonawca musi zapewnić minimum 1 piętnastominutową przerwę dla uczestników szkolenia. Wykonawca przedstawi do akceptacji Zamawiającemu, po wcześniejszym skonsultowaniu potrzeb uczestników, w terminie do 7 dni roboczych po podpisaniu umowy szczegółowy harmonogram zajęć dostosowany do szczegółowego programu szkolenia (zakresu tematycznego szkolenia). Harmonogram może ulec zmianie (po uzgodnieniach Wykonawcy z Zamawiającym) w czasie trwania kursu (w terminie realizacji zamówienia) w niezbędnym zakresie - związanym z dostosowaniem do potrzeb uczestników. 5. Ramowa tematyka szkoleń: 1) Podpis elektroniczny. 2) Efektywne zarządzanie czasem: - Psychologiczne aspekty zarządzania czasem. - Organizacja pracy własnej poprzez wyznaczanie priorytetów. - Jak poprawnie formułować swoje cele - warunki operacyjności celów. - Sztuka planowania działań długoterminowych i krótkoterminowych. - Bariery utrudniające efektywne wykorzystanie czasu na polu zawodowym. - Styl życia a zarządzanie sobą w czasie. 3) Komunikacja interpersonalna jako element budowania pozytywnych relacji w organizacji z uwzględnieniem Feedbacku: - Komunikacja w kontaktach z klientami i współpracownikami. - Autoprezentacja jako komunikat. - Asertywne odmawianie i wyznaczanie granic. - Feedback - element kontaktów z pracownikami i współpracownikami. - Rola komunikacji w negocjacjach. - Komunikacja w sytuacjach kryzysowych. - Zaawansowane metody zwiększania efektywności komunikacji i przekonywania. 6. Szczegółowa tematyka szkoleń: 6.1. Podpis elektroniczny. Szczegółowy zakres tematyczny Liczba godzin dydaktycznych Podpis elektroniczny: - prawne i technologiczne aspekty stosowania - bezpieczeństwo w zastosowaniu dokumentu elektronicznego oraz bezpieczeństwo podczas elektronicznej wymiany danych - obszary zastosowania podpisu elektronicznego (elektroniczny dokument, program - Płatnik, ZUS, e-faktura, poczta elektroniczna, Internet) - wyjaśnienie pojęć i terminologii związanych z Infrastrukturą Klucza Publicznego (PKI) - wymagane dokumenty i procedura uzyskania kwalifikowanego podpisu elektronicznego - składanie i weryfikacja podpisu kwalifikowanego - znacznik czasu i kurier elektroniczny - podpisywanie i szyfrowanie poczty elektronicznej (e-mail) - podstawowe zasady bezpiecznego korzystania z Internetu - konfiguracja programu Płatnik i wysyłanie podpisanych dokumentów do ZUS. 8 Liczba godzin dydaktycznych łącznie: 8 6.2. Efektywne zarządzanie czasem. Szczegółowy zakres tematyczny Liczba godzin dydaktycznych 1. Psychologiczne aspekty zarządzania czasem - bariery utrudniające skuteczne zarządzanie sobą w czasie - samoocena kluczem do efektywności - metody właściwego wykorzystania czasu - zasady osiągania maksymalnej efektywności 3 2. Organizacja pracy własnej poprzez wyznaczanie priorytetów - hierarchia potrzeb wg A. Maslowa - zasada Pareta - 20/80 - metoda ABC - matryca Eisenhowera 3 3. Jak poprawnie formułować swoje cele - warunki operacyjności celów 2 4. Sztuka planowania działań długoterminowych i krótkoterminowych - strategia Vonneguta - metoda Gantta - metoda ALPEN 3 5. Bariery utrudniające efektywne wykorzystanie czasu na polu zawodowym - organizacja stanowiska pracy - jak odkryć i wyeliminować pożeraczy czasu - jak wykorzystać wykres krzywej zakłóceń dnia - analiza spraw wpływających i umiejętność ich katalogowania - zasady i reguły delegowania zadań 3 6. Styl życia a zarządzanie sobą w czasie - jak wykorzystać swój zegar biologiczny - nawyk dbania o zdrowie i kształtowania tężyzny fizycznej - nowoczesne strategie uczenia się; techniki szybkiego i skutecznego przyswajania informacji (szybkie czytanie, techniki pamięciowe, mapy myśli) - jak maksymalnie wykorzystywać swój umysł - organizacja jednostek pracy umysłowej, przerwy, relaks i koncentracja, odpoczynek i sen 2 Liczba godzin dydaktycznych łącznie: 16 6.3. Komunikacja interpersonalna jako element budowania pozytywnych relacji w organizacji z uwzględnieniem Feedbacku. Szczegółowy zakres tematyczny Liczba godzin dydaktycznych 1. Komunikacja w kontaktach z klientami i współpracownikami (komunikacja z klientem zewnętrznym i wewnętrznym, komunikacja pionowa i pozioma). - typy komunikacji - bariery i błędy w komunikowaniu się - 7 grzechów komunikacji - reguły efektywnej komunikacji 2 2. Autoprezentacja jako komunikat - co to jest własny wizerunek - rola wizerunku w życiu zawodowym i publicznym - porozumiewanie się - tworzenie wizerunku zawodowego - autodiagnoza stylu - dostosowanie własnego wizerunku do sytuacji publicznych - budowanie wizerunku kolorem i stylem- komunikacja pozawerbalna - budowanie wizerunku głosem - komunikacja wokalna - budowanie wizerunku słowami - komunikacja werbalna 4 3. Asertywne odmawianie i wyznaczanie granic - jak odmawiać współpracownikom - jak powiedzieć NIE przełożonemu - jak odmówić nie mówiąc NIE - jak sprawić, by cię nie prosili o przysługi - nie musieć odmawiać 3 4. Feedback - element kontaktów z pracownikami i współpracownikami - zasady pozytywnego wsparcia - zasady konstruktywnej krytyki - asertywna komunikacja i komunikowanie typu - JA 2 5. Rola komunikacji w negocjacjach - budowanie pozycji negocjacyjnej - dostosowanie stylu komunikacji do pozycji negocjacyjnej - osiąganie przewagi negocjacyjnej 2 6. Komunikacja w sytuacjach kryzysowych - typy sytuacji kryzysowych - typy komunikatów wyprzedzających - komunikacja wyprzedzająca 2 7. Zaawansowane metody zwiększania efektywności komunikacji i przekonywania - metaprogramy - metajęzyk 1 Liczba godzin dydaktycznych łącznie: 16 Feedback to udzielanie informacji (zwrotnej) pracownikowi na temat efektów jego pracy. Każda grupa szkoleniowa musi odbyć 40 godzin dydaktycznych szkolenia oraz 1 godzinę dydaktyczną przeznaczoną na egzamin sprawdzający. Godzina dydaktyczna równa się 45 minutom zegarowym. 7. Dokumentacja szkoleń. Wykonawca jest zobowiązany do prowadzenia list ewidencjonujących obecności uczestników projektu na poszczególnych dniach szkoleniowych ze szczególnym uwzględnieniem czasu trwania dnia szkoleniowego. 8. Koszt całkowity usługi szkoleń obejmuje w szczególności: 1) Wynagrodzenie trenerów oraz osoby zapewniającej obsługę techniczną; 2) Koszty materiałów szkoleniowych (do zajęć teoretycznych i praktycznych); 3) Koszt wynajmu sal z odpowiednim zapleczem technicznym i sanitarnym; 4) Poczęstunek (woda mineralna, kawa, herbata, ciastka) w czasie przerw kawowych dla uczestników szkolenia; 5) Certyfikaty zgodne ze wzorem MEN oraz dyplomy oznaczone zgodnie z wymogami wytycznych o promocji w Programie Operacyjnym Kapitał Ludzki. Zamawiający wymaga od Wykonawcy zapewnienia odpowiedniej obsługi technicznej szkoleń poprzez wyznaczenie osoby odpowiedzialnej (osoba ta nie może być jednocześnie trenerem) między innymi za: - otwarcie sal przynajmniej na 10 minut przed szkoleniem, - wietrzenie sal, - poczęstunek, napoje, oraz naczynia jednorazowe, - codzienne raportowanie o stanie realizacji szkolenia, - rozwieszenie i stałe monitorowanie plakatów projektu oraz odpowiednich informacji o umiejscowieniu sal szkoleniowych i współfinansowaniu szkolenia przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, - wykonywanie dokumentacji fotograficznej poczęstunku, rozmieszczenia plakatów, informacji, sal szkoleniowych; - zaopatrzenie toalet w odpowiednie środki higieniczne (papier toaletowy, mydło, ręczniki); - uruchomienie sprzętu technicznego przed szkoleniem. Zamawiający wymaga również, aby sale szkoleniowe wyposażone były w krzesła lub fotele i stoliki lub biurka dla każdego uczestnika oraz jedno krzesło lub fotel dla osoby monitorujących szkolenie z ramienia Zamawiającego lub instytucji kontrolujących. W sali musi znajdować się okno (z możliwością otwarcia). Sala musi być wyposażona w rzutnik multimedialny, ekran, tablice lub flipchart. W przypadku szkolenia Podpis elektroniczny, sale muszą być wyposażone w niezbędny sprzęt do prawidłowego przeszkolenia uczestników w zakresie obsługi urządzeń wykorzystywanych do podpisu elektronicznego. W budynku, w którym odbywać się będą szkolenia musi znajdować się toaleta dostępna dla uczestników, wyposażona w odpowiednie urządzenia sanitarne oraz środki higieniczne (papier toaletowy, mydło, ręczniki lub sprawną suszarkę do rąk). Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia podczas każdego dnia szkoleniowego dla każdej grupy poczęstunek i napoje w ilości co najmniej: - 15 butelek niegazowanej wody mineralnej o pojemności od 0,3 do 0,7 litra; - 15 butelek gazowanej wody mineralnej o pojemności od 0,3 do 0,7 litra; - 300 g kawy rozpuszczalnej; - 40 torebek herbaty ekspresowej; - wrzątek do przygotowania kawy i herbaty w ilości co najmuje 10 litrów; - 45 kanapek na które składać mają się pieczywo, wędlina lub ser oraz dodatek w postaci sałaty, ogórka, pomidora lub oliwek; - 0,5 kg ciastek kruchych; - 0,5 kg paluszków (solone) - min. 50 kubków jednorazowych przystosowanych do napojów gorących. Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia odpowiednio wykwalifikowaną kadrę trenerską zapewniającą odpowiednią jakość przeprowadzanych szkoleń. Trenerzy muszą być specjalistami w swojej dziedzinie, to jest: - Trener/trenerzy (co najmniej 1 osoba) prowadzący szkolenie Podpis elektroniczny musi/muszą posiadać doświadczenie w zakresie przeprowadzenia co najmniej jednego szkolenia; - Trener/trenerzy (co najmniej 1 osoba) prowadzący blok szkoleniowy Efektywne zarządzanie czasem musi/muszą posiadać wykształcenie wyższe lub podyplomowe z zakresu zarządzania oraz posiadać doświadczenie w zakresie przeprowadzenia co najmniej jednego szkolenia z zakresu efektywnego zarządzania czasem; - Trener/trenerzy (co najmniej 1 osoba) prowadzący szkolenie Komunikacja interpersonalna jako element budowania pozytywnych relacji w organizacji z uwzględnieniem Feedbacku musi/muszą posiadać wykształcenie wyższe lub podyplomowe w zakresie psychologii oraz posiadać doświadczenie w zakresie przeprowadzenia co najmniej jednego szkolenia z zakresu komunikacji interpersonalnej. Wykonawca zobowiązany będzie poprzez osobę upoważnioną (np. osoba ds. obsługi technicznej) do zapewnienia ciągłego kontaktu z biurem projektu polegającym między innymi na: - wyznaczeniu bezpośredniego numeru kontaktowego oraz adresu e-mail do osoby upoważnionej; - dziennych raportów z realizacji szkolenia przesyłanych na adres e-mail Lidera projektu (raport powinien zawierać informację o czasie trwania szkoleń, przerwach, ilości uczestników uczestniczących w danym dniu w szkoleniu, dokumentację fotograficzną przedstawiającą oznakowanie miejsc szkoleń, sale szkoleniowe, poczęstunek dla uczestników). Wykonawca zobowiązany będzie również do dostarczenia do biura projektu, najpóźniej w dniu rozpoczęcia szkolenia, jednego kompletu materiałów szkoleniowych z każdego zakresu tematycznego do archiwizacji dla celów kontrolnych. Upoważniony przedstawiciel Wykonawcy zobowiązany będzie do osobistego przedstawienia raportu końcowego Liderowi projektu (lub osobie przez Lidera upoważnionej) z przeprowadzonych szkoleń oraz osobistego stawienia się każdorazowo na bezpośrednie telefoniczne, pisemne, przesłane za pomocą poczty elektronicznej e-mail lub faksem wezwanie Lidera w biurze projektu lub innym wskazanym miejscu na terenie Zawiercia i Katowic w uzgodnionym terminie, nie później niż do godziny 10:00 dnia następującego po dniu wezwania. Wykonawca zobowiązany będzie do wskazania numeru telefonu, pod którym będzie możliwy kontakt z Wykonawcą w dni robocze w godzinach od 7:00 do 21:10. Zamawiający wymaga, aby oferowane usługi wykonywane były przez Wykonawcę posiadającego certyfikat systemu zarządzania jakością spełniający wymagania normy PN-EN ISO 9001:2009 w zakresie świadczenia usług szkoleniowych lub równoważny - opartych na odpowiednich normach europejskich. W celu potwierdzenia, że oferowane usługi odpowiadają w/w wymaganiu określonemu przez zamawiającego, żąda się zaświadczenia (certyfikatu) niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań Wykonawcy z normami jakościowymi opartymi na odpowiednich normach europejskich - PN-EN ISO 9001:2009 w zakresie świadczenia usług szkoleniowych. Wykonawca może zamiast powyższego zaświadczenia (certyfikatu PN-EN ISO 9001:2009 w zakresie świadczenia usług szkoleniowych) złożyć inne dokumenty potwierdzające odpowiednio stosowane przez wykonawców równoważnych środków zapewnienia jakości opartych na odpowiednich normach europejskich. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa także wzór umowy (z załącznikiem), który stanowi załącznik do specyfikacji istotnych warunków zamówienia..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt Nasz cel - Twoja firma jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki (Działanie 6.2 Wsparcie oraz promocja przedsiębiorczości i samozatrudnienia)..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.03.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Fundacja Regionalnej Agencji Promocji Zatrudnienia, ul. Sienkiewicza 6A, 41-300 Dąbrowa Górnicza, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 42583,33 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 26946,50

  • Oferta z najniższą ceną: 26946,50 / Oferta z najwyższą ceną: 121979,10

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.