eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PelplinOpracowanie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla obszaru obejmującego część obrębu geodezyjnego Rajkowy, gmina Pelplin (realizacja uchwały Rady Miejskiej w Pelplinie Nr IV/20/10 z dnia 29 grudnia 2010 roku)

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-11-14

Pelplin: Opracowanie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla obszaru obejmującego część obrębu geodezyjnego Rajkowy, gmina Pelplin (realizacja uchwały Rady Miejskiej w Pelplinie Nr IV/20/10 z dnia 29 grudnia 2010 roku)
Numer ogłoszenia: 295877 - 2011; data zamieszczenia: 14.11.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Pelplin , plac Grunwaldzki 4, 83-130 Pelplin, woj. pomorskie, tel. 58 536 12 61, faks 536 14 64.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.pelplin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla obszaru obejmującego część obrębu geodezyjnego Rajkowy, gmina Pelplin (realizacja uchwały Rady Miejskiej w Pelplinie Nr IV/20/10 z dnia 29 grudnia 2010 roku).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest opracowanie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla obszaru obejmującego część obrębu geodezyjnego Rajkowy, gmina Pelplin (realizacja uchwały Rady Miejskiej w Pelplinie Nr IV/20/10 z dnia 29 grudnia 2010 roku). 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: skala opracowania 1: 2 000, obszar opracowania ma powierzchnię około 227 ha, opracowaniem miejscowego planu zagospodarowania terenu objęte zostaną następujące tereny: obecnie zbudowane i zainwestowane we wsi oraz ich otoczenie, tereny przewidziane w zmianie studium pod nowe funkcje inwestycyjne, strefa ochrony ekspozycji historycznego układu ruralistycznego wsi Rajkowy, tereny rolnicze znajdujące się w bezpośrednim sąsiedztwie terenów inwestycji planowanej elektrowni i inwestycji z nią powiązanych. 3. Przedmiot zamówienia obejmuje: pozyskanie własnym kosztem i staraniem wszystkich materiałów i danych niezbędnych do sporządzenia przedmiotu umowy, w tym niezbędnych kopii map, opracowanie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla obszaru obejmującego część obrębu geodezyjnego Rajkowy, gmina Pelplin, oraz opracowanie ekofiziograficzne i opracowanie dokumentów strategicznej oceny oddziaływania ustaleń planu na środowisko, współpraca z właściwą komisją urbanistyczno - architektoniczną, w tym: prezentacja projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego na posiedzeniu komisji urbanistyczno - architektonicznej, jak również na innych posiedzeniach dotyczących przedmiotu umowy tj. komisjach i sesjach Rady Miejskiej w Pelplinie, przygotowanie wystąpień o zaopiniowanie i uzgodnienie do organów opiniujących i uzgadniających (sporządzenie odpowiedniej ilości kopii projektów planu zagospodarowania przestrzennego), ewentualne wprowadzenie zmian do projektu planu zagospodarowania przestrzennego wynikających z uzyskanych opinii, dokonanych uzgodnień oraz sporządzenie wykazu: wniosków, opinii, uzgodnień wraz z informacją o sposobie ich rozpatrzenia, przygotowanie projektu planu zagospodarowania przestrzennego do wyłożenia do publicznego wglądu, udzielanie informacji zainteresowanym w trakcie wyłożenia projektu planu zagospodarowania przestrzennego, udział w dyskusji publicznej, zajęcie stanowiska (w formie pisemnej) w sprawach uwag wniesionych do wyłożonego do publicznego wglądu projektu planu zagospodarowania przestrzennego, dokonanie ewentualnych zmian w projekcie planu zagospodarowania przestrzennego wynikających z uwzględnionych uwag i ponownych uzgodnień, przygotowanie projektu uchwały o uchwaleniu planu zagospodarowania przestrzennego wraz z załącznikami celem przedłożenia Radzie Miejskiej w Pelplinie do uchwalenia stosownie do art.12 ust.1 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, sporządzenie dokumentacji formalno -prawnej prac planistycznych stosownie do §9 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury w sprawie zakresu projektu planu zagospodarowania przestrzennego do przedłożenia Wojewodzie w celu oceny jej zgodności z przepisami prawnymi, prognoza oddziaływania ustaleń planu na środowisko przyrodnicze- zgodnie z ustawą z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. Nr 199, poz. 1227), prognoza skutków finansowych uchwalenia planu - będąca podstawa do sporządzenia zał. do uchwały o planie dot. kosztów realizacji infrastruktury będącej zadaniem własnym gminy i zasadach ich finansowania (problematyka i zakres zgodnie z Rozporządzeniem Min. Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003r. w sprawie wymaganego zakresu projektu planu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego - Dz. U. Nr 164, poz. 1587). 4. Wykonawca będzie także zobowiązany do: przygotowania kopii uchwalonego projektu planu zagospodarowania przestrzennego w ilości zgodnej z umową, tj.: a) 5 egz. opracowania w wersji papierowej i elektronicznej oraz załączników graficznych w wersji elektronicznej, b) 1 egz. w wersji elektronicznej XML, w przypadku zmian ustawowych w okresie obowiązywania umowy - Wykonawca będzie zobowiązany do ich uwzględnienia oraz dostosowania projektu planu zagospodarowania przestrzennego do nowych przepisów prawa. Wykonawca będzie zobowiązany do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w tym: ustawą z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz.U. z 2003 r. Nr 80, poz. 717 z późn. zm), Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 28 kwietnia 2004 r. w sprawie zakresu projektu studiu uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy (Dz. U. Nr 118, poz. 1233), ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. - Prawo ochrony środowiska (tekst jednolity Dz. U. z 2008 r. Nr 25, poz. 150 z późn. zm.), ustawą o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko z dnia 3 października 2008 r. (Dz. U. z 2008 r. Nr 199, poz. 1227 z późn. zm.), ustawach i przepisach odrębnych odnoszących się do planowania i zagospodarowania przestrzennego. 5. Obowiązki Zamawiającego: wykonanie czynności administracyjnych i formalno-prawnych wynikających z ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym związanych z procedurą sporządzania projektu planu zagospodarowania przestrzennego, na żądanie Wykonawcy - przekazanie lub udostępnienie do wglądu wszelkich materiałów i danych będących w posiadaniu Zamawiającego, a niezbędnych do sporządzenia projektu planu zagospodarowania przestrzennego, udostępnianie własnych pomieszczeń na okres uzgodnień i wyłożeniu do publicznego wglądu projektu planu zagospodarowania przestrzennego. 6. Zamawiający wymaga realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z warunkami zawartymi we wzorze umowy stanowiącym integralną część SIWZ.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.41.00.00 - Usługi planowania przestrzennego .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1/ Wadium: 1 500 PLN (słownie: tysiąc pięćset złotych). Wykonawcy zobowiązani są dołączyć do oferty dowód wpłacenia / wniesienia wadium w wysokości, terminie i formie określonej w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia dotyczącej przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 2/ Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy są zobowiązani wykazać się należytym wykonaniem (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywaniem) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, usług odpowiadających swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia, tj. opracowaniem co najmniej dwóch projektów planu zagospodarowania przestrzennego lub ich zmian, przy czym za wykonane uważa się te plany, które zostały uchwalone i opublikowane w Dzienniku Województwa. Za porównywalne z przedmiotem zamówienia przyjmuje się opracowania obejmujące powierzchnię co najmniej 200 ha, z których co najmniej jedno opracowanie było opracowane dla gminy miejsko-wiejskiej. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji jest zobowiązany udowodnić Zamawiającemu, że będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Ocena spełniania przez Wykonawcę w/w warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie złożonych w tym postępowaniu przez Wykonawcę - dokumentów i oświadczeń, wg formuły spełnia/nie spełnia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca jest zobowiązany załączyć dokumenty potwierdzające, że w wykonaniu przedmiotu zamówienia uczestniczyć będą następujące osoby: 1/ osoba odpowiedzialna za realizację zamówienia - główny projektant posiadający zaświadczenie o członkostwie w Izbie Urbanistów, 2/ co najmniej czteroosobowy zespół (z wyłączeniem gł. projektanta), w tym osoby o specjalności w dziedzinie: środowiska przyrodniczego, kulturowego i krajobrazu, komunikacji, infrastruktury, analiz sfery społeczno-gospodarczej i prognoz demograficznych wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi osobami. Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji jest zobowiązany udowodnić Zamawiającemu, że będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Ocena spełniania przez Wykonawcę w/w warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie złożonych w tym postępowaniu przez Wykonawcę - dokumentów i oświadczeń, wg formuły spełnia/nie spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1/ Formularz oferty, 2/ Harmonogram realizacji przedmiotu umowy, 3/ Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt III.4.3), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawionym nie wcześniej niż w terminie wskazanym w III.4.3)

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.pelplin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy Pelplin, Plac Grunwaldzki Nr 4, Pelplin, dokument bezpłatny.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.11.2011 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy Pelplin, Plac Grunwaldzki Nr 4, Pelplin.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1/ przedmiot zamówienia nie jest finansowany ze środków Unii Europejskiej, 2/ Zamawiający nie dopuszcza formy elektronicznego porozumiewania się z Wykonawcami, 3/ numer postępowania : ZP.27.06.2011.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.