Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-11-14
Pelplin: Opracowanie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla obszaru obejmującego część obrębu geodezyjnego Rajkowy, gmina Pelplin (realizacja uchwały Rady Miejskiej w Pelplinie Nr IV/20/10 z dnia 29 grudnia 2010 roku)
Numer ogłoszenia: 295877 - 2011; data zamieszczenia: 14.11.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Pelplin , plac Grunwaldzki 4, 83-130 Pelplin, woj. pomorskie, tel. 58 536 12 61, faks 536 14 64.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.pelplin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla obszaru obejmującego część obrębu geodezyjnego Rajkowy, gmina Pelplin (realizacja uchwały Rady Miejskiej w Pelplinie Nr IV/20/10 z dnia 29 grudnia 2010 roku).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest opracowanie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla obszaru obejmującego część obrębu geodezyjnego Rajkowy, gmina Pelplin (realizacja uchwały Rady Miejskiej w Pelplinie Nr IV/20/10 z dnia 29 grudnia 2010 roku). 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: skala opracowania 1: 2 000, obszar opracowania ma powierzchnię około 227 ha, opracowaniem miejscowego planu zagospodarowania terenu objęte zostaną następujące tereny: obecnie zbudowane i zainwestowane we wsi oraz ich otoczenie, tereny przewidziane w zmianie studium pod nowe funkcje inwestycyjne, strefa ochrony ekspozycji historycznego układu ruralistycznego wsi Rajkowy, tereny rolnicze znajdujące się w bezpośrednim sąsiedztwie terenów inwestycji planowanej elektrowni i inwestycji z nią powiązanych. 3. Przedmiot zamówienia obejmuje: pozyskanie własnym kosztem i staraniem wszystkich materiałów i danych niezbędnych do sporządzenia przedmiotu umowy, w tym niezbędnych kopii map, opracowanie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla obszaru obejmującego część obrębu geodezyjnego Rajkowy, gmina Pelplin, oraz opracowanie ekofiziograficzne i opracowanie dokumentów strategicznej oceny oddziaływania ustaleń planu na środowisko, współpraca z właściwą komisją urbanistyczno - architektoniczną, w tym: prezentacja projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego na posiedzeniu komisji urbanistyczno - architektonicznej, jak również na innych posiedzeniach dotyczących przedmiotu umowy tj. komisjach i sesjach Rady Miejskiej w Pelplinie, przygotowanie wystąpień o zaopiniowanie i uzgodnienie do organów opiniujących i uzgadniających (sporządzenie odpowiedniej ilości kopii projektów planu zagospodarowania przestrzennego), ewentualne wprowadzenie zmian do projektu planu zagospodarowania przestrzennego wynikających z uzyskanych opinii, dokonanych uzgodnień oraz sporządzenie wykazu: wniosków, opinii, uzgodnień wraz z informacją o sposobie ich rozpatrzenia, przygotowanie projektu planu zagospodarowania przestrzennego do wyłożenia do publicznego wglądu, udzielanie informacji zainteresowanym w trakcie wyłożenia projektu planu zagospodarowania przestrzennego, udział w dyskusji publicznej, zajęcie stanowiska (w formie pisemnej) w sprawach uwag wniesionych do wyłożonego do publicznego wglądu projektu planu zagospodarowania przestrzennego, dokonanie ewentualnych zmian w projekcie planu zagospodarowania przestrzennego wynikających z uwzględnionych uwag i ponownych uzgodnień, przygotowanie projektu uchwały o uchwaleniu planu zagospodarowania przestrzennego wraz z załącznikami celem przedłożenia Radzie Miejskiej w Pelplinie do uchwalenia stosownie do art.12 ust.1 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, sporządzenie dokumentacji formalno -prawnej prac planistycznych stosownie do §9 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury w sprawie zakresu projektu planu zagospodarowania przestrzennego do przedłożenia Wojewodzie w celu oceny jej zgodności z przepisami prawnymi, prognoza oddziaływania ustaleń planu na środowisko przyrodnicze- zgodnie z ustawą z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. Nr 199, poz. 1227), prognoza skutków finansowych uchwalenia planu - będąca podstawa do sporządzenia zał. do uchwały o planie dot. kosztów realizacji infrastruktury będącej zadaniem własnym gminy i zasadach ich finansowania (problematyka i zakres zgodnie z Rozporządzeniem Min. Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003r. w sprawie wymaganego zakresu projektu planu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego - Dz. U. Nr 164, poz. 1587). 4. Wykonawca będzie także zobowiązany do: przygotowania kopii uchwalonego projektu planu zagospodarowania przestrzennego w ilości zgodnej z umową, tj.: a) 5 egz. opracowania w wersji papierowej i elektronicznej oraz załączników graficznych w wersji elektronicznej, b) 1 egz. w wersji elektronicznej XML, w przypadku zmian ustawowych w okresie obowiązywania umowy - Wykonawca będzie zobowiązany do ich uwzględnienia oraz dostosowania projektu planu zagospodarowania przestrzennego do nowych przepisów prawa. Wykonawca będzie zobowiązany do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w tym: ustawą z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz.U. z 2003 r. Nr 80, poz. 717 z późn. zm), Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 28 kwietnia 2004 r. w sprawie zakresu projektu studiu uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy (Dz. U. Nr 118, poz. 1233), ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. - Prawo ochrony środowiska (tekst jednolity Dz. U. z 2008 r. Nr 25, poz. 150 z późn. zm.), ustawą o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko z dnia 3 października 2008 r. (Dz. U. z 2008 r. Nr 199, poz. 1227 z późn. zm.), ustawach i przepisach odrębnych odnoszących się do planowania i zagospodarowania przestrzennego. 5. Obowiązki Zamawiającego: wykonanie czynności administracyjnych i formalno-prawnych wynikających z ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym związanych z procedurą sporządzania projektu planu zagospodarowania przestrzennego, na żądanie Wykonawcy - przekazanie lub udostępnienie do wglądu wszelkich materiałów i danych będących w posiadaniu Zamawiającego, a niezbędnych do sporządzenia projektu planu zagospodarowania przestrzennego, udostępnianie własnych pomieszczeń na okres uzgodnień i wyłożeniu do publicznego wglądu projektu planu zagospodarowania przestrzennego. 6. Zamawiający wymaga realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z warunkami zawartymi we wzorze umowy stanowiącym integralną część SIWZ.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.41.00.00 - Usługi planowania przestrzennego .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1/ Wadium: 1 500 PLN (słownie: tysiąc pięćset złotych). Wykonawcy zobowiązani są dołączyć do oferty dowód wpłacenia / wniesienia wadium w wysokości, terminie i formie określonej w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia dotyczącej przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 2/ Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawcy są zobowiązani wykazać się należytym wykonaniem (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywaniem) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, usług odpowiadających swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia, tj. opracowaniem co najmniej dwóch projektów planu zagospodarowania przestrzennego lub ich zmian, przy czym za wykonane uważa się te plany, które zostały uchwalone i opublikowane w Dzienniku Województwa. Za porównywalne z przedmiotem zamówienia przyjmuje się opracowania obejmujące powierzchnię co najmniej 200 ha, z których co najmniej jedno opracowanie było opracowane dla gminy miejsko-wiejskiej. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji jest zobowiązany udowodnić Zamawiającemu, że będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Ocena spełniania przez Wykonawcę w/w warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie złożonych w tym postępowaniu przez Wykonawcę - dokumentów i oświadczeń, wg formuły spełnia/nie spełnia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca jest zobowiązany załączyć dokumenty potwierdzające, że w wykonaniu przedmiotu zamówienia uczestniczyć będą następujące osoby: 1/ osoba odpowiedzialna za realizację zamówienia - główny projektant posiadający zaświadczenie o członkostwie w Izbie Urbanistów, 2/ co najmniej czteroosobowy zespół (z wyłączeniem gł. projektanta), w tym osoby o specjalności w dziedzinie: środowiska przyrodniczego, kulturowego i krajobrazu, komunikacji, infrastruktury, analiz sfery społeczno-gospodarczej i prognoz demograficznych wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi osobami. Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji jest zobowiązany udowodnić Zamawiającemu, że będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Ocena spełniania przez Wykonawcę w/w warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie złożonych w tym postępowaniu przez Wykonawcę - dokumentów i oświadczeń, wg formuły spełnia/nie spełnia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1/ Formularz oferty, 2/ Harmonogram realizacji przedmiotu umowy, 3/ Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt III.4.3), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawionym nie wcześniej niż w terminie wskazanym w III.4.3)
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.pelplin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy Pelplin, Plac Grunwaldzki Nr 4, Pelplin, dokument bezpłatny.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.11.2011 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy Pelplin, Plac Grunwaldzki Nr 4, Pelplin.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1/ przedmiot zamówienia nie jest finansowany ze środków Unii Europejskiej, 2/ Zamawiający nie dopuszcza formy elektronicznego porozumiewania się z Wykonawcami, 3/ numer postępowania : ZP.27.06.2011.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie projektu planu ogólnego Gminy Miasto Ostrów Wielkopolski.
- "Opracowanie projektu Planu Ogólnego Gminy Czerwonka"
- OPRACOWANIE PROJEKTU PLANU OGÓLNEGO GMINY SULĘCIN"
- "Opracowanie Planu Ogólnego gminy Poczesna "
- "Sporządzenie planu ogólnego gminy Pozezdrze"
- Opracowanie planu ogólnego Gminy Żukowo
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.