Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-11-03
Dąbrowa Górnicza: Świadczenie usługi żywienia dla Beneficjentów Ostatecznych szkoleń organizowanych przez firmę MZUM Sp. z o.o. w Dąbrowie Górniczej, w ramach realizacji projektu pn. Dąbrowskie Kluby Aktywnych Twoją Szansą współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
Numer ogłoszenia: 295951 - 2008; data zamieszczenia: 03.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zarząd Ulic i Mostów Spółka z o.o. , Aleja Zagłębia Dąbrowskiego 15, 41-303 Dąbrowa Górnicza, woj. śląskie, tel. 032 2689022, 2612051, faks 032 2689022.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzum.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: os. prawna w zw. z art. 3.1 pkt.3 ustawy Pzp.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usługi żywienia dla Beneficjentów Ostatecznych szkoleń organizowanych przez firmę MZUM Sp. z o.o. w Dąbrowie Górniczej, w ramach realizacji projektu pn. Dąbrowskie Kluby Aktywnych Twoją Szansą współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług żywienia wg poniższej specyfikacji: 1. Zakres zamówienia obejmuje: świadczenie usług żywienia polegających na przygotowaniu i dostawie posiłków i napojów dla uczestników szkoleń do miejsca odbywania szkolenia. 2. Pod pojęciem zimnego posiłku (śniadanie, podwieczorek) należy rozumieć bułkę z wędliną, żółtym serem i sałatą. 3. Pod pojęciem gorącego posiłki (obiad) należy rozumieć obiad składający się z drugiego dania (ok. 150 g mięsa, ok. 500 gotowego produktu, ok. 600 kalorii). 4. Pod pojęciem napoju rozumie się herbatę, kawę lub wodę przygotowane lub zakupione przez Wykonawcę w ilości nie mniejszej niż 200 ml na porcję. 5. Posiłki mają zostać dostarczone do miejsca i na godzinę wskazaną przez Zamawiającego, podzielone na porcje, w zamykanych opakowaniach jednorazowego użytku zabezpieczających przed nadmierną utratą ciepła, w sposób umożliwiający bezpośrednie podanie do spożycia wraz ze sztućcami jednorazowego użytku i serwetkami jednorazowego użytku. Napój ma zostać podany w opakowaniu jednorazowego użytku. 6. Zamawiający ustala, że gorące posiłki i napoje dostarczone będą w dniach, w których będą odbywać się szkolenia (trzy razy w tygodniu) w godzinach przed oraz popołudniowych. 7. Maksymalną liczbę posiłków (w tym napojów) dostarczanych w ramach realizacji przedmiotu zamówienia przez Wykonawcę ustala się na 34 680 posiłków. 8. Wykonawca powinien przygotować i dostarczyć posiłki trzykrotnie (3 dni) w każdym tygodniu w czasie obowiązywania umowy: 1) w wybrany przez Zamawiającego powszedni dzień tygodnia, 2) w sobotę, 3) w niedzielę. Każdego w/w dnia Wykonawca przygotuje i dostarczy po dwa posiłki dla dwóch grup liczących 170 osób każda: - grupa przedpołudniowa (170 osób): 1) posiłek: śniadanie 2) posiłek: obiad - grupa popołudniowa (170 osób): 1) posiłek: obiad 2) posiłek: podwieczorek Wykonawca zobowiązuje się do sporządzania i przekazywania Zamawiającemu tygodniowych jadłospisów oraz przygotowywania posiłków odpowiadających wymaganiom jakościowym i ilościowym. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - specyfikacja zamówienia, zawarta jest w załączniku nr 1 do niniejszej SIWZ..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.32.10.00 - Usługi przygotowywania posiłków 55.52.00.00 - Usługi dostarczania posiłków 55.52.30.00 - Usługi zaprowiantowania innych przedsiębiorstw lub instytucji .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 06.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy ubiegający się o zmówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu: 1. Spełniać wymagania określone w art. 22 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp; 2. Nie podlegać wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp; 3. W okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia lub w okresie działalności jeżeli była krótsza niż 3 lata realizowali co najmniej 2 usługi podobne do przedmiotu zamówienia określone w załączniku nr 4 SIWZ. Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców ww. warunków według reguły spełnia/niespełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt. V. SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż warunki udziału w postępowaniu Wykonawca spełnił. Niespełnienie chociażby jednego z warunków udziału w postępowaniu, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki wskazane w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych; (załącznik nr 3 do SIWZ). 4. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 wykonanych zamówień na sukcesywne usługi kateringowe, z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty wykonania i odbiorców (na formularzu stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ - z podaną datą podpisania dokumentu) i referencjami potwierdzającymi, że usługi, o których mowa w pkt.V.6 zostały wykonane należycie..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzum.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Zarząd Ulic i Mostów
Spółka z o.o.
Ul. Aleja Zagłębia Dąbrowskiego 15
41-303 Dąbrowa Górnicza
pok. nr 3
www.mzum.pl.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.11.2008 godzina 08:30, miejsce: Miejski Zarząd Ulic i Mostów Spółka z o.o. Ul. Aleja Zagłębia Dąbrowskiego 15 41-303 Dąbrowa Górnicza pok. nr 1 -sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..
INNE PRZETARGI Z DĄBROWY GÓRNICZEJ
- Sporządzenie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta Dąbrowa Górnicza dla obszaru osiedla Błędów.
- Dostawa doposażenia pracowni szkolnych do Zespołu Szkół Technicznych w Dąbrowie Górniczej w związku z realizacją projektu pn. "Edukacja zawodowa w Zespole Szkół Technicznych w Dąbrowie Górniczej"
- Serwis systemów Infomedica i AMMS
- Modernizacja szatni szkolnej, wymiana instalacji hydrantowej, oświetlenia awaryjnego i głównego wyłącznika prądu oraz budowa windy w Szkole Podstawowej nr 12 w Dąbrowie Górniczej.
więcej: przetargi w Dąbrowie Górniczej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi cateringowe na całodobowe żywienie pacjentów Szpitala Chorób Płuc w Siewierzu
- Wyżywienie dla uczestników Dziennego Domu Pomocy w Jastkowie
- Świadczenie usług cateringowych na potrzeby organizacji wydarzeń realizowanych przez Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Krakowie - postępowanie nr 1
- Realizacja posiłków dla podopiecznych MOPR w Zabrzu w lokalach gastronomicznych na terenie miasta Zabrze z podziałem na 8 części
- 4WOG-1200.2712.29.2025 Usługi restauracyjne w formie przygotowania i dostarczenia czterech posiłków dziennie dla żołnierzy z jednostek wojskowych, w poddziale na 6 części
- Usługa cateringowa zbiorowego żywienia dla studentów AWF Warszawa zaliczających przedmiot "Obóz letni" w Ośrodku Dydaktyczno - Sportowym AWF Piękna Góra / k. Giżycka
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.