Ogłoszenie z dnia 2005-06-22
WSTĘPNE OGŁOSZENIE INFORMACYJNE O PLANOWANYCH ZAMÓWIENIACH - dostawy Warszawa: Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Państwowe Przedsiębiorstwo Użyteczności Publicznej Poczta Polska, do kontaktów: Marzanna Gierczak, pl. Małachowskiego 2, 00-940 Warszawa, tel. 22 6565531, fax 22 6565322, e-mail: m.gierczak@poczta-polska.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Rodzaj zamawiającego: inny.
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa papierosów przeznaczonych do odsprzedaży w urzędach pocztowych na terenie Rejonowego Urzędu Poczty w Nowym Sączu. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 16.13.00.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: Dostawa papierosów różnych marek w ilości 1 000 000 szt. paczek o wartości 3 350 000 PLN. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 5) Inne informacje:
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odzież wierzchnia. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV):182, 18.23.00.00, 18.23.20.00, 18.23.40.00, 18.22.32.00, 18.22.00.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: 2 653 207 EUR. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 5) Inne informacje:
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Części garderoby. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 183, 18.32.10.00, 18.33.00.00, 18.31.00.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: 2 396 956 EUR. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 5) Inne informacje:
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wyroby skórzane, torby bagażowe oraz wyroby rymarskie. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 19.20.00.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: 1 879 552 EUR. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 5) Inne informacje:
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Obuwie. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV):193, 19.31.32.00, 19.31.52.00, 19.31.52.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: 864 881 EUR. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 5) Inne informacje:
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wyroby z papieru lub tektury. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 212, 21.23.36.10, 21.23.41.00, 21.23.12.00, 21.21.00.00, 21.23.23.00, 21.20.00.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: 1 700 671 EUR. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 5) Inne informacje:
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wydawnictw prasowych wydawnictwa Gofin sp. z o.o. w celu kolportażu w formie prenumeraty. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 22.21.10.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: 1 100 000 EUR. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 5) Inne informacje:
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wydawnictw prasowych wydawnictwa Bauer sp. z o.o. w celu kolportażu w formie prenumeraty. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 22.21.20.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: 930 000 EUR. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 5) Inne informacje:
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rejestry, księgi rachunkowe, skoroszyty, formularze i inne wyroby piśmiennicze z papieru lub tektury. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 228, 22.86.60.00, 22.82.00.00, 22.84.10.00, 22.86.10.00, 22.84.11.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: 1 109 607 EUR. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 5) Inne informacje:
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Produkty i paliwa z ropy naftowej. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 23.00.00.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: 162 597 608 EUR. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 5) Inne informacje:
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Hurtowa dostawa paliw płynnych. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 23.00.00.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: 162 597 608 EUR. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 5) Inne informacje:
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa paliw ciekłych dla samochodów w systemie bezgotówkowym. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 23.20.00.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: 1 836 740 EUR. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 5) Inne informacje:
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Detaliczne tankowanie paliw dla samochodów zamawiającego. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 2.3.1.2. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: ON-OK - 2 600 000 litrów, U 95 - 245 000 litrów; wartość 7 697 150 PLN. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 5) Inne informacje:
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Maszyny i części specjalnego zastosowania. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 295, 29.56.12.10, 29.56.13.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: 1 173 645 EUR. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 5) Inne informacje:
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Systemy teleinformatyczne Pocztex. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 30.00.00.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: Dostawy sprzętu i licencji z grupy 302, powyżej 750 000 000 EUR. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 5) Inne informacje:
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Informatyka. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 30.24.82.00, 72.26.30.00, 30.20.00.00, 72.26.70.00, 30.23.11.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: 50 767 000 EUR. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 5) Inne informacje:
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa, instalacja, uruchomienie i serwisowanie kompletnego systemu do automatycznego opracowywania przesyłek listowych, przesyłek listowych dużych formatów (flats) oraz paczek w centrach ekspedycyjno-rozdzielczych. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 30.13.21.00, 50.95.00.00, 50.53.00.00, 80.42.10.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: 150 000 000 EUR. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 5) Inne informacje:
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów i sprzętu biurowo-komputerowego. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 30.20.00.00, 30.19.21.12, 30.12.40.00, 30.21.72.00, 30.19.10.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: 3 964 817 PLN. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 5) Inne informacje:
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego dla centrum ekspedycyjno-rozdzielczego. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 30.20.00.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: 2 300 000 PLN. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 5) Inne informacje:
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa nowego sprzętu komputerowego. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 30.20.00.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: 1 109 600 PLN. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 5) Inne informacje:
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup sprzętu komputerowego i wdrożenie systemu kartoteka RTV. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 30.21.00.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: 619 000 PLN. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 5) Inne informacje:
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup materiałów eksploatacyjnych do komputerów. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 30.21.70.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: 240 000 PLN. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 5) Inne informacje:
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa podzespołów komputerowych i urządzeń informatycznych. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 30.21.72.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: 240 000 PLN. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 5) Inne informacje:
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup oprogramowania. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 30.24.00.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: 1 400 000 PLN. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 5) Inne informacje:
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprzęt komputerowy. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 30.25.00.00, 30.26.40.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: 8 186 700 PLN. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 5) Inne informacje:
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup systemu bankowego. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 30.24.11.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: 28 476 200 PLN. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 5) Inne informacje:
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup urządzeń archiwizujących i przebudowa infrastruktury sprzętu serwerowego. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 30.26.00.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: 57 800 PLN. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 5) Inne informacje:
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Urządzenia komputerowe. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 302, 30.24.16.00, 30.24.16.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: 3 728 872 EUR. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 5) Inne informacje:
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Realizacja projektu VoIP (dostawa infrastruktury komunikacyjnej). 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 32.57.10.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: 3 500 000 PLN. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 5) Inne informacje:
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pojazdy silnikowe. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 341, 34.10.00.00, 34.11.50.00, 34.14.47.50, 34.11.40.00, 34.13.61.00, 34.13.91.00, 34.11.60.00, 34.11.00.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: 11 861 224 EUR. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 5) Inne informacje:
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa energii elektrycznej. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 40.10.00.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: 6 800 000 PLN. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 5) Inne informacje:
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa gorącej wody dla celów centralnego ogrzewania. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 40.31.00.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: 4 533 334 PLN. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 5) Inne informacje:
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup drukarek stanowiskowych dla okienek pocztowych. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 30.23.32.30. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: 4 051 000 EUR. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 5) Inne informacje:
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Monitoring transportu samochodowego i wymiana systemu dla zakładów transportu samochodowego. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 30.24.82.00, 72.26.30.00, 30.20.00.00, 72.26.50.00, 72.25.32.00, 72.26.70.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: 508 000 EUR. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 5) Inne informacje:
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Portal korporacyjny. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 30.24.00.00, 74.14.21.20, 30.24.12.00, 30.20.00.00, 80.42.10.00, 72.25.32.00, 72.26.70.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: 3 668 000 EUR. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 5) Inne informacje:
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa i wdrożenie pierwszego przyrostu hurtowni danych. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 73.30.00.00, 74.14.15.20, 30.24.82.00, 30.20.00.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: 84 000 EUR. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 5) Inne informacje:
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie modułu do systemu F-K, którego zadaniem będzie pomiar przychodów i kosztów poszczególnych usług. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 30.24.82.00, 72.26.30.00, 30.20.00.00, 72.26.50.00, 72.25.32.00, 72.26.70.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: 25 000 EUR. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 5) Inne informacje:
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie polityki bezpieczeństwa teleinformatycznego i wdrażanie jej zasad dotyczących systemów informatycznych (w tym systemy archiwizacji danych). 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 30.24.82.00, 72.26.30.00, 30.20.00.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: 895 000 EUR. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 5) Inne informacje:
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i modernizacja sprzętu/oprogramowania oraz sieci LAN - drukarki igłowe. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 30.23.32.32. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: 223 000 EUR. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 5) Inne informacje:
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i modernizacja sprzętu/oprogramowania oraz sieci LAN - drukarki laserowe. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 30.23.32.31. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: 810 000 EUR. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 5) Inne informacje:
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i modernizacja sprzętu/oprogramowania oraz sieci LAN - kolorowe drukarki atramentowe. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 30.23.32.34. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: 71 000 EUR. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 5) Inne informacje:
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i modernizacja sprzętu/oprogramowania oraz sieci LAN - komputery. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 30.23.11.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: 4 051 000 EUR. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 5) Inne informacje:
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i modernizacja sprzętu/oprogramowania oraz sieci LAN - serwery. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 30.26.00.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: 1 732 000 EUR. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 5) Inne informacje:
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i modernizacja sprzętu/oprogramowania oraz sieci LAN - notebooki. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 30.21.31.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: 405 000 EUR. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 5) Inne informacje:
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i modernizacja sprzętu/oprogramowania oraz sieci LAN - licencje na oprogramowanie. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.24.82.00 - Licencje na oprogramowanie Kod CPV wg słownika 2008: 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: 3 646 000 EUR. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 5) Inne informacje:
IV.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego:
VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: 2) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: 3) Data wysłania ogłoszenia: 13.06.2005.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Przedmiotem Zamówienia są usługi krajowego transportu drogowego w zakresie przewozu osób taksówką (pracowników i innych osób wskazanych przez Zamawiającego) oraz rzeczy na warunkach odroczonej płatności w granicach topograficznych Miasta st. Warszawy, a także w innych miastach lub miejscowościach poza Warszawą. Usługi będą świadczone zgodnie z Regulaminem Świadczenia Usług Przewozowych, Zasadami korzystania z bezgotówkowego systemu rozliczeń, które Wykonawca jest zobowiązany dołączyć do swojej oferty oraz na warunkach określonych w Umowie i Opisie Przedmiotu Zamówienia.
- Dostawa produktów leczniczych, nr TP-47/25/TM
- Wykonanie remontu instalacji wodno - kanalizacyjnej fontanny zlokalizowanej na Rynku Mariensztackim w Warszawie.
- Dostawa energii elektrycznej dla Mazowieckiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego z siedzibą w Warszawie.
- Wykonanie badania pt.: "Ewaluacja mechanizmu warunkowości podstawowej w ramach polityki spójności w perspektywie 2021-2027".
- Remont pokrycia dachowego wraz z wykonaniem obróbek z papy termozgrzewalnej ogniomurów i kominów budynków mieszkalnych w Siemirowicach przy ul. Osiedle Na Skarpie 8 i 9
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi odnowienia wsparcia i licencji dla: 2 urządzeń Fortinet FortiGate 200F oraz dla 2 maszyn wirtualnych Fortinet i FortiGate.
- Zapewnienie wsparcia dla posiadanych przez Zamawiającego urządzeń Fortinet
- Przedłużenie wsparcia technicznego i prawa do aktualizacji (ang. maintenance) dla oprogramowania Veeam Data Platform Foundation, Edition: Enterprise Plus - 140 Instances na okres 1 roku.
- Zakup, wdrożenie, konfiguracja oraz utrzymanie urządzeń i oprogramowania z zakresu cyberbezpieczeństwa
- "Dostawa pomocy dydaktycznych, programów multimedialnych oraz sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem na potrzeby zajęć realizowanych w szkołach podstawowych"
- Zwiększenie cyberbezpieczeństwa w Gminie Radoszyce w ramach realizacji projektu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.