eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gorlice › Wykonanie instalacji kolektorów słonecznych na obiektach oświatowych i pomocy społecznej Powiatu Gorlickiego w ramach projektu pnOchrona powietrza atmosferycznego przez montaż kolektorów słonecznych na obiektach oświatowych i pomocy społecznej Powiatu Gorlickiego, współfinansowanego środkami Unii Europejskiej w Ramach Małopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego. Działanie 7.2.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-01-31

Gorlice: Wykonanie instalacji kolektorów słonecznych na obiektach oświatowych i pomocy społecznej Powiatu Gorlickiego w ramach projektu pn: Ochrona powietrza atmosferycznego przez montaż kolektorów słonecznych na obiektach oświatowych i pomocy społecznej Powiatu Gorlickiego, współfinansowanego środkami Unii Europejskiej w Ramach Małopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego. Działanie 7.2.
Numer ogłoszenia: 29608 - 2012; data zamieszczenia: 31.01.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Gorlicach , ul. Biecka 3, 38-300 Gorlice, woj. małopolskie, tel. 018 3548751, faks 018 3537545.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatgorlicki.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie instalacji kolektorów słonecznych na obiektach oświatowych i pomocy społecznej Powiatu Gorlickiego w ramach projektu pn: Ochrona powietrza atmosferycznego przez montaż kolektorów słonecznych na obiektach oświatowych i pomocy społecznej Powiatu Gorlickiego, współfinansowanego środkami Unii Europejskiej w Ramach Małopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego. Działanie 7.2..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie instalacji kolektorów słonecznych na obiektach oświatowych i pomocy społecznej Powiatu Gorlickiego w ramach zadania pn. Ochrona powietrza atmosferycznego przez montaż kolektorów słonecznych na obiektach oświatowych i pomocy społecznej Powiatu Gorlickiego współfinansowanego środkami Unii Europejskiej, w ramach Małopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego, Działanie 7.2. Wykonanie instalacji kolektorów słonecznych na budynku Specjalnego Ośrodka Szkolno - Wychowawczego w Szymbarku, Wykonanie instalacji kolektorów słonecznych na budynku Specjalnego Ośrodka Szkolno - Wychowawczego w Kobylance, Wykonanie instalacji kolektorów słonecznych na budynku Internatu Zespołu Szkół Nr 1 w Gorlicach ul. Wyszyńskiego 11, Wykonanie instalacji kolektorów słonecznych na budynku Internatu Zespołu Szkół Zawodowych w Bobowej, Wykonanie instalacji kolektorów słonecznych na budynku Powiatowego Zespołu Placówek Oświatowych w Bieczu (dawniej Internat ZSO w Bieczu), Wykonanie instalacji kolektorów słonecznych na budynku Domu Pomocy Społecznej w Gorlicach przy ul. Sienkiewicza 30, Wykonanie instalacji kolektorów słonecznych na budynku Domu Pomocy Społecznej w Klimkówce, Wykonanie instalacji kolektorów słonecznych na budynku Domu Pomocy Społecznej w Gorlicach przy ul. Michalusa 14, wraz z budową kotłowni gazowej dla potrzeb ciepłej wody użytkowej, oraz przebudową istniejącej wymiennikowni ciepła..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.30.00.00-0, 09.33.11.00-9, 45.33.10.00-6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: tak.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.08.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Składana oferta w zakresie każdego z poszczególnych zadań, musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 2.000 zł (słownie: dwa tysiące złotych) 2. Zamawiający informuje, że powyższa kwota wadium obowiązuje w zakresie każdego zadania. W przypadku złożenia oferty na kilka wybranych zadań, Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium na każde z wybranych zadań (kwota wadium x ilość zadań) ! 3. Wadium może być wnoszone w następujących formach: w pieniądzu (wyłącznie przelewem na rachunek bankowy zamawiającego), - w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, w gwarancjach bankowych, w gwarancjach ubezpieczeniowych, w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt.2 Ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz.1158 z późn. zm.).

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • dla Zadania Nr: 1, 2, 3 ,4 ,5, 6, 7, 8 za spełnienie powyższego warunku zamawiający uzna pisemne oświadczenie wykonawcy w tym zakresie - art.22 ust1 ustawy (załącznik nr 4 do SIWZ),

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • dla Zadania Nr: 1 za spełnienie powyższego warunku zamawiający uzna wykonanie z należytą starannością w okresie pięciu ostatnich lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), przed dniem wszczęcia postępowania, co najmniej dwóch zamówień (należy traktować jako dwie odrębne realizacje, roboty budowlane, wykonane na rzecz tego samego lub dwóch różnych zleceniodawców-zamawiających), odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi niniejszego zamówienia przez co Zamawiający rozumie kompleksowe wykonanie instalacji kolektorów słonecznych (dostawa kolektorów wraz z ich zamontowaniem), o wartości nie mniejszej niż 120.000 zł (brutto) każde z wykonanych zamówień, z podaniem nazwy zleceniodawcy (poprzednio zamawiający), terminu realizacji, wartości wykazanych zamówień (według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ), a także załączeniem dokumentów potwierdzających, że zamówienia (roboty) te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone ((referencje i/lub opinie i/lub protokoły odbioru ). dla Zadania Nr: 2 za spełnienie powyższego warunku zamawiający uzna wykonanie z należytą starannością w okresie pięciu ostatnich lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), przed dniem wszczęcia postępowania, co najmniej dwóch zamówień (należy traktować jako dwie odrębne realizacje, roboty budowlane, wykonane na rzecz tego samego lub dwóch różnych zleceniodawców-zamawiających), odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi niniejszego zamówienia przez co Zamawiający rozumie kompleksowe wykonanie instalacji kolektorów słonecznych (dostawa kolektorów wraz z ich zamontowaniem), o wartości nie mniejszej niż 90.000 zł (brutto) każde z wykonanych zamówień, z podaniem nazwy zleceniodawcy (poprzednio zamawiający), terminu realizacji, wartości wykazanych zamówień (według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ), a także załączeniem dokumentów potwierdzających, że zamówienia (roboty) te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone ((referencje i/lub opinie i/lub protokoły odbioru ). dla Zadania Nr: 3 za spełnienie powyższego warunku zamawiający uzna wykonanie z należytą starannością w okresie pięciu ostatnich lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), przed dniem wszczęcia postępowania, co najmniej dwóch zamówień (należy traktować jako dwie odrębne realizacje, roboty budowlane, wykonane na rzecz tego samego lub dwóch różnych zleceniodawców-zamawiających), odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi niniejszego zamówienia przez co Zamawiający rozumie kompleksowe wykonanie instalacji kolektorów słonecznych (dostawa kolektorów wraz z ich zamontowaniem), o wartości nie mniejszej niż 100.000 zł (brutto) każde z wykonanych zamówień, z podaniem nazwy zleceniodawcy (poprzednio zamawiający), terminu realizacji, wartości wykazanych zamówień (według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ), a także załączeniem dokumentów potwierdzających, że zamówienia (roboty) te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone ((referencje i/lub opinie i/lub protokoły odbioru ). dla Zadania Nr: 4 za spełnienie powyższego warunku zamawiający uzna wykonanie z należytą starannością w okresie pięciu ostatnich lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), przed dniem wszczęcia postępowania, co najmniej dwóch zamówień (należy traktować jako dwie odrębne realizacje, roboty budowlane, wykonane na rzecz tego samego lub dwóch różnych zleceniodawców-zamawiających), odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi niniejszego zamówienia przez co Zamawiający rozumie kompleksowe wykonanie instalacji kolektorów słonecznych (dostawa kolektorów wraz z ich zamontowaniem), o wartości nie mniejszej niż 90.000 zł (brutto) każde z wykonanych zamówień, z podaniem nazwy zleceniodawcy (poprzednio zamawiający), terminu realizacji, wartości wykazanych zamówień (według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ), a także załączeniem dokumentów potwierdzających, że zamówienia (roboty) te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone ((referencje i/lub opinie i/lub protokoły odbioru ). dla Zadania Nr: 5 za spełnienie powyższego warunku zamawiający uzna wykonanie z należytą starannością w okresie pięciu ostatnich lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), przed dniem wszczęcia postępowania, co najmniej dwóch zamówień (należy traktować jako dwie odrębne realizacje, roboty budowlane, wykonane na rzecz tego samego lub dwóch różnych zleceniodawców-zamawiających), odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi niniejszego zamówienia przez co Zamawiający rozumie kompleksowe wykonanie instalacji kolektorów słonecznych (dostawa kolektorów wraz z ich zamontowaniem), o wartości nie mniejszej niż 120.000 zł (brutto) każde z wykonanych zamówień, z podaniem nazwy zleceniodawcy (poprzednio zamawiający), terminu realizacji, wartości wykazanych zamówień (według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ), a także załączeniem dokumentów potwierdzających, że zamówienia (roboty) te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone ((referencje i/lub opinie i/lub protokoły odbioru ). dla Zadania Nr: 6 za spełnienie powyższego warunku zamawiający uzna wykonanie z należytą starannością w okresie pięciu ostatnich lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), przed dniem wszczęcia postępowania, co najmniej dwóch zamówień (należy traktować jako dwie odrębne realizacje, roboty budowlane, wykonane na rzecz tego samego lub dwóch różnych zleceniodawców-zamawiających), odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi niniejszego zamówienia przez co Zamawiający rozumie kompleksowe wykonanie instalacji kolektorów słonecznych (dostawa kolektorów wraz z ich zamontowaniem), o wartości nie mniejszej niż 90.000 zł (brutto) każde z wykonanych zamówień, z podaniem nazwy zleceniodawcy (poprzednio zamawiający), terminu realizacji, wartości wykazanych zamówień (według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ), a także załączeniem dokumentów potwierdzających, że zamówienia (roboty) te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone ((referencje i/lub opinie i/lub protokoły odbioru ). dla Zadania Nr: 7 za spełnienie powyższego warunku zamawiający uzna wykonanie z należytą starannością w okresie pięciu ostatnich lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), przed dniem wszczęcia postępowania, co najmniej dwóch zamówień (należy traktować jako dwie odrębne realizacje, roboty budowlane, wykonane na rzecz tego samego lub dwóch różnych zleceniodawców-zamawiających), odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi niniejszego zamówienia przez co Zamawiający rozumie kompleksowe wykonanie instalacji kolektorów słonecznych (dostawa kolektorów wraz z ich zamontowaniem), o wartości nie mniejszej niż 60.000 zł (brutto) każde z wykonanych zamówień, z podaniem nazwy zleceniodawcy (poprzednio zamawiający), terminu realizacji, wartości wykazanych zamówień (według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ), a także załączeniem dokumentów potwierdzających, że zamówienia (roboty) te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone ((referencje i/lub opinie i/lub protokoły odbioru ). dla Zadania Nr: 8 za spełnienie powyższego warunku zamawiający uzna wykonanie z należytą starannością w okresie pięciu ostatnich lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), przed dniem wszczęcia postępowania, co najmniej dwóch zamówień (należy traktować jako dwie odrębne realizacje, roboty budowlane, wykonane na rzecz tego samego lub dwóch różnych zleceniodawców-zamawiających), odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi niniejszego zamówienia przez co Zamawiający rozumie kompleksowe wykonanie instalacji kolektorów słonecznych (dostawa kolektorów wraz z ich zamontowaniem), o wartości nie mniejszej niż 150.000 zł (brutto) każde z wykonanych zamówień, z podaniem nazwy zleceniodawcy (poprzednio zamawiający), terminu realizacji, wartości wykazanych zamówień (według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ), a także załączeniem dokumentów potwierdzających, że zamówienia (roboty) te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone ((referencje i/lub opinie i/lub protokoły odbioru ).

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • dla Zadania Nr: 1, 2, 3 ,4 ,5, 6, 7, 8 za spełnienie powyższego warunku zamawiający uzna pisemne oświadczenie wykonawcy w tym zakresie - art.22 ust1 ustawy (załącznik nr 4 do SIWZ),

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • dla Zadania Nr: 1, 2, 3 ,4 ,5, 6, 7, 8 za spełnienie powyższego warunku, zamawiający uzna dysponowanie potencjałem kadrowym (3 osoby) niezbędnym do realizacji zamówienia tj. kierownik budowy, który posiada aktualne uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności: konstrukcyjno-budowlanej, a także osoby mające uprawnienia w zakresie instalacji elektrycznej i sanitarnej, gdzie osoby te winny posiadać aktualny wpis w zakresie przynależności do stosownej Izby Inżynierów Budownictwa (załącznik nr 7 do SIWZ).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • dla Zadania Nr: 1, 2, 3 ,4 ,5, 6, 7, 8 za spełnienie powyższego warunku zamawiający uzna pisemne oświadczenie wykonawcy w tym zakresie - art.22 ust1 ustawy (załącznik nr 4 do SIWZ),

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Oferta na formularzu ofertowym, wypełniona i podpisana przez Wykonawcę, o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym zał. nr 3 do SIWZ; 2) Kosztorys ofertowy - uproszczony sporządzony przez Wykonawcę zgodnie z zapisem zawartym Ogólnej Specyfikacji Technicznej (OST) stanowiącej załącznik nr 1 do SIWZ, 3) dokument (np. pełnomocnictwo, umowa spółki cywilnej, zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, itp.) potwierdzający, iż oferta została podpisana przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy, jeżeli nie wynika to z innych dokumentów załączonych do oferty.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

W zakresie zmiany terminu realizacji zamówienia: zmiany obowiązujących przepisów, jeżeli zgodnie z nimi konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego; wyjątkowo niesprzyjające warunki atmosferyczne uniemożliwiające wykonanie robót zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy technicznej i obowiązujących przepisów; wystąpienie siły wyższej; nie przekazania przez zamawiającego placu budowy w terminie kreślonym w umowie; niezawinionego przez wykonawcę ograniczenia dostępności placu budowy w czasie realizacji robót; wstrzymania przez zamawiającego wykonania robót nie wynikających z okoliczności leżących po stronie wykonawcy. (Nie dotyczy okoliczności wstrzymania robót przez inspektorów nadzoru inwestorskiego w przypadku stwierdzenia nieprawidłowości zawinionych przez wykonawcę). zmiany zasad warunków dofinansowania inwestycji, konieczności wykonania przez zamawiającego korekty projektu dla usunięcia wad dostarczonej dokumentacji.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatgorlicki.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Gorlicach, ul. 11 Listopada 6, 38-300 Gorlice, pok. Nr 309, tel. 018/ 354-87-91.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.02.2012 godzina 09:30, miejsce: Starostwo Powiatowe w Gorlicach, ul. Biecka 3, 38-300 Gorlice, pok. Nr 1.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: projekt pn: Ochrona powietrza atmosferycznego przez montaż kolektorów słonecznych na obiektach oświatowych i pomocy społecznej Powiatu Gorlickiego, współfinansowanego środkami Unii Europejskiej w Ramach Małopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego. Działanie 7.2..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wykonanie instalacji kolektorów słonecznych na budynku Specjalnego Ośrodka Szkolno- Wychowawczego w Szymbarku..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie instalacji kolektorów słonecznych na budynku Specjalnego Ośrodka Szkolno- Wychowawczego w Szymbarku..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.30.00.00-0, 09.33.11.00-9, 45.33.10.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.08.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wykonanie instalacji kolektorów słonecznych na budynku Specjalnego Ośrodka Szkolno- Wychowawczego w Kobylance..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie instalacji kolektorów słonecznych na budynku Specjalnego Ośrodka Szkolno- Wychowawczego w Kobylance..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.30.00.00-0, 09.33.11.00-9, 45.33.10.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.08.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wykonanie instalacji kolektorów słonecznych na budynku Internatu Zespołu Szkół Nr 1 w Gorlicach ul. Wyszyńskiego 11..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie instalacji kolektorów słonecznych na budynku Internatu Zespołu Szkół Nr 1 w Gorlicach ul. Wyszyńskiego 11..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.30.00.00-0, 09.33.11.00-9, 45.33.10.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.08.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Wykonanie instalacji kolektorów słonecznych na budynku Internatu Zespołu Szkół Zawodowych w Bobowej..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie instalacji kolektorów słonecznych na budynku Internatu Zespołu Szkół Zawodowych w Bobowej..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.30.00.00-0, 09.33.11.00-9, 45.33.10.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.08.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Wykonanie instalacji kolektorów słonecznych na budynku Powiatowego Zespołu Placówek Oświatowych w Bieczu (dawniej Internat ZSO w Bieczu )..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie instalacji kolektorów słonecznych na budynku Powiatowego Zespołu Placówek Oświatowych w Bieczu (dawniej Internat ZSO w Bieczu )..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.30.00.00-0, 09.33.11.00-9, 45.33.10.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.08.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Wykonanie instalacji kolektorów słonecznych na budynku Domu Pomocy Społecznej w Gorlicach ul. Sienkiewicza 30..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie instalacji kolektorów słonecznych na budynku Domu Pomocy Społecznej w Gorlicach ul. Sienkiewicza 30..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.30.00.00-0, 09.33.11.00-9, 45.33.10.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.08.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Wykonanie instalacji kolektorów słonecznych na budynku Domu Pomocy Społecznej w Klimkówce..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie instalacji kolektorów słonecznych na budynku Domu Pomocy Społecznej w Klimkówce..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.30.00.00-0, 09.33.11.00-9, 45.33.10.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.08.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Wykonanie instalacji kolektorów słonecznych na budynku Domu Pomocy Społecznej w Gorlicach ul. Michalusa 14 wraz z budową kotłowni gazowej dla potrzeb ciepłej wody użytkowej , oraz przebudową istniejącej wymiennikowni ciepła ..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie instalacji kolektorów słonecznych na budynku Domu Pomocy Społecznej w Gorlicach ul. Michalusa 14 wraz z budową kotłowni gazowej dla potrzeb ciepłej wody użytkowej , oraz przebudową istniejącej wymiennikowni ciepła ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.30.00.00-0, 09.33.11.00-9, 45.33.10.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.08.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.