Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-05-24
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Sieradz: przebudowa zjazdu z drogi krajowej nr 14 w km 85+501,5 oraz przebudowa ciągu pieszo-jezdnego Al. Zwycięstwa w Sieradzu Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Gmina Miasto Sieradz, do kontaktów: Hanna Włochacz tel. 043 826 61 50 Iwona Strumińska tel. 043 826 61 49, pl. Wojewódzki 1, 98-200 Sieradz, woj. łódzkie, tel. (043) 8266165, fax 043 822-30-05, e-mail: um@umsieradz.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.umsieradz.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przebudowa zjazdu z drogi krajowej nr 14 w km 85+501,5 oraz przebudowa ciągu pieszo-jezdnego Al. Zwycięstwa w Sieradzu. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Gmina Miasto Sieradz - odcinek drogi krajowej nr 14 oraz ciąg pieszo-jezdny Aleja Zwycięstwa. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Zamówienie obejmuje budowę wykonanie przebudowy zjazdu z drogi krajowej nr 14 w km 85+501,5 i ciągu pieszo-jezdnego ul. Aleja Zwycięstwa w Sieradzu na długości 98 m. W ramach zamówienia należy wykonać: roboty budowlane określone w dokumentacji projektowej, prace i czynności pomocnicze niezbędne dla prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia, tj. prowadzenie obsługi geodezyjnej, wykonanie wymaganych badań i sprawdzeń, wykonanie i utrzymanie zaplecza budowy, wykonanie dla potrzeb budowy podłączeń do mediów i ponoszenie kosztów ich zużycia, wykonanie dokumentacji powykonawczej, itp., a także prace porządkowe terenu w rejonie realizacji robót. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Wykonawcy ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia powinni spełnić stawiane im warunki oraz przedłożyć dokumenty wymienione w SIWZ, potwierdzające spełnienie tych warunków 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.40 - Roboty drogowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.40 - Roboty drogowe 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: W zakres rzeczowy zamówienia wchodzi wykonanie następujących podstawowych elementów: - zjazd z drogi krajowej, - ciąg pieszo-jezdny szerokości 5,00 m, - opaska szerokości 0,5 m, - zjazdy, - odwodnienie powierzchniowe, - droga do zawracania i miejsca postojowe (parking) - chodnik przy budynku sądu i wzdłuż drogi do zawracania, - zieleń. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 15.09.2007
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: nie dotyczy 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z art. 22 ustawy PZP, o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: -posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, -posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, -znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, -nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy PZP. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia powinni spełnić stawiane im warunki udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana według formuły \spełnia - nie spełnia\. Na potwierdzenie spełnienia warunków Wykonawcy powinni przedłożyć dokumenty według wykazu zamieszczonego w SIWZ Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności: a)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, właściwe dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot. Przedsiębiorcy występujący jako spółka cywilna zobowiązani są do załączenia umowy spółki cywilnej, - wymaga się aby dokumenty aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione były nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b)aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzającego odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, zaświadczenie musi złożyć każdy podmiot,- wymaga się aby Wykonawca nie zalegał z zapłatą podatków i zaświadczenie było wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące od daty składania ofert, c)aktualne zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, zaświadczenie musi złożyć każdy podmiot, ,- wymaga się aby Wykonawca nie zalegał z zapłatą składek i zaświadczenie było wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące od daty składania ofert, d)aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, informację musi złożyć każdy podmiot, - wymaga się aby informacja była zgodna z wymogami ustawy PZP i wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, e)aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, informację musi złożyć każdy podmiot,- wymaga się aby informacja była zgodna z wymogami ustawy PZP i wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: a)wykaz wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat podobnych prac, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością pracom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie,- wymaga się aby wykaz zawierał co najmniej jedną pracę w każdym roku na kwotę minimum 50% wartości złożonej oferty wraz z dokumentami potwierdzającymi należyte ich wykonanie, b)wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności; stwierdzających, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - wymaga się aby Wykonawca zatrudniał osobę mogącą pełnić funkcję kierownika budowy i posiadać uprawnienia budowlane w specjalności drogowej lub konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń oraz aktualne zaświadczenie o wpisie do izby inżynierów budownictwa, W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: a)informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, informację musi złożyć każdy podmiot,- wymaga się aby Wykonawca posiadał środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę równą min 50% wartości złożonej ceny ofertowej i informacja była wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert, b)polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, - wymaga się aby wykonawca posiadał aktualna polisę OC z sumą ubezpieczenia na kwotę min. 300 000,00 złotych.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umsieradz.finn.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.06.2007 godzina 09:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 25.06.2007, godzina 09:15, Urząd Miasta Sieradz Sieradz, Plac Wojewódzki 1 pokój nr 65.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 22.05.2007.
INNE PRZETARGI Z SIERADZA
- Świetlica kontenerowa w miejscowości Czartki oraz zaplecze sanitarno - kontenerowe w miejscowości Dzigorzew
- "Sukcesywne dostawy mleka i produktów mleczarskich dla Domu Pomocy Społecznej w Sieradzu"
- Dostawa samochodu osobowego
- Dostawa wędlin wieprzowo- wołowych, drobiowych oraz mięsa wieprzowego i drobiowego do Zakładu Karnego w Sieradzu w roku 2025.
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych (owoców, warzyw, wody mineralnej oraz innych produktów rolnictwa i ogrodnictwa) dla Domu Pomocy Społecznej w Sieradzu
- Dostawa sprzętów komputerowych w ramach projektu "Powiat Sieradzki stawia na pracowników"
więcej: przetargi w Sieradzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi w miejscowości Skronina
- Budowa ul. Spacerowej w Busku-Zdroju
- Rozbudowa DP 4313E w miejscowości Glinnik
- Przebudowa drogi powiatowej nr 2133 L (ul. Gen. Stanisława Maczka i Al. Armii Krajowej) w m. Świdnik w zakresie przebudowy skrzyżowania (rondo)
- "Remont drogi powiatowej nr 1359K (ul. Lwowska) w km od 0+212,02 do km 0+298,52 w miejscowości Tarnów, Miasto Tarnów"
- Przebudowa i remont nawierzchni dróg bitumicznych na terenie Gminy Dobroń w roku 2024 II
więcej: Roboty drogowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.