Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-11-14
Kraków: Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu/szkolenia kelnerskiego zakończonego stosownym egzaminem i certyfikatem/zaświadczeniem potwierdzającym podniesienie kwalifikacji dla nauczycieli szkół zawodowych w Małopolsce. spr.znak: MSD-ZP/271/24/2011
Numer ogłoszenia: 296199 - 2011; data zamieszczenia: 14.11.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Małopolskie Centrum Doskonalenia Nauczycieli , ul. Lubelska 23, 30-003 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 623-76-56, 623 76 46, faks 12 623 77 41.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mcdn.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu/szkolenia kelnerskiego zakończonego stosownym egzaminem i certyfikatem/zaświadczeniem potwierdzającym podniesienie kwalifikacji dla nauczycieli szkół zawodowych w Małopolsce. spr.znak: MSD-ZP/271/24/2011.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu/szkolenia kelnerskiego zakończonego stosownym egzaminem i certyfikatem/zaświadczeniem potwierdzającym podniesienie kwalifikacji dla nauczycieli szkół zawodowych w Małopolsce. 2.Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego zgodnie z ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, zwanej w dalszej części SIWZ - pzp. (tekst jednolity Dz. U. z 2010 nr 113, poz. 759 z póżn. zm.). 3.3. Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie kursu/szkolenia kelnerskiego zakończonego stosownym egzaminem i certyfikatem/zaświadczeniem potwierdzającym podniesienie kwalifikacji dla nauczycieli szkół zawodowych w Małopolsce. Celem szkolenia jest przygotowanie uczestników do prowadzenia zajęć z zakresu klasycznych zasad kelnerstwa jak również nowoczesnych trendów w gastronomii i podejścia do klientów oraz dostarczenie uczestnikom umiejętności i kwalifikacji niezbędnych do profesjonalnego wykonywania zawodu kelnera. Ilekroć w SIWZ mowa o kursie należy przez to rozumieć także szkolenie. 3.1. Przedmiot zamówienia obejmuje: 3.2.1przeszkolenie 43 nauczycieli przedmiotów zawodowych szkół zawodowych w Małopolsce w dwóch grupach ( I grupa 22 nauczycieli, II grupa 21 nauczycieli). Szkolenie obejmuje 40 godzin dydaktycznych, w tym co najmniej 30 godzin praktyki. 3.2.2 przygotowanie szczegółowego autorskiego programu szkolenia w oparciu o 19 bloki tematyczne szczegółowo opisane w załączniku nr 2 do SIWZ- opis przedmiotu zamówienia. 3.2.3 przygotowanie harmonogramu szkoleniowego zgodnie z programem szkoleń 3.2.4 zapewnienie kadry z kompetencjami do przeprowadzenia szkolenia 3.2.5 opracowanie, powielenie i przekazanie uczestnikom szkolenia niezbędnych materiałów szkoleniowych. 3.2.6 zapewnienie materiałów dydaktycznych i urządzeń koniecznych do przeprowadzenia szkolenia 3.2.7 zapewnienie miejsca stosownego do przeprowadzenia szkolenia 3.2.8 Zapewnienie pracowni szkoleniowej wyposażonej w szczególności w : stoły 3 szt krzesła 20szt pomocnik kelnerski -szafka wózek kelnerski do serwisu angielskiego projektor multimedialny 1szt. ekran 1szt. tablica flipchart 1szt. Bielizna stołowa molton 4szt. obrus biały 4szt. serweta stołowa 4szt. serwetka płócienna 21szt. Zastawa stołowa szklana goblet 16szt kieliszek do wina białego 16szt. kieliszek do wina czerwonego 16szt. kieliszek do szampana 2szt kieliszek do wódki 4szt. kieliszek do brandy (snifter) 2szt. kieliszek do likieru 2szt. karafka do wina 1szt. dzbanek do wody 1szt. Zastawa stołowa metalowa sztućce duże ( 16 szt. noży, 16 szt. widelców, 16 szt. łyżek ) noże do masła 16szt. sztućce małe ( łyżeczka do herbaty, widelczyk do deserów - po 16 szt.; łyżeczka do espresso 4szt.) sztućce specjalistyczne (widelec i nóż do steków, widelec i nóż do ryby, widelec i szczypce do homara, widelec i nóż do ostryg, widelec i szczypce do ślimaków- po 1 kpl.) sztućce serwisowe (widelec i łyżka półmiskowa, łyżka wazowa - po 1szt.) sztućce do tranżerowania 1kpl. cooler duży 1szt. cooler mały 1szt. szczypce do lodu 1szt. podgrzewacz do talerzy 1szt. kociołek do gulaszu 1szt. taca na ślimaki 1szt. Zastawa stołowa porcelanowa talerze płaskie o w cm: 18-21, 22-26, 30-33 - po 16 szt. każdego rodzaju bulionówki poj.: 250ml z podstawkami - 4 szt. waza do zupy z pokrywką poj. 1,5 l - 1 szt. półmisek owalny 40x30cm filiżanki do herbaty 200ml z podstawkami 8szt. filiżanki do kawy 200ml z podstawkami 4szt. filiżanki do espresso 50ml z podstawkami 4szt. dzbanek do herbaty 1szt dzbanek do śmietanki 1szt cukiernica z pokrywką 1szt Taca antypoślizgowa 4szt. Świecznik 4szt. Flakon do kwiatów 4szt. Trybuszon 4szt Menaż podstawowy 4kpl. Menaż pełny 1kpl. Koszyk do pieczywa 4szt. Podstawa pod cooler 1szt. Programy: a/ Karta menu 8szt. b/ Płatnik 1szt. 3.2.9 prowadzenie dokumentacji szkolenia i przekazanie jej po zakończeniu szkolenia zamawiającemu na nośniku elektronicznym. 3.2.10 przeprowadzenie egzaminu potwierdzające nabycie kwalifikacji w zakresie kelnerstwa dla 43 nauczycieli- uczestników szkolenia wraz ze sporządzeniem protokołu z egzaminu i przekazaniem kopii zamawiającemu oraz wydaniem certyfikatów/zaświadczeń potwierdzających nabycie uprawnień uczestnikom szkolenia 3.2.11 przeprowadzenie w razie konieczności bezpłatnego egzaminu poprawkowego 3.3 W ramach każdego bloku tematycznego Wykonawca zobowiązany jest do: 3.3.1 Opracowania materiałów szkoleniowych dla uczestników, 3.3.2 Przeprowadzenia szkoleń. 3.3.3 Dokumentować przebieg szkoleń m.in. w formie fotograficznej następnie utrwalonej na nośniku elektronicznym i przekazanie jej zamawiającemu. 3.4 Wykonawca jest zobowiązany do przesłania Zamawiającemu materiałów szkoleniowych, o których mowa w pkt. 3.3.2. oraz 3.2.3 w terminie 3 dni od daty podpisania umowy celem ich akcepcji. 3.5 Treści szkolenia muszą odpowiadać celom wyszczególnionym w załączniku nr 2. Odbiór usługi zostanie udokumentowany przekazaniem Zamawiającemu szczegółowym programem szkolenia, list obecności, zapisami w dzienniku szkoleń czasu i tematyki zajęć, kopii protokołu z przeprowadzonego egzaminu potwierdzającego przeprowadzenie egzaminu dla nauczycieli-uczestników kursu oraz wydanie certyfikatów potwierdzających nabycie uprawnień. 4. Termin, miejsce i sposób wykonania zamówienia. 4.1. Termin wykonania zamówienia: od daty zawarcia umowy najpóźniej do 29.12.2011r. I grupa, natomiast II grupa najpóźniej do 31.01.2012r. 4.2. Miejscem wykonywania przedmiotu zamówienia - województwo małopolskie: I grupa miasto Nowy Sącz, II grupa miasto Tarnów 4.3. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia określono w załączniku nr 2 i 4 do SIWZ..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego 80.40.00.00 - Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.01.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą 0 - 1, tj. spełnia/nie spełnia, w oparciu o oświadczenie dołączone do oferty, którego wzór stanowi załącznik nr 3 do SIWZ.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą 0 - 1, tj. spełnia/nie spełnia, w oparciu o oświadczenie dołączone do oferty, którego wzór stanowi załącznik nr 3 do SIWZ.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą 0 - 1, tj. spełnia/nie spełnia, w oparciu o oświadczenie dołączone do oferty, którego wzór stanowi załącznik nr 3 do SIWZ.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi wykazać, iż dysponuje profesjonalną kadrą szkoleniową, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia w postaci: w ilości minimum 1 osoby, która posiada: a/ ukończony kurs kelnerski b/ ukończone co najmniej 3 szkolenia produktowe (np. ze znajomości win i zasad doboru wina do posiłku, ze znajomości szampanów i zasad ich doboru lub innego rodzaju alkoholu). c/ doświadczenie w przeprowadzeniu minimum 3 szkoleń w zakresie kelnerstwa d/doświadczenie zawodowe -co najmniej 1 rok pracy w zawodzie kelnera. Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metoda 0 - 1, tj. spełnia/nie spełnia, w oparciu o wykaz osób -wzór załącznik nr 5 do SIWZ i oświadczenie wzór załącznik nr 6 do SIWZ dołączone do oferty.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metoda 0 - 1, tj. spełnia/nie spełnia, w oparciu o oświadczenie dołączone do oferty, którego wzór stanowi załącznik nr 3 do SIWZ
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1.Formularz ofertowy - zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ 2.Formularz cenowy- zgodnie z załącznikiem nr 7 do SIWZ. 3.Pełnomocnictwo (pełnomocnictwa) dołączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii albo kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osoby udzielające pełnomocnictwa, jeśli oferta będzie podpisywana przez pełnomocnika, przy czym dotyczy to również przypadków składania ofert przez podmioty występujące wspólnie, czyli uczestników konsorcjum.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w zakresie: 1. terminu realizacji poszczególnych bloków tematycznych 2. zmiany wysokości stawki VAT, 3.zmian korzystnych dla Zamawiającego.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mcdn.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Małopolskie Centrum Doskonalenia Nauczycieli,
ul. Lubelska 23
30-003 Kraków.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.11.2011 godzina 09:30, miejsce: Małopolskie Centrum Doskonalenia Nauczycieli, ul. Lubelska 23 30-003 Kraków pokój nr 301.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: projekt Modernizacja systemu doskonalenia kadr szkół zawodowych w Małopolsce, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.4 Wysoko wykwalifikowane kadry systemu oświaty. Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Dostawa sprzętu komputerowego do Instytutu Języka Polskiego Polskiej Akademii Nauk
- Wykonanie dokumentacji geodezyjno - prawnej w sprawach prowadzonych w Wydziale Gospodarki Nieruchomościami Starostwa Powiatowego w Krakowie
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz realizacja budowy oświetlenia przejścia dla pieszych przy ul. Brodowicza w Krakowie w rejonie skrzyżowania z ul. Olszańską i Kielecką.
- Remont elewacji budynku oddziału Samorządowego Przedszkola nr 78 w Krakowie przy ul. Jodłowej 23
- Pełnienie zastępczego nadzoru autorskiego nad zadaniem inwestycyjnym pn. "Budowa budynku Sądu Rejonowego i Prokuratury Rejonowej w Wieliczce przy ul. Dembowskiego"
- dostawa materiałów ściernych i polerskich dla WIMiC -DE-dzp.272-159/25
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przeprowadzenie szkolenia z obsługi ploterów tnących dla nauczycieli w ramach projektu pn.: "Atrakcyjne kształcenie zawodowe krokiem do przyszłości"
- Przeprowadzenie kursu z podstaw fotografii w ramach projektu pn.: "Atrakcyjne kształcenie zawodowe krokiem do przyszłości" w Zespole Szkół Poligraficzno - Mechanicznych im. Armii Krajowej w Katowicach
- "Szkolenia kierowców autobusu"
- SZKOLENIA UCZNIÓW KLAS TELEINFORMATYCZNYCH ORAZ NAUCZYCIELI KSZTAŁCENIA ZAWODOWEGO W PROJEKCIE "TRANSFORMACJA KSZTAŁCENIA ZAWODOWEGO PRZYSZŁOŚCIĄ KONINA"
- Realizacja kursów dla uczniów/słuchaczy i nauczycieli w ramach projektu "Zawodowa Małopolska"
- "Zorganizowanie szkoleń branżowych dla nauczycieli zawodu"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.