eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PaczkówProwadzenie obsługi bankowej Gminy Paczków

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2009-08-27

Paczków: Prowadzenie obsługi bankowej Gminy Paczków
Numer ogłoszenia: 296244 - 2009; data zamieszczenia: 27.08.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 215808 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Gminy Paczków, ul. Rynek 1/3, 48-370 Paczków, woj. opolskie, tel. 077 4316791, faks 077 4316797.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Prowadzenie obsługi bankowej Gminy Paczków.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) Otwarcie i prowadzenie oprocentowanego rachunku bieżącego i oprocentowanych rachunków pomocniczych (tzw. subkont) obejmujących budżet Gminy Paczków i jednostek organizacyjnych Gminy Paczków. 2) Otwarcie i prowadzenie na żądanie innych rachunków pomocniczych dla Gminy Paczków i jednostek organizacyjnych z zastrzeżeniem, że liczba jednostek organizacyjnych może się zmienić w trakcie obowiązywania umowy. 3) Realizacja poleceń przelewów krajowych i zagranicznych zarówno w formie papierowej jak i w formie systemu bankowości elektronicznej za pomocą Internetu (ewentualnie modemu) z zastrzeżeniem, że przelewy zarówno w formie papierowej jak i elektronicznej powinny być dokonywane w tym samym dniu umożliwiając realizację danych płatności. 4) Uruchomienie systemu bankowości elektronicznej w ramach, którego możliwa będzie realizacja przelewów, sprawdzanie stanu rachunków, odczytywanie historii operacji na rachunkach bankowych wraz z przeszkoleniem pracowników. 5) Dokonywanie wpłat gotówkowych w złotych lub walutach wymienialnych na rachunki posiadacza rachunków - własne i od osób trzecich (bez ograniczeń kwotowych). 6) Przyjmowanie i realizacja przelewów zagranicznych w ramach umowy na obsługę bankową. 7) Przewalutowywanie waluty polskiej na walutę wymienialną przy dokonywaniu transferu krajowych i zagranicznych środków płatniczych. 8) Sporządzanie wyciągów bankowych każdego dnia i wydawanie ich osobom upoważnionym przez Burmistrza Gminy Paczków w następnym dniu roboczym. 9) Dokonywanie przelewów środków na rachunki w banku (w ramach kont) i innych bankach w złotych lub walutach (w tym przyjmowanie i dokonywanie płatności oraz dokonywanie transferu krajowych i zagranicznych środków płatniczych w obrocie dewizowym). 10) Wydawanie opinii bankowej i zaświadczenia na życzenie Zamawiającego. 11) Wydawanie blankietów czeków bankowych. 12) Przechowywanie depozytów (dotyczy przechowywania depozytów rzeczowych, które nie są przedmiotami wartościowymi takimi jak np. środki pieniężne w gotówce, papiery wartościowe, wyroby jubilerskie lub artystyczne itp.) 13) Oprocentowanie środków na rachunku bieżącym i rachunkach pomocniczych. 14) Automatyczne inwestowanie wolnych środków pieniężnych pozostających na koniec dnia na rachunkach Gminy Paczków i podległych jednostek organizacyjnych (w tym podstawowy, dochodowy, wydatkowy) na rachunkach lokat terminowych typu 0/N w przypadku gdy stawka oprocentowania będzie wyższa niż oprocentowanie środków na rachunkach bankowych Urzędu Gminy - oprocentowanie nie będzie negocjowane; należy lokować wolne środki finansowe po kwotowaniu jakich dokonuje bank. 15) Wykonawca będzie uwzględniał w ustalaniu wysokości lokat bieżące wpływy środków pieniężnych (minimum do godziny 13:00). 16) Wykonawca będzie dokonywał miesięcznej kapitalizacji odsetek od środków zgromadzonych na rachunkach bankowych Zamawiającego. 17) Umożliwienie w trakcie obowiązywania umowy pełnego zastosowania bezpiecznego podpisu elektronicznego (funkcjonującego w systemie bankowości elektronicznej) w rozumieniu przepisów o podpisie elektronicznym - zgodnego z systemem pełnomocnictw. 18) Zapewnienie bezpieczeństwa informacji elektronicznej w szczególności w zakresie ochrony danych osobowych. 19) Oprocentowanie lokat terminowych będzie wyrażone w % - overnight - od 24 godz. do 72 godz. oraz 7 dniowych i 14 dniowych. Oprocentowanie środków pieniężnych, oparte na stawce WIBID 1M, pomniejszone o marżę Wykonawcy. Marża banku winna być określona w % i jest stała w okresie obowiązywania umowy. Wymagania stawiane Wykonawcy: 1. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. 2. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy. 3. Wykonawca winien posiadać siedzibę, filię lub punkt kasowy dopuszczony do obrotu bankowego, albo zobowiąże się do utworzenia w przeciągu jednego miesiąca od daty podpisania umowy, punktu filialnego lub punktu kasowego dopuszczonego do obrotu bankowego na terenie miasta Paczków oraz zapewni funkcjonowanie siedziby, filii lub punktu kasowego min przez okres obowiązywania umowy na prowadzenie obsługi bankowej Gminy Paczków. 4. Wykonawca zapewni obsługę bankową (podatników, sołtysów, i innych osób) co najmniej przez 7 godzin dziennie, od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00 z wyłączeniem ustawowych dni wolnych od pracy. 5. Na życzenie Zamawiającego realizacja przelewów dokonywana będzie w czasie rzeczywistym. Niniejszym zamówieniem objęte są następujące jednostki organizacyjne: a) Urząd Miejski w Paczkowie, Rynek 1, 48-370 Paczków, b) Zakład Wodociągów i Kanalizacji, ul. Miraszewskiego 3, 48-370 Paczków, c) Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Daszyńskiego 11, 48-370 Paczków, d) Gminne Centrum Sportu i Rekreacji, ul. Wojska Polskiego 45a, 48-370 Paczków, e) Biblioteka Publiczna, ul. Słowackiego 7, 48-370 Paczków, f) Ośrodek Kultury i Rekreacji, ul. Wojska Polskiego 27, 48-370 Paczków, g) Publiczne Gimnazjum, ul. Sienkiewicza 22, 48-370 Paczków, h) Publiczna Szkoła Podstawowa Nr 2, ul. Wojska Polskiego 45, 48-370 Paczków, i) Publiczna Szkoła Podstawowa Nr 3, ul. 1-go Maja 2, 48-370 Paczków, j) Publiczna Szkoła Podstawowa w Kamienicy, 48-370 Paczków, k) Publiczna Szkoła Podstawowa w Trzeboszowicach, 48-370 Paczków. Od dnia 01.01.2010 r. obsługą bankową (na warunkach określonych w niniejszej specyfikacji) objęte będą także następujące jednostki organizacyjne: a) Publiczne Przedszkole Nr 1, ul. Zawadzkiego 10, 48-370 Paczków, b) Publiczne Przedszkole Nr 2, ul. Wojska Polskiego 43, 48-370 Paczków, c) Publiczne Przedszkole Nr 3, ul. Młyńska 23, 48-370 Paczków, Na koszty obsługi bankowej składają się (ilości i wartości obejmujące cały okres obowiązywania umowy: 1. Koszt otwarcia rachunków bankowych - 45 sztuk, 2. Koszt prowadzenia rachunków bankowych - (550 sztuk rocznie) 2 700 sztuk, 3. Opłata za polecenia przelewów do innych banków - (17 000 sztuk rocznie) 85 000 sztuk, 4. Opłata za polecenia przelewów wewnątrzbankowych - (11 000 sztuk rocznie) 55 000 sztuk, 5. Abonament za Home Banking - (14 sztuk miesięcznie, 168 rocznie) 840 sztuk, 6. Koszt szkolenia pracowników - 14 osób, 7. Opłata za wydanie blankietów czeków - 2 750 sztuk, 8. Prowizja od wpłat gotówkowych - (2.800.000,00 zł rocznie) 14.000.000,00 zł, 9. Prowizja od wypłat gotówkowych - (1.000.000,00 zł rocznie) 5.000.000,00 zł, 10. Koszt sporządzania wyciągów - (16 425 sztuk rocznie) 82 125 sztuk, 11. Koszt wydawania zaświadczeń i opinii - 150 sztuk. Średni osad na rachunku: 1.500.000,00 zł Zamawiający zastrzega sobie możliwość realizacji poszczególnych czynności bankowych w mniejszej ilości niż zostało to określone w powyższej tabeli. Oferta przetargowa winna być przygotowana na podstawie obowiązującego w dniu 29.06.2009 r. wskaźnika WIBID 1M (3,60 %) +/- marża banku wyrażona w procentach. W cenie oferty należy uwzględnić wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.00.00 - (3) Usługi bankowe .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 17000.00 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.08.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Bank Zachodni WBK S.A., Rynek 9/11, 50-950 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 17000.00
  • Oferta z najniższą ceną: 17000.00 oferta z najwyższą ceną: 69112.50
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.