To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-08-10
Ząbki: Sukcesywna dostawa produktów spożywczych dla potrzeb stołówki szkolnej Szkoły Podstawowej Nr 2 w Ząbkch
Numer ogłoszenia: 296296 - 2012; data zamieszczenia: 10.08.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 259076 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Podstawowa Nr 2 im. Jana Kochanowskiego, ul. Batorego 11, 05-091 Ząbki, woj. mazowieckie, tel. 22 781 60 66, faks 22 762 05 08.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Szkoła Podstawowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa produktów spożywczych dla potrzeb stołówki szkolnej Szkoły Podstawowej Nr 2 w Ząbkch.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na dziewięć Zadań: 1. Zadanie Nr 1 - Sukcesywna dostawa mięsa, drobiu i wędlin; 2. Zadanie Nr 2 - Sukcesywna dostawa ryb; 3. Zadanie Nr 3 - Sukcesywna dostawa owoców i warzyw świeżych; 4. Zadanie Nr 4 - Sukcesywna dostawa oleju i tłuszczów; 5. Zadanie Nr 5 - Sukcesywna dostawa produktów mleczarskich; 6. Zadanie Nr 6 - Sukcesywna dostawa jaj; 7. Zadanie Nr 7 - Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych sypkich i różnych; 8. Zadanie Nr 8 - Sukcesywna dostawa mrożonych warzyw i owoców; 9. Zadanie Nr 9 - Sukcesywna dostawa pieczywa i wyrobów piekarskich. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawarty jest w Formularzu cenowym stanowiącym Załącznik Nr 1 do SIWZ..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Zadanie Nr 1 - Sukcesywna dostawa mięsa, drobiu i wędlin
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.08.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Masarnia Ubojnia ZEMAT Zdzisław Trościańczyk i S-ka Spółka Jawna, ul. Łąkowa1, 21-310 Wohyń, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 52165,37 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 43352,50
Oferta z najniższą ceną: 43352,50 / Oferta z najwyższą ceną: 43352,50
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Zadanie Nr 2 - Sukcesywna dostawa ryb
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.08.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- MARYWILSKA Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, Marywilska 26 lok. 1, 03-228 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5304,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 4680,00
Oferta z najniższą ceną: 4680,00 / Oferta z najwyższą ceną: 4680,00
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: zadanie Nr 3 - Sukcesywna dostawa owoców i warzyw świeżych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.08.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- STARLES Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, ul. Cybernetyki 15, 02-677 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 58530,21 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 36554,50
Oferta z najniższą ceną: 36554,50 / Oferta z najwyższą ceną: 37224,75
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Zadanie Nr 4 - Sukcesywna dostawa tłuszczów i oleju
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.08.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Teresa Nowicka SUPER MAX Teresa Nowicka, ul. Marysieńki 2/117, 05-120 Legionowo, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1278,17 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1118,40
Oferta z najniższą ceną: 1118,40 / Oferta z najwyższą ceną: 1264,00
Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: Zadanie Nr 5 - Sukcesywana dostawa artykułów mleczarskich
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.08.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Teresa Nowicka SUPER MAX Teresa Nowicka, ul. Marysieńki 2/117, 05-120 Legionowo, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 22898,73 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 19884,20
Oferta z najniższą ceną: 19884,20 / Oferta z najwyższą ceną: 19884,20
Waluta: PLN.
Część NR: 6
Nazwa: Zadanie Nr 6 - Sukcesywna dostawa jaj
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.08.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
INVEST MICHEL MARIOLA I MAREK MICHELIS SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
INVEST MICHEL MARIOLA I MAREK MICHELIS SPÓŁKA JAWNA
- INVEST MICHEL Mariola Michelis, Marek Michelis Spółka jawna, Kobierne 44A, 05-311 Dębe Wielkie, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3245,71 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1800,00
Oferta z najniższą ceną: 1800,00 / Oferta z najwyższą ceną: 2400,00
Waluta: PLN.
Część NR: 7
Nazwa: Zadanie Nr 7 - Sukcesywna dostawa produktów spozywczych sypkich i różnych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.08.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- STARLES Spółka z ograniczona odpowiedzialnością, ul. Cybernetyki 15, 02-677 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 28678,39 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 23357,25
Oferta z najniższą ceną: 23357,25 / Oferta z najwyższą ceną: 25840,70
Waluta: PLN.
Część NR: 8
Nazwa: Zadanie Nr 8 - Sukcesywna dostawa produktów mrożonych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.08.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- MARYWILSKA Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, ul. Marywilska 26 lok. 1, 03-228 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 9432,69 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 8451,80
Oferta z najniższą ceną: 8451,80 / Oferta z najwyższą ceną: 8451,80
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z ZĄBEK
- Usługi przygotowywania posiłków dla dzieci Publicznego Przedszkola Nr 2 w Ząbkach wraz z wynajmem pomieszczeń przeznaczonych na prowadzenie kuchni związanej z działalnością gastronomiczną
- Budowa oświetlenia w ulicy Drewnickiej w Ząbkach
więcej: przetargi w Ząbkach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa poczęstunku dla uczestników projektu: "ROZWIJAMY POTENCJAŁY - Powiatowy Program Transformacji Pokoleniowej.", numer wniosku o dofinansowanie: FESL.10.24-IZ.01-06BE/23.
- Zakup i sukcesywna dostawa artykułów w spożywczych - żywnościowych do Dziennego Domu Pomocy pn. "Przystań Pluskowęsy" w Pluskowęsach w Gminie Chełmża
- Zakup i dostawa artykułów spożywczych na potrzeby stołówki szkolnej i przedszkolnej
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Szkoły Podstawowej nr 1 im. Marszałka Józefa Piłsudskiego w Ciechocinku.
- Dostawa świeżych warzyw i owoców dla ZSP w Łączniku.
- Sukcesywna dostawa produktów żywnościowych na potrzeby Bursy Szkolnej w Kędzierzynie-Koźlu w I półroczu 2025 roku
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.