eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŚwiecieZorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń grupowych dla osób bezrobotnych wg części.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-10-21

Świecie: Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń grupowych dla osób bezrobotnych wg części.
Numer ogłoszenia: 296589 - 2010; data zamieszczenia: 21.10.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 270159 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Świecki - Powiatowy Urząd Pracy w Świeciu, ul. Wojska Polskiego 195a, 86-100 Świecie, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 52 33 32 210, faks 52 33 32 253.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń grupowych dla osób bezrobotnych wg części..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: CZĘŚĆ I: Szkolenie ABC Przedsiębiorczości 1) Liczba uczestników szkolenia: grupa 10 osób bezrobotnych w 2 podgrupach 5-cio osobowych. 2) Liczba godzin szkolenia: 40 godzin zajęć praktycznych (po 45 minut każda) w tym 1 godzina edukacyjna (45 minut) egzaminu wewnętrznego dla każdej podgrupy. Łącznie 80 godzin szkolenia dla wszystkich grup. 3) Program szkolenia każdej podgrupy musi obejmować między innymi następujące zagadnienia: a) rozliczenia z Zakładem Ubezpieczeń Społecznych (6 godzin), b) rozliczenia z Urzędem Skarbowym, podstawowe dokumenty wynikające ze sposobów rozliczania (9 godzin), c) podstawy prawne dotyczące procedur podjęcia i prowadzenia działalności gospodarczej (7 godzin), d) opracowanie biznesplanu (6 godzin), e) podstawy marketingu (2 godziny), f) prawo pracy (6 godzin), h) konsultacje grupowe z radcą prawnym (3 godziny), i) egzamin wewnętrzny obejmujący przedstawienie biznesplanu planowanej działalności gospodarczej poszczególnych uczestników (1 godzina). CZĘŚĆ II Szkolenie Palacz CO 1) Liczba uczestników szkolenia: grupa 5 osób bezrobotnych. 2) Zajęcia teoretyczne muszą zostać przeprowadzone dla grupy 5 osobowej łącznie. 3) Liczba godzin szkolenia: 30 godzin zajęć teoretycznych trwających po 45 minut dla całej grupy 5 osobowej. 4) Program i ilość godzin szkolenia musi spełniać wytyczne określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28.04.2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz. U. z 2003 r., Nr 89, poz. 828, oraz Dz. U. z 2003 r., Nr 129, poz. 1184) i Rozporządzeniu Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 29.07.2005 r. zmieniającym rozporządzenie w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz. U. z 2005 r. Nr 141, poz. 1189 z późn. zmian.). 5) Wykonawca będzie zobowiązany dysponować wykwalifikowaną kadrą wykładowców posiadającą doświadczenie w prowadzeniu szkoleń grupowych o tej samej tematyce w roku 2008-2010 w ilości minimum 2. CZĘŚĆ III Szkolenie Obsługa urządzeń fiskalnych 1) Liczba uczestników szkolenia: 30 osób bezrobotnych w 2 grupach 15 osobowych. 2) Zajęcia teoretyczne i praktyczne muszą zostać przeprowadzone dla grupy 5 osobowej łącznie. 3) Liczba godzin szkolenia: 24 godziny zajęć trwających po 45 minut dla każdej grupy 15 osobowej, w tym: a) 6 godzin zajęć teoretycznych, b) 17 godziny zajęć praktycznych, c) 1 godzina egzaminu wewnętrznego praktycznego. 4) Program i ilość godzin szkolenia musi obejmować: a) podstawy prawne stosowania kas fiskalnych (1 godziny zajęć teoretycznych), b) zasady obsługi kas fiskalnych (3 godzin zajęć teoretycznych), c) zasady obsługi czytników, wag oraz terminali płatniczych (2 godzin zajęć teoretycznych), d) obsługa kas fiskalnych (10 godzin zajęć praktycznych), e) obsługa czytników, wag oraz terminali płatniczych (7 godzin zajęć praktycznych), f) egzamin wewnętrzny (1 godzina zajęć praktycznych z zakresu obsługi urządzeń fiskalnych). CZĘŚĆ IV Szkolenie Brukarz 1) Liczba uczestników szkolenia: 5 osób bezrobotnych. 2) Zajęcia teoretyczne i praktyczne muszą zostać przeprowadzone dla grupy 5 osobowej łącznie. 3) Liczba godzin szkolenia: 56 godziny zajęć trwających po 45 minut w tym: d) 8 godzin zajęć teoretycznych, e) 47 godziny zajęć praktycznych, f) 1 godzina egzaminu wewnętrznego praktycznego. 4) Program i ilość godzin szkolenia musi obejmować: g) bezpieczeństwo i higiena pracy (3 godziny zajęć teoretycznych), h) omówienie prac brukarskich (3 godzin zajęć teoretycznych), i) materiałoznawstwo (2 godzin zajęć teoretycznych), j) wykonywanie prac brukarskich (31 godzin zajęć praktycznych), k) posługiwanie się sprzętem budowlanym wykorzystywanym do układania i naprawy nawierzchni (16 godzin zajęć praktycznych), l) egzamin wewnętrzny (1 godzina zajęć praktycznych z zakresu prac związanych z wyłożeniem kostki brukowej)..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Szkolenie jest organizowane w ramach projektu systemowego Rozwiń Skrzydła(Poddziałanie 6.1.3) Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Projekt jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Celem działań realizowanych w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego jest pomoc w rozwoju zatrudnienia poprzez promowanie możliwości zatrudnienia, ducha przedsiębiorczości, równych szans oraz inwestowania w zasoby ludzkie..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: CZĘŚĆ I: Szkolenie ABC Przedsiębiorczości

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.10.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Centrum Nauczania Lets go, Ul. Gimnazjalna 3, 86-100 Świecie, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 39000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 4800,00

  • Oferta z najniższą ceną: 4800,00 / Oferta z najwyższą ceną: 8500,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: CZĘŚĆ II Szkolenie Palacz CO

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.10.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Ośrodek Doskonalenia Zawodowego MAXPOL, ul. Kościuszki 2, 86-200 Chełmno, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 39000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 3594,50

  • Oferta z najniższą ceną: 3594,50 / Oferta z najwyższą ceną: 4900,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: CZĘŚĆ III Szkolenie Obsługa urządzeń fiskalnych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.10.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • uniwersytet Powszechny MYKOWSCY, ul. Gen. Hallera7, 86-100 Świecie, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 39000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 5820,00

  • Oferta z najniższą ceną: 5820,00 / Oferta z najwyższą ceną: 12000,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: CZĘŚĆ IV Szkolenie Brukarz

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.10.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Centrum Szkoleń FACH, ul. Kipury 36, 86-105 Świecie, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 39000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 5000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 5000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 5000,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.