eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi CzęstochowaWarzywa całoroczne, ziemniaki i jabłka;kiszonki i przetwory owocowo-warzywne; ryby mrożone; jaja kurze

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-09-20

Częstochowa: Warzywa całoroczne, ziemniaki i jabłka;kiszonki i przetwory owocowo-warzywne; ryby mrożone; jaja kurze
Numer ogłoszenia: 296654 - 2011; data zamieszczenia: 20.09.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Najświętszej Marii Panny , ul. Bialska 104/118, 42-200 Częstochowa, woj. śląskie, tel. 034 3673753, faks 034 3651756.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalparkitka.com.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: -

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Warzywa całoroczne, ziemniaki i jabłka;kiszonki i przetwory owocowo-warzywne; ryby mrożone; jaja kurze.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: ponizej 193 000 EURO.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.22.10.00-6, 03.21.21.00-1, 03.22.23.22-6, 15.33.00.00-0, 15.22.10.00-3, 03.14.25.00-3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca przedłoży Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wg wzoru na Załączniku Nr 2 do SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca przedłoży Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wg wzoru na Załączniku Nr 2 do SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca przedłoży Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wg wzoru na Załączniku Nr 2 do SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca przedłoży Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wg wzoru na Załączniku Nr 2 do SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca przedłoży Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wg wzoru na Załączniku Nr 2 do SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Oświadczamy , że oferowany asortyment odpowiada normom jakościowym , jest zgodny z polskimi normami oraz z obowiązującymi przepisami prawa dotyczącymi żywienia i żywności na terenie Rzeczpospolitej Polskiej( oświadczenie zawarte w załączniku Nr 1 do SIWZ - część 1,2,3,4 ) . 2) Oświadczenie Wykonawcy , że oferowane produkty spełniają wymogi ustawy o wymaganiach weterynaryjnych dla produktów pochodzenia zwierzęcego ( Dz.U. z 2004 r. Nr 33 , poz. 288 z późniejszymi zmianami) oraz spełniają wymogi ustawy o warunkach zdrowotnych żywności i żywienia z dnia 11 maja 2001 r. ( tekst jednolity Dz.U. Nr 31 , poz. 265 z późniejszymi zmianami )oświadczenie zawarte w załączniku Nr 1 do SIWZ część 3 i część 4. 3) Oświadczenie Wykonawcy , że dysponuje środkiem transportu przystosowanym do przewozu żywności i spełniającym wymogi sanitarne( oświadczenie zawarte w załączniku Nr 1 do SIWZ część 1,2,3,4 ).

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w następujących przypadkach i na określonych warunkach: 1). podczas trwania umowy ceny netto mogą ulec zmianie w przypadku zmiany wskaźnika GUS , jednak nie częściej niż 1 raz na 6 miesięcy oraz nie więcej niż o kwartalny wskaźnik wzrostu cen towarów i usług obowiązujący w dacie zmiany umowy w tym zakresie, 2). zwiększenie wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług, 3). gdy podczas realizacji umowy wystąpią nieprzewidywalne zdarzenia lub okoliczności, których nie można było przewidzieć , a które uniemożliwiają zrealizowanie przedmiotu zamówienia w sposób , w zakresie i w terminie przewidzianym w ofercie i w SIWZ , 4). przesunięcia ilościowe pomiędzy pozycjami asortymentowymi umowy, przy zachowaniu maksymalnej wartości umowy, 5). skrócenie terminu wykonania umowy w sytuacji wykorzystania wartości brutto umowy lub w przypadku zawarcia umowy z firmą zewnętrzną na świadczenie usług żywienia. 6). wydłużenie czasu trwania umowy w sytuacji nie wykorzystania przez Zamawiającego wartości brutto umowy, 7). inna zmiana umowy, nie stanowiąca jej istotnych postanowień , a neutralna dla Zamawiającego. 2. Zmiana postanowień umowy wymaga, pod rygorem nieważności zachowania formy pisemnej chyba, że przepisy odrębne wymagają formy szczególnej. Zmiana umowy na wniosek Wykonawcy wymaga wskazania okoliczności uzasadniających dokonanie tej zmiany. Każda zmiana umowy wymaga zgody Zamawiającego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalparkitka.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dział Zamówień Publicznych w siedzibie Zamawiającego , budynek D, II piętro , pokój 310.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.09.2011 godzina 10:00, miejsce: Kancelaria w siedzibie Zamawiającego budynek D, II piętro , pokój 356.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Załącznik Nr 1 część 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Warzywa całoroczne , ziemniaki i jabłka w ilościach określonych w załączniku Nr 1 część 1 zabezpieczających potrzeby zamawiającego do 30.09.2012 r..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.22.10.00-6, 03.21.21.00-1, 03.22.23.22-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Załącznik Nr 1 część 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kiszonki i przetwory owocowo-warzywne w ilościach określonych w załączniku Nr 1 część 2 zabezpieczających potrzeby zamawiającego do 30.09.2012 r..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.33.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Załącznik Nr 1 część 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ryby mrożone w ilościach określonych w załączniku Nr 1 część 3 zabezpieczających potrzeby zamawiającego do 30.09.2012 r..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.22.10.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Załącznik Nr 1 część 4.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Jaja kurze w ilościach określonych w załączniku Nr 1 część 4 zabezpieczających potrzeby zamawiającego do 30.09.2012 r..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.14.25.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.