Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-09-05
Przemyśl: rozbudowa Zintegrowanego Systemu Obsługi Granicy CAIFS II
Numer ogłoszenia: 296684 - 2014; data zamieszczenia: 05.09.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Izba Celna w Przemyślu , ul. Sielecka 9, 37-700 Przemyśl, woj. podkarpackie, tel. 016 6764302, faks 016 6764444.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.przemysl.ic.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: rozbudowa Zintegrowanego Systemu Obsługi Granicy CAIFS II.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie, wykonanie, dostawa i wdrożenie przez Wykonawcę rozbudowy Zintegrowanego Systemu Obsługi Granicy CAIFS II, zwanego dalej ZSOG CAIFS II lub Systemem oraz wdrożenie podsystemu SOC-P w Oddziale Celnym Drogowym w Kuźnicy. 2. W ramach niniejszego zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do: a) dostawy, instalacji i wdrożenia aplikacji użytkowych będących oprogramowaniem dedykowanym wytworzonym na potrzeby realizacji niniejszego zamówienia, b) konfiguracji elementów sprzętowych i programowych infrastruktury technicznej istniejącego Systemu koniecznych do prawidłowego funkcjonowania ZSOG CAIFS II w sposób, który nie spowoduje pogorszenia wydajności pracy Systemu, c) opracowania dokumentacji powykonawczej, w tym opisu wdrożonego oprogramowania oraz instalacji technicznych wraz z kompletnymi informacjami o parametrach i instruktażem sposobu konfiguracji, a także materiały szkoleniowe i podręczniki w zakresie dotyczącym działania Systemu. Instrukcje powinny być napisane według następującego schematu: - słownik używanych pojęć zawierający nazwę, definicję pojęcia oraz indeks wskazujący miejsce gdzie pojęcie jest szczegółowo rozwinięte w tekście, - kluczowe procedury powinny być opatrzone dodatkowo przykładami, jakie są możliwości wyboru i co się stanie w momencie wybrania konkretnej opcji. W instrukcji powinna być informacja które pola są obligatoryjne a które opcjonalne, d) aktualizacji kodów źródłowych oraz instrukcji obsługi ZSOG CAIFS II (w okresie gwarancyjnym). Wszelkie zmiany dokonane w okresie objętym gwarancją wykonawca ma uwzględnić w liście zmian dostępnej z poziomu odpowiedniego podsystemu oraz w kodach źródłowych i w instrukcjach obsługi ZSOG CAIFS II, e) przygotowania scenariuszy testów do sprawdzenia prawidłowego działania funkcjonalności z załącznika nr 2 do SIWZ. Przeprowadzenie testów prawidłowego działania systemu po zmianach wynikających z zamówienia uzależnione jest od wcześniejszego zaakceptowania scenariuszy testów przez Zamawiającego, f) szkolenia administratorów i użytkowników ZSOG CAIFS II, uwzględniającego dokonane w nim zmiany. 3. Po dokonaniu rozbudowy, wersja Systemu powinna być jednolita dla wszystkich lokalizacji. Ewentualne różnice w funkcjonowaniu Systemu w poszczególnych lokalizacjach powinny wynikać z ustawień konfiguracyjnych (włączenia/wyłączenia poszczególnych funkcjonalności) uwzględniających specyfikę tych lokalizacji. 4. Na wykonawcy przedmiotu zamówienia będzie ciążył obowiązek ochrony informacji niejawnych, do których może mieć dostęp w związku z wykonywaniem umowy zgodnie z ustawą o ochronie informacji niejawnych (Dz.U. z 2010 r. Nr 182 poz. 1228).
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.26.20.00 - Usługi rozbudowy oprogramowania 72.26.50.00 - Usługi konfiguracji oprogramowania 80.51.00.00 - Usługi szkolenia specjalistycznego .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający wymaga by Wykonawca wykazał, że posiada ważne świadectwo bezpieczeństwa przemysłowego co najmniej trzeciego stopnia potwierdzające zdolność do ochrony informacji niejawnych do klauzuli (poufne) lub wyższej
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający wymaga by Wykonawca wykazał, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem składania ofert ,a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zrealizował co najmniej jedno zamówienie o wartości nie mniejszej niż 200.000 (słownie: dwieście tysięcy złotych brutto) polegające na budowie lub rozbudowie i wdrożeniu systemu informatycznego spełniającego co najmniej nw. warunki: a) opartego na relacyjnej bazie danych o możliwym rocznym przyroście nie mniejszym niż 100 GB, b) w rozproszonej geograficznie strukturze organizacyjnej klienta (co najmniej 20 jednostek w różnych lokalizacjach na terenie kraju), c) z scentralizowaną architekturą, d) z komunikacją opartą o wymianę komunikatów w formacie XML, e) z pracą w sieci rozległej (minimum 20 punktów dostępowych), f) z wymianą komunikatów z siecią CCN/CSI.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje następujące możliwości zmiany istotnych postanowień w zawartej umowie w stosunku do treści oferty: a) zmiany miejsc dostawy, świadczenia usług , użytkowania i realizacji gwarancji; b) pojawienia się nowych, korzystnych dla Zamawiającego, rozwiązań technologicznych i logistycznych w zakresie oprogramowania informatycznego możliwych do wdrożenia lub dostarczenia zamiennie w stosunku do przewidzianych niniejszą Umową. W powyższej sytuacji, zakres realizowanej usługi pozostaje bez zmian, zaś wynagrodzenie Wykonawcy nie może zostać zwiększone.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.przemysl.ic.gov.pl/?app=przetargi
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Izba Celna w Przemyślu, ul. Sielecka 9, 37-700 Przemyśl.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.09.2014 godzina 10:30, miejsce: Sekretariat Izby Celnej w Przemyślu, ul. Sielecka 9, 37-700 Przemyśl.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z PRZEMYŚLA
- Zakup nowego samochodu dla Zarządu Dróg Miejskich w Przemyślu
- Zakup i wdrożenie klastra serwerów z współdzieloną pamięcią masową wraz z licencjami CAL oraz zakup switchy klasy Enterprise w ramach projektu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd" ...
- Remonty cząstkowe nawierzchni ulic na terenie miasta Przemyśla w 2025 r.
więcej: przetargi w Przemyślu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przeprowadzenie szkoleń i warsztatów dla kadry jednostek organizacyjnych pracujących w obszarze pieczy zastępczej oraz osób sprawujących pieczę zastępczą.
- Zakup i dostawa sprzętu IT wraz z licencjami w ramach Grantu w projekcie "Cyberbezpieczny Samorząd w Gminie Wydminy"
- Modernizacja baz własnych Głównej Biblioteki Lekarskiej im. Stanisława Konopki w Warszawie
- Świadczenie usług rozwoju wdrożonego u Zamawiającego Zintegrowanego Systemu Informatycznego wspomagającego zarządzanie finansami miasta (ZSI-FK) w Gminie Miasto Szczecin
- Kursy stacjonarne dla grup uczniów i dla grupy nauczycieli - 9 części zamówienia.
- Modernizacja baz własnych Głównej Biblioteki Lekarskiej im. Stanisława Konopki w Warszawie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.