eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BiałystokWykonanie remontu lokali mieszkalnych przed zasiedleniem w budynkach Zarządu Mienia Komunalnego w Białymstoku, tj.- przy ul. Rzymowskiego 40 m 72 - zadanie nr 1; - przy ul. Krakowskiej 1 m 14 - zadanie nr 2; - przy ul. Nowy Świat 7A m 13 - zadanie nr 3 - nr sprawyTR/TZ/3412/62/10..

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-10-21

Białystok: Wykonanie remontu lokali mieszkalnych przed zasiedleniem w budynkach Zarządu Mienia Komunalnego w Białymstoku, tj.: - przy ul. Rzymowskiego 40 m 72 - zadanie nr 1; - przy ul. Krakowskiej 1 m 14 - zadanie nr 2; - przy ul. Nowy Świat 7A m 13 - zadanie nr 3 - nr sprawy: TR/TZ/3412/62/10..
Numer ogłoszenia: 296839 - 2010; data zamieszczenia: 21.10.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 259553 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Mienia Komunalnego, ul. gen. J. Bema 89/1, 15-370 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 7479457, faks 085 7479483.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie remontu lokali mieszkalnych przed zasiedleniem w budynkach Zarządu Mienia Komunalnego w Białymstoku, tj.: - przy ul. Rzymowskiego 40 m 72 - zadanie nr 1; - przy ul. Krakowskiej 1 m 14 - zadanie nr 2; - przy ul. Nowy Świat 7A m 13 - zadanie nr 3 - nr sprawy: TR/TZ/3412/62/10...

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie remontu lokali mieszkalnych przed zasiedleniem w budynkach Zarządu Mienia Komunalnego w Białymstoku przy ul. Rzymowskiego 40 m 72, Krakowskiej 1 m 14, Nowy Świat 7A m 13 - zgodnie z dokumentacją projektową i specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został podany w załączniku nr 1 do SIWZ Opis przedmiotu zamówienia. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych, sanitarnych i elektrycznych. 3. Przedmiot zamówienia został podzielony na trzy zadania (części zamówienia). Zamawiający dopuszcza złożenie oferty częściowej na jedno, kilka wybranych lub całość przedmiotu zamówienia obejmujący zadania od nr 1 do nr 3. 4. Wymaga się udzielenia gwarancji na: 1) zadanie nr 1: minimum 5 letniej gwarancji na wymianę stolarki okiennej i drzwiowej oraz minimum 12 miesięcznej gwarancji na pozostałe roboty wraz z materiałami, 2) zadanie nr 2: minimum 12 miesięcznej gwarancji na roboty wraz z materiałami, 3) zadanie nr 3: minimum 12 miesięcznej gwarancji na roboty wraz z materiałami. 5. Podane w dokumentacji projektowej nazwy lub typy materiałów i produktów mają na celu wskazanie parametrów jakościowych. W przypadku materiałów i produktów określonych w dokumentacji projektowej nazwą producenta, Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów równoważnych zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego zobowiązany jest do wypełnienia wymogu wynikającego z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków 45.33.20.00 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne 45.33.30.00 - Roboty instalacyjne gazowe 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych 45.11.12.20 - Roboty w zakresie usuwania gruzu 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.42.11.30 - Instalowanie drzwi i okien 45.43.21.00 - Kładzenie i wykładanie podłóg 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.44.21.90 - Usuwanie warstwy malarskiej .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Wykonanie remontu lokalu mieszkalnego przed zasiedleniem w budynku Zarządu Mienia Komunalnego przy ul. Rzymowskiego 40 m 72 w Białymstoku.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.10.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ALFA COMPLEX mgr inż. Karol Łapiński, ul.Sosnowa 1, 18-100 Łapy, kraj/woj. podlaskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 21155,02 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 16367,40

  • Oferta z najniższą ceną: 16367,40 / Oferta z najwyższą ceną: 23186,61

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Wykonanie remontu lokalu mieszkalnego przed zasiedleniem w budynku Zarządu Mienia Komunalnego przy ul. Krakowskiej 1 m 14 w Białymstoku.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.10.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Firma Handlowo Usługowa Wojciech Szulc, ul.Główna 23A, 18-100 Łapy, kraj/woj. podlaskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 17181,46 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 11952,33

  • Oferta z najniższą ceną: 11952,33 / Oferta z najwyższą ceną: 19231,25

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Wykonanie remontu lokalu mieszkalnego przed zasiedleniem w budynku Zarządu Mienia Komunalnego przy ul. Nowy Świat 7A m 13 w Białymstoku.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.10.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Usługi Remontowo-Budowlane Marek Wiklański, ul. Zielonogórska 5/12, 15-674 Białystok, kraj/woj. podlaskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 15848,83 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 16908,12

  • Oferta z najniższą ceną: 16908,12 / Oferta z najwyższą ceną: 20329,32

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.