eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Białystok › AD/PN - 27/08 dostawa, instalacja i uruchomienie 2 przenośnych separatorów osoczowych oraz 500 sztuk zestawów jednorazowego użytku do pobierania osocza.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-11-03

Białystok: AD/PN - 27/08 dostawa, instalacja i uruchomienie 2 przenośnych separatorów osoczowych oraz 500 sztuk zestawów jednorazowego użytku do pobierania osocza.
Numer ogłoszenia: 296919 - 2008; data zamieszczenia: 03.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Białymstoku , ul. M. Skłodowskiej-Curie 23, 15-950 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 74 47 002, faks 085 7447133.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rckik.bialystok.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: AD/PN - 27/08 dostawa, instalacja i uruchomienie 2 przenośnych separatorów osoczowych oraz 500 sztuk zestawów jednorazowego użytku do pobierania osocza..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa, instalacja i uruchomienie 2 przenośnych separatorów osoczowych oraz 500 sztuk zestawów jednorazowego użytku do pobierania osocza..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.20 - Zestawy medyczne 33.14.16.30 - Filtry osocza krwi .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 13.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1.Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium. Zamawiający określa wadium w wysokości 4.500,00 zł. 2.Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert określonym w dziale XI SIWZ. 3.Wadium może być wnoszone w następujących formach: a)w pieniądzu - przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Kredyt Bank S.A. II O/ Białystok 36 1500 1344 1213 4004 0133 0000, b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym, c)gwarancjach bankowych, d)gwarancjach ubezpieczeniowych, e)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). 4. Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu - przelewem, Wykonawca dołącza do oferty kserokopię wpłaty wadium z potwierdzeniem dokonanego przelewu. Na poleceniu przelewu należy wpisać: Wadium - przetarg nr AD/PN-27/08 na dostawę 2 przenośnych separatorów osoczowych wraz z zestawami. W pozostałych przypadkach wymagane jest dołączenie oryginału dokumentu wystawionego na rzecz Zamawiającego. Dokumenty, o których mowa w punkcie 3 (poza formą pieniężną) muszą zachowywać ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą. 5. W przypadku wnoszenia wadium przelewem na rachunek bankowy, o jego wniesieniu w terminie, decydować będzie data wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego wskazany w pkt 3 a. 6. Gwarancje i poręczenia należy wystawiać na : Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Białymstoku, ul. M. Skłodowskiej - Curie 23, 15-950 Białystok i zdeponować w kasie Zamawiającego, w pok. 40, zaś kopię potwierdzoną przez Wykonawcę należy dołączyć do oferty. 7.W przypadku przesyłania poręczenia lub gwarancji pocztą, oryginał gwarancji lub poręczenia należy przesłać na adres Zamawiającego podany w dziale I SIWZ, kopię zaś z klauzulą za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty. 8. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: I. Wymagania ustawowe: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych: a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 2.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, 3.załączą oświadczenie, że separatory i zestawy posiadają oznakowanie CE, 4.załączą certyfikat zgodności CE dla separatorów, 5.załączą deklarację zgodności WE dla separatorów i zestawów, 6.załączą dokumenty dopuszczające zestawy i separatory do obrotu zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych (Dz. U. Nr 93 z 2004 r., poz. 896), 7.zabezpieczą ofertę poprzez wniesienie wadium w kwocie i terminie określonym w rozdziale VIII SIWZ. II. Wymagania Zamawiającego: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.zaoferują fabrycznie nowe separatory i zestawy wyczerpujące przedmiot zamówienia i zgodne z opisem i wymaganiami przedstawionymi w SIWZ oraz załączniku A do SIWZ, 2.zaoferują co najmniej 24 miesięczny okres gwarancji licząc od daty dostawy, oraz co najmniej 10 - letni serwis pogwarancyjny w przypadku separatorów, 3.zaoferują serwis gwarancyjny i pogwarancyjny w okresie nie dłuższym niż 48 godzin, tj. 2 dni robocze licząc od momentu zgłoszenia awarii, z maksymalnym czasem naprawy nie przekraczającym 14 dni, 4.zaoferują możliwość nieodpłatnej walidacji w okresie gwarancyjnym, pierwsza po 12 miesiącach od daty dostawy, druga po 24 miesiącach od daty dostawy, 5.zaoferują co najmniej 24 miesięczny termin ważności zestawów - licząc od dnia dostawy, 6.zaakceptują 30-dniowy termin płatności, licząc od momentu otrzymania towaru i faktury, 7.zadeklarują stałość cen w okresie trwania umowy, 8.zadeklarują wymagane terminy dostaw wraz z montażem i uruchomieniem separatorów oraz przeszkoleniem personelu Zamawiającego, 9.załączą certyfikat serii - w momencie dostawy zestawów, 10.załączą instrukcję obsługi separatorów w języku polskim - w momencie dostawy. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana według formuły: spełnia - nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia wymagania ustawowe udziału w postępowaniu, do oferty dołącza: 1.oświadczenie zgodne z postanowieniami art. 22 ust. 1 i art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - zał. nr 2 do SIWZ, lub pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 2.aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3.aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające nie zaleganie z opłacaniem podatków i opłat, lub zaświadczenie o uzyskaniu przewidzianym prawem zwolnieniu, odroczeniu lub rozłożeniu na raty zaległych płatności, lub wstrzymania w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 4.aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające nie zaleganie z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie o uzyskaniu przewidzianym prawem zwolnieniu, odroczeniu lub rozłożeniu na raty zaległych płatności, lub wstrzymania w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 5.oświadczenie, że oferowane separatory i zestawy posiadają oznakowanie CE, 6.certyfikat zgodności CE dla separatorów, 7.deklarację zgodności WE dla separatorów i zestawów, 8.dokumenty dopuszczające zestawy i separatory do obrotu zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych ( Dz. U. Nr 93 2004 r., poz. 896), jeśli nie dotyczy dołączyć odpowiedni dokument, 9.potwierdzenie wniesienia wadium. II. W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia wymagania Zamawiającego udziału w postępowaniu, do oferty dołącza: 1.oświadczenie, że oferowane, fabrycznie nowe, separatory i zestawy wyczerpują przedmiot zamówienia i są zgodne z opisem i wymaganiami przedstawionymi w SIWZ oraz załączniku A do SIWZ, 2.oświadczenie o udzieleniu co najmniej 24 miesięcznej gwarancji i co najmniej 10 - letnim serwisie pogwarancyjnym w przypadku separatorów, 3.oświadczenie o czasie naprawy, 4.oświadczenie o nieodpłatnej walidacji w okresie gwarancyjnym, pierwsza po 12 miesiącach od daty dostawy, druga po 24 miesiącach od daty dostawy, 5.oświadczenie o co najmniej 24 miesięcznym terminie ważności w przypadku zestawów, 6.oświadczenie o akceptacji 30 - dniowego terminu płatności, 7.oświadczenie o stałości cen w okresie trwania umowy, 8.oświadczenie o dotrzymaniu wymaganych terminów dostaw wraz z montażem i uruchomieniem separatorów oraz przeszkoleniem personelu Zamawiającego, 9.zobowiązanie do dostarczenia instrukcji obsługi separatora w języku polskim w momencie dostawy, 10.zobowiązanie do dostarczenia certyfikatu serii zestawów przy każdej ich dostawie..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rckik.bialystok.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Białymstoku ul. M. Skłodowskiej - Curie 23, 15-950 Białystok, pok. 201 (II piętro).

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.11.2008 godzina 13:00, miejsce: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Białymstoku ul. M. Skłodowskiej - Curie 23, 15-950 Białystok, pok. 201 (II piętro).

IV.3.5) Termin związania ofertą: do 12.12.2008.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.