Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-08-10
Tomaszów Mazowiecki: WYKONANIE USŁUGI BIEŻNIKOWANIA ( OPON ZAMAWIAJACEGO)
DOSTAWĘ NOWEGO I BIEŻNIKOWANEGO OGUMIENIA DO AUTOBUSÓW ORAZ ODBIÓR ODPADÓW GUMOWYCH ( OPON )
Numer ogłoszenia: 297002 - 2012; data zamieszczenia: 10.08.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zakład Komunikacyjny , ul. Warszawska 109/111, 97-200 Tomaszów Mazowiecki, woj. łódzkie, tel. 044 7237342, 7237571.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Zakład Budżetowy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYKONANIE USŁUGI BIEŻNIKOWANIA ( OPON ZAMAWIAJACEGO) DOSTAWĘ NOWEGO I BIEŻNIKOWANEGO OGUMIENIA DO AUTOBUSÓW ORAZ ODBIÓR ODPADÓW GUMOWYCH ( OPON ).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 3. Opis przedmiotu zamówienia. Rodzaj zamówienia - dostawa, usługa; wspólny słownik zamówień (CPV): Nr CPV: 34352200-1, 50116500-6, 34913200-1, 34913200-2 3.1. Przedmiotem zamówienia jest: 3.1.1 Dostawa na koszt Wykonawcy nowego i bieżnikowanego ogumienia do autobusów miejskich do siedziby Miejskiego Zakładu Komunikacyjnego w Tomaszowie Maz. ul. Warszawska 109/111 w przewidywanych wstępnie ilościach zgodnych z załącznikiem Nr 6A do specyfikacji; 3.1.2 Wykonanie usługi bieżnikowania w technologii na zimno na bazie zużytych opon otrzymanych od Zamawiającego w przewidywanych wstępnie ilościach zgodnych z załącznikiem Nr 6A do specyfikacji, koszt odbioru opon do bieżnikowania i dostawy po wykonanej usłudze pokryje Wykonawca. 3.1.3 Podana ilość przedmiotu zamówienia jest ilością przybliżoną i szacunkową i ma służyć do prawidłowego opracowania oferty. 3.1.4 W związku z uniknięciem konieczności wymiany wszystkich opon na osi w pojazdach Zamawiającego oferowane opony muszą spełniać parametry jakościowe i techniczne co najmniej takie same jak dotychczas używane. Rzeźba bieżnika oferowanych opon musi być zgodna z podanymi typami - wzory z Załącznika nr 7; 3.1.5 Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji: na nowe opony nie mniej niż 24 miesiące, na bieżnikowane opony nie mniej niż 12 miesięcy licząc od dnia dostawy opon do siedziby Zamawiającego; 3.1.6 Zamówienie obejmuje również wykonanie nieodpłatnie usługi polegającej na dokonaniu odbioru i przekazania do dalszej utylizacji jednostkom posiadającym stosowne zezwolenie opon zużytych pochodzących od Zamawiającego w ilościach proporcjonalnych do ilości dostarczonych opon zgodnie z ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. - Prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2001 r., Nr 62, poz. 627 z poźn. zm.) i ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (Dz. U. z 2001 r., Nr 62, poz. 628 z poźn. zm.); 3.1.7 Realizacja przedmiotu zamówienia odbywać się będzie doraźnie wg faktycznych potrzeb Zamawiającego. 3.2. Wymagania techniczne i dodatkowe 3.2.1 Oferowane przez Wykonawców ogumienie musi spełniać wymagania określone w załączniku nr 6A do SIWZ, wzór bieżnika niezmienny w całym okresie eksploatacji. 3.2.2 Nowe opony muszą spełniać oraz posiadać homologację wg Regulaminu Nr 54 EKG ONZ; oraz spełniać wymagania zgodnie z obowiązującymi przepisami prawnymi. 3.2.3 Opony bieżnikowane muszą posiadać homologację potwierdzającą zgodność opon bieżnikowanych z Regulaminem Nr 109 EKG ONZ oraz spełniać wymagania zgodnie z obowiązującymi przepisami prawnymi..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.35.22.00-1, 50.11.65.00-6, 34.91.32.00-1, 34.91.32.00-2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna ten warunek za spełniony jeżeli Wykonawcy wykażą w tym zakresie, iż: a)- są uprawnieni do wykonywania obrocie prawnym działalności w zakresie odzysku i unieszkodliwienia odpadów gumowych, i transportu tych odpadów, lub b)- powierzy wykonanie czynności odzysku, unieszkodliwienia i transportu tych odpadów podmiotowi uprawnionemu.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna ten warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże w tym zakresie, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej trzy dostawy opon i bieżnikowania opon z podaniem wartości dostawy opon nowych, wartości bieżnikowania opon i ogólnej wartości dostawy , dat wykonania i odbiorców, wg zał. Nr 2 do SIWZ. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że zamówienie (przedmiot umowy) zostało wykonane należycie. W przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku wykonawców, co najmniej jeden z wykonawców musi spełniać warunek i załączyć wykaz żądanych usług. Sposób oceny: W przypadku, gdy Wykonawca będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków, przedkłada pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca posiada: a) ubezpieczenie od OC w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie niższą niż kwota oferty brutto złożonej przez Wykonawcę na wykonanie przedmiotu zamówienia. Zamawiający stwierdzi na podstawie dołączonej aktualnej polisy.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.tomaszow-maz.eu w zakładce bip (Zamówienia Jednostek Organizacyjnych podległych Urzędowi Miasta
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Zakład Komunikacyjny w Tomaszowie Maz., ul. Warszawska 109/111,
97-200 Tomaszów Maz..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.08.2012 godzina 10:00, miejsce: Miejski Zakład Komunikacyjny w Tomaszowie Maz., ul. Warszawska 109/111, 97-200 Tomaszów Maz. sekretariat pokój nr 22.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z TOMASZOWA MAZOWIECKIEGO
- Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności w Tomaszowie Mazowieckim
- Malowanie i wymiana wykładzin w wybranych pokojach biurowych w budynkach Oddziału ZUS w Tomaszowie Mazowieckim oraz t.j.o.
- Zakup sprzętu komputerowego i oprogramowania biurowego
- Dostawa sprzętu i wyposażenia do pracowni dla uczniów i uczennic w ramach realizacji projektu "Energia kwalifikacji" - z podziałem na V części
- Usługi w zakresie gospodarki przestrzennej - sporządzanie decyzji o warunkach zabudowy, decyzji o ustalenie lokalizacji celu publicznego oraz zmian decyzji w roku 2025
- Wykonanie dokumentacji projektowej zamiennej dla inwestycji pn "Modernizacja budynku I/ZUS Bełchatów" wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.