Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-08-28
Racibórz: Modernizacja transgranicznej drogi na odcinku Tworków - Dehylov
Numer ogłoszenia: 297232 - 2009; data zamieszczenia: 28.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Raciborski , ul. Klasztorna 6, 47-400 Racibórz, woj. śląskie, tel. 032 4154408, faks 032 4154408 w. 343.
- Adres strony internetowej zamawiającego: WWW.POWIATRACIBORSKI.PL
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja transgranicznej drogi na odcinku Tworków - Dehylov.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest modernizacja odcinka drogi powiatowej nr DP 3507S od skrzyżowania z DP 3511S na Wydalu do granicy państwa z Republiką Czeską. Długość odcinka wynosi 922,5 mb.W zakresie zadania zostaną wykonane m.in.: -roboty polegające na rozbiórce istniejącej nawierzchni bitumicznej (frezowanie) oraz oczyszczenie, skropienie emulsją asfaltową podłoża, -warstwa wyrównawcza z asfaltobetonu o grubości 4 cm, -warstwa ścieralna z asfaltobetonu o grubości 4 cm, -utwardzenie pobocza destruktem asfaltowym, grubość warstwy 10 cm, -odtworzenie, czyszczenie rowów, ścinka pobocza z odwozem urobku.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40 - Roboty drogowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.10.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości 6.000,00 zł (słownie: sześć tysięcy złotych)III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, w tym: a)wykonali w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 2 (dwie) roboty budowlane na drogach o wartości każdej z tych robót równej lub przekraczającej 300.000,00 zł netto (słownie: trzysta tysięcy złotych), obejmujące w swoim zakresie realizację nawierzchni drogowych, b)dysponują lub będą dysponować następującymi narzędziami i urządzeniami: -wytwórnią mas bitumicznych z elektronicznym dozowaniem materiałów o wydajności minimum 100t/h w ilości minimum 1 szt., -układarką mas bitumicznych z elektronicznym sterowaniem w ilości minimum 1 szt., -walcem stalowym wibracyjnym min. 10 t w ilości minimum 1 szt., -walcem ogumionym w ilości minimum 1 szt., -frezarką do nawierzchni w ilości minimum 1 szt., -samojezdną skrapiarką do bitumu w ilości minimum 1 szt., c)dysponują lub będą dysponować co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej (lub w innej specjalności i zakresie umożliwiającym pełnienie funkcji kierownika budowy podczas realizacji przedmiotu zamówienia) oraz posiadającą minimum 10-letnie doświadczenie w wykonywaniu robót budowlanych drogowych, która obejmie funkcję kierownika budowy, 3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, w tym: a)posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę minimum 300.000,00 zł (słownie: trzysta tysięcy złotych), 4.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana na podstawie żądanych oświadczeń i dokumentów, wg formuły spełnia - nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu, tj.: a)oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, b)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c)aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, d)aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, e)aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, f)wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania - oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (wymagany jest wykaz robót zawierający wykonane co najmniej 2 roboty budowlane na drogach o wartości każdej z tych robót równej lub przekraczającej 300.000,00 zł netto, obejmujące w swoim zakresie realizację nawierzchni drogowych), g)wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca, h)pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie, o którym mowa w powyższym pkt g) wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował, i)wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych oraz doświadczenia, (wykaz powinien wskazywać co najmniej jedną osobę posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej (lub w innej specjalności i zakresie umożliwiającym pełnienie funkcji kierownika budowy podczas realizacji przedmiotu zamówienia) oraz posiadającą minimum 10-letnie doświadczenie w wykonywaniu robót budowlanych drogowych, która obejmie funkcję kierownika budowy), j)pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w powyższym pkt i) wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, k)kopie uprawnień budowlanych oraz ważnego zaświadczenia potwierdzającego przynależność do oddziału właściwej izby samorządu zawodowego osoby (osób), o której mowa powyżej, l)polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności (na kwotę min. 300.000,00 zł).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiatraciborski.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Raciborzu , ul. Klasztorna 6 (pokój nr 28), a od dnia 14.09.2009r. pod adresem: Starostwo Powiatowe w Raciborzu, Plac Okrzei 4a-pokój nr 5 (Referat Zamówień Publicznych).
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.09.2009 godzina 09:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Raciborzu, Plac Okrzei 4, Biuro Obsługi Klienta (parter).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie jest realizowane w ramach Programu Operacyjnego Współpracy Zagranicznej 2007-2013 Republika Czeska - Rzeczpospolita Polska.
INNE PRZETARGI Z RACIBORZA
- "Remont instalacji kanalizacji sanitarnej oraz deszczowej na terenie jednostki w Zakładzie Karnym w Raciborzu"
- Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych.
- BUDOWA BOISKA WIELOFUNKCYJNEGO WRAZ Z ZADASZENIEM O STAŁEJ KONSTRUKCJI PRZY ZESPOLE SZKOLNO-PRZEDSZKOLNYM NR 4 W RACIBORZU
- Sukcesywna dostawa artykułów zbożowych, skrobiowych, przemiału ziarna oraz makaronu na potrzeby Zakładu Karnego w Raciborzu z podziałem na 3 części
- Remont obiektów na terenie Komendy ŚlOSG
- Remont pokrycia dachu warsztatów szkolnych Zakładu Poprawczego i Schroniska dla Nieletnich w Raciborzu
więcej: przetargi w Raciborzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi gminnej na odcinku Szymany - Górowo - Bartki
- Przebudowa drogi powiatowej nr 2103 L (ul. Krępiecka) w miejscowości Świdnik i Krępiec na odcinku od km 0+438,59 do km 1+433,19
- Odbudowa ulicy Dworcowej w Kłodzku.
- Modernizacja nawierzchni jezdni drogi powiatowej ul. Gen. Jana Sadowskiego - Etap II
- Modernizacja nawierzchni jezdni drogi powiatowej ul. Oświęcimskiej- Etap II
- Przebudowa drogi gminnej Nr 221107W w miejscowości Dłużew
więcej: Roboty drogowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.