Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-08-10
Łódź: Przedmiotem niniejszego postępowania jest promocja miasta Łodzi poprzez wykonanie
i instalację reklam miasta oraz ich ekspozycję na nośnikach wielkoformatowych udostępnionych przez Port Lotniczy Łódź im. Władysława Reymonta na terenie Terminala 3 .
Numer ogłoszenia: 297268 - 2012; data zamieszczenia: 10.08.2012
OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY - Usługi
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Łódź, Oddział ds. Usług w Wydziale Zamówień Publicznych w Departamencie Obsługi i Administracji Urzędu Miasta Łodzi, ul. ks. I.J. Skorupki 21, 90-532 Łódź, woj. łódzkie, tel. 42 638 48 88, faks 42 638 48 77 , strona internetowa www.uml.lodz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem niniejszego postępowania jest promocja miasta Łodzi poprzez wykonanie i instalację reklam miasta oraz ich ekspozycję na nośnikach wielkoformatowych udostępnionych przez Port Lotniczy Łódź im. Władysława Reymonta na terenie Terminala 3 ..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego postępowania jest promocja miasta Łodzi poprzez wykonanie i instalację reklam miasta oraz ich ekspozycję na nośnikach wielkoformatowych udostępnionych przez Port Lotniczy Łódź im. Władysława Reymonta na terenie Terminala 3 . 1. W celu wykonania przedmiotu umowy Wykonawca zobowiązuje się do ekspozycji i emisji treści promujących miasto przez okres 12 miesięcy na enumeratywnie wymienionych wielkoformatowych nośnikach reklamowych: a. Hala przylotów (odbiór bagaży): Kaseton reklamowy typu backlight wymiary 4m x 2 m - 2 sztuki b. Strefa bramek przylotowych (Schengen): tablica reklamowa 2 m x 2 m c. Strefa bramek przylotowych (Non - Schengen): tablica reklamowa 2 m x 2 m d. Oklejenie fasady przylotowej logo Miasta Łodzi (widoczne z daleka dla pasażerów przylatujących do Łodzi, strefa Schengen) o wymiarach 1,5 m x 1,5 m e. Hala przylotów - ekspozytor reklamowy podświetlany (B1 mobilny) f. Strefa bramek wylotowych ( Schengen): tablica reklamowa 1,5 m x 2,5m g. Strefa bramek wylotowych (Non - Schengen): tablica reklamowa 2m x 2m h. Oklejenie fasady w części wylotowej logo Miasta Łodzi (Schengen) o wymiarach 1,5 m x 1,5 m i. Tablica reklamowa przed kontrolą bezpieczeństwa (zachęcająca wylatujących do ponownej wizyty) 2 m x 1,5 m - 2 sztuki j. Emisja materiałów promocyjnych na monitorach LCD w strefie ogólnodostępnej, strefie przylotów i wylotów. Miejsce wykonania: Port Lotniczy Łódź im Władysława Reymonta, Terminal 3 ..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.22.00 - Usługi w zakresie promocji .
II.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy.
SEKCJA III: PROCEDURA
Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie z wolnej ręki
1. Podstawa prawna
Postępowanie wszczęte zostało na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. a ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienie wyboru trybu
Zgodnie z art. 66 i art. 67. ust. 1 pkt. 1, lit. a Ustawy z dnia 29. 01. 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych, Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, po negocjacjach tylko z jednym wykonawcą, jeżeli usługa może być świadczona tylko przez jednego wykonawcę z przyczyn technicznych o obiektywnym charakterze. Celem ekspozycji materiałów promujących Miasto na nośnikach udostępnionych w Porcie Lotniczym im. Wł. Reymonta w Terminalu 3 jest pokazanie Łodzi, jako miasta kreatywnego, w którym dynamicznie rozwijają się firmy i inicjatywy z sektora kreatywnego. Miasto daje możliwość wszechstronnego rozwoju osób zdolnych, kreatywnych i przedsiębiorczych zaczynając od edukacji i wsparcia początkującej przedsiębiorczości poprzez tworzenie miejsc rozwoju nowych technologii i organizacji dużych wydarzeń branżowych - ściągając do Łodzi specjalistów z zakresu filmu, muzyki, mody, sztuki, designu etc. Grupą docelową, do której skierowany jest przekaz są osoby z kraju i z zagranicy przybywające do Łodzi na kilka dni w celach biznesowych, na konferencje, wydarzenia sportowe, a także dla turystów indywidualnych odwiedzających Łódź. Z takim komunikatem chcemy dotrzeć do klientów Portu Lotniczego Łódź w newralgicznym momencie ich pobytu: czyli w chwili przylotu - pierwszy kontakt z miastem oraz w chwili odlotu - ostatni kontakt z miastem. Z uwagi na specyfikę świadczonych usług Port Lotniczy Łódź jest jedynym miejscem do przeprowadzenia tego typu działań promocyjnych pozwalającym na osiągnięcie zamierzonego efektu promocyjnego poprzez bezpośrednie dotarcie z przekazem do osób odwiedzających miasto, którzy podróżują drogą lotniczą. Planowane działania promocyjne jak i miejsce ich realizacji doskonale wpisują się w przyjętą przez Miasto Strategię promocji i komunikacji marketingowej Marki Łódź na lata 2010-2016. Lotnisko im. Wł. Reymonta jest międzynarodowym portem lotniczym, który zgodnie ze statystykami ruchu pasażerskiego prezentowanymi na stronie lotniska, w maju 2012 obsłużył w ruchu regularnym 42 557 pasażerów co stanowi wzrost o 45% w porównaniu do analogicznego miesiąca ubiegłego roku. Biorąc pod uwagę ruch całkowity w odniesieniu do maja 2011 roku odnotowano wzrost na poziomie 41%, dodatkowo należy również uwzględnić ruch czarterowy. Obecnie z Łodzi realizowane są loty regularne na trasach Łódź - Brema, Bristol, Dortmund, Dublin, East Midlands, Edynburg , Gdańska, Liverpool, Londyn, Mediolan, Oslo, od października będą uruchomione kolejne kierunki: Barcelona, Frankfurt, Kopenhaga, Paryż, Rzym, Warszawa. W związku z zamknięciem dworca kolejowego Łódź Fabryczna można domniemywać, że lotnisko na okres prowadzonych prac budowlanych przejmie część pasażerów, dla których proponowane połączenia lotnicze mogą być korzystną alternatywą komunikacyjną. Port Lotniczy Łódź jest doskonałym miejscem na zamieszczenie reklam wielkoformatowych, które dotrą do szerokiego grona odbiorców. Zamieszczenie reklamy w porcie lotniczym jest doskonalą formą promocji miasta Łodzi ze względu na dużą liczbę turystów, którzy codziennie przemieszczają się przez hale odlotów i przylotów portu lotniczego. Pragniemy ich zachęcić do ponownego odwiedzenia naszego miasta zarówno w celach turystycznych jak i biznesowych. W szerszej perspektywie ma to skutkować wzrostem gospodarczym miasta+ a co za tym idzie sprzyjać wzrostowi zamożności łodzian. Wzmożenie ruchu turystycznego będzie związane z rozwojem branży stricte turystycznej i okołoturystycznej, jak również stworzy możliwość przyciągnięcia potencjalnych inwestorów. Natomiast zlecenie Wykonawcy umowy, którym jest Port Lotniczy Łódź im. Władysława Reymonta wykonania reklam i ich instalacja na udostępnionych nośnikach, wynika z oświadczenia, które zawarł w swojej ofercie skierowanej do UMŁ, że nie ma możliwości zlecenia wykonania nośników reklamowych dowolnej firmie zewnętrznej ze względu na ograniczenia wynikające z gwarancji na wykonanie budynku. Ponadto Portowi Lotniczemu Łódź im. Wł. Reymonta Sp. z o.o. przysługują pełne i wyłączne prawa do nieruchomości przy ul. Gen. S. Maczka 35 w Łodzi, na której usytuowany jest Terminal 3 Portu Lotniczego Łódź im. Wł. Reymonta, inny podmiot nie jest uprawniony do dysponowania nośnikami reklamowymi na terenie Terminala 3, które będą służyły do realizacji zamówienia. Zgodnie z art. 44 ustawy o finansach publicznych wydatek będzie dokonany w sposób celowy, oszczędny, z zachowaniem zasad uzyskania najlepszych efektów z danych nakładów oraz optymalnego doboru metody i środków służących osiągnięciu założonych celów. Okoliczności powyższe wypełniają znamiona przesłanki określonej w art. 67 ust. 1 pkt 1 lit a ustawy Prawo Zamówienia z wolnej ręki.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA
Port Lotniczy Łódź im. Władysława Reymonta Sp. z o.o., ul. Gen. S. Maczka 35, 94-328 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Przebudowa pom. zaplecza sanitarn. przy sali gimnast. w ZSiPOWŁ przy ul. Ułańskiej 2 w Łowiczu-zad. pn.: "ZAPLECZE SPORTOWE PRZY UL. UŁAŃSKIEJ 2 W ŁOWICZU" w ramach budżetu obywatelskiego na 2025 rok
- 36/ZP/2025 Dostawa artykułów biurowych, przyborów do pisania i galanterii biurowej oraz ekologicznych artykułów biurowych, przyborów do pisania, papieru i kopert dla Uniwersytetu Łódzkiego.
- 32/ZP/2025 " Dostawa aparatury naukowo- pomiarowej"
- EZ.28.90.2025 Usługa 36 mies.pogwar.obsługi serwis.tomografu komput. Aquilion RXL TSX-101A/UC o nr ser. UCB12Z2055 wraz ze st.rob.Z600 Vitrea o nr ser. CZC2351H5K dla WWCOiT im. M. Kopernika w Łodzi
- Wykonanie ekspertyzy technicznej z opracowaniem dokumentacji techniczno-budowlanej zawierającej jednoznaczny sposób usunięcia stwierdzonych nieprawidłowości obiektu Przystanek Przesiadkowy Centrum
- Dostawa środków czystości
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa usługa promocji projektu naukowego: Promocja wyników badań i raportów naukowych, stworzenie dedykowanej strony internetowej, stworzenie spotu wideo wraz z kampanią społeczną (...)
- Wykonanie kampanii promocyjno-informacyjnej w prasie oraz w Internecie o zasięgu ogólnokrajowym
- Promocja Gminy Miasta Gdynia oraz Gdyńskiego Centrum Sportu jednostki budżetowej podczas turnieju piłki nożnej
- REALIZACJA USŁUGI PROMOCYJNEJ POWIATU WŁOCŁAWSKIEGO POPRZEZ SPORT
- Produkcja filmów na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Śląskiego w podziale na części
- DZP.261.21.2025 - świadczenie kompleksowych usług informacyjnych i promocyjnych w mediach społecznościowych dla FRSE
więcej: Usługi w zakresie promocji »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.