To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-09-17
Łódź: Promocja Miasta poprzez reklamę na nośnikach zainstalowanych na terenie Portu Lotniczego Łódź im. Władysława Reymonta
w Terminalu 3.
Numer ogłoszenia: 350948 - 2012; data zamieszczenia: 17.09.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 297268 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Łódź, Oddział ds. Usług w Wydziale Zamówień Publicznych w Departamencie Obsługi i Administracji Urzędu Miasta Łodzi, ul. ks. I.J. Skorupki 21, 90-532 Łódź, woj. łódzkie, tel. 42 638 48 88, faks 42 638 48 77.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Promocja Miasta poprzez reklamę na nośnikach zainstalowanych na terenie Portu Lotniczego Łódź im. Władysława Reymonta w Terminalu 3..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest promocja Miasta poprzez reklamę na nośnikach zainstalowanych na terenie Portu Lotniczego Łódź im. Władysława Reymonta w Terminalu 3..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.22.00 - Usługi w zakresie promocji .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.09.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"PORT LOTNICZY ŁÓDŹ IM. WŁADYSŁAWA REYMONTA" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
"PORT LOTNICZY ŁÓDŹ IM. WŁADYSŁAWA REYMONTA" SP. Z O.O.
- Port Lotniczy Łódź im. Władysława Reymonta Sp. z o.o., ul. Gen. S. Maczka 35, 94-328 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 162601,63 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 200000,00
Oferta z najniższą ceną: 200000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 200000,00
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. a ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Uzasadnienie wyboru trybu: Zgodnie z art. 66 i art. 67. ust. 1 pkt. 1, lit. a Ustawy z dnia 29. 01. 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych, Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, po negocjacjach tylko z jednym wykonawcą, jeżeli usługa może być świadczona tylko przez jednego wykonawcę z przyczyn technicznych o obiektywnym charakterze. Celem ekspozycji materiałów promujących Miasto na nośnikach udostępnionych w Porcie Lotniczym im. Wł. Reymonta w Terminalu 3 jest pokazanie Łodzi, jako miasta kreatywnego, w którym dynamicznie rozwijają się firmy i inicjatywy z sektora kreatywnego. Miasto daje możliwość wszechstronnego rozwoju osób zdolnych, kreatywnych i przedsiębiorczych zaczynając od edukacji i wsparcia początkującej przedsiębiorczości poprzez tworzenie miejsc rozwoju nowych technologii i organizacji dużych wydarzeń branżowych - ściągając do Łodzi specjalistów z zakresu filmu, muzyki, mody, sztuki, designu etc. Grupą docelową, do której skierowany jest przekaz są osoby z kraju i z zagranicy przybywające do Łodzi na kilka dni w celach biznesowych, na konferencje, wydarzenia sportowe, a także dla turystów indywidualnych odwiedzających Łódź. Z takim komunikatem chcemy dotrzeć do klientów Portu Lotniczego Łódź w newralgicznym momencie ich pobytu: czyli w chwili przylotu - pierwszy kontakt z miastem oraz w chwili odlotu - ostatni kontakt z miastem. Z uwagi na specyfikę świadczonych usług Port Lotniczy Łódź jest jedynym miejscem do przeprowadzenia tego typu działań promocyjnych pozwalającym na osiągnięcie zamierzonego efektu promocyjnego poprzez bezpośrednie dotarcie z przekazem do osób odwiedzających miasto, którzy podróżują drogą lotniczą. Planowane działania promocyjne jak i miejsce ich realizacji doskonale wpisują się w przyjętą przez Miasto Strategię promocji i komunikacji marketingowej Marki Łódź na lata 2010-2016. Lotnisko im. Wł. Reymonta jest międzynarodowym portem lotniczym, który zgodnie ze statystykami ruchu pasażerskiego prezentowanymi na stronie lotniska, w maju 2012 obsłużył w ruchu regularnym 42 557 pasażerów co stanowi wzrost o 45% w porównaniu do analogicznego miesiąca ubiegłego roku. Biorąc pod uwagę ruch całkowity w odniesieniu do maja 2011 roku odnotowano wzrost na poziomie 41%, dodatkowo należy również uwzględnić ruch czarterowy. Obecnie z Łodzi realizowane są loty regularne na trasach Łódź - Brema, Bristol, Dortmund, Dublin, East Midlands, Edynburg , Gdańska, Liverpool, Londyn, Mediolan, Oslo, od października będą uruchomione kolejne kierunki: Barcelona, Frankfurt, Kopenhaga, Paryż, Rzym, Warszawa. W związku z zamknięciem dworca kolejowego Łódź Fabryczna można domniemywać, że lotnisko na okres prowadzonych prac budowlanych przejmie część pasażerów, dla których proponowane połączenia lotnicze mogą być korzystną alternatywą komunikacyjną. Port Lotniczy Łódź jest doskonałym miejscem na zamieszczenie reklam wielkoformatowych, które dotrą do szerokiego grona odbiorców. Zamieszczenie reklamy w porcie lotniczym jest doskonalą formą promocji miasta Łodzi ze względu na dużą liczbę turystów, którzy codziennie przemieszczają się przez hale odlotów i przylotów portu lotniczego. Pragniemy ich zachęcić do ponownego odwiedzenia naszego miasta zarówno w celach turystycznych jak i biznesowych. W szerszej perspektywie ma to skutkować wzrostem gospodarczym miasta+ a co za tym idzie sprzyjać wzrostowi zamożności łodzian. Wzmożenie ruchu turystycznego będzie związane z rozwojem branży stricte turystycznej i okołoturystycznej, jak również stworzy możliwość przyciągnięcia potencjalnych inwestorów. Natomiast zlecenie Wykonawcy umowy, którym jest Port Lotniczy Łódź im. Władysława Reymonta wykonania reklam i ich instalacja na udostępnionych nośnikach, wynika z oświadczenia, które zawarł w swojej ofercie skierowanej do UMŁ, że nie ma możliwości zlecenia wykonania nośników reklamowych dowolnej firmie zewnętrznej ze względu na ograniczenia wynikające z gwarancji na wykonanie budynku. Ponadto Portowi Lotniczemu Łódź im. Wł. Reymonta Sp. zo.o. przysługują pełne i wyłączne prawa do nieruchomości przy ul. Gen. S. Maczka 35 w Łodzi, na której usytuowany jest Terminal 3 Portu Lotniczego Łódź im. Wł. Reymonta, inny podmiot nie jest uprawniony do dysponowania nośnikami reklamowymi na terenie Terminala 3, które będą służyły do realizacji zamówienia. Zgodnie z art. 44 ustawy o finansach publicznych wydatek będzie dokonany w sposób celowy, oszczędny, z zachowaniem zasad uzyskania najlepszych efektów z danych nakładów oraz optymalnego doboru metody i środków służących osiągnięciu założonych celów. Okoliczności powyższe wypełniają znamiona przesłanki określonej w art. 67 ust. 1 pkt 1 lit a ustawy Prawo Zamówienia z wolnej ręki.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- 73/TP/ZP/D/2024 Dostawa worków foliowych dla USK nr 1 im. N. Barlickiego
- Góra frajdy przy Olsztyńskiej/Brzóski/Sędziowskiej, park im. Andrzeja Struga
- Dostawa drobnej aparatury laboratoryjnej dla Instytutu Chemii Organicznej Wydziału Chemicznego Politechniki Łódzkiej
- Wykonanie bieżącej konserwacji obiektów mostowych zlokalizowanych w ciągach dróg Wojewódzkich administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Łodzi, 3 zadania.
- Świadczenie usług asystentów osobistych osób niepełnosprawnych dla mieszkańców Gminy Nowosolna w ramach projektu Centrum Usług Środowiskowych "WISIENKA 4"
- Rozbiórka istniejących budynków na nieruchomości przy ul. Mielczarskiego 35 w Łodzi.
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi w zakresie promocji - gadżety promocyjne, roll-up, windery, ścianka reklamowa, banery, ryngrafy
- Przygotowanie konceptu kreatywnego oraz przeprowadzenie kampanii informacyjno - promocyjnej dla dziewięciu szkół policealnych o zasięgu regionalnym
- Usługa wykonania dwóch filmów promocyjno-merytorycznych o działalności Branżowego Centrum Umiejętności w Przemyślu.
- Usługa wydruku oraz ekspozycji materiałów informacyjnych na billboardach
- Promocja projektów realizowanych w ramach Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększenia Odporności (KPO)
- Działania promocyjne w ramach przedsięwzięcia pn. "Kampania edukacyjno-informacyjna - Sołtys ambasadorem Czystego Powietrza"
więcej: Usługi w zakresie promocji »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.