Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-11-04
Wrocław: Usługa przedłużenia wsparcia, aktualizacji, serwisowania oprogramowania IBM WebSphere i Lotus Notes Domino (Software Maintenance) w ramach programu Passport Advantage oraz zakup nowych licencji IBM Lotus Notes.
Numer ogłoszenia: 297527 - 2008; data zamieszczenia: 04.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wrocław Urząd Miejski Wrocławia , pl. Nowy Targ 1/8, 50-141 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 7779230, 7779231, faks 071 7779229.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.wroc.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa przedłużenia wsparcia, aktualizacji, serwisowania oprogramowania IBM WebSphere i Lotus Notes Domino (Software Maintenance) w ramach programu Passport Advantage oraz zakup nowych licencji IBM Lotus Notes..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest nabycie usługi wsparcia oprogramowania IBM Lotus Notes Domino oraz IBM WebSphere (Software Maintenance) w ramach programu Passport Advantage (nr klienta IBM 548592, nr umowy 127258) oraz zakup nowych licencji IBM Lotus Notes: PRZEDŁUŻENIE USŁUGI Software Maintenance E023RLL IBM WEBSPHERE PORTAL EXTEND VALUE UNIT ANNUAL SW MAINTENANCE RENEWAL 2 licencje E020KLL IBM LOTUS DOMINO ENTERPRISE SERVER VALUE UNIT ANNUAL SW MAINTENANCE RENEWAL 6 licencji E0225LL IBM LOTUS DOMINO UTILITY SERVER VALUE UNIT ANNUAL SW MAINTENANCE RENEWAL 2 licencje E1CS6LL IBM LOTUS NOTES WITH COLLABORATION USER ANNUAL SW MAINTENANCE RENEWAL 1700 licencji E1CSFLL IBM LOTUS DOMINO DESIGNER USER ANNUAL SW MAINTENANCE RENEWAL 4 licencje E030BLL IBM WEBSPHERE REPLICATION SERVER VALUE UNIT LICENCE ANNUAL SW MAINTENACE RENEWAL 1 PVU ZAKUP NOWYCH LICENCJI LOTUS NOTES D5CS2LL IBM Lotus Notes with Collaboration Authorized User License + SW Subscription & Support 12 Months 550 licencji 1. Na usługę utrzymania oprogramowania (Software Maintenance) składają się dwa elementy o cechach określonych poniżej: 2) Oprogramowanie: 1) dotyczy wymienionych powyżej zakupionych licencji na oprogramowanie, 2) posługuje się autoryzacją w celu dostępu do nowych wydań oraz wersji produktów (Wykonawca zobowiązuje się do współpracy/pomocy w zakresie uzyskania przez Zamawiającego dostępu do usług wymagających autoryzacji, a świadczonych przez producenta oprogramowania), 3) umożliwia dostęp do witryny wsparcia oprogramowania w ramach Passport Advatage w celu uzyskania uaktualnień oprogramowania, 4) obejmuje dostarczanie Klientowi, na jego żądanie, aktualizacji Programów (w tym nowych wersji i wydań) ogłoszonych w okresie obowiązywania umowy, w miarę ich udostępniania na rynku, 5) obejmuje okresowe dostarczanie nośników z nowymi wersjami/wydaniami programów. 3) Wsparcie techniczne: 1) dostęp do wsparcia technicznego IBM dla pracowników służb informatycznych (nie użytkowników końcowych), które obejmuje m.in. : - udzielanie odpowiedzi na podstawowe pytania dotyczące krótkotrwałej instalacji, używania i konfiguracji; - bezpośrednie konsultacje telefoniczne z inżynierem IBM dotyczące bieżących problemów związanych z kodem; - analiza informacji diagnostycznych mająca na celu określenie przyczyny problemu, np. pomoc w interpretacji dokumentacji problemów związanych z instalacją lub kodem, - w przypadku znanych defektów oprogramowania, przekazywanie informacji o sposobie ich usunięcia lub obejścia, a także udzielanie pomocy w uzyskaniu poprawek, do otrzymania których Klient jest uprawniony w ramach posiadanej licencji. 2) dostęp do telefonicznego wsparcia technicznego w czasie podstawowego okresu dostępności Centrum Wsparcia dla Oprogramowania IBM (8:00-17:00), z czasem odpowiedzi 2 godziny, 3) w przypadku problemów o Pierwszym Poziomie Istotności IBM udziela asysty przez pełny okres dostępności 24 godziny na dobę i przez wszystkie dni w roku. W Rozszerzonym Okresie Dostępności (wszystkie godziny poza Podstawowym Okresem Dostępności) IBM będzie udzielać odpowiedzi tylko na te zgłoszenia serwisowe, które Klient określi jako Krytyczne Problemy Klienta, i dołoży wszelkich starań, aby udzielić odpowiedzi w ciągu dwóch godzin. Krytyczny Problem Klienta oznacza problem, który powoduje zatrzymanie procesów biznesowych w środowisku operacyjnym i dla którego Klient nie zna rozwiązania (ang. critical problem, system down), 4) nieprzerwany i nieograniczony dostęp do zasobów elektronicznych, baz samopomocy, FAQ, baz wiedzy i innych..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.25.32.00 - Usługi w zakresie wsparcia systemu 72.26.80.00 - Usługi dostawy oprogramowania .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 7.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 12.000,00 zł (słownie złotych: dwanaście tysięcy 00/100).III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (art. 23 ust.1 ustawy Pzp). Za podmioty występujące wspólnie uważa się spółki cywilne oraz konsorcja. W tym przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika (art. 23 ust. 2 ustawy Pzp). Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie niniejszego zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność względem Zamawiającego za należyte wykonanie umowy. W przypadku, gdy zostanie wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zobowiązani są oni do przedstawienia, przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. Sposób dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia wyżej wymienionych warunków Wykonawca dołączy do oferty oświadczenia i dokumenty wymienione w dziale VIII SIWZ. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana według formuły: spełnia - nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla udokumentowania spełniania wymaganych warunków udziału w postępowaniu do Formularza oferty Wykonawcy muszą dołączyć w formie oryginału: 1. oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp; w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (§ 4.1. Rozporządzenia w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane), opatrzonej imienną pieczątką i własnoręcznym podpisem: 2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Odpis (zaświadczenie) musi zawierać aktualny wykaz osób uprawnionych do reprezentowania Wykonawcy. Wykonawcy, którzy dokonali zmian w zakresie organów zarządzających, które nie są uwidocznione w dokumencie rejestrowym winni złożyć dokumenty potwierdzające powołanie nowych osób w skład organu zarządzającego (np. uchwała w sprawie powołania określonej osoby). A) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. 2 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. B) Dokument, o którym mowa w pkt A powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. C) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o których mowa w pkt A, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Postanowienia powyższego pkt B stosuje się odpowiednio. WYKONAWCY UBIEGAJĄCY SIĘ WSPÓLNIE O ZAMÓWIENIE: 1. Dokument wymieniony w pkt. 2 musi być złożony odrębnie przez każdego z Wykonawców. 2. Oświadczenie wymienione w pkt. 1 wykonawcy mogą złożyć wspólnie na jednym dokumencie (oświadczenie podpisane przez pełnomocnika lub każdego z wykonawców odrębnie) lub każdy z nich na odrębnym dokumencie. 3. W Formularzu ofertowym w części dotyczącej wskazania Wykonawcy i dotyczących go danych (m.in. danych adresowych) - należy wpisać wszystkich Wykonawców i wszystkie dotyczące ich dane (m.in. dane adresowe). 4. Do oferty musi być załączone - pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.wroc.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski Wrocławia
Wydział Zamówień Publicznych,
51-163 Wrocław
al. M. Kromera 44
pok. 339 (III piętro).
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.11.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski Wrocławia Wydział Zamówień Publicznych, 51-163 Wrocław al. M. Kromera 44 pok. 339 (III piętro).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Usługi restauracyjne dla potrzeb dzieci uczęszczających do Szkoły Podstawowej nr 8 im. J. Piłsudskiego we Wrocławiu CPV 55.52.31.00-3, 55.52.40.00-9, 55.52.00.00-1, 55.52.12.00-0.
- WM/SZP/TP/68/2024/G_Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowych rozbiórek budynków garażowych i gospodarczych, stanowiących własność Gminy Wrocław wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego.
- 105.2024 Dostawa głowic ultrasonograficznych na potrzeby Zakładu Anatomii Prawidłowej Katedra Morfologii i Embriologii Człowieka Uniwersytetu Medycznego im. Piastów Śląskich we Wrocławiu
- POPRAWA BEZPIECZEŃSTWA mieszkańców Gminy Głuszyca poprzez BUDOWĘ CHODNIKA w ciągu DW 381
- Remont budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Legnickiej 27 we Wrocławiu.
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania nr 07510 pn.: "Budowa drogi dla rowerów w ciągu ulicy Olszewskiego we Wrocławiu."
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług wsparcia oraz usług rozwoju Systemu Zarządzania Ryzykiem
- Dostawa wraz z wdrożeniem i uruchomieniem oprogramowania oraz infrastruktury sprzętowej dla Powiatu Wągrowieckiego w ramach projektu "Wzmocnienie poziomu cyberbezpieczeństwa w powiecie wągrowieckiego"
- Usługa Asysty Technicznej Systemu Microsoft CRM
- Usługa wsparcia dla Zintegrowanego Systemu Informatycznego ULC (ZSI)
- Rozbudowa posiadanego systemu HIS Eskulap o dodatkowe moduły wraz z usługami wdrożeniowymi (ZP 67/24)
- Wykonanie usług i szkoleń z zakresu IT w ramach realizacji projektu "Cyberbezpieczny Samorząd"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.