To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2008-12-16
Wrocław: Usługa przedłużenia wsparcia, aktualizacji, serwisowania oprogramowania IBM WebSphere i Lotus Notes Domino (Software Maintenance) w ramach programu Passport Advantage oraz zakup nowych licencji IBM Lotus Notes
Numer ogłoszenia: 366961 - 2008; data zamieszczenia: 16.12.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 297527 - 2008r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wrocław Urząd Miejski Wrocławia, pl. Nowy Targ 1/8, Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 7779230, 7779231, faks 071 7779229.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa przedłużenia wsparcia, aktualizacji, serwisowania oprogramowania IBM WebSphere i Lotus Notes Domino (Software Maintenance) w ramach programu Passport Advantage oraz zakup nowych licencji IBM Lotus Notes.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest nabycie usługi wsparcia oprogramowania IBM Lotus Notes Domino oraz IBM WebSphere (Software Maintenance) w ramach programu Passport Advantage (nr klienta IBM 548592, nr umowy 127258) oraz zakup nowych licencji IBM Lotus Notes: PRZEDŁUŻENIE USŁUGI Software Maintenance E023RLL IBM WEBSPHERE PORTAL EXTEND VALUE UNIT ANNUAL SW MAINTENANCE RENEWAL 2 licencje E020KLL IBM LOTUS DOMINO ENTERPRISE SERVER VALUE UNIT ANNUAL SW MAINTENANCE RENEWAL 6 licencji E0225LL IBM LOTUS DOMINO UTILITY SERVER VALUE UNIT ANNUAL SW MAINTENANCE RENEWAL 2 licencje E1CS6LL IBM LOTUS NOTES WITH COLLABORATION USER ANNUAL SW MAINTENANCE RENEWAL 1700 licencji E1CSFLL IBM LOTUS DOMINO DESIGNER USER ANNUAL SW MAINTENANCE RENEWAL 4 licencje E030BLL IBM WEBSPHERE REPLICATION SERVER VALUE UNIT LICENCE ANNUAL SW MAINTENACE RENEWAL 1 PVU ZAKUP NOWYCH LICENCJI LOTUS NOTES D5CS2LL IBM Lotus Notes with Collaboration Authorized User License + SW Subscription & Support 12 Months 550 licencji 1. Na usługę utrzymania oprogramowania (Software Maintenance) składają się dwa elementy o cechach określonych poniżej: 2) Oprogramowanie: 1) dotyczy wymienionych powyżej zakupionych licencji na oprogramowanie, 2) posługuje się autoryzacją w celu dostępu do nowych wydań oraz wersji produktów (Wykonawca zobowiązuje się do współpracy/pomocy w zakresie uzyskania przez Zamawiającego dostępu do usług wymagających autoryzacji, a świadczonych przez producenta oprogramowania), 3) umożliwia dostęp do witryny wsparcia oprogramowania w ramach Passport Advatage w celu uzyskania uaktualnień oprogramowania, 4) obejmuje dostarczanie Klientowi, na jego żądanie, aktualizacji Programów (w tym nowych wersji i wydań) ogłoszonych w okresie obowiązywania umowy, w miarę ich udostępniania na rynku, 5) obejmuje okresowe dostarczanie nośników z nowymi wersjami/wydaniami programów. 3) Wsparcie techniczne: 1) dostęp do wsparcia technicznego IBM dla pracowników służb informatycznych (nie użytkowników końcowych), które obejmuje m.in. : - udzielanie odpowiedzi na podstawowe pytania dotyczące krótkotrwałej instalacji, używania i konfiguracji; - bezpośrednie konsultacje telefoniczne z inżynierem IBM dotyczące bieżących problemów związanych z kodem; - analiza informacji diagnostycznych mająca na celu określenie przyczyny problemu, np. pomoc w interpretacji dokumentacji problemów związanych z instalacją lub kodem, - w przypadku znanych defektów oprogramowania, przekazywanie informacji o sposobie ich usunięcia lub obejścia, a także udzielanie pomocy w uzyskaniu poprawek, do otrzymania których Klient jest uprawniony w ramach posiadanej licencji. 2) dostęp do telefonicznego wsparcia technicznego w czasie podstawowego okresu dostępności Centrum Wsparcia dla Oprogramowania IBM (8:00-17:00), z czasem odpowiedzi 2 godziny, 3) w przypadku problemów o Pierwszym Poziomie Istotności IBM udziela asysty przez pełny okres dostępności 24 godziny na dobę i przez wszystkie dni w roku. W Rozszerzonym Okresie Dostępności (wszystkie godziny poza Podstawowym Okresem Dostępności) IBM będzie udzielać odpowiedzi tylko na te zgłoszenia serwisowe, które Klient określi jako Krytyczne Problemy Klienta, i dołoży wszelkich starań, aby udzielić odpowiedzi w ciągu dwóch godzin. Krytyczny Problem Klienta oznacza problem, który powoduje zatrzymanie procesów biznesowych w środowisku operacyjnym i dla którego Klient nie zna rozwiązania (ang. critical problem, system down), 4) nieprzerwany i nieograniczony dostęp do zasobów elektronicznych, baz samopomocy, FAQ, baz wiedzy i innych..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.25.32.00 - Usługi w zakresie wsparcia systemu 72.26.80.00 - Usługi dostawy oprogramowania .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 703142.00 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.11.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- MIS S.A., Ul. Berenta 35,, 51-152 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 703142.00
- Oferta z najniższą ceną: 703142.00 oferta z najwyższą ceną: 759906.10
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Dostawy środków higienicznych ( papier, ręczniki, worki) , pojemników na: ręczniki, mydła, środki dezynfekcyjne i papier toaletowy oraz naczyń jednorazowych z podziałem na trzy zadania.
- WYBÓR DOSTAWCÓW ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH, NA RZECZ SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 109 WE WROCŁAWIU
- SZP/243-344/2025 Dostawa specjalistycznych sond do oscyloskopów w ramach projektu pn."Centrum Technologii Bezpieczeństwa Publicznego" nr FEDS.01.01-IZ.00-0003/24 - zadania.
- SZP/243-336/2025,Dostawa kontrolerów sieci bezprzewodowej
- SZP/243-348/2025 Dostawa sprzętu komputerowego w ramach potrzeb Wydziału Podstawowych Problemów Techniki Politechniki Wrocławskiej.
- Usługi w zakresie utrzymania czystości w pomieszczeniach biurowych, kuchennych i toaletach dla Dolnośląskiej Instytucji Pośredniczącej, w podziale na 2 zadania.
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa i wdrożenie zintegrowanego systemu zarządzania procesami dydaktycznymi i organizacyjno-administracyjnymi uczelni z usługą wsparcia, hostingiem oraz pełną integracją
- Udostępnienie Platformy typu LMS/LCS/LCMS
- Rozbudowa i integracja systemów informatycznych z uruchomieniem e-usług oraz dostawą sprzętu inf. z oprogramowaniem dla Gminy Borki w ramach projektu "BEZPIECZNY E-PORTAL MOF RADZYNIA PODLASKIEGO"
- Wzmocnienie cyberbezpieczeństwa w Urzędzie Gminy Puławy
- Świadczenie usługi autoryzowanego gwarancyjnego serwisu technicznego dla posiadanych przez Zamawiającego produktów składających się na rozwiązanie Hitachi Content Platform (HCP)
- Cyberbezpieczny samorząd
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





