Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-09-08
Prochowice: Remont dachu budynku komunalnego przy ul. Kochanowskiego 32/34 w Prochowicach
Numer ogłoszenia: 297614 - 2014; data zamieszczenia: 08.09.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Prochowice , ul. Rynek 1, 59-230 Prochowice, woj. dolnośląskie, tel. 076 8584342 lub 8584343, faks 076 8584581.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.prochowice.com
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont dachu budynku komunalnego przy ul. Kochanowskiego 32/34 w Prochowicach.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu dachu ceramicznego na budynku komunalnym przy ul. Kochanowskiego 32/34 w Prochowicach. Celem remontu jest wymiana zużytych i uszkodzonych elementów dachu oraz zabezpieczenie budynku przed wpływem czynników atmosferycznych. 2. Parametry techniczne budynku: - powierzchnia dachu..................... 485,0 m2 - powierzchnia rzutu dachu.............286,0 m2 - wysokość budynku od terenu........13,7 m 3. Przedmiot zamówienia obejmuje: roboty rozbiórkowe, wymiana pokrycia dachu, podkład dachowy, przemurowanie kominów, naprawa więźby, naprawa lukarn, impregnacja drewna, wymiana rynien i rur spustowych, obróbki blacharskie, akcesoria dachowe, wymiana instalacji odgromowej, tynki, docieplenie ścian wybudówki, stolarka okienna, rusztowania, roboty pomocnicze 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja stanowiące załącznik nr 1 do SIWZ: 4.1. PROJEKT BUDOWLANY i PROJEKT WYKONAWCZY Remont dachu budynku komunalnego w Prochowicach przy ul. Kochanowskiego 32/34 (działka nr 59/4 obręb 2); 4.2. PRZEDMIAR ROBÓT; 4.3. Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych obejmująca wymagania w zakresie właściwości materiałów, wymagania dotyczące sposobu wykonania i oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót 4.4. Decyzje pozwolenia na budowę 177/14 z dnia 02.04.2014 wydana przez Starostę Legnickiego. 5. Informacje dodatkowe: 5.1. Wszystkie materiały, jeżeli zostały wymienione w dokumentacji projektowej z nazwy własnej lub nazwy producenta, mogą być zastąpione innymi - równoważnymi tzn. takimi, które nie będą gorsze jakościowo od wskazanych przez projektanta, zagwarantują uzyskanie tych samych lub lepszych parametrów technicznych oraz będą posiadać niezbędne atesty i dopuszczenia do stosowania. W przypadku, gdy zastosowanie tych materiałów lub urządzeń wymagać będzie zmiany dokumentacji projektowej, koszty zmian projektowych ponosi wykonawca. 5.2. Wszystkie nakłady do wykonania całości zamówienia: robocizna, materiały i sprzęt leżą po stronie wykonawcy i ich wartość należy uwzględnić w cenie ofertowej, która w niniejszym postępowaniu ma charakter wynagrodzenia ryczałtowego. 5.3. Zamawiający zastrzega, na podstawie art.36a ust.2 pkt 1 Pzp, obowiązek osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia tj. wszystkich za wyjątkiem robót określonych w przedmiarze robót w działach: 1. Roboty rozbiórkowe, 4. Przemurowanie kominów, 7. Impregnacja drewna, 11. Wymiana instalacji odgromowej, 13. Docieplenie ścian wybudówki, 15. Rusztowania, 16. Roboty pomocnicze..
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje możliwość udzielenie zamówień uzupełniających o których mowa w art. 67 ust.1 pkt. 6, stanowiących nie więcej niż 50% zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu robót tego samego rodzaju co przedmiot niniejszego przetargu na innym zadaniu.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.10.00 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty 45.42.20.00 - Roboty ciesielskie 45.26.25.00 - Roboty murarskie i murowe 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.11.11.00 - Roboty w zakresie burzenia 45.26.21.00 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 60.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium: 5.000 PLN słownie: pięć tysięcy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełniania warunków w tym zakresie na podstawie oświadczenia wykonawcy - formularz D.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca zdolny do należytego wykonania zamówienia to taki Wykonawca, który wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonał co najmniej: - remonty 2 dachów ceramicznych na obiektach zabytkowych, dachów o powierzchniach powyżej 450m2 każdy, zawierających w swojej konstrukcji takie elementy jak lukarny i/lub wole oka; remonty które polegały na wykonaniu takich samych robót budowlanych jak roboty stanowiące przedmiot zamówienia. - 3 inne zamówienia o wartościach powyżej 150.000zł. brutto obejmujące roboty takie same i podobne jak przedmiot zamówienia (przebudowa, remont, wymiana pokryć dachowych - ceramicznych).
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełniania warunków w tym zakresie na podstawie oświadczenia wykonawcy - formularz D.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca zdolny do należytego wykonania zamówienia to taki, który do wykonania zamówienia dysponuje minimum 15 wykwalifikowanymi i doświadczonymi dekarzami i cieślami oraz osobą do kierowania robotami budowlanymi na zabytkach nieruchomych (kierownik budowy), posiadającą wymagane prawem uprawnienia i doświadczenie.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełniania warunków w tym zakresie na podstawie oświadczenia wykonawcy - formularz D.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Wypełniony formularz ofertowy - wg formularza A; 2. Kosztorys ofertowy (uproszczony), sporządzony w sposób określony w rozdz. XI SIWZ. 3. Dokumenty z których będą wynikać uprawnienie do podpisania oferty np. aktualny odpis z właściwego rejestru, wpis do CEIDG. 4. Pełnomocnictwo do podpisania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy - jeżeli uprawnienia osoby podpisującej ofertę nie wynikają z dokumentu, o którym mowa w pkt.3. 5. Dowód wniesienia wadium
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.prochowice.com
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy Prochowice, 59-230 Prochowice, ul. Rynek 1 pokój 12-13.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.09.2014 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy Prochowice, 59-230 Prochowice, ul. Rynek 1, pokój nr 16 ( sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Nowoczesna remiza Ochotniczej Straży Pożarnej w Kolsku
- "Utworzenie żłobka gminnego w m. Sławno"
- Przebudowa i rozbudowa budynku Przedszkola Gminnego i Rozbudowa Żłobka Gminnego "Skrzat" w Sianowie.
- Termomodernizacja obiektów publicznych na obszarze Gminy Złoty Stok - etap I: Przebudowa, termomodernizacja, remont przedszkola.
- Wykonanie robót w ramach realizacji zadania pn. Modernizacja pomieszczenia pod utworzenie informatycznego środowiska zapasowego COAR [lokalizacja Warszawa, ul. Powsińska]
- Rozbudowa Szkoły Podstawowej oraz budowa pełnowymiarowej sali gimnastycznej w msc. Skuły (dokończenie rozbudowy)
więcej: Roboty w zakresie burzenia »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.