To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-11-16
Sieradz: Dostawa sprzętu informatycznego i oprogramowania oraz materiałów eksploatacyjnych do faksów i drukarek z podziałem na 2 części:
Część 1 - Sprzęt informatyczny i oprogramowanie
Część 2 - Materiały eksploatacyjne do faksów i drukarek
Numer ogłoszenia: 298245 - 2011; data zamieszczenia: 16.11.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 275703 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 1551, ul. Wojska Polskiego 78, 98-200 Sieradz, woj. łódzkie, tel. 43 8261688, faks 43 8261466.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Wojskowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu informatycznego i oprogramowania oraz materiałów eksploatacyjnych do faksów i drukarek z podziałem na 2 części: Część 1 - Sprzęt informatyczny i oprogramowanie Część 2 - Materiały eksploatacyjne do faksów i drukarek.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1)Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki nr 2-3 do SIWZ, stanowiące jej integralną część. 2)Dostarczony przedmiot umowy musi spełniać wymagania zawarte w załącznikach nr 2-3 do SIWZ, musi być fabrycznie nowy, wykonany z uwzględnieniem aktualnych technologii, pierwszej kategorii (posiadający 100% wartości użytkowych, bez braków i uszkodzeń) z produkcji w roku 2011. 3)Dostarczone materiały eksploatacyjne muszą posiadać co najmniej 24 - miesięczny okres gwarancji od chwili dostawy. Dostarczony sprzęt komputerowy, gwarancja zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ. 4)Przez równoważne materiały eksploatacyjne Zamawiający rozumie produkt kompatybilny ze sprzętem, do którego jest zamówiony, o parametrach takich samych bądź lepszych (pojemność tuszu/tonera, wydajność i jakość wydruku) w stosunku do typu zamawianego produktu oryginalnego, fabrycznie nowego, nie regenerowanego, pochodzącego od producenta urządzenia, do którego materiał jest przeznaczony. Materiały równoważne muszą działać analogicznie jak materiały oryginalne producenta urządzeń i posiadać elementy elektroniczne, dające komunikaty o stanie ich zużycia, jak również ich zastosowanie nie może naruszać warunków gwarancji urządzenia, do którego dany materiał został zużyty. Udowodnienie równoważności pozostaje w gestii Wykonawcy. Warunki gwarancji materiałów eksploatacyjnych: -w przypadku ujawnienia w okresie gwarancji wad oferowanych produktów, Wykonawca zobowiązany będzie do bezpłatnej ich wymiany na nowe, wolne od wad, w terminie nie dłuższym niż 7 dni od dnia zgłoszenia przez Zamawiającego drogą telefoniczną bądź faksem. -Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć nowe produkty wolne od wad, do siedziby Zamawiającego na własny koszt; -W przypadku wymiany produktów na nowe wolne od wad, okres gwarancji biegnie na nowo, od daty ich odbioru. -W przypadku dostarczenia przez Wykonawcę materiałów eksploatacyjnych równoważnych Wykonawca gwarantuje: a)zwrot kosztów naprawy urządzenia, jeżeli bezpośrednią przyczyną awarii będzie zastosowanie dostarczonego materiału eksploatacyjnego; urządzenie zostanie przekazane na koszt Wykonawcy do autoryzowanego serwisu producenta urządzenia. b)bezpłatną wymianę urządzenia drukującego (drukarki, faksy, kserokopiarki) na nowe, jeżeli bezpośrednią przyczyną awarii będzie zastosowanie dostarczonych materiałów eksploatacyjnych, a naprawa nie przywróci jego pełnej użyteczności; c)w sytuacji, gdy Zamawiający w wyniku zastosowania dostarczonych materiałów eksploatacyjnych utraci gwarancję producenta urządzeń drukujących, Wykonawca przejmie wszelkie obowiązki gwarancyjne dotyczące tych urządzeń. d)Wykonawca poniesie wszystkie konsekwencje prawne i finansowe zaistniałej sytuacji, w szczególności koszty naprawy, transportu, niezwłocznego dostarczenia i zainstalowania przez Wykonawcę urządzenia drukującego zastępczego tego samego typu, skutki przerwy w eksploatacji urządzenia drukującego oraz jego wymiany na nowe. 5)Dostarczone przez Wykonawcę materiały eksploatacyjne (w tym równoważne materiały eksploatacyjne) muszą być fabrycznie nowe, nie regenerowane i pochodzić z bieżącej produkcji o okresie przydatności w chwili dostawy nie krótszym niż 20 miesięcy, do produkcji, których użyto 100 % materiałów nowych, bez śladów używania. Wszystkie elementy wchodzące w skład materiałów (np. kaseta, bęben światłoczuły, listwa podająca, listwa zbierająca, listwa czyszcząca, wałek grzewczy, wałek dociskowy, głowica drukująca, toner, atrament, tusz, itp.) muszą być fabrycznie nowe, nie regenerowane, nie fabrykowane, nie wchodzące wcześniej (pierwotnie) w całości ani w części w skład innych materiałów. Muszą być umieszczone w oryginalnych opakowaniach fabrycznych, hermetycznie zabezpieczone przed wysychaniem. Na opakowaniu zewnętrznym mają być widoczne dane producenta i Wykonawcy. Wszystkie produkty muszą posiadać etykiety w języku polskim, ze znakiem firmowym producenta, datą produkcji, numerem katalogowym, termin przydatności, gwarancją oraz wykazem kompatybilności produktu z urządzeniami drukującymi. 6)Zamawiający przedstawił minimalne parametry materiałów eksploatacyjnych do faksów i drukarek, które spełniałyby założone wymagania techniczne, jakościowe, funkcjonalne i użytkowe. Zamawiający podał zalecane przez producenta typy produktów do posiadanych urządzeń. Wykonawca w swojej ofercie może zaoferować ceny tych konkretnych produktów lub innych, ale muszą one być równoważne jakościowo. 7)Dostawa poszczególnych części zamówienia odbędzie się jednorazowo po wcześniejszym uzgodnieniu terminu z szefem służby łączności. 8)Po uzgodnieniu terminu dostawy, Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć towar na własny koszt i ryzyko do magazynów łączności Zamawiającego. 9)Dostarczone materiały i sprzęt zostaną odebrane przez Zamawiającego na podstawie dowodu WZ lub faktury wystawionej przez Wykonawcę i wykazu przedmiotu zamówienia stanowiącego załącznika do umowy. Z odbioru zostanie sporządzony protokół przyjęcia - przekazania (sprawdzenie ilości i ewentualnych uszkodzeń opakowań). 10)W przypadku zaoferowania prze Wykonawcę gorszych parametrów przedmiotu zamówienia jego oferta zostanie odrzucona. 11)Wykonawca może powierzyć wykonanie zamówienia podwykonawcom. W takim wypadku musi wykazać w ofercie część (zakres) zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. 12)Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne normom, aprobatom, specyfikacjom technicznym i systemom odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy, zawartym w załączniku nr 2 i 3 do SIWZ. Wykonawca powołując się na te rozwiązania jest zobowiązany wykazać w ofercie, że oferowane dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.72.00 - Akcesoria komputerowe 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne 30.19.21.13 - Wkłady drukujące .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Sprzęt informatyczny i oprogramowanie
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.11.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- INVAR PC MEDIA SP. Z O.O., Aleja Pokoju 11C, 98-200 Sieradz, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 18493,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 13769,85
Oferta z najniższą ceną: 13769,85 / Oferta z najwyższą ceną: 13769,85
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Materiały eksploatacyjne do faksów i drukarek
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.11.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE "MULTIKOM" ADAM PAPIERSKI
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE "MULTIKOM" ADAM PAPIERSKI
- Przedsiębiorstwo Wielobranżowe MULTIKOM Adam Papierski, ul. Fabryczna 15, 85-741 Bydgoszcz, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 13171,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 18278,38
Oferta z najniższą ceną: 18278,38 / Oferta z najwyższą ceną: 29820,12
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z SIERADZA
- zorganizowanie warsztatów zawodoznawczych dla uczniów klas siódmych i ósmych, a także świadczenie usługi cateringowej realizowanej w trakcie warsztatów
- Remont nawierzchni dróg powiatowych nr 1725E na ul. Oksińskiego w Sieradzu oraz 1708E na ul. Sieradzkiej w Brąszewicach
- Remont pokrycia dachu budynku "Dom Tkacza"
- Dostawa sprzętów komputerowych dla Starostwa Powiatowego w Sieradzu
- Parkowanie i holowanie pojazdów, urządzeń i rzeczy dla potrzeb Prokuratury Okręgowej w Sieradzu i podległych jej jednostek
- Budowa wybiegu dla psów
więcej: przetargi w Sieradzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Doposażenie dla zawodu TPS oraz MPS w ramach realizacji projektu pn.: "Z kwalifikacjami w przyszłość".
- "Cyberbezpieczny samorząd" Zakup sprzętu i oprogramowania dla Urzędu Miejskiego Trzcianki i Centrum Usług Społecznych w Trzciance
- Zakup sprzętu komputerowego wraz z akcesoriami oraz sprzętu sieciowego na potrzeby Zarządu Transportu Publicznego w Krakowie
- Dostawa, wdrożenie i dostosowanie do potrzeb Zamawiającego systemu komputerowego do zarządzania aparaturą medyczną wraz z modułami.
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania
- Dostawa, montaż i uruchomienie 4 (czterech) sztuk mikroskopów optycznych do obserwacji w świetle przechodzącym, w jasnym polu z kamerą oraz szkoleniem na potrzeby Wydziału Biologii UJ .
więcej: Wkłady drukujące »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.