To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2009-08-31
Łuków: BANKOWA OBSŁUGA BUDŻETU MIASTA ŁUKÓW I JEDNOSTEK PODLEGŁYCH
Numer ogłoszenia: 298274 - 2009; data zamieszczenia: 31.08.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 184990 - 2009r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Łuków, ul. Piłsudskiego 17, 21-400 Łuków, woj. lubelskie, tel. , faks .
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: BANKOWA OBSŁUGA BUDŻETU MIASTA ŁUKÓW I JEDNOSTEK PODLEGŁYCH.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest bankowa obsługa budżetu Miasta Łuków i jednostek podległych w zakresie: 1. RACHUNKI Bankowa obsługa budżetu Miasta Łuków oznacza kompleksową obsługę budżetu jednostki samorządu terytorialnego i obejmuje otwarcie i prowadzenie 19 rachunków bieżących , po jednym dla Miasta Łuków oraz każdej z jednostek organizacyjnych 1) Przedszkole Integracyjne Nr l 2) Przedszkole Miejskie Nr 2 3) Przedszkole Miejskie Nr 3 4) Przedszkole Miejskie Nr 4 5) Przedszkole Miejskie Nr 5 6) Przedszkole Miejskie Nr 6 7) Przedszkole Miejskie Nr 7 8) Szkoła Podstawowa Nr l 9) Szkoła Podstawowa Nr 4 10) Szkoła Podstawowa Nr 5 11) Gimnazjum Nr l 12) Gimnazjum Nr 2 13) Gimnazjum Nr 3 14) Łukowski Ośrodek Kultury 15) Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej 16) Zarząd Dróg Miejskich 17) Ośrodek Sportu i Rekreacji 18) Zakład Gospodarki Lokalowej oraz 37 rachunków pomocniczych z których: 1) Urząd Miasta Łuków - 5 rachunków pomocniczych; 2) Przedszkole Integracyjne Nr l - 2 rachunki pomocnicze 3) Przedszkole Miejskie Nr 2 - 2 rachunki pomocnicze 4) Przedszkole Miejskie Nr 3 - 2 rachunki pomocnicze 5) Przedszkole Miejskie Nr 4 - 2 rachunki pomocnicze 6) Przedszkole Miejskie Nr 5 - 2 rachunki pomocnicze 7) Przedszkole Miejskie Nr 6 - 2 rachunki pomocnicze 8) Przedszkole Miejskie Nr 7 - 2 rachunki pomocnicze 9) Szkoła Podstawowa Nr l - 2 rachunki pomocnicze 10) Szkoła Podstawowa Nr 4 - 2 rachunki pomocnicze 11) Szkoła Podstawowa Nr 5 - 2 rachunki pomocnicze 12) Gimnazjum Nr l - l rachunek pomocniczy 13) Gimnazjum Nr 2 - 2 rachunki pomocnicze 14) Gimnazjum Nr 3 - 2 rachunki pomocnicze 15) Łukowski Ośrodek Kultury - l rachunek pomocniczy 16) Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej - l rachunek pomocniczy 17) Zarząd Dróg Miejskich - l rachunek pomocniczy 18) Ośrodek Sportu i Rekreacji - 2 rachunki pomocnicze 19) Zakład Gospodarki Lokalowej - 2 rachunki pomocnicze Rachunki w euro dla obsługi środków z funduszy pomocowych, według wymogów narzuconych przez instytucje przekazujące te środki - w miarę potrzeb. Zamawiający wyjaśnia, iż ilość rachunków w trakcie obowiązywania umowy może się zmieniać. Dotyczy rachunków pomocniczych, oraz rachunków funduszy celowych, których konieczność otwarcia zaistnieje w trakcie obowiązywania umowy. Rachunki te będą prowadzone na warunkach złożonej oferty. 2. PRZELEWY ORAZ WPŁATY I WYPŁATY - realizacja poleceń przelewów elektronicznych na rachunki zamawiającego w banku obsługującym, - realizacja poleceń przelewów papierowych na rachunki zamawiającego w banku obsługującym, - realizacja poleceń przelewów elektronicznych na rachunki w innych bankach, - realizacja poleceń przelewów papierowych na rachunki w innych bankach - przyjmowanie wpłat gotówkowych, - dokonywanie wypłat gotówkowych, 3. INNE USŁUGI 1) telefoniczne potwierdzanie stanu salda na każdy dzień roboczy, 2) sporządzanie wyciągów bankowych za dany dzień dnia następnego do godz. 10.00, - sporządzanie wyciągów bankowych winno następować codziennie odrębnie dla Miasta Łuków oraz każdej z jednostek organizacyjnych w formie papierowej, - odbieranie wyciągów bankowych następować będzie przez osobę upoważnioną 3) zakup i realizację czeków, - w celu porównania ofert należy podać koszt zakupu 10 blankietów czekowych, 4) wydawanie opinii bankowych, 4. ZASILANIE KAS I ODPROWADZANIE GOTÓWKI 1) zasilanie kas Urzędu Miasta średnio 3 razy w tygodniu - kwota zasilenia średnio 10.000,00 PLN - godziny zasilenia codziennie - do godz. 8 30 Zamawiający w dniu poprzedzającym zasilenie kas poinformuje Wykonawcę telefonicznie o ilości środków niezbędnych do zasilenia kasy. 2) odprowadzanie gotówki do banku 5 razy w tygodniu, - kwota odprowadzenia średnio 16.000,00 PLN - godziny odbioru codziennie - od godz. 15 15 3) odprowadzanie gotówki z Zakładu Gospodarki Lokalowej 5 razy w tygodniu - kwota odprowadzenia średnio 20.000,00 PLN; - godziny odbioru codziennie - od godz. 14 30 - Zakład Gospodarki Lokalowej o konieczności zasilenia gotówki powiadomi telefonicznie Wykonawcę 5. BANKOWOŚĆ ELEKTRONICZNA Uruchomienie usługi typu home-banking na 19 stanowiskach komputerowych umożliwiającąej dokonywanie przelewów oraz uzyskanie informacji (szkolenie, instalacja) obejmującej w szczególności udostępnienie i uruchomienie programu na 19 stanowiskach umożliwiającego: - składanie poleceń przelewów z rachunków własnych na rachunki w innych bankach - uzyskiwanie informacji na temat stanu realizacji przelewów - udostępnienie historii rachunku bankowego - bezpłatne przeszkolenie pracowników zamawiającego w zakresie obsługi programu - bezpłatny serwis sytemu bankowości elektronicznej - bezpłatne świadczenie usług konsultacyjno-doradczych w sprawach związanych z obsługą programu - bezpłatnym udostępnieniu dla każdej z jednostek aplikacji pozwalającej na szczegółowy eksport danych przelewów do ZUS z pliku *.KDU programu PŁATNIK do programu przeznaczonego do świadczenia usługi home-banking. Struktura pliku eksportu (powiązania kwot z jednostkami) powinna być adekwatna do struktury pliku *.KDU generowanego w programie PŁATNIK umożliwiając wykonanie 3 oddzielnych przelewów (ubezpieczenia społeczne, zdrowotne, fundusz pracy) 6. LOKATY ŚRODKÓW Lokaty w rachunku bieżącym (over night) oprocentowane według stawki WIBID O/N. Oprocentowanie depozytu na okres jednego dnia z terminem zapadalności w następnym dniu roboczym, przypadającym po dniu zawarcia transakcji. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa specyfikacja istotnych warunków zamówienia..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.00.00 - (3) Usługi bankowe .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 392000 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.08.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BANK POLSKA KASA OPIEKI S A O/ I WARSZAWA
jakie przetargi wygrała firma
BANK POLSKA KASA OPIEKI S A O/ I WARSZAWA
- Bank Polska Kasa Opieki Spółka Akcyjna, ul. Grzybowska 53/57, 00-950 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 107938,80
- Oferta z najniższą ceną: 107938,80 oferta z najwyższą ceną: 166800
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z ŁUKOWA
- Modernizacja infrastruktury POZ w Serokomli w celu poprawy dostępu do świadczeń
- Świadczenie usług cateringowych dla mieszkańców DPS w Łukowie
- Sukcesywna dostawa artykułów biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek dla SPZOZ w Łukowie
- Zakup oleju napędowego i etyliny z tankowaniem pojazdów w 2025 roku
więcej: przetargi w Łukowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Bankowa obsługa budżetu Gminy Nowa Sarzyna
- Obsługa bankowa budżetu gminy Nowa Sucha i jednostek organizacyjnych w okresie od 1 stycznia 2025r. do 31 grudnia 2028r.
- Obsługa bankowa budżetu Gminy Jabłonka i podległych jednostek organizacyjnych w okresie od 01.01.2025 do 31.12.2026 roku.
- Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Andrespol oraz jej jednostek organizacyjnych w okresie od 01.01.2025r. do 31.12.2026r.
- Wybór banku do prowadzenia obsługi budżetu Powiatu Czarnkowsko-Trzcianeckiego i jednostek organizacyjnych powiatu na okres od 01.01.2025 r. do dnia 31.12.2028 r.
- "Obsługa bankowa Gminy Somonino oraz jej jednostek organizacyjnych w okresie od 1 lutego 2025 do 31 grudnia 2028 r."
więcej: (3) Usługi bankowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.