Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-08-13
Kańczuga: Usługi edukacyjne polegające na przeprowadzeniu zajęć dodatkowych/pozalekcyjnych w ramach projektu Szkoła wykorzystanych możliwości dofinansowanego z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, 9.1. Wyrównywania szans edukacyjnych
i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, 9.1.2. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych na terenie Miasta i Gminy Kańczuga - ETAP III
Numer ogłoszenia: 298330 - 2012; data zamieszczenia: 13.08.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto i Gmina Kańczuga , ul. M. Konopnickiej 2, 37-220 Kańczuga, woj. podkarpackie, tel. 16 6423142, faks 16 6426630.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.kanczuga.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi edukacyjne polegające na przeprowadzeniu zajęć dodatkowych/pozalekcyjnych w ramach projektu Szkoła wykorzystanych możliwości dofinansowanego z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, 9.1. Wyrównywania szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, 9.1.2. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych na terenie Miasta i Gminy Kańczuga - ETAP III.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi edukacyjne obejmujące prowadzenie zajęć dodatkowych w ramach realizacji projektu pt.: Szkoła wykorzystanych możliwości, w roku szkolnym 2012/13 dofinansowanego z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, 9.1. Wyrównywania szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, 9.1.2. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych na terenie Miasta i Gminy Kańczuga Celem głównym realizacji zadania jest wyrównanie szans edukacyjnych, poprzez indywidualizację procesu kształcenia wśród uczniów z klas II-III uczęszczających do szkół podstawowych z terenu Miasta i Gminy Kańczuga w okresie od 1 września 2012 roku do 14 czerwca 2013 r. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Zamówienie zostało podzielone na 16 części ze względu na miejsce realizacji usługi, rodzaj usługi i grupę docelową (klasa III) Zamawiający nie wprowadza ograniczeń o których mowa w art. 83 ust 3 ustawy Prawo zamówień publicznych tj. wykonawca może złożyć oferty częściowe na jedną lub więcej części zamówienia. Dopuszcza się składanie ofert częściowych: Część 1 - Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu - klasa III w Zespole Szkolno Gimnazjalnym w Sieteszy - 30 godzin, grupa: 5 uczniów Część 2 - Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu - klasa III w Zespole Szkolno Gimnazjalnym w Siedleczce - 30 godzin, grupa: 4 uczniów Część 3 - Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu - klasa III w Zespole Szkolno Gimnazjalnym w Łopuszce Wielkiej - 30 godzin, grupa: 4 uczniów Część 4 - Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu - klasa III w Zespole Szkolno Gimnazjalnym w Rączynie - 30 godzin, grupa: 2 uczniów Część 5 - Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu - klasa III w Zespole Szkolno Gimnazjalnym w Pantalowicach - 30 godzin, grupa: 3 uczniów Część 6 - Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu - klasa III w Zespole Szkolno Gimnazjalnym w Krzeczowicach - 30 godzin, grupa: 2 uczniów Część 7 - Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu - klasa III w Szkole Podstawowej w Kańczudze - 30 godzin, grupa: 7 uczniów Część 8 - Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych - klasa III w Zespole Szkolno Gimnazjalnym w Sieteszy - 30 godzin, grupa: 5 uczniów Część 9 - Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych - klasa III w Zespole Szkolno Gimnazjalnym w Siedleczce - 30 godzin, grupa: 3 uczniów Część 10 - Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych - klasa III w Zespole Szkolno Gimnazjalnym w Łopuszce Wielkiej - 30 godzin, grupa: 4 uczniów Część 11 - Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych - klasa III w Zespole Szkolno Gimnazjalnym w Rączynie - 30 godzin, grupa: 2 uczniów Część 12 - Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych - klasa III w Zespole Szkolno Gimnazjalnym w Pantalowicach - 30 godzin, grupa: 3 uczniów Część 13 - Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych - klasa III w Zespole Szkolno Gimnazjalnym w Krzeczowicach - 30 godzin, grupa: 2 uczniów Część 14 - Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych - klasa III w Szkole Podstawowej w Kańczudze - 30 godzin, grupa: 8 uczniów Część 15 - Zajęcia korekcyjne dla dzieci z wadami postawy - klasa III w Szkole Podstawowej w Kańczudze - 30 godzin, grupa: 15 uczniów Część 16 - Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami mowy - klasa III w Szkole Podstawowej w Kańczudze - 30 godzin, grupa: 12 uczniów W ramach realizacji zamówienia dla wszystkich części (od 1 do 16) wykonawca zobowiązany jest do: - opracowania autorskiego programu zajęć dostosowanego do potrzeb i możliwości uczniów klasy III szkoły podstawowej z uwzględnieniem podstawy programowej, zakresu treści, metod pracy, środków dydaktycznych wynikających z projektu oraz zachowaniem równości szans - w terminie 7 dni od podpisania umowy i nie później niż 2 dni przed rozpoczęciem zajęć; - opracowania szczegółowego harmonogramu prowadzenia zajęć w uzgodnieniu z koordynatorem szkolnym - dyrektorem szkoły, zgodnie z założeniami wniosku o dofinansowanie realizacji projektu - należy wziąć pod uwagę, że wszystkie zajęcia mogą odbywać się po lekcjach wynikających z planu zajęć danej klasy od poniedziałku do piątku. Przypuszczalny przedział czasowy realizacji zajęć 12:00 - 15:00. Zajęcia nie mogą być realizowane w dni wolne od zajęć w danej szkole (miejscu realizacji przedmiotu umowy), w tym w okresie świąt kościelnych i państwowych - uzgadniania z koordynatorem wszelkich zmian harmonogramu wynikających z zaistnienia ważnych powodów - prowadzenie dokumentacji zajęć (tj. dziennika zajęć, list obecności uczniów na zajęciach, kart uczniów, w których zawarte będzie okresowe porównywanie wyników osiąganych przez uczniów) - dokonanie diagnozy umiejętności uczniów na początku i na końcu zajęć przy pomocy opracowanego przez siebie narzędzia diagnostycznego, - rzetelne przygotowanie i prowadzenie zajęć - gromadzenie i archiwizowanie dokumentacji związanej z przeprowadzeniem zajęć, - opracowania i bieżącego prowadzenia kart ewidencji czasu pracy wskazujących liczbę przepracowanych godzin - dokument będący podstawą do wypłaty wygrodzenia, - dodatkowego informowania o stanie realizacji przedmiotu zamówienia na wniosek Zamawiającego, Instytucji Pośredniczącej i innych osób uprawnionych do nadzoru - przestrzeganie zasady równości szans, w tym równości płci w czasie przeprowadzanych zajęć dodatkowych w ramach realizacji przedmiotu zamówienia - zgłaszania ewentualnych problemów, nieprawidłowości niezwłocznie po zaobserwowaniu ich występowania - informowanie o współfinansowaniu projektu ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego - opracowanie kwartalnych i rocznych sprawozdań z przebiegu projektu Usługi edukacyjne realizowane będą w poszczególnych placówkach szkolnych na terenie Miasta i Gminy Kańczuga. Zamawiający zobowiązuje się do bezpłatnego udostępnienia pomieszczeń (klas) na realizację zajęć oraz do dostarczenia pomocy dydaktycznych niezbędnych do realizacji usługi, zgłoszonych wcześniej przez szkołę do projektu. Jednostka 1 h, 1 godzina używana jest w rozumieniu 1 godziny lekcyjnej, czyli 45 minut W odniesieniu do Części 16 - Zajęcia logopedyczne - generalną zasadą prowadzonych zajęć jest stymulowanie prawidłowego rozwoju mowy, zapobieganie powstawaniu wad i ich korygowanie (jeśli już powstały), wyrabianie właściwych nawyków mowy, usprawnianie motoryki narządów artykulacyjnych, zachęcanie dzieci do wypowiadania się, uczestniczenia w rozmowie, wzbogacanie słownictwa poprzez zastosowanie różnego rodzaju ćwiczeń mających na celu np. ćwiczenie prawidłowego funkcjonowania i pracy narządów artykulacyjnych (warg, języka, policzków, dolnej szczeki, podniebienia miękkiego), zwiększających objętość płuc, wzmacniających mięśnie oddechowe, wyrabianie nawyku oddychania nosem, rozbudzające wrażliwość słuchową u bezpośrednich odbiorców. W związku z realizacją usługi szkoleniowej Wykonawca musi osiągnąć następujące wyniki: 1. W odniesieniu do części 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 - poprawę zdolności w czytaniu i pisaniu u co najmniej 50% uczniów w grupie - sposób mierzenia - test kompetencji, diagnozy na wejściu i wyjściu 2. W odniesieniu do części 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 - poprawę umiejętności matematycznych u co najmniej 50% uczniów w grupie - sposób mierzenia - test kompetencji, diagnozy na wejściu i wyjściu 3. W odniesieniu do części 16 - poprawę sprawności językowej zmniejszającej problemy logopedyczne u co najmniej 30% uczniów w grupie - sposób mierzenia - arkusz diagnozy na wejściu i wyjściu 4. W odniesieniu do części 15 - skorygowanie wad postawy u co najmniej 30 % uczniów w grupie - sposób mierzenia - arkusz diagnozy na wejściu i wyjściu Arkusze diagnozy na wejściu i wyjściu dla części 15, 16, przygotowuje Wykonawca, zatwierdza Zamawiający..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 16.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 14.06.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony, gdy Wykonawca oświadczy, że posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności. Dotyczy wszystkich części zamówienia, tj. od 1 do 16
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony, gdy Wykonawca oświadczy, że posiada wiedzę i doświadczenie pozwalające na prawidłową realizację zamówienia. Dotyczy wszystkich części zamówienia, tj. od 1 do 16
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony, gdy Wykonawca oświadczy, że dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym wystarczającym do wykonania zamówienia. Dotyczy wszystkich części zamówienia, tj. od 1 do 16
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. Warunek uważa się za spełniony jeżeli wykonawca spełnia lub dysponuje osobą, która spełnia następujące warunki: W odniesieniu do części 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 - Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu: - wykształcenie wyższe magisterskie lub ukończone studium nauczycielskie z przygotowaniem pedagogicznym dającym kwalifikacje do nauczania w klasach I-III szkoły podstawowej - stopień awansu zawodowego minimum nauczyciela kontraktowego - minimum 3 letni staż w nauczaniu z danego przedmiotu - brali udział w szkoleniu dotyczącemu zachowania zasad równości szans - min 6 godzin W odniesieniu do części 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 - Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych: - wykształcenie wyższe magisterskie lub ukończone studium nauczycielskie z przygotowaniem pedagogicznym dającym kwalifikacje do nauczania w klasach I-III szkoły podstawowej, - stopień awansu zawodowego minimum nauczyciela kontraktowego - minimum 3 letni staż w nauczaniu z danego przedmiotu - brali udział w szkoleniu dotyczącemu zachowania zasad równości szans - min 6 godzin W odniesieniu do części 16 - Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami mowy: - wykształcenie wyższe magisterskie w zakresie logopedii z przygotowaniem pedagogicznym dającym kwalifikacje do nauczania w klasach I-III szkoły podstawowej lub wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym oraz studia podyplomowe w zakresie logopedii - brali udział w szkoleniu dotyczącemu zachowania zasad równości szans - min 6 godzin W odniesieniu do części 15 - Zajęcia korekcyjne dla dzieci z wadami postawy: - wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym dającym kwalifikacje do nauczania w klasach I-III szkoły podstawowej w zakresie wychowania fizycznego i uprawnienia do prowadzenia gimnastyki korekcyjnej lub wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym i ukończone studia podyplomowe w zakresie gimnastyki korekcyjnej/uprawnienia do prowadzenia gimnastyki korekcyjnej - minimum 3 letni staż w nauczaniu z danego przedmiotu - brali udział w szkoleniu dotyczącemu zachowania zasad równości szans - min 6 godzin Zamawiający zastrzega sobie możliwość wglądu do dokumentów potwierdzających kwalifikacje (udział w szkoleniu dotyczącemu zachowania zasad równości szans) wykonawcy, lub osoby którą wykonawca dysponuje o których mowa wyżej przed podpisaniem umowy
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony, gdy Wykonawca oświadczy, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej umożliwiającej wykonanie zamówienia. Dotyczy wszystkich części zamówienia, tj. od 1 do 16
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Oferta, Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w niniejszym postępowaniu oraz do podpisania umowy (o ile nie wynika to z dokumentów rejestracyjnych). Pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę do reprezentowania Wykonawcy, zaciągania w jego imieniu zobowiązań finansowych w wysokości odpowiadającej cenie oferty oraz podpisania oferty musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli pełnomocnictwo takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy (odpisu z właściwego rejestru lub zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej), to do oferty należy dołączyć oryginał lub poświadczoną za zgodność z oryginałem przez notariusza, kopię pełnomocnictwa wystawionego na reprezentanta Wykonawcy przez osoby do tego upełnomocnione. Osoby fizyczne nie prowadzące działalności gospodarczej składają kserokopie dowodu osobistego 1, 2 stronę. Wykaz części zamówienia, które wykonawcy wykonają własnymi siłami, a które zamierzają powierzyć podwykonawcom. Wykonawca jest obowiązany wskazać w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom w takim przypadku wypełnia pkt 6 formularza ofertowego Podwykonawstwo. W przeciwnym wypadku uznaje się, że oferent samodzielnie wykona zamówienie.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kanczuga.biuletyn.net
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy w Kańczudze, ul M. Konopnickiej 2, 37-220 Kańczuga, pokój nr 22 - I piętro.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.08.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy w Kańczudze, ul M. Konopnickiej 2, 37-220 Kańczuga, pokój nr 13 - I piętro - Sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie dofinansowanego z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, 9.1. Wyrównywania szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, 9.1.2. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu - klasa III w Zespole Szkolno Gimnazjalnym w Sieteszy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w pkt 3 . SWIZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.06.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu - klasa III w Zespole Szkolno Gimnazjalnym w Siedleczce.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w pkt 3 . SWIZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.06.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu - klasa III w Zespole Szkolno Gimnazjalnym w Łopuszce Wielkiej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w pkt 3 . SWIZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.06.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu - klasa III w Zespole Szkolno Gimnazjalnym w Rączynie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w pkt 3 . SWIZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.06.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu - klasa III w Zespole Szkolno Gimnazjalnym w Pantalowicach.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w pkt 3 . SWIZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.06.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu - klasa III w Zespole Szkolno Gimnazjalnym w Krzeczowicach.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w pkt 3 . SWIZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.06.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu - klasa III w Szkole Podstawowej w Kańczudze.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w pkt 3 . SWIZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.06.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych - klasa III w Zespole Szkolno Gimnazjalnym w Sieteszy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w pkt 3 . SWIZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.06.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych - klasa III w Zespole Szkolno Gimnazjalnym w Łopuszce Wielkiej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w pkt 3 . SWIZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.06.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych - klasa III w Zespole Szkolno Gimnazjalnym w Siedleczce.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w pkt 3 . SWIZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.06.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych - klasa III w Zespole Szkolno Gimnazjalnym w Rączynie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w pkt 3 . SWIZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.06.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych - klasa III w Zespole Szkolno Gimnazjalnym w Pantalowicach.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w pkt 3 . SWIZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.06.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych - klasa III w Zespole Szkolno Gimnazjalnym w Krzeczowicach.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w pkt 3 . SWIZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.06.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych - klasa III w Szkole Podstawowej w Kańczudze.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w pkt 3 . SWIZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.06.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Zajęcia korekcyjne dla dzieci z wadami postawy - klasa III w Szkole Podstawowej w Kańczudze.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w pkt 3 . SWIZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.06.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami mowy - klasa III w Szkole Podstawowej w Kańczudze.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w pkt 3 . SWIZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.06.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- wykonanie usług obejmujących zorganizowanie oraz przeprowadzenie szkoleń specjalistycznych
- "Świadczenie usług związanych z organizacją i prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka w ramach programu kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za życiem" w roku 2025".
- Przeprowadzenie kursu - wózki widłowe (jezdniowe)
- Organizacja i przeprowadzenie studium "Innowacyjne usługi społeczne na rzecz rodziny i dziecka"
- "Sukcesywne świadczenie usług w zakresie zorganizowania i przeprowadzenia doradztwa zawodowego, szkoleń i kursów dla 260 uczniów i 2 nauczycieli przedmiotów zawodowych"
- Świadczenie usług z zakresu wczesnego wspomagania rozwoju dzieci w ramach programu kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za życiem" na rok 2025
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.