eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ruda Śląska › remont budynku Urzędu Miasta Ruda Śląska - zabezpieczenie przeciwpożarowe klatek schodowych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-06-07

POZYCJA 29844

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Ruda Śląska: remont budynku Urzędu Miasta Ruda Śląska - zabezpieczenie przeciwpożarowe klatek schodowych

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Miasto Ruda Śląska, do kontaktów: Jerzy Kulon, Plac Jana Pawła II 6, 41-709 Ruda Śląska, woj. śląskie, tel. 032 2486281, fax 032 2487348, e-mail: zamowienia@ruda-sl.dt.pl, www.rudaslaska.bip.info.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: remont budynku Urzędu Miasta Ruda Śląska - zabezpieczenie przeciwpożarowe klatek schodowych. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Zakres prac adaptacyjnych obejmuje: zabezpieczenie przeciwpożarowe klatek schodowych, oddzielenie wewnętrznych klatek schodowych od reszty budynku, zamontowanie klapy oddymiającej, adaptacja drzwi poprzez: wykonanie śluzy dymoszczelnej, wykonanie drzwi o odporności ogniowej, malowanie. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Ruda Śląska. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Oryginalny kod CPV: 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: Powyżej 60 000 EUR. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w tygodniach: 18 tygodni od daty przekazania placu budowy.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Wymagane wadium: 6 000 PLN. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy spełniający warunki z art. 22 ust. 1 ustawy, którzy: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności: należy przedłożyć dokumenty: - aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej; - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, potencjał techniczny oraz dysponują osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia: - tj. wykonawca musi wykazać, iż w ostatnich pięciu latach (tj. maj 2001- maj 2006) wykonał minimum 1 porównywalną robotę budowlaną obejmującą prace polegające na montażu stolarki drzwiowej wraz z towarzyszącymi robotami budowlanymi w pomieszczeniach użyteczności publicznej lub budynkach zamieszkania zbiorowego o wartości 100.000,- zł każda; w celu potwierdzenia ww. warunku należy przedłożyć dokumenty: - wykaz wykonanych w ostatnich 5 latach (tj. maj 2001 - maj 2006) robót budowlanych a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie; - dysponują osobami do wykonywania zamówienia: tj. przynajmniej 1 osobą posiadającą potwierdzone przygotowanie zawodowe do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej. w celu potwierdzenia ww. warunku należy przedłożyć dokumenty: - wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie, lub uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z danymi na temat kwalifikacji. do wykazu należy dołączyć kserokopie uprawnień oraz aktualnych zaświadczeń o przynależności do okręgowej izby inżynierów budownictwa;ŕ zobowiązanie podwykonawcy do współpracy z firmą zlecającą. - posiadają sprzęt do wykonywania zamówienia: w celu potwierdzenia ww. warunku należy przedłożyć dokumenty: - oświadczenie, że wykonawca posiada niezbędny sprzęt do realizacji zamówienia. - znajdują się w sytuacji finansowej i ekonomicznej zapewniającej wykonanie zamówienia: wykonawca winien wykazać, iż w ostatnich 3 latach (tj. 2003 - 2005) jego obrót wyniósł nie mniej niż 400.000,00 zł w każdym roku w celu potwierdzenia ww. warunku należy przedłożyć dokumenty: - oświadczenie wykonawcy w trybie art.22 ust.1 ustawy prawo zamów. publicznych; - sprawozdanie finansowe (tj. bilans oraz rachunek zysków i strat z wyłączeniem informacji dodatkowej o której mowa w ustawie o rachunkowści), a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu albo w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty, zysk oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy prawo zamówień publicznych: należy przedłożyć dokumenty: - aktualną informację z krajowego rejestru karnego albo równoważne zaświadczenie z właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 do 8 ustawy, - aktualną informację z krajowego rejestru karnego albo równoważne zaświadczenie w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, - aktualne zaświadczenia: właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału zakładu ubezpieczeń społecznych, - dowód wniesienia wadium.

SEKCJA IV: TRYBY

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: Oferta najbardziej korzystna ekonomicznie pod względem: cena ofertowa - 90% termin realizacji - 4% okres gwarancji - 6% 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 17.07.2006, cena - 40,00 PLN. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 17.07.2006 godzina 09:45. 3.3) Termin związania ofertą: do 14.09.2006. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 17.07.2006, godzina 10:00, siedziba Zamawiającego, sala 211.

SEKCJA V: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 22.05.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.