Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2015-11-05
Rawicz: Remont elewacji budynku Szko³y Podstawowej nr 1 im. Adama Mickiewicza w Rawiczu przy ul. Mickiewicza 16
Numer og³oszenia: 298594 - 2015; data zamieszczenia: 05.11.2015
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.
Og³oszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szko³a Podstawowa Nr 1 im. Adama Mickiewicza w Rawiczu , ul. Mickiewicza 16, 63-900 Rawicz, woj. wielkopolskie, tel. 65 5452741, faks 65 5467213.
- Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://www.sp1.rawicz.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Inny: Szko³a Podstawowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Remont elewacji budynku Szko³y Podstawowej nr 1 im. Adama Mickiewicza w Rawiczu przy ul. Mickiewicza 16.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia s± roboty budowlane polegaj±ce na wykonaniu remontu elewacji budynku Szko³y Podstawowej nr 1 im. Adama Mickiewicza, przy ul. Mickiewicza w Rawiczu. Zakres zamówienia obejmuje w szczególno¶ci: 1) uzupe³nienie ubytków tynków, 2) czyszczenie elewacji, demonta¿ opierzeñ, podbitek drewnianych, 3) zamurowanie otworu okiennego w ³±czniku miêdzy budynkami, 4) malowanie elewacji (wg kolorystyki wskazanej w dokumentacji), 5) wymiana deskowania podbitek drewnianych, wymiana opierzenia, parapetów, rynien i rur spustowych, 6) wykonanie izolacji pionowej ¶cian. 2. Szczegó³owy zakres zamówienia stanowi±cy opis przedmiotu zamówienia okre¶lony zosta³ za pomoc±: 1) przedmiaru robót wraz z kosztorysem zerowym, 2) wizualizacji budynku szko³y wraz z zakresem prac, 3) specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych. stanowi±cych integraln± czê¶æ niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Wymienione dokumenty s± zamieszczone na stronie internetowej Zamawiaj±cego http://www.sp1.rawicz.pl/ (zak³adka: przetargi). Materia³y te mo¿na równie¿ pobraæ za op³at± w siedzibie Zamawiaj±cego - w sekretariacie szko³y. 3. Roboty winny byæ prowadzone przez Wykonawcê zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami Prawa Budowlanego przez pracowników o odpowiednich kwalifikacjach i uprawnieniach, pod nadzorem osób dozoru Wykonawcy, posiadaj±cych uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi. 4. Wykonawca przy realizacji robót budowlanych zobowi±zany bêdzie w ramach zaproponowanej ceny ofertowej równie¿ do: 1) stosowania wyrobów budowlanych wprowadzonych do obrotu na zasadach okre¶lonych w ustawie z dnia 16.04. 2004 roku o wyrobach budowlanych (tj. Dz. U. z 2014 r. poz. 883); 2) ubezpieczenia budowy i robót z tytu³u szkód, które mog± zaistnieæ w zwi±zku z okre¶lonymi zdarzeniami losowymi oraz od odpowiedzialno¶ci cywilnej, ponoszenia kosztów szkód wynik³ych w czasie wykonywania robót jak równie¿ za odpowiedzialno¶æ za wszelkie zdarzenia powsta³e z tej przyczyny; 3) wykonywanie robót zgodnie z wydanym pozwoleniem nr 709/2015/A Wielkopolskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków z dnia 29 pa¼dziernika 2015 roku stanowi±cym za³±cznik do SIWZ; 4) wykonania przedmiotu umowy zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami prawa budowlanego, przy pomocy osób posiadaj±cych odpowiednie kwalifikacje i uprawnienia oraz wyposa¿onych w odpowiedni sprzêt i narzêdzia, 5) wykonywania robót budowlanych przy czynnym obiekcie, w godzinach pracy szko³y. Prace pomocnicze zwi±zane z utrudnieniami i kosztami wynikaj±cymi z wykonywania robót podczas pracy szko³y oraz w³a¶ciwe zabezpieczenie i oznakowanie miejsc robót ci±¿± na Wykonawcy. Zamawiaj±cy mo¿e na pro¶bê Wykonawcy wyraziæ zgodê, aby niektóre prace by³y wykonywane po godzinach pracy szko³y, jak równie¿ w soboty. 6) organizacji i zagospodarowania placu budowy oraz zaplecza budowy, ustanowienie kierownika budowy oraz w razie potrzeby wykonanie planu bezpieczeñstwa i ochrony zdrowia, zgodnie z Rozporz±dzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23.06. 2003 r. w sprawie informacji dotycz±cej bezpieczeñstwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeñstwa i ochrony zdrowia (Dz. U. Nr 120 poz. 1126), 7) po zakoñczeniu robót doprowadzenie terenu budowy do stanu pierwotnego, demonta¿ obiektów tymczasowych oraz uporz±dkowania terenu zajêtego na prowadzenie robót zwi±zanych z realizacja zamówienia, 8) wykonywanie na bie¿±co prac porz±dkowych, 9) w³a¶ciwego zabezpieczenia i oznakowania terenu budowy na czas prowadzenia robót w celu zapewnienia bezpieczeñstwa ludzi i mienia; 10) udzielenia rêkojmi i gwarancji na wykonane roboty oraz wbudowane materia³y i urz±dzenia, zgodnie ze z³o¿ona ofert± (od 36 - 60 miesiêcy); 11) naprawy wszelkich szkód powsta³ych w wyniku prowadzenia prac we w³asnym zakresie i na w³asny koszt. 5. Przy wykonawstwie oraz odbiorze robót objêtych niniejszym zamówieniem obowi±zywaæ bêd± zasady i wymagania dotycz±ce zasad prowadzenia robót jak równie¿ ogólne wymagania dotycz±ce wykonania i odbioru robót budowlanych okre¶lone w: 1) Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, 2) Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia wraz z za³±cznikami, 3) kosztorysie ofertowym, 4) Polskich Normach. 6. Wymienione w dokumentacji kosztorysowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót wyroby budowlane powinny spe³niaæ wymagania wynikaj±ce z Polskich Norm przenosz±cych normy europejskie PN-EN (normy zharmonizowane). Je¿eli jakakolwiek Polska Norma przenosz±ca normy europejskie nie zosta³a wymieniona w tych dokumentach, a ma zastosowanie dla wyrobu przewidzianego do wbudowania, obowi±zkiem Wykonawcy jest zastosowanie tej normy. 7. Mog±ce wystêpowaæ w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót lub dokumentacji kosztorysowej nazwy w³asne producentów lub wyrobów, wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia zosta³y u¿yte wy³±cznie w celu wskazania za³o¿onego standardu przyjêtych rozwi±zañ. Wskazaniu takiemu nale¿y przyj±æ, ¿e towarzysz± wyrazy lub równowa¿ny. Zamawiaj±cy informuje, ¿e dopuszcza sk³adanie ofert równowa¿nych w zakresie wskazanych znaków towarowych, patentów, norm lub pochodzenia materia³u, jednak¿e zachowane musz± byæ normy, standardy i parametry techniczne, jakimi charakteryzuj± siê wymagane przez Zamawiaj±cego materia³y, które zagwarantuj± wykonanie zadania zgodnie z ustalonymi i przyjêtymi przez Zamawiaj±cego normami i standardami. Przedstawione parametry przedmiotu zamówienia stanowi± minimum techniczne i jako¶ciowe oczekiwane przez Zamawiaj±cego i bêd± stanowi³y podstawê oceny ewentualnych ofert równowa¿nych. Oferowane przez Wykonawców proponuj±cych materia³y równowa¿ne musz± mieæ parametry nie gorsze ni¿ wskazane w materia³ach przetargowych. W celu potwierdzenia, ¿e Wykonawca oferuje towar o takich samych lub lepszych parametrach w odniesieniu do wyrobu okre¶lonego przez Zamawiaj±cego, Wykonawca zobowi±zany jest do³±czyæ do oferty jego szczegó³owej specyfikacji. Na podstawie za³±czonych dokumentów Zamawiaj±cy stwierdzi, czy proponowany produkt jest równowa¿ny i odpowiada wymaganiom Zamawiaj±cego. Zaoferowanie wyrobu sprzecznego z powy¿szymi wymaganiami skutkowaæ bêdzie odrzuceniem oferty. W przypadku braku za³±czenia do oferty dokumentów, o których wy¿ej mowa Zamawiaj±cy uznaje, ¿e Wykonawca proponuje materia³ okre¶lony zgodnie z dokumentacjami projektowymi, itd. 8. Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo wyst±pienia do autora dokumentacji projektowej o opiniê na temat oferowanych materia³ów. Opinia ta mo¿e stanowiæ podstawê do podjêcia przez Zamawiaj±cego decyzji o przyjêciu materia³ów równowa¿nych albo odrzuceniu oferty z powodu braku równowa¿no¶ci..
II.1.5)
przewiduje siê udzielenie zamówieñ uzupe³niaj±cych
- Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówieñ uzupe³niaj±cych
II.1.6) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 45.45.31.00 - Roboty renowacyjne 45.26.13.20 - K³adzenie rynien 45.44.30.00 - Roboty elewacyjne 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykoñczeniowe, pozosta³e .
II.1.7) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakoñczenie: 31.05.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: W prowadzonym postêpowaniu Zamawiaj±cy nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPE£NIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli przepisy prawa nak³adaj± obowi±zek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Zamawiaj±cy nie wyznacza szczegó³owego warunku w tym zakresie. Ocena spe³nienia powy¿szego warunku dokonana bêdzie na zasadzie spe³nia / nie spe³nia na podstawie za³±czonego do oferty O¶wiadczenia Wykonawcy (za³±cznik nr 2 do SIWZ).
III.3.2) Wiedza i do¶wiadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Wykonawca musi posiadaæ niezbêdn± wiedzê i do¶wiadczenie do realizacji niniejszego zamówienia. Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony w przypadku, gdy Wykonawca wyka¿e na podstawie z³o¿onych dokumentów, ¿e w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie wykona³ w sposób nale¿yty i zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawid³owo ukoñczy³ co najmniej jedn± robotê budowlan± polegaj±c± na wykonaniu elewacji na powierzchni nie mniejszej ni¿ 1.000,00 m2. Ocena spe³nienia warunku wiedzy i do¶wiadczenia dokonana bêdzie na zasadzie spe³nia / nie spe³nia na podstawie za³±czonego do oferty O¶wiadczenia Wykonawcy (za³±cznik nr 2 do SIWZ) wraz z za³±czonym do oferty wykazem wykonanych robót (za³±cznik nr 4 do SIWZ) oraz dowodami potwierdzaj±cymi, ¿e najwa¿niejsze roboty budowlane zosta³y wykonane w sposób nale¿yty oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawid³owo ukoñczone.
III.3.3) Potencja³ techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Zamawiaj±cy nie wyznacza szczegó³owego warunku w tym zakresie. Ocena spe³nienia powy¿szego warunku dokonana bêdzie na zasadzie spe³nia / nie spe³nia na podstawie za³±czonego do oferty O¶wiadczenia Wykonawcy (za³±cznik nr 2 do SIWZ).
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Zamawiaj±cy nie wyznacza szczegó³owego warunku w tym zakresie. Ocena spe³nienia powy¿szego warunku dokonana bêdzie na zasadzie spe³nia / nie spe³nia na podstawie za³±czonego do oferty O¶wiadczenia Wykonawcy (za³±cznik nr 2 do SIWZ).
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Zamawiaj±cy nie wyznacza szczegó³owego warunku w tym zakresie. Ocena spe³nienia powy¿szego warunku dokonana bêdzie na zasadzie spe³nia / nie spe³nia na podstawie za³±czonego do oferty O¶wiadczenia Wykonawcy (za³±cznik nr 2 do SIWZ).
III.4) INFORMACJA O O¦WIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJ¡ DOSTARCZYÆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spe³niania przez wykonawcê warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz o¶wiadczenia o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu nale¿y przed³o¿yæ:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz z za³±czeniem dowodów dotycz±cych najwa¿niejszych robót, okre¶laj±cych, czy roboty te zosta³y wykonane w sposób nale¿yty oraz wskazuj±cych, czy zosta³y wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawid³owo ukoñczone;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, nale¿y przed³o¿yæ:
- o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedk³ada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania potwierdzaj±cy, ¿e:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotycz±ce przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej
- lista podmiotów nale¿±cych do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, ¿e nie nale¿y do grupy kapita³owej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Wype³niona i podpisana przez Wykonawcê oferta przetargowa w oryginale (za³±cznik nr 1 do SIWZ). 2. Kosztorys ofertowy w wersji papierowej opracowany przez Wykonawcê metod± kalkulacji szczegó³owej w oparciu o za³±czony przedmiar wraz z kosztorysem zerowym stanowi±cym za³±cznik nr 8 do SIWZ, z uwzglêdnieniem zapisów zawartych w rozdziale XVI SIWZ. Zamawiaj±cy zastrzega sobie na ka¿dym etapie postêpowania mo¿liwo¶æ ¿±dania od wybranego Wykonawcy do z³o¿enia kosztorysu ofertowego w wersji elektronicznej opracowanego metod± kalkulacji szczegó³owej. 3. Zobowi±zanie innych podmiotów oraz inne dokumenty (je¿eli Wykonawca korzysta z tych uprawnieñ) podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji podmiotu ( zgodnie z KRS, CEIDG) lub podpisane przez osoby na podstawie udzielonego i za³±czonego do zobowi±zania pe³nomocnictwa. 4. Orygina³ pe³nomocnictwa do reprezentowania lub kopia pe³nomocnictwa po¶wiadczona przez notariusza. (Pe³nomocnictwo nale¿y z³o¿yæ w przypadku gdy Wykonawcê w przetargu reprezentuje pe³nomocnik jak równie¿ w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówieni, którzy zobowi±zani s± za³±czyæ orygina³ pe³nomocnictwa do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego). Dokument pe³nomocnictwa ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia powinien zawieraæ w szczególno¶ci wskazanie Wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia, ustanowienie Pe³nomocnika oraz zakres jego umocowania. Dokument pe³nomocnictwa musi byæ podpisany w imieniu wszystkich Wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia przez osoby uprawnione do sk³adania o¶wiadczeñ woli wymienione we w³a¶ciwym rejestrze danego Wykonawcy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria zwi±zane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 97
- 2 - Okres gwarancji - 3
IV.2.2)
przeprowadzona bêdzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której bêdzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowieñ umowy oraz okre¶lenie warunków zmian
1. Zamawiaj±cy dopuszcza - je¿eli uzna za uzasadnione - mo¿liwo¶æ zmiany ustaleñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty Wykonawcy o których mowa w art. 144 ustawy PZP w nastêpuj±cych przypadkach: 1) potrzeby wykonania robót zamiennych lub odst±pienia od realizacji czê¶ci robót, i zwi±zanej z tym zmiany wynagrodzenia na wniosek Zamawiaj±cego lub Wykonawcy, 2) wyst±pienia robót dodatkowych, których wykonanie uzale¿nia wykonanie zamówienia podstawowego, 3) na uzasadniony wniosek Wykonawcy zaakceptowany przez Zamawiaj±cego i pod warunkiem, ¿e zmiana ta wynika z okoliczno¶ci których Wykonawca nie móg³ przewidzieæ na etapie sk³adania oferty i nie jest przez niego zawiniona, 4) braku rozwi±zañ projektowych lub b³êdów w dokumentacji projektowej stwierdzonych w czasie trwania robót o czas niezbêdny do ich uzupe³nienia, 5) zmiany technologii wykonania robót, 6) zmiany wysoko¶ci stawki podatku VAT, 7) wyst±pienia zdarzeñ wymuszaj±cych przerwê w realizacji zamówienia niezale¿nych od Wykonawcy, 8) zmiana dotycz±ca zatrudnienia podwykonawców w przypadku gdy Wykonawca o¶wiadczy³, i¿ wykona umowê osobi¶cie, w zakresie zgodnym ze SIWZ, zawart± umow± oraz zapisami wynikaj±cymi z ustawy, 9) zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy (podmiotu zobowi±zanego) na którego zasoby wykonawca powo³ywa³ siê na zasadach okre¶lonych w art. 26 ust. 2b, w celu wykazania spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1, na wniosek Wykonawcy uzasadniaj±cy tak± zmianê, po wykazaniu przez Wykonawcê i¿ proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spe³nia je w stopniu nie mniejszym ni¿ wymagany w trakcie postêpowania o udzielenie zamówienia, 10) zmiana podwykonawców oraz zakresu podwykonastwa w przypadku gdy Wykonawca wykonuje umowê przy pomocy podwykonawców, po spe³nieniu przes³anek wynikaj±cych z SIWZ, umowy oraz ustawy, 11) zmiana terminu realizacji zamówienia, 12) przekszta³cenie którejkolwiek ze stron umowy, 13) zmiany personelu Wykonawcy i Zamawiaj±cego, za uprzedni± zgod± Zamawiaj±cego (np. osoby odpowiedzialne za realizacjê zamówienia, kierownik budowy itp.) 14) warunków p³atno¶ci z zastrze¿eniem, ¿e zmiana ta bêdzie korzystna i niezbêdna dla Zamawiaj±cego, 15) innych niezbêdnych zmian pod warunkiem, ¿e s± korzystne dla Zamawiaj±cego. 5. W przypadku wyst±pienia okoliczno¶ci, o których mowa w punkcie 1, Zamawiaj±cemu przys³uguje prawo do zmiany ustaleñ zawartej umowy w zakresie, który uzna za uzasadniony. Zmiana dokonana zostanie w formie aneksu do umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostêpna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.sp1.rawicz.pl/
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: W siedzibie Zamawiaj±cego: w sekretariacie Szko³y Podstawowej nr 1 im. Adama Mickiewicza, ul. Mickiewicza 16, 63-900 Rawicz po wp³aceniu nale¿no¶ci w sekretariacie lub za zaliczeniem pocztowym..
IV.4.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 20.11.2015 godzina 10:00, miejsce: w siedzibie Zamawiaj±cego - w sekretariacie Szko³y Podstawowej nr 1 im. Adama Mickiewicza, ul. Mickiewicza 16. 63-900 Rawicz..
IV.4.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotycz±ce finansowania projektu/programu ze ¶rodków Unii Europejskiej: Zamówienie nie jest finansowane ze ¶rodków Unii Europejskiej. 2. Wszelkie o¶wiadczenia, wnioski, zawiadomienia, wezwania oraz inne informacje i dokumenty w postêpowaniu o udzielenie zamówienia Zamawiaj±cy i Wykonawcy przekazuj± pisemnie. Zamawiaj±cy dopuszcza równie¿ mo¿liwo¶æ porozumiewania siê obu Stron (Wykonawca, Zamawiaj±cy) za pomoc± faksu oraz poczty elektronicznej. Je¿eli Zamawiaj±cy lub Wykonawca przeka¿e faksem lub poczt± elektroniczn± dokumenty lub informacje, o których mowa wy¿ej, ka¿da ze stron na ¿±danie drugiej niezw³ocznie potwierdzi fakt ich otrzymania.
IV.4.17) Czy przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z RAWICZA
- Sukcesywna dostawa ¶rodków czysto¶ci i akcesoriów higienicznych dla Zespo³u Szkó³ Zawodowych w Rawiczu w 2025 roku.
- ¦wiadczenie us³ug zbiorowego ¿ywienia - przygotowania i wydawania posi³ków dla dzieci w Przedszkolu nr 5 "Pod Grzybkiem" w Rawiczu wraz z najmem kuchni przedszkolnej
- Dostawy ¶rodków czysto¶ci, ¶rodków higieny i przedmiotów s³u¿±cych do czyszczenia i sprz±tania
wiêcej: przetargi w Rawiczu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja infrastruktury Teatru Lalek Guliwer w Warszawie.
- Budowa wodnego zbiornika retencyjnego wraz z zagospodarowaniem terenu na dzia³ce o nr ew. 94 w obrêbie Powier¿, gm. Janowiec Ko¶cielny.
- Termomodernizacja Centrum Kszta³cenia Zawodowego i Ustawicznego Województwa £ódzkiego w Piotrkowie Trybunalskim wraz z zastosowaniem odnawialnych ¼róde³ energii i dostosowaniem do potrzeb osób niepe³.
- Budowa klatki schodowej o konstrukcji stalowej wraz ze zje¿d¿alni± rurow±
- Budowa szlaku pieszo-rowerowego historycznym Traktem Kaliskim
- Przebudowa kot³owni wêglowej na gazow± w budynku Urzêdu Miejskiego w Bierutowie
wiêcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.