eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › usługi ubezpieczenia

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-06-07

POZYCJA 29879

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Lublin: usługi ubezpieczenia Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny Nr 4 w Lublinie, do kontaktów: Renata Wadowska, ul. dr K. Jaczewskiego 8, 20-954 Lublin, woj. lubelskie, tel. 0-81 7244400. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.spsk4.lublin.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: M Broker Ubezpieczeniowy sp. z o.o., Krzysztof Sosnowski, Dariusz Stankiewicz, ul. Gdańska 143/8, 85-022 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3223288, fax 052 3216001, 0501 098898; 052 3216001, 0502 375629, e-mail: kancelaria@mbroker.ltd.pl, www.mbroker.ltd.pl. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: M Broker Ubezpieczeniowy sp. z o.o., Krzysztof Sosnowski, Dariusz Stankiewicz, ul. Gdańska 143/8, 85-022 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3223288, fax 052 3216001, 0501 098898; 052 3216001, 0502 375629, e-mail: kancelaria@mbrober.ltd.pl, www.mbroker.ltd.pl. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: M Broker Ubezpieczeniowy sp. z o.o., Krzysztof Sosnowski, Dariusz Stankiewicz, ul. Gdańska 143/8, 85-022 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3223288, fax 052 3216001, 0501 098898; 052 3216001, 0502 375629, e-mail: kancelaria@mbroker.ltd.pl, www.mbroker.ltd.pl. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Podmiot prawa publicznego; Zdrowie. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: usługi ubezpieczenia. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: usługi, kategoria usług: nr 6. Główne miejsce świadczenia usług: siedziba zamawiającego. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi ubezpieczenia Samodzielnego Publicznego Szpitala Klinicznego Nr 4 w Lublinie. Usługi te dotyczą w szczególnosci obsługi w zakresie: a) odpowiedzialności cywilnej (OC) z tytułu prowadzonej działalnosci medycznej i posiadanego mienia na sumę gwarancyjną 3 000 000 zł b) ubezpieczenia od ognia i innych żywiołów c) ubezpieczenia od kradzieży z włamaniem i rabunku d) odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzenia stołówki e) odpowiedzialności cywilnej pracodawcy 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 66.33.70.00 - Usługi ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej Kod CPV wg słownika 2008: 66.51.60.00 - Usługi ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej Oryginalny kod CPV: 66.33.90.00 - Pozostałe usługi ubezpieczeń innych niż ubezpieczenia na życie Kod CPV wg słownika 2008: 66.51.00.00 - Usługi ubezpieczeniowe Oryginalny kod CPV: 66.33.60.00 - Usługi ubezpieczenia od uszkodzenia lub utraty Kod CPV wg słownika 2008: 66.51.50.00 - Usługi ubezpieczenia od uszkodzenia lub utraty 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Zamówienie obejmuje obsługę w zakresie: a) odpowiedzialności cywilnej (OC) z tytułu prowadzonej działalnosci medycznej i posiadanego mienia na sumę gwarancyjną 3 000 000 zł b) ubezpieczenia od ognia i innych żywiołów c) ubezpieczenia od kradzieży z włamaniem i rabunku d) odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzenia stołówki e) odpowiedzialności cywilnej pracodawcy 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 12

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: Warunkami udziału w postępowaniu są: a) posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień b) posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia c) znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia d) nie podleganie wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie przeprowadzona na podstawie dokumentów i oświadczeń załączonych w ofertach, a określonych w poszczególnych punktach specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ) Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu spełnienia warunków udziału w postępowaniu wymagane są następujące dokumenty: a) oświadczenie zgodne z warunkami okreslonymi w art. 22 ust. 1 oraz art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych b) aktualny odpis z właściwego rejestry albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odbrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. 1. Cena - składka ubezpieczeniowa 70 2. 2. Zakres ochrony ubezpieczeniowej 30 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mbroker.ltd.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.06.2006 godzina 09:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: 15.07.2006; okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 16.06.2006, godzina 10:00, M Broker Ubezpieczeniowe sp. z o.o. ul. Gdańska 143/8, Bydgoszcz (85-022).

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: Specyfikacja istotnych warunków zamówienia udostępniona jest na pisemny wniosek wykonawcy. Wniosek winien zawierać w szczególności: a) nazwę postępowania, którego dotyczy (numer sprawy nadany przez zamawiającego) b) nazwę, adres siedziby wykonawcy wraz z numerem NIP c) adres do korespondencji (jeżeli jest inny niż adres siedziby wykonawcy) d) podpis wnioskodawcy (osoby uprawnionej do reprezentowania wykonawcy bądź osoby upoważnionej do dokonania czynności w imieniu wykonawcy) e) określenie sposoby odbiory specyfikacji istotnych warunków zamówienia (odbiór osobisty/przesłanie) Korespondencja związana z postępowaniem winna być przesyłana na adres podany w załączniku A. Wymaga się formy pisemnej . Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje związane z postępowaniem przekazane za pomocą telefaksu będą uważane za złożone w terminie, jeżeli ich treść dotrze do adresata przed upływem terminu i zostanie niezwłocznie potwierdzona pisemnie 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 31.05.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.