To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-11-16
Krasnobród: Dostawa pomocy dydaktycznych oraz materiałów dydaktyczno-biurowych w ramach
Projektu DOBRY START - LEPSZA PRZYSZŁOŚĆ w zakresie indywidualizacji procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych w Gminie Krasnobród.
Numer ogłoszenia: 299251 - 2011; data zamieszczenia: 16.11.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 343350 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Krasnobród, ul. 3 Maja 36, 22-440 Krasnobród, woj. lubelskie, tel. 0-84 660 7691, faks 0-84 660 7692.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa pomocy dydaktycznych oraz materiałów dydaktyczno-biurowych w ramach Projektu DOBRY START - LEPSZA PRZYSZŁOŚĆ w zakresie indywidualizacji procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych w Gminie Krasnobród..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa pomocy dydaktycznych oraz sprzętu komputerowego do projektu DOBRY START - LEPSZA PRZYSZŁOŚĆ w ramach projektu systemowego: Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas IIII szkół podstawowych w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki - poddziałanie 9.1.2. - Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych. Przedmiot zamówienia składa się z następujących części: Część nr 1 - materiały dydaktyczne Pakiet nr 1: Doposażenie bazy dydaktycznej dla Zespołu Szkół Podstawowych im. 25 Pułku Ułanów Wielkopolskich w Krasnobrodzie. - Materiały dydaktyczne na zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji. - Materiały dydaktyczne na zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych. - Materiały dydaktyczne na zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy. - Materiały dydaktyczne na zajęcia z zakresu gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy. - Materiały dydaktyczne na zajęcia plastyczne rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych. - Materiały dydaktyczne na zajęcia muzyczne rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych. Pakiet nr 2: Doposażenie bazy dydaktycznej dla Szkoły Podstawowej im. Armii Krajowej w Kaczórkach. - Materiały dydaktyczne na zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji. - Materiały dydaktyczne na zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy. - Materiały dydaktyczne na zajęcia matematyczno- przyrodnicze rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych. - Materiały dydaktyczne na zajęcia plastyczne rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych. Pakiet nr 3: Doposażenie bazy dydaktycznej dla Szkoły Podstawowej im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Majdanie Wielkim. - Materiały dydaktyczne na zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji. - Materiały dydaktyczne na zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych. - Materiały dydaktyczne na zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy. Cześć nr 2 Dostawy sprzętu komputerowego. Pakiet nr 1 Doposażenie bazy dydaktycznej dla Zespołu Szkół Podstawowych im. 25 Pułku Ułanów Wielkopolskich w Krasnobrodzie. Pakiet nr 2 Doposażenie bazy dydaktycznej dla Szkoły Podstawowej im. Armii Krajowej w Kaczórkach. Pakiet nr 3 Doposażenie bazy dydaktycznej dla Szkoły Podstawowej im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Majdanie Wielkim. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych tj. zgodnie z przyjętym podziałem na części nr 1 i nr 2. Wykonawcy mogą składać ofertę na dostawę wszystkich, lub dowolnie wybranych części zamówienia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z wyspecyfikowaniem rodzaju i ilości asortymentów stanowiących przedmiot dostawy, podział zamówienia na części zawarty został w załącznikach nr 1, nr 2, nr 3 (załączniki dotyczą części zamówienia nr 1) i nr 4 (załącznik dotyczy części zamówienia nr2) do niniejszej specyfikacji. Wszystkie materiały powinny być fabrycznie nowe, tzn. że żadna część składająca się na dany materiał nie może być wcześniej używana, oraz winny posiadać niezbędne certyfikaty bezpieczeństwa. Zamawiający informuje, iż wskazanie nazw zwyczajowych czy producentów w zamieszczonych elementach opisu przedmiotu zamówienia służy wyłącznie określeniu cech technicznych i jakościowych oraz wynika z konieczności wykorzystania danego środka dydaktycznego dla osiągnięcia zamierzonych celów Projektu oraz osiągnięcia efektów dydaktyczno - wychowawczych przez uczniów klas I-III szkół podstawowych. Zamawiający dopuszcza możliwość przedstawienia w ofercie asortymentu równoważnego (innego niż podany z nazwy przez Zamawiającego w załącznikach nr 1, nr 2, nr 3 i nr 4 do SIWZ) pod warunkiem, iż oferowany asortyment będzie o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych oraz użytkowych. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Dostawca w odniesieniu do całości zamówienia jest zobowiązany do dostarczenia zamówienia zapakowanego i oznaczonego według pakietów, o których mowa w opisie przedmiotu zamówienia, tak aby była możliwa identyfikacja tych pakietów (należy oznakować opakowania numerem pakietu oraz nazwą Szkoły Podstawowej dla której realizowana jest dostawa). Dostawca w ogólnej cenie powinien uwzględnić dostarczenie poszczególnych pakietów do Szkół Podstawowych na pod niżej wymienione adresy: 1) Zespół Szkół Podstawowych im. 25 pułku Ułanów Wielkopolskich w Krasnobrodzie ul. Lelewela 37 ; 22-440 Krasnobród 2) Szkoła Podstawowa im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Majdanie Wielkim Majdan Wielki 143; 22-440 Krasnobród 3) Szkoła Podstawowa im. Armii Krajowej w Kaczórkach Kaczórki 92; 22-440 Krasnobród.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00 - Pomoce dydaktyczne 39.16.21.10 - Sprzęt dydaktyczny 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe 30.21.30.00 - Komputery osobiste 30.21.31.00 - Komputery przenośne 37.31.00.00 - Instrumenty muzyczne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt pod nazwą DOBRY START - LEPSZA PRZYSZŁOŚĆ w ramach projektu systemowego: Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas IIII szkół podstawowych numer POKL.09.01.02-06-479/10 realizowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki - poddziałanie 9.1.2. - Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Część nr 1 - materiały dydaktyczne
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.11.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SPÓŁKA HANDLOWO-USŁUGOWA "ECU" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
SPÓŁKA HANDLOWO-USŁUGOWA "ECU" SP. Z O.O.
- ECU Spółka Handlowo-Usługowa Spółka z o.o., ul. Zamenhofa 9, 22-400 Zamość, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 106526,70 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 99746,30
Oferta z najniższą ceną: 99746,30 / Oferta z najwyższą ceną: 99746,30
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Cześć nr 2 Dostawy sprzętu komputerowego.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.11.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SPÓŁKA HANDLOWO-USŁUGOWA "ECU" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
SPÓŁKA HANDLOWO-USŁUGOWA "ECU" SP. Z O.O.
- ECU Spółka Handlowo- Usługowa Spółka z o.o., ul. Zamenhofa 9, 22-400 Zamość, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 15000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 15000,00
Oferta z najniższą ceną: 15000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 15000,00
Waluta: PLN.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utworzenie 25 nowych miejsc opieki w ramach programu Aktywny Maluch 2022-2029 w żłobku w Bolesławcu przy ulicy Szkolnej (działka nr 332/3,338/1) - Pierwsze wyposażenie żłobka
- Doposażenie dla zawodu TPS oraz MPS w ramach realizacji projektu pn.: "Z kwalifikacjami w przyszłość".
- Zakup sprzętu komputerowego wraz z akcesoriami oraz sprzętu sieciowego na potrzeby Zarządu Transportu Publicznego w Krakowie
- Dostawa komputerów przenośnych i monitorów na potrzeby pracowników Urzędu Marszałkowskiego Województwa Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie.
- Dostawa materiałów biurowych i cateringowych
- Realizacja kursów prowadzących do nabycia dodatkowych kwalifikacji rynkowych dla uczniów i nauczycieli
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.