Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-10-19
Krasnobród: Dostawa pomocy dydaktycznych oraz materiałów dydaktyczno-biurowych w ramach
projektu Dobry start - lepsza przyszłość w zakresie indywidualizacji procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych w Gminie Krasnobród.
Numer ogłoszenia: 343350 - 2011; data zamieszczenia: 19.10.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Krasnobród , ul. 3 Maja 36, 22-440 Krasnobród, woj. lubelskie, tel. 0-84 660 7691, faks 0-84 660 7692.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.krasnobrod.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa pomocy dydaktycznych oraz materiałów dydaktyczno-biurowych w ramach projektu Dobry start - lepsza przyszłość w zakresie indywidualizacji procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych w Gminie Krasnobród..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa pomocy dydaktycznych oraz sprzętu komputerowego do projektu (Dobry start - lepsza przyszłość) w ramach projektu systemowego (Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas IIII szkół podstawowych) w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki - poddziałanie 9.1.2. - Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych. Przedmiot zamówienia składa się z następujących części: CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA nr 1 - materiały dydaktyczne Pakiet nr 1: Doposażenie bazy dydaktycznej dla Zespołu Szkół Podstawowych im. 25 Pułku Ułanów Wielkopolskich w Krasnobrodzie. - Materiały dydaktyczne na zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji. - Materiały dydaktyczne na zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych. - Materiały dydaktyczne na zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy. - Materiały dydaktyczne na zajęcia z zakresu gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy. - Materiały dydaktyczne na zajęcia plastyczne rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych. - Materiały dydaktyczne na zajęcia muzyczne rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych. Pakiet nr 2: Doposażenie bazy dydaktycznej dla Szkoły Podstawowej im. Armii Krajowej w Kaczórkach. - Materiały dydaktyczne na zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji. - Materiały dydaktyczne na zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy. - Materiały dydaktyczne na zajęcia matematyczno- przyrodnicze rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych. - Materiały dydaktyczne na zajęcia plastyczne rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych. Pakiet nr 3: Doposażenie bazy dydaktycznej dla Szkoły Podstawowej im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Majdanie Wielkim. - Materiały dydaktyczne na zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji. - Materiały dydaktyczne na zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych. - Materiały dydaktyczne na zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy. CŻEŚĆ ZAMÓWIENIA NR 2 Dostawy sprzętu komputerowego. Pakiet nr 1 Doposażenie bazy dydaktycznej dla Zespołu Szkół Podstawowych im. 25 Pułku Ułanów Wielkopolskich w Krasnobrodzie. Pakiet nr 2 Doposażenie bazy dydaktycznej dla Szkoły Podstawowej im. Armii Krajowej w Kaczórkach. Pakiet nr 3 Doposażenie bazy dydaktycznej dla Szkoły Podstawowej im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Majdanie Wielkim..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-6, 39.16.21.10-9, 30.19.00.00-7, 30.21.30.00-5, 30.21.31.00-6, 37.31.00.00-4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania przez Wykonawcę specjalnych uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zmianie może ulec termin realizacji zamówienia podyktowany przyczynami nie leżącymi po stronie Wykonawcy. Zmiana terminu wykonania zamówienia może być podyktowana obiektywnymi trudnościami w skompletowaniu przez Wykonawcę wszystkich przedmiotów składających się na daną część zamówienia a objętych zakresem dostaw np. w przypadku konieczności dodruku materiałów książkowych przez wydawcę, lub konieczności oczekiwania na wyprodukowanie określonej pomocy dydaktycznej przez producenta.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krasnobrod.pl w zakładce przetargi
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Krasnobrodzie
ul. 3 Maja 36
22-440 Krasnobród.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.10.2011 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Urzędu Miejskiego w Krasnobrodzie ul. 3 Maja 36 22-440 Krasnobród.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt pod nazwą (Dobry start - lepsza przyszłość) w ramach projektu systemowego (Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas IIII szkół podstawowych) numer POKL.09.01.02-06-479/10 realizowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki - poddziałanie 9.1.2. - Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część nr 1 - materiały dydaktyczne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 1: Doposażenie bazy dydaktycznej dla Zespołu Szkół Podstawowych im. 25 Pułku Ułanów Wielkopolskich w Krasnobrodzie. - Materiały dydaktyczne na zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji. - Materiały dydaktyczne na zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych. - Materiały dydaktyczne na zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy. - Materiały dydaktyczne na zajęcia z zakresu gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy. - Materiały dydaktyczne na zajęcia plastyczne rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych. - Materiały dydaktyczne na zajęcia muzyczne rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych. Pakiet nr 2: Doposażenie bazy dydaktycznej dla Szkoły Podstawowej im. Armii Krajowej w Kaczórkach. - Materiały dydaktyczne na zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji. - Materiały dydaktyczne na zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy. - Materiały dydaktyczne na zajęcia matematyczno- przyrodnicze rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych. - Materiały dydaktyczne na zajęcia plastyczne rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych. Pakiet nr 3: Doposażenie bazy dydaktycznej dla Szkoły Podstawowej im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Majdanie Wielkim. - Materiały dydaktyczne na zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji. - Materiały dydaktyczne na zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych. - Materiały dydaktyczne na zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-6, 39.16.21.10-9, 30.19.00.00-7, 37.31.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawy sprzętu komputerowego..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 1 Doposażenie bazy dydaktycznej dla Zespołu Szkół Podstawowych im. 25 Pułku Ułanów Wielkopolskich w Krasnobrodzie. Pakiet nr 2 Doposażenie bazy dydaktycznej dla Szkoły Podstawowej im. Armii Krajowej w Kaczórkach. Pakiet nr 3 Doposażenie bazy dydaktycznej dla Szkoły Podstawowej im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Majdanie Wielkim..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6, 30.21.30.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI KRASNOBRÓD
więcej: przetargi KRASNOBRÓD »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych
- Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych
- "Zakup niezbędnego sprzętu teleinformatycznego, zabezpieczeń sieciowych, specjalistycznego sprzętu do digitalizacji muzealiów. W celu poprawy jakości infrastruktury Muzeum Okręgowego w Rzeszowie."
- Dostawa sprzętu komputerowego do Muzeum Wojska Polskiego w Warszawie
- Dostawa sprzętu komputerowego i peryferyjnego dla Politechniki Morskiej w Szczecinie
- 12/TP1/SZP-4/2025 Dostawa sprzętu komputerowego dla Politechniki Koszalińskiej
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.