eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi NarewkaPrzebudowa budynku gospodarczego, placu postojowego, dojazdów, budowa ogrodzenia

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-09-09

Narewka: Przebudowa budynku gospodarczego, placu postojowego, dojazdów, budowa ogrodzenia
Numer ogłoszenia: 299892 - 2014; data zamieszczenia: 09.09.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Skarb Państwa - Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe - Nadleśnictwo Browsk , Gruszki 10, 17-220 Narewka, woj. podlaskie, tel. 085 6858344, faks 085 6858677.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bialystok.lasy.gov.pl/web/browsk

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa budynku gospodarczego, placu postojowego, dojazdów, budowa ogrodzenia.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: A. Przebudowa budynku gospodarczego przy budynkach biurowych Nadleśnictwa Browsk, polegająca na: - wykonaniu podpór belek stropowych; - wykonaniu posadzek i stropów; - wyposażeniu pomieszczenia sprzętu p.poż. w szafki drewniane oraz haki metalowe; - wykonaniu otworów wentylacyjnych; - wykonaniu elewacji zewnętrznej z szalówki drewnianej oraz z tynku akrylowego; - zainstalowanie 2 napędów elektrycznych do bram garażowych; - wykonaniu instalacji elektrycznych oświetlenia wewnętrznego i zewnętrznego, gniazd 1- faz; mechanizmu napędu drzwi garażowych. B. Przebudowa placu postojowego, polegająca na: - rozebraniu istniejącej nawierzchni z trylinki i na jej miejscu wbudować na drogach manewrowych nawierzchnię z brukowej kostki betonowej, natomiast na miejscach postojowych nawierzchnię z płyt ażurowych; - obramowaniu miejsc postojowych i dróg manewrowych krawężnikami betonowymi; - wykonaniu ciągów pieszych z brukowej kostki betonowej o grubości 6 cm i obramowaniu obrzeżami betonowymi posadowionych na ławie żwirowej; - obramowaniu po środku dróg manewrowych /plac zieleni/ krawężnikami betonowymi posadowionymi na ławie betonowej z betonu. C. Przebudowa dojazdów, polegająca na: - wykonaniu podbudowy z kruszywa naturalnego; - wykonaniu dwóch warstw betonu asfaltowego. D. Ogrodzenie placu wraz z bramą wjazdową, polegającego na: - wykonaniu ogrodzenia ze słupków i przęseł stalowych oraz drewnianych sztachet; - wykonanie bramy przesuwnej z kształtowników stalowych i sztachet drewnianych, wyposażonej elektryczny mechanizm napędowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają opisy techniczne, przedmiary robót, rysunki, STWiORB stanowiące załączniki do niniejszej SIWZ Zamawiający podzielił zamówienie na 4 części: - I część zamówienia - Przebudowa budynku gospodarczego - II część zamówienia - Przebudowa placu postojowego - III część zamówienia - Przebudowa dojazdów - IV część zamówienia - Ogrodzenie placu.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.43.00.00-0, 45.42.20.00-1, 45.44.30.00-4, 45.31.12.00-2, 45.22.33.00-9, 45.23.31.20-6, 45.34.20.00-6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.11.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości: - na I część zamówienia - 2 800,00 PLN - na II część zamówienia - 3 000,00 PLN - na III część zamówienia - 2 500,00 PLN - na IV część zamówienia - 1 400,00 PLN Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach spośród wymienionych w art. 45 ust. 6 ustawy. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść na rachunek bankowy zamawiającego: BGŻ S.A. o Bielsk Podlaski 81 2030 0045 1110 0000 0072 2170 z dopiskiem na blankiecie przelewu: Wadium w przetargu na przebudowę budynku gospodarczego, placu postojowego, dojazdów, budowy ogrodzenia, z dopiskiem której części dotyczy. Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości, należy załączyć w formie oryginału do oferty. Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert. tj. do dnia 24.09.2014 r., do godz. 900. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym zamawiającego. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • a) podpisane oświadczenie na druku określonym wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • a) podpisane oświadczenie na druku określonym wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ b) należyte wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej trzech zamówień o podobnym charakterze i o wartości jednego zamówienia nie mniejszej niż 50 000,00 PLN

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • a) podpisane oświadczenie na druku określonym wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • a) podpisane oświadczenie na druku określonym wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • a) podpisane oświadczenie na druku określonym wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający zgodnie z Art. 144. ustawy Pzp przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. Zmiana możliwa jest w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podanych warunków ich wprowadzenia: A. Zmiana terminu przewidzianego na zakończenie robót: 1) zmiany spowodowane warunkami atmosferycznymi w szczególności: a) klęski żywiołowe, b) warunki atmosferyczne odbiegające od typowych, uniemożliwiające właściwe prowadzenie robót budowlanych, 2) zmiany będące następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności: a) wstrzymanie robót przez Zamawiającego, b) konieczność usunięcia błędów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji, c) zmiany będące następstwem działania organów administracji i innych podmiotów o kompetencjach zbliżonych do organów administracji, 3) inne przyczyny zewnętrzne niezależne od Zamawiającego oraz Wykonawcy skutkujące niemożliwością prowadzenia prac lub wykonywania innych czynności przewidzianych umową, w szczególności na skutek zlecenia Wykonawcy zamówień dodatkowych zgodnie z przepisami odrębnymi. W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych wyżej, termin przewidziany na ukończenie robót może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia wykonywania jej przedmiotu w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności. B. Pozostałe rodzaje zmian spowodowane następującymi okolicznościami: 1) zmiana osób, przy pomocy których Wykonawca i Zamawiający realizuje przedmiot umowy na inne spełniające warunki określone w SIWZ, 2) zmiana osób podanych w ofercie Wykonawcy, przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy nie wymaga aneksu do umowy (zmiana jest możliwa na osoby spełniające wymogi SIWZ, a dla skutecznej zmiany niezbędne jest uzyskanie zgody Zamawiającego na zaproponowaną osobę), 3) siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ 4) rezygnacja przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy, 5) gdy zaistnieje inna okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, skutkująca niemożliwością wykonania lub należytego wykonania umowy zgodnie z SIWZ. 6) zmiany w celu dostosowania projektu do zasad wiedzy technicznej - w uzgodnieniu z projektantem; 7) wprowadzenie robót zamiennych w przypadku zmiany projektu, rozliczenie pozycji nieujętych w ofercie Wykonawcy będzie odbywać się przy zastosowaniu wskaźników z kosztorysu ofertowego Wykonawcy, ceny materiałów - zgodnie z kosztorysem ofertowym Wykonawcy a w przypadku braku danego materiału w kosztorysie cena zostanie ustalona na podstawie aktualnego katalogu średnich cen materiałów opracowanego przez Sekocenbud. 8) zmiany w umowie z tytułu zmiany obowiązującego prawa; 9) zmiany osób reprezentujących strony umowy; 10) wszelkie zmiany bezsprzecznie korzystne dla zamawiającego. 2. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody. 3. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu Art. 144 ustawy Pzp: 1) zmiana danych teleadresowych, 2) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno - organizacyjną umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego), 3) udzielenie zamówień dodatkowych określonych w przepisach o zamówieniach publicznych.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bialystok.lasy/gov.pl/web/browsk
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nadleśnictwo Browsk Gruszki 10 17-220 Narewka.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.09.2014 godzina 09:00, miejsce: Nadleśnictwo Browsk Gruszki 10 17-220 Narewka.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Przebudowa budynku gospodarczego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przebudowa budynku gospodarczego przy budynkach biurowych Nadleśnictwa Browsk, polegająca na: - wykonaniu podpór belek stropowych; - wykonaniu posadzek i stropów; - wyposażeniu pomieszczenia sprzętu p.poż. w szafki drewniane oraz haki metalowe; - wykonaniu otworów wentylacyjnych; - wykonaniu elewacji zewnętrznej z szalówki drewnianej oraz z tynku akrylowego; - zainstalowanie 2 napędów elektrycznych do bram garażowych; - wykonaniu instalacji elektrycznych oświetlenia wewnętrznego i zewnętrznego, gniazd 1- faz; mechanizmu napędu drzwi garażowych..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.43.00.00-0, 45.42.20.00-1, 45.44.30.00-4, 45.31.12.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.11.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Przebudowa placu postojowego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przebudowa placu postojowego, polegająca na: - rozebraniu istniejącej nawierzchni z trylinki i na jej miejscu wbudować na drogach manewrowych nawierzchnię z brukowej kostki betonowej, natomiast na miejscach postojowych nawierzchnię z płyt ażurowych; - obramowaniu miejsc postojowych i dróg manewrowych krawężnikami betonowymi; - wykonaniu ciągów pieszych z brukowej kostki betonowej o grubości 6 cm i obramowaniu obrzeżami betonowymi posadowionych na ławie żwirowej; - obramowaniu po środku dróg manewrowych /plac zieleni/ krawężnikami betonowymi posadowionymi na ławie betonowej z betonu..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.22.33.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.11.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Przebudowa dojazdów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przebudowa dojazdów, polegająca na: - wykonaniu podbudowy z kruszywa naturalnego; - wykonaniu dwóch warstw betonu asfaltowego..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.11.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Ogrodzenie placu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ogrodzenie placu wraz z bramą wjazdową, polegającego na: - wykonaniu ogrodzenia ze słupków i przęseł stalowych oraz drewnianych sztachet; - wykonanie bramy przesuwnej z kształtowników stalowych i sztachet drewnianych, wyposażonej elektryczny mechanizm napędowy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.34.20.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.11.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.