Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-08-03
Tomaszów Mazowiecki: Opracowanie programu funkcjonalno-użytkowego wraz z obliczeniem planowanych kosztów: prac projektowych, robót budowlanych i wszelkich innych działań określonych w programie funkcjonalno-użytkowym,
dla zadania pn.: "Modernizacja i adaptacja Centrum Kształcenia Praktycznego w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 3 w Tomaszowie Mazowieckim" wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego i przekazaniem prawa autorskich.
Numer ogłoszenia: 300271 - 2016; data zamieszczenia: 03.08.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej lub wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Tomaszowski, krajowy numer identyfikacyjny 59064845100000, ul. ul. Św. Antoniego 41, 97-200 Tomaszów Mazowiecki, woj. łódzkie, państwo , tel. 447 242 127, e-mail , faks 44 725 28 01.
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Tomaszowski, krajowy numer identyfikacyjny
59064845100000, ul.
ul. Św. Antoniego
41,
97200
Tomaszów Mazowiecki, woj.
łódzkie, państwo
, tel.
447 242 127, e-mail
, faks
44 725 28 01.
adres strony internetowej www.bip.powiat-tomaszowski.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów zamówienia można uzyskać pod adresem (URL)
tak
www.bip.powiat-tomaszowski.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
tak
www.bip.powiat-tomaszowski.pl
Dostęp do dokumentów zamówienia jest ograniczony- więcej informacji można uzyskać pod adresem
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzi się w formie pisemnej
Pod adres:
1. Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego tj. Starostwie Powiatowym w Tomaszowie Maz. ul. Św. Antoniego 41, KANCELARIA- parter
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnodostępne
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie programu funkcjonalno-użytkowego wraz z obliczeniem planowanych kosztów: prac projektowych, robót budowlanych i wszelkich innych działań określonych w programie funkcjonalno-użytkowym,
dla zadania pn.: "Modernizacja i adaptacja Centrum Kształcenia Praktycznego w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 3 w Tomaszowie Mazowieckim" wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego i przekazaniem prawa autorskich.
Numer referencyjny: IZP.272.17.2016
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi
II.1.3)
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.1.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest opracowanie programu funkcjonalno-użytkowego wraz z obliczeniem planowanych kosztów: prac projektowych, robót budowlanych i wszelkich innych działań określonych w programie funkcjonalno-użytkowym, dla zadania pn.: "Modernizacja i adaptacja Centrum Kształcenia Praktycznego w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 3 w Tomaszowie Mazowieckim" (cały przedmiot zamówienia zwany dalej: PFU) wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego i przekazaniem prawa autorskich. PFU stanowić będzie opis przedmiotu zamówienia i podstawę realizacji przedsięwzięcia w trybie zaprojektuj i wybuduj, dlatego bardzo ważne jest należyte i rozważne opracowanie wszelkich składowych PFU i zawieranie w nim tylko przemyślanych, sprawdzonych założeń, w tym bardzo istotne jest staranne oszacowanie planowanych kosztów. Wszelką i wyłączną odpowiedzialność w powyższym zakresie ponosić będzie wyłącznie Wykonawca jako jednostka realizująca niniejsze zamówienie. Wykonawca odpowiada za własne działania i zaniechania oraz za działania osób i podmiotów z pomocą których zamówienie realizuje i/lub zajmujące się niniejszym zamówieniem. Zamówieniem objęte są istniejące budynki Centrum Kształcenia Praktycznego (dalej CKP) w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 3 w Tomaszowie Mazowieckim przy ulicy Legionów 47 tj. budynki E i F i H (przy czym budynek H tylko gdy planowane pomieszczenia nie uda się zlokalizować w budynkach E i F), zlokalizowane na działce nr ewid. 586, obr. 11, stanowiącej własność Powiatu Tomaszowskiego przekazanej w zarząd Zespołowi Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 3 w Tomaszowie Mazowieckim. Projektanci poruszać się mają w istniejących bryłach bez zmiany ich powierzchni. Do Wykonawcy należy opracowanie PFU spełniającego w sposób optymalny oczekiwania Zamawiającego co do rozwiązań urbanistycznych, architektonicznych, konstrukcyjnych, instalacyjnych, pozostałych branżowych, wyposażeniowych, jakościowych, użytkowych i wszelkich innych objętych PFU, przy zachowaniu realności i ekonomiki rozwiązań. CKP ma uzyskać samodzielność funkcjonalną, ma zostać uniezależnione od pozostałych budynków na terenie, co należy uwzględnić w opracowywanej dokumentacji i przewidzieć w tym zakresie wszelkie niezbędne elementy, pomieszczenia, instalacje itp. Opis założeń funkcjonalno-użytkowych dot.przedmiotu zamówienia - w załączeniu. PFU ma być kompletne tj. ma planować, opisywać, uwzględniać: a) wszelkie prace projektowe, roboty budowlane, urządzenia, wyposażenie i wszelkie inne działania, elementy dla osiągnięcia celu przedsięwzięcia tj. m.in. wzrost jakości kształcenia zawodowego i ustawicznego, podniesienie jakości szkolnictwa zawodowego i ustawicznego, co umożliwi wzmocnienie wymiaru praktycznego szkolenia zawodowego i pozwoli na dostosowanie kształcenia do aktualnych potrzeb i oczekiwań regionalnego rynku pracy, i b) doprowadzenia obiektów/budynków do zgodności z obowiązującymi przepisami, w tym w zakresie: bezpieczeństwa użytkowania, bezpieczeństwa i spełnienia wymogów p.poż., dostosowania do potrzeb osób niepełnosprawnych, wymagań higieniczno-sanitarnych, wymagań izolacyjności cieplnej i innych wymagań związanych z oszczędnością energii obowiązujące od roku 2021, oraz c) wszelkie inne wyżej nie wymienione, i d) gwarantować wykonanie wszystkich prac i działań w celu przeprowadzenia modernizacji i adaptacji j.w ., w tym remontu i przebudowy, i obejmować/uwzględniać ma wszystkie branże: - architektoniczną wraz z aranżacją wszystkich pomieszczeń/pracowni uwzględniającą wszelki sprzęt i wyposażenie CKP (aranżacja na rzutach ), - konstrukcyjno-budowlaną, - sanitarną, - elektryczną, - teletechniczną i niskoprądową, - technologię poszczególnych pomieszczeń/pracowni z uwzględnieniem kompletnego wyposażenia (projekt technologii musi uwzględniać sprzęt i wyposażenie istniejące i funkcjonujące w placówce oraz planowane przez placówkę/Zamawiającego, a także wyposażenie wymagane dla określonych w CKP kwalifikacji wynikające z Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 7 lutego 2012 r. w sprawie podstawy programowej kształcenia w zawodach (Dz.U. 2012, poz. 184 ze zm.), - inne niezbędne niewymienione powyżej. Sprzęt i wyposażenie CKP wynikające z technologii CKP oraz Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 7 lutego 2012 r. w sprawie podstawy programowej kształcenia w zawodach (Dz.U. 2012, poz. 184 ze zm.) należy uwzględnić w pozostałych elementach/opisach/obliczeniach PFU w celu zapewnienia ich (sprzętu i wyposażenia) właściwej koncepcji usytuowania w pomieszczeniach i zaplanowania stosownych instalacji, podłączeń, przyłączeń itp. Ponadto Wykonawca w PFU zobowiązany jest uwzględnić i zastosować: - rozwiązania proekologiczne (wszelkie rozwiązania proekologiczne muszą zostać przedstawione Zamawiającemu do akceptacji wraz z oszacowaniem kosztów wykonania i późniejszej eksploatacji i prognozowanego efektu ekologicznego, dopiero po akceptacji przez Zamawiającego rozwiązanie przez niego zaakceptowane może zostać ujęte w opracowaniach) - ostateczna decyzja ich ujęcia w PFU należy do Zamawiającego; - odnawialne źródła energii np. fotowoltaika, w zakresie obiektów objętych opracowaniem oraz uwzględnienia w pełnym zakresie tak przyjętego rozwiązania (wszelkie rozwiązania w tym zakresie muszą zostać przedstawione Zamawiającemu do akceptacji wraz z oszacowaniem kosztów wykonania i późniejszej eksploatacji i prognozowanego efektu, dopiero po akceptacji przez Zamawiającego rozwiązanie przez niego zaakceptowane może zostać ujęte w opracowaniach) - ostateczna decyzja ich ujęcia w PFU należy do Zamawiającego; - wymagania izolacyjności cieplnej i inne wymagania związane z oszczędnością energii obowiązujące od roku 2021; - pełne dostosowanie obiektu dla osób niepełnosprawnych - udogodnienia dla osób niepełnosprawnych wewnątrz budynku jak i na zewnątrz wraz z dostosowaniem sprzętu dla osób z różnym stopniem niepełnosprawności; - inne udogodnienia dla osób niepełnosprawnych np. dot. pomocy edukacyjnych lub dostosowania sprzętu dla osób z rożnymi niepełnosprawnościami lub z różnym stopniem niepełnosprawności; - podniesienie jakości kształcenia, umożliwienie lub zwiększenie dotychczasowych możliwości transponowania wiedzy w sposób zapewniający przekaz o najwyższym standardzie, umożliwienie przeprowadzania wysokiej jakości zajęć; - rozwiązania pozwalające na wykorzystanie infrastruktury objętej zamówieniem do popularyzacji nauki i innowacji; -rozwiązania dostosowujące infrastrukturę edukacyjną do realnych warunków i wymogów miejsca pracy.
II.1.5) Główny kod CPV - Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
71.00.00.00 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
II.1.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia:
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.1.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
data zakończenia: 30/09/2016
II.1.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie;
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie;
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
- warunek zostanie uznany za spełniony wówczas gdy wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować następującymi osobami:
a) przynajmniej jedną osobą, posiadającą uprawnienia do projektowania w specjalności architektonicznej, bez ograniczeń, wydane na podstawie aktualnych przepisów Prawa budowlanego lub wydane na mocy wcześniej obowiązujących przepisów, będącą członkiem właściwej izby samorządu zawodowego;
i
b) przynajmniej jedną osobą, posiadającą uprawnienia do projektowania w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, bez ograniczeń, wydane na podstawie aktualnych przepisów Prawa budowlanego lub wydane na mocy wcześniej obowiązujących przepisów, będącą członkiem właściwej izby samorządu zawodowego;
i
c) przynajmniej jedną osobą, posiadającą uprawnienia do projektowania w specjalności inżynieryjnej drogowej, wydane na podstawie aktualnych przepisów Prawa budowlanego lub wydane na mocy wcześniej obowiązujących przepisów, będącą członkiem właściwej izby samorządu zawodowego;
i
d) przynajmniej jedną osobą, posiadającą uprawnienia do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, bez ograniczeń, wydane na podstawie aktualnych przepisów Prawa budowlanego lub wydane na mocy wcześniej obowiązujących przepisów, będącą członkiem właściwej izby samorządu zawodowego;
i
e) przynajmniej jedną osobą, posiadającą uprawnienia do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, bez ograniczeń, wydane na podstawie aktualnych przepisów Prawa budowlanego lub wydane na mocy wcześniej obowiązujących przepisów, będącą członkiem właściwej izby samorządu zawodowego;
i
f) przynajmniej jedną osobą, posiadającą uprawnienia do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych, wydane na podstawie aktualnych przepisów Prawa budowlanego lub wydane na mocy wcześniej obowiązujących przepisów, będącą członkiem właściwej izby samorządu zawodowego.
Czy zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
nie
Informacje dodatkowe
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
tak
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
nie
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Dodatkowe informacje:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Dodatkowe informacje:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Dodatkowe informacje:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej? (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) : nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 60 |
Termin nieodpłatnego usunęcia błędów | 40 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne (jeżeli dotyczy)
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Dodatkowe informacje
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Dodatkowe informacje:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Dodatkowe informacje:
IV.4) Licytacja elektroniczna Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy
Dodatkowe informacje:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający zastrzega sobie możliwość przedłużenia terminu realizacji umowy w przypadku zaistnienia okoliczności wcześniej nie przewidzianych lub niemożliwych do przewidzenia.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.08.2016 godzina: 11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich muszą być sporządzone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofertyPolski
IV.6.3) Termin związania ofertą:
do: 11/09/2016
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
INNE PRZETARGI Z TOMASZOWA MAZOWIECKIEGO
- Dostawa pojemników na odpady medyczne, pojemników do badań histopatologicznych oraz drobnego sprzętu laboratoryjnego
- Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Powiatu Tomaszowskiego oraz jednostek organizacyjnych
- Dostawa wraz z montażem drzwi w Tomaszowskim Centrum Zdrowia Sp. z o. o., ul. Jana Pawła II 35, 97-200 Tomaszów Mazowiecki
- DZIERŻAWA DUPLIKATORA PŁYT WRAZ Z MATERIAŁAMI EKSPLOATACYJNYMI
- Dostawy oleju napędowego i benzyny bezołowiowej, AdBlue dla potrzeb pojazdów Tomaszowskiego Centrum Zdrowia Sp. z o.o.
- Zakup gorącego posiłku wraz z usługą wydania lub dowozu gorącego posiłku klientom Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Tomaszowie Mazowieckim w okresie od 02.01.2025 r. do 31.03.2025 r.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja stacji uzdatniania wody w miejscowości Szczurowa - etap II wraz z rozbudową sieci wodociągowej
- Wymiana niedziałających okien oddymiających w fasadzie szklanej w budynku Centrum Stomatologii
- Wykonanie dokumentacji projektowej dla zadania: "Rozbudowa drogi powiatowej nr 1545 L na odcinku od zaprojektowanego węzła drogi krajowej DK19 do ul. Lubelskiej w Lubartowie."
- Wyk. w formule Projektuj-Buduj zad. poleg. na zaprojekt. i wyk. robót bud. poleg. na przebud. i rozbud. syst. went.-klimat. obsł. pom. Hali Sport.-Wid. Globus przy ul.Kazimierza Wielkiego8 w Lublinie
- Zarządzanie Projektem pt.: Budowa ścieżki rowerowej w ciągu drogi wojewódzkiej nr 163 na odcinku Kołobrzeg - Pyszka
- Wykonanie dokumentacji projektowej przekształcenia Traktu Porodowego w Blok Uro-onko-ginekologiczny w Samodzielnym Publicznym Zespole Opieki Zdrowotnej w Brzesku
więcej: Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.