To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-09-13
Ogłoszenie nr 307837 - 2016 z dnia 2016-09-13 r.
Tomaszów Mazowiecki: Opracowanie programu funkcjonalno-użytkowego wraz z obliczeniem planowanych kosztów: prac projektowych, robót budowlanych i wszelkich innych działań określonych w programie funkcjonalno-użytkowym,
dla zadania pn.: "Modernizacja i adaptacja Centrum Kształcenia Praktycznego w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 3 w Tomaszowie Mazowieckim"
wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego i przekazaniem prawa autorskich.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 300271-2016
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 300572-2016
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Tomaszowski, krajowy numer identyfikacyjny
59064845100000, ul.
ul. Św. Antoniego
41,
97200
Tomaszów Mazowiecki, państwo
, woj.
łódzkie, tel.
447 242 127, faks
44 725 28 01, e-mail
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Opracowanie programu funkcjonalno-użytkowego wraz z obliczeniem planowanych kosztów: prac projektowych, robót budowlanych i wszelkich innych działań określonych w programie funkcjonalno-użytkowym, dla zadania pn.: "Modernizacja i adaptacja Centrum Kształcenia Praktycznego w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 3 w Tomaszowie Mazowieckim" wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego i przekazaniem prawa autorskich.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):IZP.272.17.2016
II.2) Rodzaj zamówienia:Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest opracowanie programu funkcjonalno-użytkowego wraz z obliczeniem planowanych kosztów: prac projektowych, robót budowlanych i wszelkich innych działań określonych w programie funkcjonalno-użytkowym, dla zadania pn.: "Modernizacja i adaptacja Centrum Kształcenia Praktycznego w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 3 w Tomaszowie Mazowieckim" (cały przedmiot zamówienia zwany dalej: PFU) wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego i przekazaniem prawa autorskich. PFU stanowić będzie opis przedmiotu zamówienia i podstawę realizacji przedsięwzięcia w trybie zaprojektuj i wybuduj, dlatego bardzo ważne jest należyte i rozważne opracowanie wszelkich składowych PFU i zawieranie w nim tylko przemyślanych, sprawdzonych założeń, w tym bardzo istotne jest staranne oszacowanie planowanych kosztów. Wszelką i wyłączną odpowiedzialność w powyższym zakresie ponosić będzie wyłącznie Wykonawca jako jednostka realizująca niniejsze zamówienie. Wykonawca odpowiada za własne działania i zaniechania oraz za działania osób i podmiotów z pomocą których zamówienie realizuje i/lub zajmujące się niniejszym zamówieniem. Zamówieniem objęte są istniejące budynki Centrum Kształcenia Praktycznego (dalej CKP) w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 3 w Tomaszowie Mazowieckim przy ulicy Legionów 47 tj. budynki E i F i H (przy czym budynek H tylko gdy planowane pomieszczenia nie uda się zlokalizować w budynkach E i F), zlokalizowane na działce nr ewid. 586, obr. 11, stanowiącej własność Powiatu Tomaszowskiego przekazanej w zarząd Zespołowi Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 3 w Tomaszowie Mazowieckim. Projektanci poruszać się mają w istniejących bryłach bez zmiany ich powierzchni. Do Wykonawcy należy opracowanie PFU spełniającego w sposób optymalny oczekiwania Zamawiającego co do rozwiązań urbanistycznych, architektonicznych, konstrukcyjnych, instalacyjnych, pozostałych branżowych, wyposażeniowych, jakościowych, użytkowych i wszelkich innych objętych PFU, przy zachowaniu realności i ekonomiki rozwiązań. CKP ma uzyskać samodzielność funkcjonalną, ma zostać uniezależnione od pozostałych budynków na terenie, co należy uwzględnić w opracowywanej dokumentacji i przewidzieć w tym zakresie wszelkie niezbędne elementy, pomieszczenia, instalacje itp. Opis założeń funkcjonalno-użytkowych dot.przedmiotu zamówienia - w załączeniu. PFU ma być kompletne tj. ma planować, opisywać, uwzględniać: a) wszelkie prace projektowe, roboty budowlane, urządzenia, wyposażenie i wszelkie inne działania, elementy dla osiągnięcia celu przedsięwzięcia tj. m.in. wzrost jakości kształcenia zawodowego i ustawicznego, podniesienie jakości szkolnictwa zawodowego i ustawicznego, co umożliwi wzmocnienie wymiaru praktycznego szkolenia zawodowego i pozwoli na dostosowanie kształcenia do aktualnych potrzeb i oczekiwań regionalnego rynku pracy, i b) doprowadzenia obiektów/budynków do zgodności z obowiązującymi przepisami, w tym w zakresie: bezpieczeństwa użytkowania, bezpieczeństwa i spełnienia wymogów p.poż., dostosowania do potrzeb osób niepełnosprawnych, wymagań higieniczno-sanitarnych, wymagań izolacyjności cieplnej i innych wymagań związanych z oszczędnością energii obowiązujące od roku 2021, oraz c) wszelkie inne wyżej nie wymienione, i d) gwarantować wykonanie wszystkich prac i działań w celu przeprowadzenia modernizacji i adaptacji j.w ., w tym remontu i przebudowy, i obejmować/uwzględniać ma wszystkie branże: - architektoniczną wraz z aranżacją wszystkich pomieszczeń/pracowni uwzględniającą wszelki sprzęt i wyposażenie CKP (aranżacja na rzutach ), - konstrukcyjno-budowlaną, - sanitarną, - elektryczną, - teletechniczną i niskoprądową, - technologię poszczególnych pomieszczeń/pracowni z uwzględnieniem kompletnego wyposażenia (projekt technologii musi uwzględniać sprzęt i wyposażenie istniejące i funkcjonujące w placówce oraz planowane przez placówkę/Zamawiającego, a także wyposażenie wymagane dla określonych w CKP kwalifikacji wynikające z Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 7 lutego 2012 r. w sprawie podstawy programowej kształcenia w zawodach (Dz.U. 2012, poz. 184 ze zm.), - inne niezbędne niewymienione powyżej. Sprzęt i wyposażenie CKP wynikające z technologii CKP oraz Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 7 lutego 2012 r. w sprawie podstawy programowej kształcenia w zawodach (Dz.U. 2012, poz. 184 ze zm.) należy uwzględnić w pozostałych elementach/opisach/obliczeniach PFU w celu zapewnienia ich (sprzętu i wyposażenia) właściwej koncepcji usytuowania w pomieszczeniach i zaplanowania stosownych instalacji, podłączeń, przyłączeń itp. Ponadto Wykonawca w PFU zobowiązany jest uwzględnić i zastosować: - rozwiązania proekologiczne (wszelkie rozwiązania proekologiczne muszą zostać przedstawione Zamawiającemu do akceptacji wraz z oszacowaniem kosztów wykonania i późniejszej eksploatacji i prognozowanego efektu ekologicznego, dopiero po akceptacji przez Zamawiającego rozwiązanie przez niego zaakceptowane może zostać ujęte w opracowaniach) - ostateczna decyzja ich ujęcia w PFU należy do Zamawiającego; - odnawialne źródła energii np. fotowoltaika, w zakresie obiektów objętych opracowaniem oraz uwzględnienia w pełnym zakresie tak przyjętego rozwiązania (wszelkie rozwiązania w tym zakresie muszą zostać przedstawione Zamawiającemu do akceptacji wraz z oszacowaniem kosztów wykonania i późniejszej eksploatacji i prognozowanego efektu, dopiero po akceptacji przez Zamawiającego rozwiązanie przez niego zaakceptowane może zostać ujęte w opracowaniach) - ostateczna decyzja ich ujęcia w PFU należy do Zamawiającego; - wymagania izolacyjności cieplnej i inne wymagania związane z oszczędnością energii obowiązujące od roku 2021; - pełne dostosowanie obiektu dla osób niepełnosprawnych - udogodnienia dla osób niepełnosprawnych wewnątrz budynku jak i na zewnątrz wraz z dostosowaniem sprzętu dla osób z różnym stopniem niepełnosprawności; - inne udogodnienia dla osób niepełnosprawnych np. dot. pomocy edukacyjnych lub dostosowania sprzętu dla osób z rożnymi niepełnosprawnościami lub z różnym stopniem niepełnosprawności; - podniesienie jakości kształcenia, umożliwienie lub zwiększenie dotychczasowych możliwości transponowania wiedzy w sposób zapewniający przekaz o najwyższym standardzie, umożliwienie przeprowadzania wysokiej jakości zajęć; - rozwiązania pozwalające na wykorzystanie infrastruktury objętej zamówieniem do popularyzacji nauki i innowacji; -rozwiązania dostosowujące infrastrukturę edukacyjną do realnych warunków i wymogów miejsca pacy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
71000000-8
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/09/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT85925.67 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 68880,00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z TOMASZOWA MAZOWIECKIEGO
- Dostawa pojemników na odpady medyczne, pojemników do badań histopatologicznych oraz drobnego sprzętu laboratoryjnego
- Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Powiatu Tomaszowskiego oraz jednostek organizacyjnych
- Dostawa wraz z montażem drzwi w Tomaszowskim Centrum Zdrowia Sp. z o. o., ul. Jana Pawła II 35, 97-200 Tomaszów Mazowiecki
- DZIERŻAWA DUPLIKATORA PŁYT WRAZ Z MATERIAŁAMI EKSPLOATACYJNYMI
- Dostawy oleju napędowego i benzyny bezołowiowej, AdBlue dla potrzeb pojazdów Tomaszowskiego Centrum Zdrowia Sp. z o.o.
- Zakup gorącego posiłku wraz z usługą wydania lub dowozu gorącego posiłku klientom Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Tomaszowie Mazowieckim w okresie od 02.01.2025 r. do 31.03.2025 r.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.