eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tomaszów MazowieckiOpracowanie programu funkcjonalno-użytkowego wraz z obliczeniem planowanych kosztówprac projektowych, robót budowlanych i wszelkich innych działań określonych w programie funkcjonalno-użytkowym, dla zadania pn."Modernizacja i adaptacja Centrum Kształcenia Praktycznego w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 3 w Tomaszowie Mazowieckim" wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego i przekazaniem prawa autorskich.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-09-13

Ogłoszenie nr 307837 - 2016 z dnia 2016-09-13 r.

Tomaszów Mazowiecki: Opracowanie programu funkcjonalno-użytkowego wraz z obliczeniem planowanych kosztów: prac projektowych, robót budowlanych i wszelkich innych działań określonych w programie funkcjonalno-użytkowym, dla zadania pn.: "Modernizacja i adaptacja Centrum Kształcenia Praktycznego w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 3 w Tomaszowie Mazowieckim" wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego i przekazaniem prawa autorskich.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 300271-2016


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 300572-2016


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Tomaszowski, krajowy numer identyfikacyjny 59064845100000, ul. ul. Św. Antoniego  41, 97200   Tomaszów Mazowiecki, państwo , woj. łódzkie, tel. 447 242 127, faks 44 725 28 01, e-mail

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Opracowanie programu funkcjonalno-użytkowego wraz z obliczeniem planowanych kosztów: prac projektowych, robót budowlanych i wszelkich innych działań określonych w programie funkcjonalno-użytkowym, dla zadania pn.: "Modernizacja i adaptacja Centrum Kształcenia Praktycznego w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 3 w Tomaszowie Mazowieckim" wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego i przekazaniem prawa autorskich.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

IZP.272.17.2016

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest opracowanie programu funkcjonalno-użytkowego wraz z obliczeniem planowanych kosztów: prac projektowych, robót budowlanych i wszelkich innych działań określonych w programie funkcjonalno-użytkowym, dla zadania pn.: "Modernizacja i adaptacja Centrum Kształcenia Praktycznego w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 3 w Tomaszowie Mazowieckim" (cały przedmiot zamówienia zwany dalej: PFU) wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego i przekazaniem prawa autorskich. PFU stanowić będzie opis przedmiotu zamówienia i podstawę realizacji przedsięwzięcia w trybie zaprojektuj i wybuduj, dlatego bardzo ważne jest należyte i rozważne opracowanie wszelkich składowych PFU i zawieranie w nim tylko przemyślanych, sprawdzonych założeń, w tym bardzo istotne jest staranne oszacowanie planowanych kosztów. Wszelką i wyłączną odpowiedzialność w powyższym zakresie ponosić będzie wyłącznie Wykonawca jako jednostka realizująca niniejsze zamówienie. Wykonawca odpowiada za własne działania i zaniechania oraz za działania osób i podmiotów z pomocą których zamówienie realizuje i/lub zajmujące się niniejszym zamówieniem. Zamówieniem objęte są istniejące budynki Centrum Kształcenia Praktycznego (dalej CKP) w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 3 w Tomaszowie Mazowieckim przy ulicy Legionów 47 tj. budynki E i F i H (przy czym budynek H tylko gdy planowane pomieszczenia nie uda się zlokalizować w budynkach E i F), zlokalizowane na działce nr ewid. 586, obr. 11, stanowiącej własność Powiatu Tomaszowskiego przekazanej w zarząd Zespołowi Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 3 w Tomaszowie Mazowieckim. Projektanci poruszać się mają w istniejących bryłach bez zmiany ich powierzchni. Do Wykonawcy należy opracowanie PFU spełniającego w sposób optymalny oczekiwania Zamawiającego co do rozwiązań urbanistycznych, architektonicznych, konstrukcyjnych, instalacyjnych, pozostałych branżowych, wyposażeniowych, jakościowych, użytkowych i wszelkich innych objętych PFU, przy zachowaniu realności i ekonomiki rozwiązań. CKP ma uzyskać samodzielność funkcjonalną, ma zostać uniezależnione od pozostałych budynków na terenie, co należy uwzględnić w opracowywanej dokumentacji i przewidzieć w tym zakresie wszelkie niezbędne elementy, pomieszczenia, instalacje itp. Opis założeń funkcjonalno-użytkowych dot.przedmiotu zamówienia - w załączeniu. PFU ma być kompletne tj. ma planować, opisywać, uwzględniać: a) wszelkie prace projektowe, roboty budowlane, urządzenia, wyposażenie i wszelkie inne działania, elementy dla osiągnięcia celu przedsięwzięcia tj. m.in. wzrost jakości kształcenia zawodowego i ustawicznego, podniesienie jakości szkolnictwa zawodowego i ustawicznego, co umożliwi wzmocnienie wymiaru praktycznego szkolenia zawodowego i pozwoli na dostosowanie kształcenia do aktualnych potrzeb i oczekiwań regionalnego rynku pracy, i b) doprowadzenia obiektów/budynków do zgodności z obowiązującymi przepisami, w tym w zakresie: bezpieczeństwa użytkowania, bezpieczeństwa i spełnienia wymogów p.poż., dostosowania do potrzeb osób niepełnosprawnych, wymagań higieniczno-sanitarnych, wymagań izolacyjności cieplnej i innych wymagań związanych z oszczędnością energii obowiązujące od roku 2021, oraz c) wszelkie inne wyżej nie wymienione, i d) gwarantować wykonanie wszystkich prac i działań w celu przeprowadzenia modernizacji i adaptacji j.w ., w tym remontu i przebudowy, i obejmować/uwzględniać ma wszystkie branże: - architektoniczną wraz z aranżacją wszystkich pomieszczeń/pracowni uwzględniającą wszelki sprzęt i wyposażenie CKP (aranżacja na rzutach ), - konstrukcyjno-budowlaną, - sanitarną, - elektryczną, - teletechniczną i niskoprądową, - technologię poszczególnych pomieszczeń/pracowni z uwzględnieniem kompletnego wyposażenia (projekt technologii musi uwzględniać sprzęt i wyposażenie istniejące i funkcjonujące w placówce oraz planowane przez placówkę/Zamawiającego, a także wyposażenie wymagane dla określonych w CKP kwalifikacji wynikające z Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 7 lutego 2012 r. w sprawie podstawy programowej kształcenia w zawodach (Dz.U. 2012, poz. 184 ze zm.), - inne niezbędne niewymienione powyżej. Sprzęt i wyposażenie CKP wynikające z technologii CKP oraz Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 7 lutego 2012 r. w sprawie podstawy programowej kształcenia w zawodach (Dz.U. 2012, poz. 184 ze zm.) należy uwzględnić w pozostałych elementach/opisach/obliczeniach PFU w celu zapewnienia ich (sprzętu i wyposażenia) właściwej koncepcji usytuowania w pomieszczeniach i zaplanowania stosownych instalacji, podłączeń, przyłączeń itp. Ponadto Wykonawca w PFU zobowiązany jest uwzględnić i zastosować: - rozwiązania proekologiczne (wszelkie rozwiązania proekologiczne muszą zostać przedstawione Zamawiającemu do akceptacji wraz z oszacowaniem kosztów wykonania i późniejszej eksploatacji i prognozowanego efektu ekologicznego, dopiero po akceptacji przez Zamawiającego rozwiązanie przez niego zaakceptowane może zostać ujęte w opracowaniach) - ostateczna decyzja ich ujęcia w PFU należy do Zamawiającego; - odnawialne źródła energii np. fotowoltaika, w zakresie obiektów objętych opracowaniem oraz uwzględnienia w pełnym zakresie tak przyjętego rozwiązania (wszelkie rozwiązania w tym zakresie muszą zostać przedstawione Zamawiającemu do akceptacji wraz z oszacowaniem kosztów wykonania i późniejszej eksploatacji i prognozowanego efektu, dopiero po akceptacji przez Zamawiającego rozwiązanie przez niego zaakceptowane może zostać ujęte w opracowaniach) - ostateczna decyzja ich ujęcia w PFU należy do Zamawiającego; - wymagania izolacyjności cieplnej i inne wymagania związane z oszczędnością energii obowiązujące od roku 2021; - pełne dostosowanie obiektu dla osób niepełnosprawnych - udogodnienia dla osób niepełnosprawnych wewnątrz budynku jak i na zewnątrz wraz z dostosowaniem sprzętu dla osób z różnym stopniem niepełnosprawności; - inne udogodnienia dla osób niepełnosprawnych np. dot. pomocy edukacyjnych lub dostosowania sprzętu dla osób z rożnymi niepełnosprawnościami lub z różnym stopniem niepełnosprawności; - podniesienie jakości kształcenia, umożliwienie lub zwiększenie dotychczasowych możliwości transponowania wiedzy w sposób zapewniający przekaz o najwyższym standardzie, umożliwienie przeprowadzania wysokiej jakości zajęć; - rozwiązania pozwalające na wykorzystanie infrastruktury objętej zamówieniem do popularyzacji nauki i innowacji; -rozwiązania dostosowujące infrastrukturę edukacyjną do realnych warunków i wymogów miejsca pacy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 71000000-8
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/09/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT85925.67
Waluta


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Pracownia Projektowania Architektonicznego Pro-Archi,  proarchi@vp.pl,  ul. Kwiatowa 6,  97-400,  Bełchatów,  kraj/woj. łódzkie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 68880,00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 38700,72Oferta z najwyższą ceną/kosztem 68880,00
Waluta:


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.