eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OlsztynKompleksowe usługi pralnicze w pralni Wykonawcy wraz z dzierżawą bielizny i odzieży operacyjnej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-11-06

Olsztyn: Kompleksowe usługi pralnicze w pralni Wykonawcy wraz z dzierżawą bielizny i odzieży operacyjnej
Numer ogłoszenia: 300332 - 2015; data zamieszczenia: 06.11.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytecki Szpital Kliniczny w Olsztynie , ul. Warszawska 30, 10-082 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 89 524 53 50, 89 524 53 80, faks 89 524 53 80.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.usk-olsztyn.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kompleksowe usługi pralnicze w pralni Wykonawcy wraz z dzierżawą bielizny i odzieży operacyjnej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie kompleksowych usług pralniczych Uniwersyteckiemu Szpitalowi Klinicznemu w Olsztynie w pralni Wykonawcy. Kompleksowa usługa pralnicza obejmuje również odbiór i dowóz prania wraz z załadunkiem, rozładunkiem i transportem Wykonawcy oraz dzierżawą bielizny operacyjnej. 2. Ilość asortymentu w okresie 36 miesięcy określa Załacznik Nr 2 do SIWZ. Faktyczną ilość prania określać będą każdorazowo osoby wyznaczone do wydawania oraz przyjmowania asortymentu ze strony Zamawiającego i Wykonawcy dokonujące weryfikacji ilościowej i rodzajowej przekazywanej bielizny i odzieży szpitalnej. 3. Asortyment podlegał będzie ocenie stanu technicznego, przekazywanie będzie polegało na określeniu rodzaju i ilości w sztukach oraz odnotowaniu w dokumencie magazyn wyda - przyjmie. 4. Usługa polegać będzie na dzierżawie bielizny operacyjnej i praniu, dezynfekcji bielizny pościelowej, poduszek, kołder / kocy odzieży roboczej, materacy, mopów, czyszczeniu chemicznym, suszeniu, maglowaniu, prasowaniu wraz z ich segregacją, pakowaniem w worki i transportem. 5. Bielizna zakaźna (zanieczyszczona materiałem biologicznym, wydalinami, wydzielinami, pochodząca od pacjentów z chorobami zakaźnymi, prana będzie w rozpuszczalnych workach koloru żółtego dostarczanych przez Wykonawcę. 6. Ponadto Wykonawca we własnym zakresie prowadził będzie drobne naprawy szwalniczo - krawieckie między innymi przyszywanie guzików, łat, cerowanie, zszywanie, naprawa zamków i inne szczegółowo opisane w Załaczniku Nr 3 do SIWZ Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. 7. Podane ilości przedmiotu zamówienia są wielkościami szacunkowymi. W związku z powyższym Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany ilości asortymentu, a Wykonawca zobowiązuje się do elastycznego reagowania na zwiększenie lub zmniejszenie wielkości usługi zlecanej przez Zamawiającego. 8. Szczegółowy wykaz asortymentu przedstawia Załącznik Nr 2 do SIWZ. 9. W ramach usługi będącej przedmiotem umowy Wykonawca wydzierżawi Zamawiającemu bieliznę operacyjną w ilości i w asortymencie wskazanym w SIWZ. Koszty wydzierżawionej bielizny zostaną wliczone w koszty prania asortymentu operacyjnego. - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik Nr 3 do SIWZ.

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.31.00.00 - Usługi prania i czyszczenia na sucho .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający w niniejszym postępowaniu nie żąda wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje, nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu określonego w art. 22 ust.1 ustawy P.z.p

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże posiadanie wiedzy i doświadczenia polegających na wykonaniu lub wykonywaniu w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie spośród usług głównych, min. jednej usługi potwierdzającej zdolność Wykonawcy do należytego wykonania zamówienia o wartości brutto nie mniejszej niż 450 000,00 złotych brutto, słownie czterysta pięćdziesiąt tysięcy złotych brutto. Za zakres usług potwierdzający zdolność Wykonawcy do należytego wykonania zamówienia Zamawiający uważa świadczenie kompleksowych usług pralniczych w pralni Wykonawcy na rzecz Szpitali wraz z dzierżawą bielizny i odzieży operacyjnej lub odpowiadającej swoim rodzajem opisowi przedmiotu zamówienia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1) Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje pralnią, w której będzie świadczył usługi prania bielizny i odzieży szpitalnej, która jest pod stałym nadzorem odpowiedniego organu sanitarno - epidemiologicznego, posiadającą barierę higieniczną poprzez podział na brudną i czystą zapewniającą całkowite wyeliminowanie stykania się bielizny czystej i brudnej na potwierdzenie, którego przedłoży odpowiednie dokumenty, tj. np. zezwolenie lub pozytywną opinię właściwego organu sanitarno - epidemiologicznego, protokół pokontrolny lub inny dokument, z którego będzie wynikało, że pralnia posiada uprawnienia do prania bielizny i odzieży szpitalnej w tym zakaźnej. Ponadto Zamawiający wymaga oświadczenia Wykonawcy, że na wypadek awarii pralni głównej, bądź zdarzenia losowego albo z innych przyczyn czasowego braku możliwości prania odzieży i bielizny szpitalnej będzie dysponował w celu zapewnienia ciągłości świadczenia usługi drugą tzw. pralnią awaryjną, zapasową. 2) Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże posiadanie min. 2 pojazdów, które będą używane do transportu brudnego i czystego asortymentu (z podaniem nr rejestracyjnych) oraz przedłoży w ofercie oświadczenie, że pojazdy przystosowane są do przewozu bielizny szpitalnej i podlegają kontroli właściwego organu sanitarno - epidemiologicznego a także zobowiąże się do przedkładania Zamawiającemu na każde jego wezwanie protokołu kontroli lub innego dokumentu potwierdzającego dokonywanie kontroli przez właściwy organ sanitarno - epidemiologiczny

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje, nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu określonego w art. 22 ust.1 ustawy P.z.p

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje, nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu określonego w art. 22 ust.1 ustawy P.z.p

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    1) Oświadczenie Wykonawcy, że czystość wypranej bielizny pod względem mikrobiologicznym będzie poparta badaniami mikrobiologicznymi wykonanymi przez Pracownię Mikrobiologiczną raz na 3 miesiące na koszt Wykonawcy z partii bielizny wskazanej przez Zamawiającego oraz prawo Zamawiającego do dokonywania kontroli czystości mikrobiologicznej w pralni Wykonawcy po uprzednim zawiadomieniu w każdym czasie - wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 9 do SIWZ. 2) Oświadczenie, że oferowana przez Wykonawcę barierowa bielizna operacyjna (fartuchy chirurgiczne do zabiegów standardowego ryzyka, fartuchy chirurgiczne do zabiegów wysokiego ryzyka, serwety operacyjne) jest dopuszczona do obrotu i używania zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (tekst jednolity Dz. U. z 2015 r. poz. 876 z późn. zm.) - wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 9 do SIWZ. 3) Dla potwierdzenia, że oferowana przez Wykonawcę barierowa bielizna operacyjna (fartuchy chirurgiczne do zabiegów standardowego ryzyka, fartuchy chirurgiczne do zabiegów wysokiego ryzyka, serwety operacyjne) spełnia wymagania normy PN EN 13795 1-3 lub równoważnej, Wykonawca dołączy do oferty karty danych technicznych surowców, z których wykonana jest barierowa bielizna

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy formularz ofertowy (wzór stanowi Załącznik Nr 1 do SIWZ). 2) Wypełniony i podpisany Załącznik Nr 2 do SIWZ Formularz asortymentowo - cenowy. 3) Wykaz części zamówienia, jakie Wykonawca zamierza powierzyć do wykonania Podwykonawcom (wzór stanowi Załącznik Nr 7 do SIWZ). 4) Pełnomocnictwo w oryginale do podpisywania oferty o ile nie wynika ono z dokumentów rejestrowych załączonych do oferty lub poświadczone notarialnie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 97
  • 2 - Termin napraw szwalniczych - 3

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Wszelkie zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty przewidziano w Załączniku Nr 10 do SIWZ Projekt Umowy

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.usk-olsztyn.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Uniwersytecki Szpital Kliniczny w Olsztynie, ul. Warszawska 30, 10-082 Olsztyn - budynek administracji, Sekretariat Szpitala.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.11.2015 godzina 11:00, miejsce: Uniwersytecki Szpital Kliniczny w Olsztynie, ul. Warszawska 30, 10-082 Olsztyn - budynek administracji, Sekretariat Szpitala.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.